- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
válasz DeadMeat #8798 üzenetére
Asszem nem egy galaxisban létezünk.
Neked átlagos. Lehet.
Valójában nem átlagos. Ez meg a valóság.
Ha van egy kis időd, akkor készíts átlagszámítást mondjuk a 3 és 4 millió forint között kapható új autók gyorsulási adataiból, aztán vesd össze vele a Fiat Panda 100-ast, és akkor nézzük meg, hogy miként is néz ki az egyenlet.
Ja, és Winkler egy fasz, hogy így tetszett neki az autó.
Ja, és én is egy fasz vagyok, mert így tetszik egy átlagos szar.
-
DeadMeat
veterán
-
deicide
veterán
a kamion mögötti haladás azért köti le a figyelmemet, mert fixírozni kell folyamatosan a féklámpáját, mert nem akarok belemenni. Kockázat nélkül nincs üzlet (2l spórolás/100km), viszont kamion mögül én nem vágok ki, a fent említett ok miatt, örülök hogy tolja nekem a szelet...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
DeadMeat
veterán
Igazad van.Ha a sima pandak oldalarol nezem akkor valoban nem atlagos Meglepetesauto.Ha a hasonlo "sport" autok oldalarol akkor viszont atlagos.Mert van ilyenje szinte minden autogyartonak.es ne gyere nekem a gyorsulasi adatokkal,mert sokmindentol fugg.
Vagy a kg/le aranyat nezzuk,mamar szinten csak atlagos,ugy ahogy az enyem.
Amit en nem atlagos teljesitmenyu kisautonak tartok swift gti meg a charade gtti.Meg meg azert van nehany ilyen meglepetesauto.
Ez az en velemenyem,lehet megsertodniMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
norbi1992
tag
jobbra tartás = 0 !!!!
négysávos , lakóterületen kívül (90 km /h) és 60-al döcög a belső sávba , de úgy hogy mellette volt egy kocsi , (azt nem kell hibáztatni , utánfutót húzott és nem sietett ) belső sávba villogtatunk semmi, aztán nagy nehezen megelőzi az utánfutóst , és ezután sikerül nekünk jobbról SZABÁLYOSAN megelőzni.
-
norbi1992
tag
csoda , hogy ezután mindeki úgy vezet mint egy állat???????? szerintem nem !!
ezeknek elkéne menni görögországba !! aki volt ott tudja , hogy ott máshogy mennek a dolgok ,de a hallottak alapján olaszország is hasonlóan izgalmas -
ABE
őstag
válasz Integra #8818 üzenetére
Megszokás kérdése, de lehet vele gyorsan és pontosan is váltani. Japán után természetesen furcsa a váltó lötyögőssége, de ettől még nem olyan rossz, hogy az örömautózást tönkretegye. Mondjuk nekem a Focus váltó sem jött be, hiába dicsérik, Renyó váltót jobban szeretem. Beteg vagyok.
-
zsid
senior tag
Öcsém néha vezette haverjáék WagonRjét. Jöt a hó csúszkált vele... stb.. Hiába mondtam, neki hogy a vezetés zudás nem csak abból áll, hogy egy vidéki kisvárosban néha kocsikázok fel-alá, nem hitte el . Tegnap este a WagonR rel felmászott egy villanyoszlopra 60nal. Most már elhiszi... Igaz vagy 300 ezrébe fog kerülni. Csodálkozom, hogy a haverja ősei nem b@xták szájba (még).
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
Skót
aktív tag
Nos a véleményed megértem, valhol át is érzem, de még mindig nem értek egyet vele teljesen, bár lehet kicsit más a vérmérsékletünk, mert engem elég türelmes embernek írtak le eddig elég sokan és lehet ezért vagyok képes eltűrni (persze csak ha nem sietek) bárkinek a bénázását előttem.
2. Rendszeres oktatóanyagok eljuttatása a nagyközönséghez (tévé, rádió, újság, stb.), hogy legalább a legfontosabb szabályok rendszeresen ismételve legyenek. Ez ne merüljön ki annyiban, hogy biztonsági övet bekötni, sebességhatárokat betartani. :
Multkor a filmmúzeumon talán, néztem egy régi "oktatóvideót" ami a kreszről szólt, mindenfélére felhívva a figyelmet, előtte meg az autó helyszíni gyorsjavításáról (jó nyilván mai verdával ezt nem csinálja meg az ember).
Először viccesnek hatott, de belegondolva, ha ilyeneket sugároztak azért mindenkinek legalább egy kicsit felkeltette a figyelmét, hogy "hmm énis vezetek, tudom, vajon mi-mit jelent"[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
-
ABE
őstag
válasz Integra #8823 üzenetére
1-es és 2-es Focus is, egykutya a kapcsolhatóság, a kettes váltókarja rövidebb, talán ennyi a lényeges (és a váltógomb bénább szvsz). Legtöbb helyen dícséreteket olvastam róluk, nekem átlagosnak tűnik inkább. Az mondjuk mai napig rejtély, hogy 80-nál hogy volt képes bekapni az 1-es fokozatot az első Krókuszunk... Számomra pedig Twingo váltó mindkettőt veri, mert azzal képtelenség félreváltani, és sosem akad meg.Ennyit a német-francia véleményemről.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
nem lehet egy újságban leírni hogy ha valami pocsék..
látod, már a franciákat is kezdik jónak mondani.
háááát, szódával elmegy kategória még mindig, de ha egyszer kell a tesztautó.
nincsen jó, vagy legalább semleges írás, nincsen autó...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ABE
őstag
válasz Integra #8825 üzenetére
Manapság már csak elvétve vannak extrém rossz autók, ott is inkább a komplex elektronika miatt eredő meghibásodások ronják le a képet. Na meg nagy balszerencsével ki lehet fogni szinte bármely márkánál egy selejtet, és persze le is lehet amortizálni egy autót hamar, ha a karbantartást elhanyagolják és nem figyelnek oda a gépre.
-
divot
veterán
válasz parandroid #8822 üzenetére
Nem veszem zokon, mivel nincs igazad.
-
Ízlés kérdése. Bár a számokkal nehéz vitatkozni. Az igazság az, hogy az új 1,3-as CDTI motor is már 90LE-s, csak jóval magasabb nyomatékkal (200 @ 1750-2500 RPM), és megfejelve egy turbóval, ami már 2000-es fordulat alatt hátbavág. Egyébként ezt a motort szerelik Pandába is.
Azt elhiszem, hogy egy 1 tonna alatti, 1,4-es, 100LE-s, 130Nm-es benzines azért valóban az átlagosnál erősebb vasnak számít, de csak alsókategóriában (értsd: az átlagos kiasutók között). Ha már tényleg valami speciálsi vasat keresel kisautóban, akkor tényleg inkább ott vannak a sportváltozatok. Nem is beszélve szegény Panda bumfordi formájáról, ami nem tudom, hogy mennyire tesz jót a menettulajdonságainak (a légellenállása kb egy raklap tégláéval vetekedhet kb). Mindazonáltal a Panda szerintem is szép a maga módján, és elsőrangú városi kisautó, biztos vezetni is jó (sajnos nem volt még hozzá szerencsém, de szívesen kipróbálnám), mindemellett viccesnek találom, hogy néha sportautót, néha meg terepjárót akarnak csinálni belőle a marketingesek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #8822 üzenetére
70 lóval örömauto....dokar odavágja az astrával.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz parandroid #8831 üzenetére
aktuális "kedvenceim" a dízel seatosok. leon, altea vagy mittomén, ugyanolyan mindegyik.. alacsony meg magas busz, egyre megy
adott egy egész dögös forma, jó sok carstyling műanyaggal meg egy traktor motor.
ezek megvadultak teljesen, kezdem besorolni őket az új passatos kategóriába....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
semmenyiivel nem 5.ben....minek V10es motorral 1500as fordulattla menni pl:M5tel....mikor 4000 felett él.
feel good>>nem hinném mert én 80nál nem 5.sbe mennék ...csak a kifulladás nála az 150.....aztán onnan neki hello van ...mint egy mai fabia is..szegényke próbálkozott 140nél elfogyott...mint boltból a savanyúcukor....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Hogy dragonfx továbbra is hülyeségeket ír, az hagyján, de látom te sem vezettél még kis lökettérfogatú, magas nyomású turbós motorral szerelt autót, és fogalmad sincs, hogy milyen, amikor 2000 alatt bekapcsol a turbó. Nem hiszem, hogy lenne bármilyen mezei 1,8-2 liter alatti szívó benines, ami bírná tartani egy ilyen ötödikben, nyolcvanról meglóduló, akár 70, akár 90 lóerős kisautó tempóját.
"csak a kifulladás nála az 150.....aztán onnan neki hello van ...mint egy mai fabia is..szegényke próbálkozott 140nél elfogyott...mint boltból a savanyúcukor...."
Ja, látom te is abban vagy megint, hogy van egy hosszú egyenes, és tiporjuk ki a lelkét. Mennyivel megy egyébként többet az 1,6-os bömös 150-nél? 160-at? Max 170-et? Persze azt is csak addig, amíg fel nem kerülnek a trafik a pályára...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
t1
addikt
válasz parandroid #8838 üzenetére
igazad van nem vezettem
De megnézném..és a benzinesre tenném a voksot... -
ABE
őstag
válasz parandroid #8838 üzenetére
Aki fosik visszaváltani a haladáshoz, az vegyen dízelt. Aki meg nem, az a benzinessel sem fog rosszabbul menni.
-
ABE
őstag
válasz pH érték #8844 üzenetére
Én a nem turbós benzinesekre gondoltam.
Integra
Én sem bírom azokat az önelégült pofájúakat, akik mérlegelés nélkül próbálnak mindenkit leküzdeni. Aztán meg néznek, hogy egy "ócska" 16V benzines hogyhogy lenyomja a szuper HDTDICRDTI szarjukat.
Mod:
pH érték
Nézz meg egy PD TDI-t, hogy újkorában mit füstöl...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz pH érték #8848 üzenetére
urban legend
minden dízel füstöl, a legújabb legmodernebbek is.
persze persze, valszeg én mindig széthajtottat látok az utcán a legújabb német v8as csodadizelekből is
csak az újak még nem annyit és olyan feketén mint a picit idősebbek[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Amd Fx-4100 (4mag / 4 szál / 3.6GHz)
- LG 27UK650-W 4K LED monitor, IPS gamer monitor, 27", 3840x2160, pivot (álló), HDR, freesync, 16:9
- ASUS ROG MAXIMUS Z690 APEX - garanciás, fullos csomag
- ASUS RT-AX86U AX5700 WiFi 6 gigabit AiMesh OFDMA mobile gaming 2.5G Wan link aggregation
- Dymo letra 109 címkenyomtató, feliratozó + szalagok