- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Erre sokat jártam:
Valszeg azért van kitéve ,mert olyan k**va szűk ív visz rá a pályára, gyorsabban nem biztos hogy sikerülne.(Nekem teherautóval 35-40-nél már borult hátul rakomány ) Aki feltöltötte az remélem kipróbálja minimum a duplájával.
---
Idézem : "Közlekedési rendőrként is csak pislogtam, mint hal a vízben, amikor megláttam először. Tudom mit jelent, de a KRESZ-ben nem találtam róla semmi infót. Szép napot! "
Igazi jaú mádzsár rendőr.Hülye és még büszke is rá
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
dragonfx
veterán
Hátlátszatra aki ilyne uton 30cal mer vagy bír menni az léci adja a jogsiját az első rendőrkapitányságon..mert nem vezetni nem tud még a fizikával és a kresszel sincs tisztában....autopályára felvezetőbudapestet elhagyó út..30as sebbességgel...LOLLL...és 30ról 130ra hogygyorsítasz be egy 40 lovas autóvalmondjuk??...itt már jobb ha 2.esbe 50en pörögsz de inkább 3.ba 60 fölött....és amikor meglátod az egyenest akkor jön az örült béka mondása>>ájhevrészíííííííínnnnnngg
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz dragonfx #8502 üzenetére
Lassan kezd unalmas lenni, hogy ennyire hülye vagy...
Amelyik autó a besorolósáv tartama alatt nem tud felgyorsulni 30-ról (de akár 0-ról) 90-100-ra (merthogy a külső sávban ennyi a minimum), az ne menjen autópályára. De ilyenek általában csak a speciális (mezőgazdasági gépek, túlméretes, vagy speciális szállítmányos teherautók, esetleg veterán autók, stb), vagy neadjisten műszaki hibás járművek, akiknek alapból nem kéne autópályán közlekednie.
Mondanám, hogy ez még a te alulmotorizált járgányoddal is megoldható, de az igazság az, hogy nem bízom a képességeidben, másrészt valójában az az autó csak ahhoz képest alulmotorizált, aminek látszani akar, és aminek te látni szeretnéd, valójában egy normális közlekedéshez teljesen megfelelő jármű.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dokar
addikt
válasz parandroid #8503 üzenetére
90-100-ra (merthogy a külső sávban ennyi a minimum)
nem 60?
extra - SEXRay
-
Sipi16
senior tag
válasz Khelben #8505 üzenetére
Ha emlékeznél a KRESZ oktatásra ott elmondták, hogy van. Mondjuk én sem emlékszem, hogy mennyi.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8502 üzenetére
elképseztő vagy....
"Hátlátszatra aki ilyne uton 30cal mer vagy bír menni az léci adja a jogsiját az első rendőrkapitányságon..mert nem vezetni nem tud még a fizikával és a kresszel sincs tisztában.."
nem értem ennek mi köze a fizikához. a kresszel sincs tisztában - ezt sem értem
a 30as tábla azért van ott, mert éles a kanyar és még lejt is, nagyobb sebességgel még száraz úton is kicsúszhat a kocsi, nedves-jegesről ne is beszéljünk. ez a tábla a gyakorlatlan vezetők és közlekedő társaik testi épségét hivatott megvédeni saját maguktól, akik meglátják hogy autópálya és már nyomják is telibe a gázt habár nem látják mekkora kanyarban vannak.
"30ról 130ra hogygyorsítasz be egy 40 lovas autóvalmondjuk??..." egyrészt, miért kellene 130ra gyorsítani? a 130as maximális sebességkorlátozás nem azt jelenti hogy kötelető annyival menni... ezért is van min. két sáv autópályán, hogy a kisebb sebességre képes v annyira nem siető júzerek ott menjenek.
nem értem egy sebességkorlátozó táblát miért kell elkezdeni magyarázni. az hogy te raccsingolsz és kilinccsel előre autózol a pályára ráhajtva 2esben 50ennel, szíved joga. de semmi okod felháborodni azon hogy ésszerű keretek között 30al biztonságos ezen a szakaszon közlekedni... ha vége a lejtőnek és a kanyarnak, gyorsítasz besorolsz és a pályán vagy. ennyi.néha egy-egy postod után komolyan kíváncsi vagyok az életkorodra és az IQ szintedre...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dabadab
titán
Soha nem is volt, szerintem erre gondolsz:
"37. § (1) Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az előjelző táblától kezdődően) csak olyan gépjárművel, illetőleg gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni; ezeken az utakon más jármű közlekedése tilos."
DRM is theft
-
NoLF
addikt
válasz dabadab #8509 üzenetére
nekem az oktatóm erre a paragrafusra utalva azt mondta anno hogy ugye ebből következik hogy segédmotoros kerékpárral és lassú járművel autópályára felhajtani és ott közlekedni tilos.
ha nem is mondja ki a kresz hogy a minimum a 60, de ebből következtetni erre lehet. persze mindenki anyáz ha vki 70el csoszog...
Macka: tudom hogy az van neki, de szerintem nem attól szenved kóros IQ hiányban... ha alátenném a hondámat pl, sztem még állatabb lenne. pedig az enyém egy 14 éves szar.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
Morális szempontból értettem, nem KRESZ szerint. Azért lássuk be, hogy 90 alatt menni autópályán nemhogy nem etikus, de balesetveszélyes is, még ha semmi nem is tiltja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
válasz Khelben #8513 üzenetére
anyázás akkor is van ha a belsőben 130al előzök egy kamiont...
de pl ha a külsőben egy kamion mögött 100al haladok, akkor az nem forgalom akadályozás szvsz... hadd döntsem el hogy mennyire akarok spórolni az üzemanyaggal pl.
a párhuzamos közlekedés szabályai alapján a belsőben kell rendesen haladni, ha nem úgy nyomod, akkor menj a külsőbe.mod: külső belső sávot rendberaktam a kommentben
mod2: dabadab, örülök hogy mindenben egyetértünk
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dabadab
titán
Ebben igaza is volt az oktatodnak, tekintve, hogy egyreszt az smkp es a lassu jarmu nem minosul gepjarmunek, masreszt ezek definiciojanak resze az, hogy nem tud 45 ill. 25 km/h-nal gyorsabban menni.
"ha nem is mondja ki a kresz hogy a minimum a 60"
Bizony nem: mentem mar lassabban is, igaz, akkor terdig ero ho volt a palyan
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dokar
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #8503 üzenetére
ez nem hülyeség ez a valós magyar közlekedési morál..nekem aupályra felvezetőn nekem ne 30cazzon senki mert ledudálóm.
valahola besorolósáv csak 80-100 méter megnézem az 1.6os astráddla hogy gyorsulsz el ennyi alatt 100ra állóról.
Cska tod abból indulok ki sokan baxnak viszsaváltani hogy menjen is ami alattuk van és 30cal 4esbe próbálnak besorolni.
A véleményem nem változik30as táblának autópálya környékén nincs létjogosultsága.
Az enyém képes még 130ra is, és igen ha 130 alatt megy valaki pályán az akadályozza a többi ne a papírt az elméletet nézd a gyakorlatot, sőt még 140nel is néha.
A hozzád haosnló degresszív vezetők miatt van mindig dugó a váorosban.sry."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8523 üzenetére
"nekem aupályra felvezetőn nekem ne 30cazzon senki mert ledudálóm."
ott a tábla, betartja a kreszt, te meg ledudálod.
"valahola besorolósáv csak 80-100 méter megnézem az 1.6os astráddla hogy gyorsulsz el ennyi alatt 100ra állóról."
minimum 30ról gyorsul, simán belefér.
"A hozzád haosnló degresszív vezetők miatt van mindig dugó a váorosban.sry."
komolyan, már erőm sincs kommentálni...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
spirit007
senior tag
Ma ér véget az ájlávkresz-es marhaság . Délelőtt fekete ********** + matrica és vígan előz az Ady Endrén a vilinger sínen két "bütyöksor" között ...
Szóval érdemes volt
-
Integra
titán
válasz parandroid #8503 üzenetére
ne az a baj, hogy hülye és buta... ez egy tény.
a baj az hogy fossa az agymenéseit továbbra is gőzerővel meg tapsikolós szmájlival, és gyakorlatilag bármilyen érdemi vitát ellehetetlenít és hiteltelenít, az egészet nem lehet sehogy se komolyan venni emiatt...
inkább scrollozik tovább az ember..
igazán megcsinálhatnátok már az ignore gombot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz dragonfx #8523 üzenetére
Gyere, dudálj le. Egyébként sosem volt még gondom az autópályára való felhajtásnál a besorolással, sőt, általában vissza is kell vennem, mert mire besorolnék, kiderül, hogy a külső sáv nem halad úgy, mint amire én felgyorsultam (130 környéke), pedig nem driftelek a felhajtón. Valamit (valamit még a szokásoson felül) te nagyon rosszul csinálsz, ha neked ez gondot okoz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8523 üzenetére
mondjuk a hozzád hasonlókkal én mindig megnyomom magamban az ignore gombot, tőlem aztán dudálhat villoghat, csináljon amit akar. főjön meg a feje, fortyogjon a vére, liluljon el, anyázzon, ordibáljon, le se szarom. majd eldurran a feje egyszer...
de ha bármi kárt tesz az autómban, esetleg egy kereszteződésnél, lámpánál odajön és kocogtat az ablakon, utána nem köszöni meg...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Gambit
őstag
válasz Integra #8527 üzenetére
igazán megcsinálhatnátok már az ignore gombot
Vagy egyszerűen csak ki kéne vágni. Csak kárt okoz, mindenkit zavar, nem képes beilleszkedni. Ő pont olyan autós témában, mint rgb barkács témában. Ugyanúgy is kéne bánni vele. Szerintem.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
zsid
senior tag
válasz dragonfx #8502 üzenetére
Nemtom ismered- e a helyszínt, de egyszer próbáld ki busszal, teherautóval esetleg nagyobb szerelvénnyel.Lehet egy normálisabb személykocsival nem akadály az 50+ abban a kanyarban,de megnézmém az arcod amikor buszon ülsz és a sofőr tolja lapjával
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
erdoke
titán
válasz Khelben #8522 üzenetére
Nem kell oda kamion, a külső sáv köztudottan szögekkel van kiverve... Sokan azt hiszik, ha 150-nel haladnak, akkor jogosan mennek folyamatosan a belső sávban, még ha csak 2 kilométerenként van egy teherautó, akkor is.
Csak azt tudnám, hogyan vezethet valaki autót, ha a jobbratartással sincs tisztában? Még lakott területen belül is teljesülni kell néhány feltételnek, hogy egyfolytában belső sávozhassunk.A legjobb aláírás a héten
-
7Heads Drago
veterán
válasz dragonfx #8523 üzenetére
A véleményem nem változik30as táblának autópálya környékén nincs létjogosultsága
Akkor nyugodtan vedd be azt a kanyart 130-al. De ha lehet vigyél magaddal néhány ilyen nagy tudásu kollegát, mint te.
valahola besorolósáv csak 80-100 méter
Ha esetleg példát mondanál... Mert a legtöbb helyen lényegesen hosszabb. És gondolom ahol mégis ilyen rövid, ott nincs 30-as tábla a felhajtón.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
zsid
senior tag
Az autópálya mint kifejezés magában foglalja nemcsak a haladásra szolgáló osztottpályás úttestet,hanem a le és felhajtókat, pihenőket egyaránt. A felhajtók elején kötelesek kitenni az autópálya kezdete táblát, ami nem csak azt kellene hogy jelentse hogy lehet száguldani ész nélkül, hanem azt is ,hogy : TILOS megordulni,hátramenetet végezni.
Azért ebbe sem árt belegondolni, ha rájövök hogy elb@sztam akkor ,nehogy visszatolassak a lehajtón,mert a mögöttem jövö ledarál... (ezek magától értetődő dolgoknak tűnnek, de sokak számára nem azok)
Ha a lehajtó íve nem teszi lehetővé a "megengedett" sebességgel való közlekedést( még a pályatest túlemelésével sem), akkor igenis jogosan van kitéve az a 30as tábla.
Ahol kép készült ott mellesleg elég hosszú gyorsítósáv van.Ugyanúgy a kijáratok is az autópálya részét képetik, és pl ha Miskolc felől próbálsz Gödöllőnél lehajtani az M3asról (és tegyük fel nincs odatéve az a 40es tábla, amit még későn is tettek ki..) akkor csúnyán összetörheted a pofádat. Az autópálya bizonyos részein igenis van értelme a sebességkorlátozó , akár 30as táblának.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
lorcsi
veterán
alaposan felbasztam az agyam ma este. Db-ben az acsádiról kanyarodtam ki a sámsonira. elég nagy forgalmú út, nehéz kifordulni. Főleg ha olyan hülye f.szokkal meg p.nákkal hoz össze a sors, mint engem. hosszú percekig álltam és vártam hogy kiengedjenek, már kitettem az orrát amennyire csak lehet, de egy normális nem volt hogy kiengedjen.
ketten álltunk ott, mibe tellt volna, hogy kenegedjen maga elé 2 kocsi ?
ezért tartunk itt ahol -
KrAt
veterán
Klinikáknál utca nyílik jobbra, meg akarok fordulni, mondom ott pont jó lesz. Index, senki nem jön, mondom 1 íven megoldom, nézem, nem fér el, járda útban van.. Nézem, gyalogos, bringás sehol, jobb első kerékkel fel a járdára (kb 20 centi erejéig) majd le.. Erre mit látok: 2 rendőr előttem helyszínel Na mondom ezek megláttak volna, tuti elővesznek valamiért De szerencsére nem (mondjuk nem is szabálytalankodtam(akkorát)) vagy nem is érdekelte őket
-
Finwe
őstag
Látom nagy téma volt ez a bumerángos akció.
Szerintem nem olyan rossz kezdeményezés csak elferdült, mármint nagyon nem érte el a kívánt hatást. Úgy gondolom, hogy inkább a sebesség korlátozások betartására kéne odafigyelni és az index használatára mintsem a rosszul kihelyezett közlekedési táblákra. Megnéztem a beküldött képeket és valóban kevés ami tényleg hibás kihelyezés. Sajnos a sok beküldőt minősítik inkább a képekJah, és ma találkoztam egy kezdő BMW-sel, 70-es táblánál belső sávban 60-al (tisztelet a kivételnek)
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
I_Am
veterán
válasz parandroid #8528 üzenetére
"pedig nem driftelek a felhajtón"
Amugy én csak Bosznia-Hercegovinába küldeném ki a hegyek közé a 30-as 40-es táblákhoz autózni. Kiváncsi lennék mennyi idő alatt végezne az átutazással.
Elrettentésnek amugy kint hagytak néhány autót a szakadékokban amik kiégtek.
Még én sem nagyon mertem 60 fölé menni a kanyarokban, pedig én körbe is tudnám autózni a 30-as kanyarban a kollégát.[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
t1
addikt
már megint mi van itt....
-
lsc
nagyúr
Boszniában főleg a Banja Luka - Szarajevo közti út Szarajevo előtti szakasza "halál" , annyi kanyar szerintem nincs mint azon a hegyi szakaszon . Igaz teherrel voltam , annyit azóta sem mentem egyes-kettesben . A lejtős rész meg a fékeknek nem tetszett . Viszont a táj gyönyörű , csak ne lenne az a sok színes szalag .
Ami még nem tetszett / a közlekedési morál nem létén kívül / az a sok szétlőtt falu , azért látszott , hogy az ember a legnagyobb állat . Viszont kanyarodni és a táblák jelzésének a betartását meg lehet tanulni az tényAz élet kegyetlen .
-
I_Am
veterán
Én Split felől jöttem haza Horvátból, Banja Luka érintésével, Barcs felé.
Kemény az út, de már alig látni szétlőtt házakat arrafelé. Viszont az a jó, hogy az egyenes szakaszokon, ahol meg elkezdhetné bárki tolni neki, az országút mellett közvetlen kint vannak a vigyázat aknamező táblák, igy ott azért nem mer gyorsan menni.
Nálunk is akánsítani kellene a pályák mellett, megnézném hányan mernék bevállalni a gyorshajtást annak reményében, hogy ha kisodródnak fel is robbanhatnak.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.