- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- December 3-án elhagyja Kínát az iQOO 13
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
Aktív témák
-
fekeandras
őstag
-
Integra
titán
válasz fekeandras #23454 üzenetére
eggyel kevesebb nepper
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
torogyuri
aktív tag
Peugeot 206-osom van és olyan kérdésem lenne hogyugye amikor ráadom a gyújtást ugye egy darabig világít az üzemanyagjelző, légzsák visszajelző... és van-e valami szerepe annak ha még akkor indítom a motort mikor ezek még égnek vagy megvárom míg mindegyik elalszik és káros lehet-e az ha nem várom meg?
-
#00809728
törölt tag
válasz fekeandras #23454 üzenetére
Azért kiváncsi lennék akiket Szfváron sorra átb***sztak és még adtak rá garit csak vidd el azokkal most mi lesz????
Én egyszer voltam náluk de akkor is elment az ÉTVÁGYAM. -
#89874944
törölt tag
na meglett a járgány 98-as 1,6-os a4-es.
Sikerült belőle rendesen alkudni, úgyhogy elhoztam, mielőtt megint meggondolom magam
Miket is kell egyből cserélni? szűrők, olaj , még vmi?[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
egyre gázabb az ncap
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#89874944
törölt tag
gyári kulcsokat,zárat,riasztót érdemes lecserélni? eddig azért bárki lemásolhatta
Ti foglalkoztok ilyennel hogy ncap?? már a mérési elve is szar, ajánlanám a fizika tanszéket...
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
2006os Opel Astra GTC 1.9CDT 120LE kb 3M ft.. 32E km.. (de az nem is érdekel) sport feszereltség.. 7.194 az új ára kalkulátorban..
E helyett milyen alternatívákat tudtok ajánlani maximum 3Mig és hasonló erőben és kategóriában legyen.. benzines is érdekel.. 1.6ostól.. egyszerűen nem találok jobb vételt.. és 2005nél öregebb ne legyen..
biztos van ilyesmi csak elkerüli a figyelmem..[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
válasz #89874944 #23465 üzenetére
Mennyi lett a vége árban?
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Dare2Live
félisten
válasz Integra #23466 üzenetére
egyrészről a cikk nagyon jó, másrészröl "jövőre" minden kocsiban ott az ESP.... és anyosülésen is "mindenki" köti magát azaz megint lépett vmit előre, mégha az pici is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #23472 üzenetére
itt arra próbáltak meg rávilágítani a cikkben, hogy adott egy sokkal jobban törő autó mint amik 5 csillagot kaptak és ilyenért csak 4-et kapott. ami vicc, de hát aki csillagok alapján vásárol az meg is érdemli
bár az emberek többsége egyszerű mint a tök, úgyhogy kár ezen filózni, egyszerű embereknek egyszerű csillagozás.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Integra #23473 üzenetére
nyilván, ha "jobban tört" volna akkor enélkül is meglett volna neki az 5 csillagja . . .
Én csak azt az egyet nem értem, hogy mi a fenének nézik az aktív biztonsági elemeket (pl láttam ESP) egy törésteszten?
geli: ha eleve fikázod, kritizálod a létjogosultságát akkor nézd meg a napjainkban futó autók számát és a baleseti, halálozási statisztikákat, tanulságos lesz. De azt megszoktam, hogy az ilyen és eféle szimulált biztonsági tesztek eredményeit azok kritizálják, hagyják leginkább figyelmen kívül akik régmúlt idők járműveivel közlekednek ilyen-olyan okokból, s próbálják önmaguknak bizonygatni, hogy az amivel jómagu közlekednek márpedig van olyan mint a mostaniak, vagy valami hasonló.
Kinek nem inge ne vegye magára.-- end of transmission --
-
feka007
veterán
Lassan végéhez közeledik a 21 éves Jetta II-nk pályafutása, idén már nem kap műszakit, úgyhogy új munkagép kell fateromnak. Olyan 600k-ig gondolkodunk, feltétel hogy diesel legyen, magyar papírokkal, és lehetőleg kombi. Mit ajánalnátok? Naponta ingázna be Pestre Váctól oda-vissza 70km.
-
anjani182
őstag
Üdv!
Pénteken átvettem a kocsit (Honda Civic 1,8 Type-S).
Írnék egy-két mondatot róla, kicsit elfogult leszek, a viszonyítási alapom egy 1,4-es 2005-ös Peugeot 206-os dízel, és egy 1,4-es 2004-es Toyota Corolla. Kenterbe veri ez a kocsi mindkettőt, minden tekintetben, ez nem kérdés, álom ez a kocsi nekem! Hihetetlen...
Úttartás, futómű: A 17-es felnik ellenére messze jobb a stabilitása és az úttartása, mint a fent említett két autójé magasabb oldalfalú gumikkal, az úthibákat és a sebességet nem is érezni, sem a gyorsulást. Csak a kilóméter órából tudni, hogy mennyivel megyek, sebesség érzet nem nagyon van benne Kanyarba minimális bedőlése van, a 206-ból már majd kiestem nagyobb sebességnél, a Corolla egy fokkal jobb, de az sem az igazi!
Váltó, motor: Mint írtam sebesség érzet nincs, a motor rettentően halk alapjáraton. 50-el vígan elmegy 6.-ban, bár nem célszerű ennyire "erőltetni", de érezni, hogy jóval erősebb a motorja, mint a Corollájé, alulról is szépen felhúz, nem rángat. A váltója pontos, precíz (tudom közhely), de nekem a Toyota váltó egy fokkal jobb, nem fényezem a Honda váltóját. Ez nálam negítívum! A motor alapjáraton csöndes, 3-4 ezertől már szép hangot ad ki, szinte kéri, hogy pörgesd tovább. Az elektromos gázpedált szokni kell, a bofdeneshez képest kevesebb ellentartása van, és talán valóban egy pici késlekedéssel reagál.
Külső, belső: Ez egy elég szubjektív pont, nekem marhára tetszik minden, a forma világ, a felnik, a szín stb. Az ülések nagyon alacsonyan vannak, legalábbis az átlag autóhoz képest, ezt szokni kell. A műszerfal nagyon kényes, vigyázni kell mivel tisztítja az ember. A gombok precízek, ilyen fokú precízséget egyik fent említett autóban sem láttam még, hihetetlen mennyire össze van rakva. Pozitívum a tárolórekeszek elhelyezése, a könyöktámasz jó helyen van, a vezető jobb térdnél a középkonzol oldalán van egy párna, itt lehet pihentetni a térdet. Mind elől-mind hátul nagyon tágas az autó, igaz átlagos magasságom van (178cm), és nem egy két ajtós szekrény vagyok, de nagyobb testalkatúaknak is bőven van hely, elől és hátul is.
Tapasztalatok: Negatívum, hogy a jó magyar utak miatt már előjött a zörgés a középkonzol és a műszerfal találkozásánál, kis nyomkodással ez megszüntethető, valószínűleg a szivacsos megoldás lesz a nyerő... A kilátással is problémáim vannak, hátra nem nagyon látni semmit, pont a hátam mögött lévő autó fényszóróját takarja a szárny. Egyelőre még nem érzem az autó hátulját, és az egész autó idegen egy kicsit, megmondom őszintén a 206-ot és a Corollát jóval hamarabb "éreztem". De ez majd változni fog! Az autót megnézik az utcán, van tekintélye. A csomagtartó nem nagyon érdekel, de jóval nagyobb a fent említett két autójénál, plusz a rejtett rekesz is egész praktikus, csomagtérháló is jár hozzá.
Összességében had írjak pár szót a körbejárt szalonokról, név nélkül!
Úgy vettem észre, már általános, hogy telibesz*rják a leendő vásárlót, a sablon dumákat elmondják, vagy oda se mennek az emberhez, mert fiatal, és azt hiszik, hogy csak eljött a paraszt beülni egy-két autóba. Ahol az autót vettem, ott valóban komolyan vették az embert, ugrottak minden szavamra, amit megígértek az úgy is lett, rettentően kedvesek (bár el is várja az ember!). Hozzáteszem, szinte mindenhova úgy mentem, hogy ha kapok egy "must have" ajánlatot, akkor nem tétovázok... A Toyotánál tapasztaltam a nagy okoskodást, és a felsőbbrendűséget, engedni nem akarnak, a fiatal, csaj értékesítőknek nem sok fogalmba van az ESP-ről, meg hasonlók, látszik, hogy a marketing szövegeket adják elő. E tekintetben szerintem előnyösebb egy férfi értékesítőt "keresni", talán jobban szót ért vele az ember, én legalábbis biztosan.
Köszönöm, aki elolvasta!
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Integra
titán
válasz SaNyEe #23474 üzenetére
na pont ez az. így lehet kozmetikázni..
vannak gyártók akik azt hiszik, hogy az ilyen pittyegő szaroktól lesz az autójuk biztonságos.
de ok, legyen ez is. de!!
legyen egy általános passzív védelem, amiről ez az egész kell, hogy elsődlegesen szóljon. és ezt osztályozzák számokkal.
aztán pedig legyen egy akítv védelem is és ezt is osztályozzák.
így már korrektebb lenne....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
válasz anjani182 #23477 üzenetére
Azert nem szep dolog mas arkategoriaban indulo vassal osszehasonlitani vmit, aminek tok mas a celkozonsege is egyben.
Kb mintha 308THPS-t hasonlitanad ossze 1.2-s Jazz-l, hogy ahhoz kepest fu, de nem megy, meg fu de fel akar borulni...mert valszeg mar annak sem ijen hinta-palinta futomuve van, ami alapmodelleknel es az atlagos menetteljesitmenyekhez a jellemzo, meg az ulesei is jobban tartanak kicsitnyt, mint a Jazz-e...
Amolyan alma-korte hasonlitas.
hobizoli
több drón kell ;P
-
anjani182
őstag
válasz hobizoli #23481 üzenetére
Direkt írtam, hogy elfogult leszek, másrészt nem fikáztam egyik autót sem, mert heti szinten jóhéhányszor ezentúl is vezetni fogom őket! (egyik céges, másik maradt)
Valószínűleg kisebb autó alatt is létezik jó futómű, a francia futómű köztudottan puha?! De ha már a 308THP-t emelted ki, nem sok jót mondtak róla, kb. beleb*sztak egy motort, másban nem különbözik, mint a "sima" 308. Tehát rossz volt a példád
Arról ne is beszéljünk, hogy egy 1,6-os Premium 308-ba tedd bele, ami egy ilyen Civicben van, igencsak meg fogsz lepődni az ár láttán, de még egy jobban felszerelt 207-es (THP) is hasonló árban van. A 308 THP-ről ne is beszéljünk...
Most akkor mit kategórizálunk? Árat vagy minőséget? Mert ár alapján egy kategória, a francia minőség meg messziről köszön...
MOD:
SpeedR: köszönöm
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
idtec
csendes tag
válasz anjani182 #23477 üzenetére
Zörgésre: látszik, hogy ez nem Japánban készült.
Eladókra: nekem nagyon vegyes tapasztalataim vannak az értékesítőkkel. A Fordnál pl. a faszi lelőhetetlenül nyomta a marketing rizsát, hogy ez a piros olyan technikával készül, mint a Ferrarinál... Mondtam, hogy ettől ez még csak egy Ford marad, nem tetszett neki. A Toyotánál két véglet van: vagy le se szarnak, hiába te vagy egyedül, vagy rád akaszkodik. Azt mondja, hogy addig maradunk, míg meg nem veszem. Majdnem pofán röhögtük, de nem akartam mondani, hogy izé, amit árulnak, az a konkurenciához képest egy szar (Accord vs. Avensis). A Hondánál volt szerencsém a miskolci, illetve a budai duna autó szalonhoz. Mindkettőnél hölgy értékesítő volt, mindkettő értett hozzá, a kérdésekre tudtak felelni egyből (pl. láncos vagy szíjas a motor, pedig ezt a csajok általában nem tudják), kedvesek voltak, el is adtak egy i-DTEC Accordot.
Nagy hozzáértést még a Nissannál láttam, az ő értékesítőiknél mindig olyan érzésem van, hogy szeretik amit csinálnak, szeretik az autókat, amiket árulnak. És ez jó.
Más szalonban nem nagyon voltam, japán autók voltak a célpontok. Még a Renault volt meg, az olyan átlagos.
-
idtec
csendes tag
válasz feka007 #23482 üzenetére
Én inkább valami japót néznék. Ha dízel kell, akkor Primera 2.0d. Viszont az 1.6-os benzines GA16DE 103 lovas is megáll 5.5 literből vegyesben. És azért mégsem egy Astra.
Vagy 626-os Mazda, a comprex dízel jó szerkezet. Igaz, ebből kombit nem fogtok kapni.
Esetleg Ford Mondeo, Mk1, abból van TD és kombi is.Inkább ezek, mint egy Astra.
-
hobizoli
nagyúr
válasz anjani182 #23483 üzenetére
Szerintem azt igazabol Te sem hiszed el, hogy egy 175LE-s autonak is pont ugyanojan futomuve meg ulesei es feke van, mint egy 90LE-s legfapadabb kivitelnek. Eleg csak pl a 206 vonalon a GTi vagy RC-re gondolni egy 1.4 75LE-s vgy pl a HDi mellett.
A bódé korvonala ugyan egyezik, de azonkivul minden mas benne.hobizoli
több drón kell ;P
-
SpeedR
őstag
Dízel Primera? Ritka mint a fehér holló és tuti nem jön ki 600-ból. Fenntartani is egy nagyságrenddel nagyobb összeg. Az Astra Isuzu motorja nagyon megbízható, ha nincs szétpörgetve.
Nem tudom, hogy mit dolgozik a leendő tulaj, de egy "melós" autónál semmit nem számít , hogy csak egy "Astra", hacsak nem egy bank igazgató az illető. De egyébként is, mivel van több presztízse egy tizenéves japán dízel kombinak mint egy Astrának? -
idtec
csendes tag
válasz SpeedR #23490 üzenetére
P10-es dízel Primera hogyne jönne ki 600-ból? Fenntartani drága? Egy Nissan sosem romlik el, ellenben a 90-es évekbeli Opelek nem a tartósságukról híresek. Valamikor akkor szállt el az opel sosem kop el igazságtartalma.
Van egy csomó használtautón.Nem a presztízsről van szó. Egyiknek sincs. De az Astra már akkor egy gagyi autó volt, mikor megjelent. Csóróbb német melós autója. A Primera pl., de bármelyik másik, amit írtam az fentebb volt pozícionálva, autóbb, mint az Astra. Nem mindegy azért, hogy egy szarcsimbókban utazol naponta órákat, vagy valami élhetőben.
[ Szerkesztve ]
-
anjani182
őstag
válasz hobizoli #23487 üzenetére
Megkockáztatom a sima 1,8-as Civic futóműve jobb bármely Peugeot futóműnél!
Olvass csak utána nyugodtan mit tud az általad említett pl. 207 RC, azon felül, hogy keményebb rugókat kapott semmihez nem nyúltak az ég világon, nagyobb fékek, sport ülés. Kb ennyit tudok elképzelni a 308-nál is...
idtec: Made in England
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
SpeedR
őstag
Na mutass 3-4 db dízel, kombi primerát amik kijönnek 600-ból!
Az, hogy sosem romlik el az baromság. Lehet, hogy egy picit megbízhatóbb, mint az Astra, de itt is ugyan úgy kopik a fék, a kupplung, használódik a futómű stb. Nem néztem utána, de a nyakamat tenném rá, hogy sokkal drágább minden a Nissanhoz és, hogy nincs is mindig minden raktáron, mint az Opelhez. Egyébként van egy pár ilyen Astra az ismerettségi körömben, és egyáltalán nem megbízhatatlanok. Épp ellenkezőleg. Megbízható, igénytelen, kiforrott konstrukció. Plusz tegyük hozzá azt is, hogy az Opelt jó eséllyel bárhol olcsón megjavítják, Primerát meg az autószerelők 90%-a életében nem látott.
Nézd meg a belsejüket, a Primera beltere ugyan olyan "szarcsimbók", igénytelen műanyagtenger, mint az Astráé.[ Szerkesztve ]
-
VIBO
őstag
tsaohal
a következő lenne a kérdésem
ugy néz ki mostanában eljön az idő hogy vegyek egy autot
na már csak az a kérdés hogy mi legyen
kb 2-3 milla lesz a gépre
követelmények:
- valami nagyobb kellene mert lenne vele áruszállitás is (kisebb nagyobb dobozok)
- azért huzzon is a drága
- megbizhatooság
- legyen szép is (tudom szubjektiv)
- fogyasztása se legyen annyira egetverőnem volt még autom szoval, adhattok tanácsokat hogy mire kell figyelni
dizel legyen vagy benzines?
személy szerint a benzinesre szavazokmindenképp vmi 2-3 éves használtra gondoltam
körül nézegettem, és amik teccenek ebben az árkategoriában kb ezek:
-peugeot 407 (talán sw) eddig ez teccik a legjobban
-ford focus
-seat leon
-honda civic
-esetleg c4es citroenszoval segiitsetek légyszives
minden 5letet szivesen veszekvibo
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
SpeedR
őstag
A 2-3 millába elég sok tipus beleférne még. Amiket néztél azok közül a 407-es egy mérettel nagyobb a többinél. C4-est semmi képpen ne vegyél, rengeteg rá a panasz. A Civic és a Focus jó lehet. Kérdés, hogy méretben elég-e. Szerintem egy 2-3 éves Focus 2 milla körül jó választás lehet. Ha 20e km-nél nem mennél többet évente, akkor egy 1.6 vagy 1.8 literes benzines megteszi, felesleges dízelt venni.
-
fekeandras
őstag
407-est? Egy barátom apja szalonból vett 0km-esen egyet 1,5éve. Azóta többször vissza kellett vinni mert hol ez romlik el benne hol az. A 7éves 406-ossal fele ennyi gondja sem volt pont ezért vett egy fullos 407-est. De hamar kiábrándult belőle. 1,5évesen nyikorog az ajtózsanér mert feszül (ezt a márkaszervízben mondták) az elektromos rendszere olyan amilyen. Az első nyáron derült ki, hogy a klíma eleve nem is működik a kocsiban, a váltóból (autómata) néha menet közben furcsa hangok jönnek, a központi zár 2x szorult eddig javításra, a benzines városban 3-4 literrel többet eszik mint amit a gyár megadott, az illesztési hézagok néhol már már mulatságosak, összeszerelési minőség éppen csak ,hogy elfogadható de semmi képpen nem mondható jónak, és a műszerfal nyikorog mindez egy alig 1,5éves kocsiban! Elég gáz.
mod: Én nem tudom, lehet csak ő fogott ki egy hanyagul összeszerelt darabot de elmondása szerint ez olyan csalódás volt, hogy soha többet nem vesz francia kocsit. Mielőtt lejárna róla a garancia átül egy Hyundai Sonata-ba.
[ Szerkesztve ]
-
anjani182
őstag
válasz Integra #23499 üzenetére
Peugeotja van, hogy ennyire védi őket?!
Nekem elég volt a 308-ból annyi, hogy beültem a szalonba, hozzáértem a tekerőgombokhoz (klíma, stb), aminek akkora holtjátéka volt, meg úgy mozgott, azt hittem rögtön kiesik a helyéből...következő dolog, az ajtó úgy csapódott, mint egy bádoglemez, anyag nem sok volt benne, ahogy a 206-oséban sincs. A váltóról ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
Aktív témák
- Vallás
- PlayStation 5
- Politika
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Call of Duty: Black Ops 6
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Autós topik
- További aktív témák...
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs