- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz feel good #8200 üzenetére
Jól behúztál a csőbe! Igyekszem én is megállni...ha nem sikerül ,akkor központi be.(Bár a központit induláskor már benyomom általában! )
Bár engem tuti összevernek egyszer...ma is én pofátlankodtam és persze nekem volt a nagyobb pofám.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
V.Stryker
nagyúr
Nem, jól tudod. Csak itt arra vagyok kiváncsi,hogy minden zebránál kell-e ennyire lassítani, vagy pl. ahol lámpa van ott nem. Mert ha ott is, akkor marha nagy szívás.
Nem is azt kérdőjelezem meg,hogy nincs szükség korlátokra. Hanem,hogy pl. Budapesten a napnak már nincs olyan szakasza, amikor ne lenne beállva vagy egyáltalán lehetőség adódna a normális tempós haladásra. És erre még behozzák ezeket, egy részét ésszerűtlenűl, amitől még nagyobb káosz lesz.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
I_Am
veterán
-
Integra
titán
válasz V.Stryker #8204 üzenetére
aminek egyenes következménye lesz, hogy hátulról már beléd is szálltak és akkor máris csekkezés...
egyik blődliből fakad a másik.. agyrém
mert ugye itt majd túlértelmezés leszettől függetlenül ájemnek igaza van, eddig is úgy kellett megközelíteni a zebrát, hogy figyelj és állj meg ha tudsz. de most elég vaskosan odafogalmazták. már látom, ahogy a lesben álló rend derék őrei majd erre fognak kiugrálni a bokorból, hogy jól megbüntessék a népet amúgy meg ezzel nincsen bajom, eddig is mindig megálltam zebra előtt és nem kellett hogy nekem a kreszben benne legyen.
nekem az esőben történő sebesség csökkentéssel sokkal inkább gondom van.
ki dönti el hogy mi számít esőnek vagy sem? ki dönti el hogy ekkor a rendőrök hogy mérnek traffival meg lézerrel? és milyen alapon? és hogy igazolható hogy akkor ott épp milyen időjárás volt?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
feel good
aktív tag
Megyek 90-el a falu szélén, már kifelé, alig pár ház van már, sehol senki..
Az egyik utolsó házból látom hogy elindul bal oldalról egy biciklis, gondoltam az én sávomba átjön és ő is kifelé akar menni.
Kiteszem az indexet, még nem voltam túl közel de gondoltam legalább középre kimegyek, szépen nagy távolságot tartva megelőzöm..
Abban a pillanatban, ahogy kiértem középre, az út közepén a biciklis észrevesz, leugrik a bringáról, áll keresztben az úton, és néz értelmesen.
Mindkét oldalon egy-egy méter volt mellette az árokig. Mivel kisebb volt a sansz, hogy hátrafelé indul el, mögötte kerültem, félig bedobtam a susnyába és reménykedtem hogy nincs kilométerkő.
Kimegyünk a vizes úton az autó elé, aztán megállunk előtte az úton keresztben -
nemcso
senior tag
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
Zolee11
senior tag
Megvan, ebből fogok meggazdagodni, mindenhol az én sebességmérőim lesznek, nem lesz olyan km ahol ne lenne, csak mindig változtatom a helyüket, hogy jó nyereséges legyen.
Talán azon kéne elgondolkodni, hogy minden kétballábas, kétbalkezes ne kapjon jogosítványt. Nem tudom ma miért érzik ugy az emberek, hogy vezetni mindenki jól tud vagy elégésgesen tud. Pedig ez közel sem így van. Gyakorlással bele lehet jönni, de addig sok galibát okoznak.
A másik tévhit, hogy a vizsgán nem megy a kresz, de élesben menni fog... na ezért van annyi baleset, mert pl. egy bonyolultabb kereszteződésben már gőze sincs kinek van elsőbbsége, de azt gondolja neki, és csatt.
Azért az komoly, hogy 90-nel repeszt lakott területen és még ő van felháborodva, hogy bele kellett mennie a susnyásba. Azon esetleg gondolkodott, hogy az utólsó udvarból is kigurulhat egy labda elé utána meg egy szaladó kisgyerek. Azt lesz móka aztán kikerülni.no brain, no problem
-
V.Stryker
nagyúr
Le kell szoktatni őket róla. Elvileg ezek magánszemélyek, tehát nem hivatalos személynek minősűlnek. Ahol mérnek megállni, kiszállni, szájbavágni. Ezt egy jópáran megcsinálnák velük, akkor nem lenne kedvük kiállni szivatni a népet. Mert ezzel sem lenne semmi baj normális keretek között, de ennek az lesz az eredménye, hogy szopatni fogják a jónépet.
Épp nemrég olvastam,hogy egy falugyűlésen, mikor arról tárgyaltak,hogy hogyan szerezzenek pénzt felújításokra, akkor a második ötlet az volt, hogy vegyenek egy trafipaxot. Azt hiszem,hogy ebből le lehet vonni a megfelelő konszekvenciákat... (Vagy csak előzöd a kamionsort az autópályán és hátulról rádállnak, lámpáznak, te meg ugye elkezded kicsit jobban nyomni, hogy elengedd...oszt ahogy elérted a már büntethető sebességet, akkor foto.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Tomics
addikt
Összetört Integra
"Nagyjából kétszáztíznél kezdtem taposni a középső pedált, de éreztem, nem lesz már esélyem."és nem BMW-s
hopp nem is igaz
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Zolee11
senior tag
Ebben teljesen igazad van, nem egy olyan alakot ismerek aki ugy közlekedik, hogy mindig 100-al gyorsabban megy mint a megengedett, csak ő tudod igazgató, meg vezérigazgató és megteheti. Őrájuk a kresz nem vonatkozik, mert mindent el tudnak intézni...
no brain, no problem
-
feel good
aktív tag
válasz Khelben #8215 üzenetére
Írtam, hogy hol. Három ház volt, és ott a faluvége tábla.
Általában hátulról ilyenkor már tolnak a hátam mögött a nagyarc Passatosok, BMW-sek, mikor ki, most az volt a kurvanagy szerencséje a nőnek, hogy csak én jöttem, én meg odafigyelek.
Az menjen ennyivel ilyen helyen, aki kurvára csak az útra koncentrál, és nem szarakodik ilyen esetben egy pillanatig se.Nem azon vagyok felháborodva, hogy be kellett rántani a susnyába.
Azon vagyok felháborodva, hogy hogy lehet valaki ekkora idióta, hogy megáll az autó előtt keresztben az út közepén a kibaszott biciklivel[ Szerkesztve ]
-
nyunyu
félisten
Kerdes: miota nem lehet parkolni a Krisztina krt Horvatkert feloli oldalan?
(67-tol Taban moziig szakasz)Anyamek a megszokott helyre felalltak a jardara, a regebben felfestett vonalon kivulre.
Ehhez kepest most megyunk le, osszes kocsin kinn van a kozteruletesek 5000Ft-s "csekkje" (*) jardan parkolasert.Most neztem, eltunt a megallni tilos alol a jardan parkolast megengedo segedtabla, meg meg at van kenve a feher vonal bitumennel.
Azok persze, akik a megallni tilos vonala elott az ut szelen alltak meg, es nem a jardan, azok rosszabbul jartak, mert korbebojaztak oket, kozteruletes szalaggal elkerit, egyik bojara megallni tilos+loposkocsi tabla...
Utobbi mondjuk ertheto, mivel ezeket csak a villamossinen lehet kikerulni.(*): Mellekelt csekken fizesd be 30 napon belul, csak eppen csekk nincs mellekelve.
"Parkolasibirsag szakerto" kollegam szerint rendszam alapjan postazzak utolag.Pont a mult heten orditott veluk egy oran keresztul telefonon, mert o meg aruszallitasi zonaban kapott csekket, pedig pont ugyfelhez cipekedett cuccot a sajat kocsijaval... Aztan a kozteruletes elmagyarazta neki, hogy az aruszallitas hivatalosan ugy nez ki, hogy 2 emberbol az egyik mindig a kocsinal van, es pakol. Na jo, de mi van akkor, ha egyedul vagy, raadasul az ugyfeltol 100m-re sikerult csak ures helyet talalnod, es 20kg-s dobozokat kell cipelni? Szerintuk IJ, fizessel.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Zolee11
senior tag
Lehet, de az nagyon gány gyártmány, ha rángatja a futóművet., mert ilyenről mégcsak nem is hallottam.
feel good: Ha te ezen csodálkozol, akkor te még nem vezettél semennyit. De az nem mentség, hogy ilyenkor már tolnak le az útról, hadd tolják, előbb utóbb benéznek egy ilyet, vagy hasonlót és akkor ott van vége... De mint látod neked is majdnem megvolt. Inkább tanulj belőle, és úgy közlekedj, ahogy megkívánja a környezet, mert az tele van idiótákkal.
no brain, no problem
-
-
feel good
aktív tag
válasz Zolee11 #8233 üzenetére
Évente 50.000 körül megyek, ha ez semminek számít..
Ezekre a kiszámíthatatlan dolgokra senki se tud felkészülni. Rögtönözni kell, az pedig megy. Persze nem erre játszom, de voltak már érdekes helyeken kikerüléseim, ahol egyébként nem tudtam volna megállni. Pl. mész az úton, és kifordul eléd a román kamion, aztán elkezd keresztben az úton mégis inkább visszatolatni
-
Zolee11
senior tag
Amit itt felsoroltál az mind elhasználódás miatt van. Namármost egy teljesen új féktárcsáról beszélünk, amihez valószínű, új betét is felrakásra került. Tehát akkor miröl is beszélünk?
feel good: na én ennyit közel se megyek, de én már az ilyenen nem lepődök meg, volt már nekem is kemény helyzetem: egy BMW-s fiatal p*ts mitha ott se lettem volna kikanyarodott elém (szembe sávba akart kikanyarodni), de bele is fékezett ahogy észrevett, és szépen keresztbe megállt elfoglalva a teljes sávot. Szerinted? Bumm a fékbe. Igaz ez lakott területen történ és nem mentem gyorsan. De idő nem volt felfogni, hogy mi történt, csak azt láttam már, hogy kb. 30 cm-re megálltam az oldalától. Nem volt időm semmire, szembe sávba nem rántottam mert azt nem is figyeltem és idő nem volt felmérni bármit is, max mögé mehettem volna, de ilyenkor nincs idő vacilálni, ha már fékezel akkor vagy megállsz, vagy ha még van idő akkor fék elenged és kikerülöd. Hát fehérre fagyott az arca a csávónak rendesen.
Itt megtanultam, hogy te nem lehetsz elég óvatos sose, mert ilyen barmokkal mindenhol összefutni...no brain, no problem
-
feel good
aktív tag
válasz Zolee11 #8240 üzenetére
Viccesnek tűnhet, de minél gyorsabban megyek, annál jobban tudok koncentrálni. Ez sokat segít az ilyen helyzetekben. Nagyon gyorsan kell felmérni a menekülőutat ilyenkor, és tapasztalatom szerint sajnos a féket el kell felejteni. Ilyen gyors tempónál nincs idő fékezgetni, egy helyzetfelismerés, egy lyuk a fák között, vagy két gödör között az út szélén, és egy gyors kormánymozdulat. Ennyire van idő. Inkább a futóművet verem oda, minthogy vagy meg tudok állni, vagy nem.
-
Zolee11
senior tag
válasz feel good #8241 üzenetére
Én csak erre az esetre értettem a vagy megállok vagy nem-et.
Ha meg lehet állni akkor inkább megállok, ha nem lehet akkor csak menekülni lehet, de az utat elhagyva már nem igazán lehet autót irányítani mert a hepehupás talaj és a fű nem valami forma-1 es pálya
Sokkal könyebb eltalálni bármit, ha elrántod a kormányt, mert a jármű stabilitása azonnal elveszik. Nem egy ismerős törte az autóját össze egy oszlopon, vagy fán, mert elrántotta a kormányt, de inkább egy fa mint egy frontális ütközés.
Gyors tempónál bizony a fék nem (sokat) segít, de azért az sem mind1, hogy 130-al fogsz padkát, vagy csak 90-el.[ Szerkesztve ]
no brain, no problem
-
-
Zolee11
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
amol
addikt
válasz Integra #8208 üzenetére
ki dönti el hogy mi számít esőnek vagy sem?
Egy normális megoldást tudnék, az átállítható világító táblákat a pálya fölött. Ha úgy gondolják esik, lejjebb veszik.Azt már én is észrevettem, hogy ha megáll a sor a zebra előtt hogy átengedjen egy babakocsis anyukát annak az elején 95%-ban én állok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...