- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Skilly #198040 üzenetére
Nagyon jó kis kocsi, főleg azzal a motorral. Sógoréknak az 1.6-os, 7 személyes, tolóajtós kivitel van (2012-es). Ők tavaly vették 100k-val több km-rel, de előtte volt kicserélve benne minden drágább alkatrész, és maga az autó makulátlan. A legdurvább az, hogy a műszerfal olyan anyagból van, ami érzékeny a karcokra, de ők egy teljesen karcmentest fogtak ki. 270k km-rel olyan a beltere, mint egy szalonautónak. Ezt vették 1.6M-ért.
Hiába a 2.0 TDCi, én 2.5M-nál többet biztos, hogy nem adnék érte, de még egy fullos mk4-es Mondeo-ért sem.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dong86
csendes tag
válasz Skilly #198441 üzenetére
Szia!
Ennyi km-rel a dízelnél lehetnek meglepetések az ár elég alacsony még így is érdemes alaposan utána nézni nem volt e törött. Maga a 308 megbízható jó konstrukció a motor EUR6 a váltót sok kocsiba rakták megbízhatónak számít a kettőstömegű dolgot meg mondom őszintén nem tudom. Gyenge pont az adblue rendszer szereti elfosni magát a tartály és az injektor, csere nagyjából 400 ezer körül van, még ha jó fej a PUG és adja a tartályt akkor is 100 körül lesz szereléssel és egyebekkel. Saját véleményem, hogy ekkora büdzséből keress valami szívó benzines kombit vagy egyterűt (Honda FRV, Toyota corolla verso, Toyota Verso) mert ennél a 308-asnál simán benne van hogy rá kell locsolnod az árát mégegyszer. -
footy
addikt
válasz Skilly #198441 üzenetére
Nekem tetszik a 308, az icockpit viszont nem nagyon gyere be. A hajtas nem problemas. 6-os aisin van benne, tehat 2 tomegu nincs. Viszont van 2 dolog amit mindenkeppen nezess meg mielott megveszed:
- valto milyen allapotban van. Elettartam toltetu olajjal szerelik amit a gyakorlatban 80-100 ezrenkent le kellene dobni. Ha ez eddig nem volt meg akkor egy draga javitas lebeghet a jovoben. (Mivel ennyit ment az valoszinu hogy inkabb autopalyan futott, ott nem annyira veszes meg talan igy sem, de jobb lenne megnezetni a valtoban az olajat.)
- a csomagterben az adblue betolto kornyeken vannak-e feher foltok. Ha mellecsepegtetik az adbluet akkor ott rozsdalni fog.