- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #220586 üzenetére
Ennyire fosh kombó ? Azért nehogy már egy majdnem 6 millió forintos autó esetén már eleve úgy kelljen kezdeni hogy legyen rá félre rakva a motorra főleg ha valóban ennyi a km ,mert akkor ez egy beteg ágy konstrukció.
Értem én hogy első szerviz,meg folyamatos karbantartás(ami alap) de a motor váltó kombóval nem kéne gond legyen a normális motorok esetén 3-400 ezerig (főleg ha dsgbe is 60 ezrenként cseréled az olajat ) direkt azért nézek fiatal keveset futott autót hogy ameddig szándékozom meg tartani (100k futás) ne legyen gond .
Azt hiszem ha ez így van maradok inkább HDI vonalon továbbra is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest