Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Egy érdekes kérdéssel fordulnék azokhoz akiknek van némi ismeretük a témában. Megnéztem közelebbről ezt a Mitsubitsi Lancer 1.5 inform 2008-as autót. Úgy láttam előtte, hogy inkább ez az olcsóbb kategória ebben az autóban, de a kereskedő akinek reputációját egyébként a joautok.hu elég magasra értékel, érdekes dolgot tudott mondani arra, hogy sztem eléggé ragad a váltó. Vezettem már pár autót de olyan még nem volt hogy kivettem 1-es ből és nem igazán ugrott vissza középre hanem vissza kellett tenni. Nem is érzékeltem még ilyet, nem is tudom mitől lehet. Erre először azt mondta hogy valami tolórudazatos a váltó nem bovdenes és ezért, később pedig magának kissé ellentmondva azt mondta, van fél millióval többért olyan is aminek nem ilyen ragadós a váltója. Szóval mi lehet ennek a hibának az oka, és így mennyire kockázatos autót venni?
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane