- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
egyébként az az érdekes hogy autónként változik ez az egész, az enyém elég jelentős motorfékkel rendelkezik, lehet használni rendesen. de hétvégén "sokat" vezettem anyám 1,6os 206osát, hát komolyan mondom egy-egy visszaváltás szinte semmit nem eredményezett, legalábbis harmat az enyémhez viszonyítva (övé 1,6 8v 88 ló, enyém 1,6 16v 126 ló)
16v miatt lenne?The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dokar
addikt
hát igen, az 1-es tényleg csak az autó megmozdításához kell. nyomsz egy padlót és a következő pillanatban már le is szabályoz. lassításnál elég 2-esig visszapakolni, mert 2-esből is úgy indul mint dízel autók 1-esből. nekem tetszik nagyon a rövid váltó, de sokszor jó lenne egy hatodik.
extra - SEXRay
-
spirit007
senior tag
Tegnap délután csak elvétve akadt "okoskodó" az M3-ason .
Úgy látszik a többiek elgondolkodtak az új tarifákon ... bizony sok az ha becsúszik akár egy 30K-s csekk a kocsi törlesztője mellé -
-
dabadab
titán
2000 rpm @ 110 km/h. Az a titka, hogy nem funyiromotort kell rakni az autoba (Hanem traktormotort )
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Mr X
veterán
Sziasztok!
Nem tud valaki Budapest 18.ker-ben normális autószerelőt? Szétment a Vekin a kuplung, járóképtelen az autó. Kuplungszett-csere lesz, de a közeli szerelő úgy kezdte, hogy 72.000.
-
ABE
őstag
Az elmúlt napokban én is megtapasztaltam, hogy össznépi fosás van az új büntetési tételek miatt. A hétvégi autósok a lézert meglátva ijedten fékeztek le országúton az észveszejtő 70-es tempóról 50-re, autópályán pedig nagyon kevesen kockáztatták meg a 130 fölötti tempót. Ellenben a jobbratartási kötelezettséget továbbra sem tudatosították magukban. Kíváncsian várom, hosszú távon is megmarad-e a félelem, és mennyire fog ráállni a rendőrség az "egyéb" kihágások büntetésére. Nagyon jó lenne, ha szép lassan kialakulna legalább ennek hatására egy normálisabb közelebbi közlekedési kultúra. Érdekes, pl. Ausztriában sosem éreztem szükségét, hogy átlépjem a sebességhatárokat. Nem a büntetéstől való félelmemben, hanem egyszerűen ott nem éreztem ezt az állandó tökölést, ami itthon tapasztalható.
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
Ha visszakapcsolsz azért, hogy nagy legyen a motorfék az auto kevesebbet eszik mint normális tempóban. Olyan 1 -2 liter lehet a fogyi, a computer szerint. Tehát még jobban is kijössz, mintha fékezgetnél. Én már 80 -nál berakom 2. -ba ha motorfékkel akarok lassítani, persze nem korlátozótáblánál. Ott csak elveszem a gázról a lábamat, és üresben gurulok. De féket ilyen esetekben nem szoktam használni.
Don't Tread On Me
-
I_Am
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...