Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz m3tr0 #34897 üzenetére

    Belenéztem a linkjeidbe, leszűröm neked, ha már megint csak az én igazamat támasztja alá valami tény:

    Szóval: Suzuki Alto - robbanás veszélyes üzemanyagpumpa. Ez se igaz, szivárgásveszély volt, se haláleset, se panasz, biztonsági okokból cseréltek egy tömítést.
    Mint tudjuk a benzin magában nem robban, és a pumpa a benzin szintje alatt van egyébként is. Egy modellről beszélünk.

    VW Passat és Passat CC - kormányhiba ezer darab autóról, és egy modellről beszélünk. Ebbe se halt bele senki

    Honda- 900 ezer autót hív vissza a Honda légzsákhiba miatt nem kommentálom, két modell van porondon. Itt már lehet halálod, de konkrétan haláleset nem történt.

    Fiat csoport autói (Maserati,Alfa Romeo 8C) .alsó rugós tag,felfüggesztések hibái megint csak ezres darabszámról beszélünk, 3 modellt említenek, és itt se halt bele a problémába senki.

    Opel- fékhiba, kézifék hiba 166 ezer autó, két modell érintett. Nem halálos ez sem.

    Ezzel szemben a Toyota mennyit is hívott mostanság vissza? Hány haláleset után?
    Csak a gázpedál, 4.2 millió autót.

    És itt van minden érzelemtől mentesen egy tény is:
    A NHTSA múlt év végén közzétett adatai szerint a Toyota hívta vissza a legtöbb hibás autót 2009-ben, 4,92 milliót (személyautó és kisteherautó), s ezzel története során első ízben vezeti a hibalistát. A Toyota kilenc komolyabb visszahívást jelentett be 2009-ben. Összességében pedig 8.5 millió autóról beszélünk. Ebből vond ki az összes többi autógyár által visszahívott kocsik számát, és picit gondolkodj el ezen. 8 modellről beszélünk.

    Tehát ha azt a hozzászólásomat még egyszer elolvasod amire válaszoltál, valójában kigondolhatod, mégis zebrán átkeléskor melyik márkájú kocsi általi elütésre van a legtöbb esélyed? :U

    [ Szerkesztve ]

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

Aktív témák