- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Nem védekezem azzal csak unalmas olvasni, hogy itt mindenki minden pillanatban úgy megy ahogy a kresz előírja utána csak kiderül, hogy itt +20 ott +10 meg még +40... jah ha így vesszük akkor mindenki szabályos és akkor én is írom, hogy húúú de sokkal ment meg fuujj de felelőtlen meg hogy képzelte és játszom ezt a mi vagyunk a tutik majd mi mindenkiről véleményt alkotunk persze csak így távolból látatlanba legtöbbször már gusztustalan módon persze ez rendben van. (nem magamról írok... ha nem rémlik már párszor ki lett tárgyalva az a 140 de lehet elfelejtették már sokan kell a frissítés). Mellesleg eddig senki sem került kórházba miattam de még csak egy sebtapaszra sem volt szüksége senkinek az én hibámból ellenben már nem 1x volt olyan eset, hogy azt néztem a barom előttem, mellettem vagy akárhol hogyan élje túl úgy, hogy én is megamaradjak a hülyesége miatt legyen az motoros vagy autós vagy akár bringás, kerékpáros... teljesen szabályos közlekedéssel csak ebben a hónapban lehetett volna már 2 olyan balesetem ami tuti a hírekbe kerül és még csak nem is én lettem volna a hibás de sikerült elkerülni és hogyan? Az egyik dupla záróvonalon való áthajtással a másiknál csak az útról kellett lehajtanom igaz 90-nel a sóderre elég volt megfogni... Az, hogy ejnye hogyan vezetek nem újdonság már itt, írhatjátok de ezzel nem sok újdonságot tudtok már mondani persze aki ráér...
Mellesleg annak, hogy én hogyan vezetek ahhoz, hogy egy számomra, és a fórumozók számára is teljesen ismeretlen ember halálát már majdnem éljenzitek mert megérdemelte és úgy kell neki nem sok köze van persze keresni kell valamit amibe bele lehet kötni ahelyett, hogy azt mondanák sokan, hogy valóban nem helyes amit tett, írt... vallásnak ehhez semmi köze mint ahogy a kereszteslovagokhoz sincs köze és történetesen én sem voltam a helyszínen de hát ezek már csak véletlen egybeesések...
Az az 1-2 ember nem egészen annyi de hát ki emlékszik már erre....
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Khelben
nagyúr
És magyarázni sem kell, mert erre egy elfogadható magyarázat van, egy vajúdó anyuka.
pont a vajúdó anyukával kell a legjobban odafigyelni, mert te is ideges vagy meg ő is sérülékenyebb a szokásosnál.
maradjunk annyiban, hogy nincs rá indok, ez szimpla baromság, abból is az épületes fajta.a lakott területen 140 meg piros lámpa pont ugyanaz, mint a 3 napos motorosjogsival a 200. Egyiket se bírnám sajnálni, ha épp felkenődik valahova, sőt, személyesen tenném le a sírjára a darwin díjat és vésném fel a fejfára: "győzött a természetes kiválasztódás".
-
Gambit
őstag
-
zsid
senior tag
Nem Budapesten élek, de eddig ott teherautóztam, most meg ott kamionozok. Lehet nem vagyok akkor szerencsés
#12595: Ja, meg aki a pirosat elnézi az se, meg sorolhatnánk...Az élet sem csak fekete és fehér, a közlekedés sem. Csak az nem hibázik aki nem vezet.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Voltam ott főiskolás, szal álltam a másik oldalon is Pesten is ugyananyi a 100főre jutó gyökerek száma mint máshol, csak jobban koncentrálódnak a város belseje felé .
Ez a gyalogos átkelős dolog is furcsa. A kresz szerint ha át akarok menni, akkor elsőbbségem van. Ez errefelé vidéken sem így működik. Ha messzebb van az autó mint 60-70 méter akkor simán leléphetsz, ha közelebb akkor nem lépsz le. Ebből is senki nem csinál problémát.. nem azon a 4-5 másodpercen múlik a nap.
Tudom hogy a fövárosban ez nem így van, de ott se mindenki tahó, viszuont ott már a gyalogosok is máshogy közlekednek. Simán kilép elém is pár ember amikor már annyira közel vagyok, hogy nem tudok megállni. Tudom , hogy neki lenne elsőbbsége, de az én fékutam meg nem 10 méter... Utána meg integet meg kiabál, hogy miért nem engedem át.. @ny@'dé'..
Hálistennek errefelé nem így van, mostanság meg Pesten úgy is a másik oldaolon vagyok mindig.<tRucKdriFteR>
-
Csak a büntetés kiszabásának oka "néhány" esetben eléggé aggályos. A büntetés tétele (havi keresetet figyelembe véve) sokszor igencsak megkérdőjelezhető.
Valszeg egy tarkopasz X8as bömbis emberke könnyebben fogja kicsengetni a 300ezret, mint egy kétgyerekes kis család, ahol apu-anyu 3 műszakban havi 70ért tolják az ipart. Ennyi.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
uborka3
tag
Csak az a baj ezzel, hogy pont az a réteg a nagyobb , akinek tényleg probléma a 300000 ft,vagy csak 100000 befizetése is. És tényleg romba dönt egy családot, főleg most amikor ennyire megy a lehúzás.
Ez a rendszer akkor lett volna korrekt, ha szinteket állit fel. És nem igy.
Azért sok ember itt nagyon biztos benne, hogy nem hibázik, és nem is fog.
Persze szedjék is be, de azért fényújságra nem kell kiirni a nevüket.
Egy köztörvényest ne vegyél már egy kalap alá egy köz. szabálysértővel. -
Valóban ott van, két vagy három szakaszon is, és tényleg nincs kiegészítő tábla. Az út nyomvonala kanyarodik, másra nem tudok gondolni, bár ezen az alapon kitehetnék a 100-as táblát az egész M7-re. Ha megpróbálnék logikát keresni a dologban, akkor azt mondanám, hogy ezeken a szakaszokon nagyságrendekkel több baleset volt, mint máshol, de ismerve a hazai viszonyokat, nem vagyok benne biztos, hogy tényleg ez van mögötte. Jelen állásban egyébként hajlamos vagyok magam is veszélyforrást látni ezekben a korlátozó táblákban, főleg, hogy a 3 sávból a külsőben általában kamionok mennek 90-nel, a két belső sávban pedig senki nem tartja be a korlátozást, és kíméletlenül ledarálják azt, aki megtenné. Én is el szoktam venni a gázt ezen a szakaszon, és lelassítok 120 körüli tempóra (a kevesebb már tényleg istenkísértés lenne a közlekedési morál tükrében), de rögtön villognak rám hátulról a középső sávban is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
micro
addikt
Én nyáron, amikor hetente jártam arra felhívtam az Autópályakezelőt, és megkérdeztem mi az oka akorlátozásnak, mert úgy tűnik, hogy a felüljárók javítása után csak ott maradt.
Azt mondták, hogy nem maradt, de nem tudtak indokolni.
Gondolom a felüljárókról kényelmesen lehet traffipaxolni. Így meg több a bevétel.Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..
-
a_tesz
Korrektor
a százas tábla a csodálatos kresznek köszönhető, amiben sajnos például a sebességhatárok hatályát nem korlátozza az alá kitett kiegészítő tábla, úgy mint pl a megállni tilos, kivéve áruszállítás 15-17ig. tehát ahol veszélyesnek ítélik esőben az utat, oda kitették régen a táblát, alá pedig egy eső kiegészítő táblát, mondván hogy ez esőre vonatkozik. de sajnos ilyet nem lehet, avlamelyik hatóság felszólította az autópályakezelőt hogy vizsgálja felül a kihelyezett táblákat (ahelyett, hogy modnjuk kieszközöltek volna valamiféle változást a kreszben, még ha nem is az ő hatáskörük, legalább felhívni rá a figyelmet, agyrém, na mindegy), így ahol tényleg fontos hogy esőben óvatosan menjenek, ott szárazon is 100-zal szabad menni, viszont egy pár helyen esőben is lehet 130-cal menni... volt erről egy cikk totalcaron, de nem találom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
dabadab
titán
"és mivel a legtöbb sírt amiatt ássák"
Bar konkret statisztikai adattal nem tudom alatamasztani, csak a sajat tapasztalataimmal, de erzesem szerint a legtobb balesetert (a sulyosakert is) a figyelmetlenseg a felelos, minden mas csak sokkal ezutan kovetkezhet.
DRM is theft
-
uborka3
tag
Amit irsz abban igazad van.Én csupán arról beszéltem, hogy ez papolós gyorshajtás, gyorshajtás már egy kicsit unalmas. A valós okok / rossz forgalomszabályozás stb. / senkit nem érdekel.
A városi forgalom gyorsitására már nincs lehetőség, és nem is szabad. Lakott területen kivül azért lehetne sok esetben.
# 12908 A videokat aki akarja nézze tőlem a nap 24 órájában. Én nem kérek belőle.
A határozottságot pedig a vezetőkben tovább kellene növelni, nem pedig letőrni.
A veszélyekre és az abból adodó következményekre nem ilyen módon kell felhivni a figyelmet.[ Szerkesztve ]
-
Josh
tag
Én ezt nem tartom jó ötletnek teljesen, hogy leszabályozzuk a kocsik teljesítményét. Olyan helyen lakom, ahol sok külföldi megfordul (rajtunk keresztül mennek a jugók Ausztriába), és itt nem egyszer van olyan, hogy 1-1 sávos úton, kocsisor előz, kocsisort. Tehát elöl megy 5 autó lassan, mögötte 5 autó gyorsan, és a hátsó 5 megelőzi az első 5-öt, és nem egyesével, hanem a sor hátsó része, egyben indul meg. Ilyenkor 2 eset lehetséges. Vagy bekapcsolódsz te is a gyorsabb sorba, és túl léped a sebesség határokat nem kevéssel (90-es úton kb. 130-140-el mész) vagy pedig maradsz a lassabb részben, amit visszafognak simán 90-ről 60-70-re.Nos ha belátható az útszakasz, én is beállok a gyorsabb sorba, csakhogy haladjunk. Persze életmódomból fakad, hogy én mindig sietek.
Egy-egy jelentősebb sebességtúllépés életet menthet. A számítógép nem ismeri fel, hogy mikor van veszély, és mikor lenne szükség nagyobb sebességre.
Még mindig fenntartom a véleményem, hogy az emberek fejében kellene rendet rakni, nem pedig az autók teljesítményét visszafogni.
De szeritnem különbséget kellene tenni a több száz lóerős tuning kocsik, és a robogós kamikaze-k között, mert bár mindkettejük közös jellemzője, hogy hajt mint az állat, de ezen kívül semmi másban nem hasonlítanak, és ez a többi dolog, bizony nagyon eltérő eseteket eredményezhet.
A kocsival nagyobb távot teszünk meg, így ott nagyobb eséllyel ütünk el gyalogost olyan városban, ahol még soha nem voltunk. A robogós általában városon belül mozog (városok közötti utazgatásokra már nem teljesen alkalmas az 50-es robi), ahol jobban ismeri a várost, hogy hol szoktak a felelőtlen gyalogosok átszaladni az úton, és azért húzza neki a gázt ilyen magabiztosan, mert ismeri a várost, hogy hol tud elmenekülni a rendőrök elől, de ezt csak példaként mondom.
Szóval a vezetői fejmosás vs. autóleszabályozásban, az én véleményem: 1.0.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Minden autó forgalomba helyezésekor a rendszámhoz automatikusan GPS-t telepíteni bele? Lopás esetén könnyen követhető lenne, cserbenhagyásos gázolásokat el lehetne felejteni, és a gyorshajtás is idejétmúlttá válna. Persze - ahogy te is említetted - vészhelyzet esetére engedélyezni lehetne mondjuk 0,5-1 perces intervallumot, amíg még nem jelez a rendszer. Gonosz dolog lenne, de rohamosan javulnának a közlekedésbiztonságio mutatók.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
még milyne jó uj autom sosem lesz... a hazsnáltból meg már most jelentkezeka cégetekhez kiütetésre.... ...gpst mér nem egyből teljesen belső wireless kamererendszert.....még b....i se lehessena kocsiban
T1>>1.3as suzi kellett volna chippelve....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
jerry311
nagyúr
Ha rövid a farkad toldd meg egy sportkocsival vagy terepjáróval!
Eddig egy olyan autóssal találkoztam a magyar utakon, amelyik nem képes volt kultúráltan közlekedni. Egy szép nagy C merciben jöttünk pest felé az M7-en. Nem 130-cal, de nem is ezerrel. Szépen tartotta a követési távolságokat, nem mászott rá senkire. Jobbra tartással sem voltak gondok. Jobbról előzés nem volt.
Később, amikor úgy jött ki a lépés, hogy elhaladtam mellette, akkor láttam, hogy nem mai gyerek. 45-50 év körüli, jól öltözött, nyugodt embernek látszott. -
-
dragonfx
veterán
igen
lehet érthető de ésszerűtlen és gyakorlati elvek alapján betarthatatlan...
de igenis indokolatlanul magas....pl:nincs busza buszsávban egyenes szakasz...jobb ra akarok az utca pl:1.5km kanyarodni mér ne söpörhetnék végig??...faxság..
én tudod mér akasztanék ha valaki lefelé is -20%ban lassabban megy mint amennyivel ki van írva...
de felesleges mert ésszerűtlen, és lehúzásra megy csak...nem szabályosság nem kizáró ok az autózásban...van kérdés??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
zsid
senior tag
Egy jóbarátom az ORFK ellenörzési osztályán dolgozik. A motoros renőrökkel ők sem tudnak mit tenni. De mi jól keresnek a motorosok, mesélték rendőr ismerösök, volt amikor 2 motoros azon versenyzett, ki tud többet kaszálni egy nap alatt ..... Ez elég szomorú.
<tRucKdriFteR>
-
dabadab
titán
"Pénzbeszedő akció folyik és a hatóság magasról tesz arra, hogy jobbá tegye a közlekedést [...] Megmondjam hogy lehetne védekezni ez ellen?"
(Bocs a vagasert, de igy lett relevans a hsz-ed )
Megmondom en: a hatosagot is felelosse kellene tenni a cselekedeteiert.DRM is theft
-
Skót
aktív tag
A rendőrökhöz csak annyit, hogy bő egy hónapja megállítottak Debrecenben, nem volt nálam kötelzőbiztosítás csekkje.
Akkor úgy volt hogy 3e bírság, meg 1-1 feljelentés fater meg ellenem.
Apám 2 napra rá már hozta is a biztosítás fecnijét, bemutattuk a közlekedésieknél, hogy halihó, van ilyenünk.
Küldtek is egy levelet miszerint minden ok, ügy ejtve, viszonthallás-csókolom.
Erre kapunk most nemrég 2 levelet a kedves rendőrségünktől, hogy fatert (ő nevén van az autó) 50 ropira, engem (én vezettem és vezetem azóta is) 15 ropira akrnak megvárni, és ez csak az 50%-a a büntetésnek és örüljünk, mert nem volt még ezelőtt semmi gebasz velünk és csupán ezért nem 130 (azaz SZÁZHARMINC) ezret kell összesen fizetnünk...
Elvittük megmutatni a levelet miszerint az ügy megyszünt minden jó, de úgynézki ez nem érdekelte őket, uh úgytűnik könnyebbek leszünk 65 fincsi magyar ezressel... köszöm... (vagy rendőr / ügyvédrokon felkeresése lesz remélve, hogy tud segíteni és nem csak a fejét csóválja...)
Nomost kérdemén, hogy lehet összehasonlítani ezt azzal, hogy pl. valaki 90-el grasszál városban. Ok aláírom vétkes vagyok, mert nem volt nálam, de ez talán túlzás..."A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
dabadab
titán
Engem is ritkan szoktak megallitani, es maximum ilyenekert, pedig neha direkt szabalytalan vagyok (egy csomo mas alkalommal meg figyelmetlensegbol).
Azert bizonyos szinten vicc, hogy az elmult masfel evtizedben egyetlen nyamvadt kozlekedesi birsagot sem kaptam.
DRM is theft
-
zsid
senior tag
Vagy építeni a kamionos határátkelőkhöz ROLA terminált, és vonaton utaztatni a tranzitot.
A nagyobb forgalmú helyeken a 3 sávnak is lenne értelme , mint ahogy Szfehérvár-BP között van. Gyöngyösnél meszebb az M3on nemsok értelme lenne a +1 sávnak, ott már nincs akkora forgalom.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs