Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -v-

    addikt

    válasz TaaT #123010 üzenetére

    Attól függ milyen ... Egy szívó benzines motor is tud ám bonyolult lenni ;) azért mert maga a motorblokk nem esik vagy kopik szét, még lehet benne több lambdaszonda, változó vezérlés mindkét oldalt, változó szívócsőhossz, közvetlen befecskendezés meg 'szomtudja .. és sok kilométerrel elszállogatnak, és igen a fostalicska fordomhoz is 6 jegyű a vezérlésmódosító vagy szívócsőhossz állító cseréje, mindkettő beszarik bizonyos kilométer felett.
    És akkor ott vagy, hogy igen, nem sok 200e km egy szívóbenzinesben persze, olajat nem eszi mert nem kopott, de mondjuk bele kell borítani 300k-t csak a motorba, egy vezérlémódosító csere, szívócsőhossz állító cseréje, mondjuk az első lambdaszonda, meg egy szelepfedél tömítés is reális ennyi idő után. Szelepszár szimering is cserére szorulhat, főtengely szimering ...
    És akkor ez csak a motor, egy autó nem csak motorból áll ;)
    2 dolog miatt alakult ki ez a "nem a kilométerórát kell nézni" faszság .. az egyik mert annyit tekerték itthon, hogy már senki se hiszi el, a másik hogy nyilván azért nagyon nem mindegy az a km pályán vagy milyen felhasználás mellett ment bele. Amúgy meg dehogynem számít, mennyi van benne .. sőt egy rakás dolog akkor is ugyanúgy használódik, ha pályán ment bele az a 300k km. Miért akkor németeknél vajon miért van egyértelmű és elég nagy felára a kevesebb km-nek, ha olyan nagyon nem számít? :P
    Erről az akit csak a km érdekel ne is hívjon dologról meg annyit, hogy akkor sorolja a hirdetésben, mi minden volt cserélve amit szervizszámlával tud igazolni.. az hogy ott a szervizkönyv hogy 20-30e km-enként lecserélték az olajat és ennyi, az nulla.. ha 300k km alatt "ez kérem csak olajat meg benzint kért" akkor ott minden lófaszt az új tulajnak kell majd cserélnie, nyilván azért olcsó ...
    Onnantól kezdve meg, hogy a pékek elkezdenek hozzányúlkálni az autóhoz mert csereberélni kell dolgokat .. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák