Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz szasanyi #1393 üzenetére

    Pedig ez logikus. Hardvereket tekintve eléggé beállt a piac. Szerintem nagy ugrás egy ideig nem lesz hardvert tekintve. Persze jöhet 384bit sávszél helyett 512, meg a ROP és textúrázó egységeket bővíteni, itt-ott biztos lehet még emelni a mostani szinten, de 1 GPU-nál ha megnézed, a jelenlegi technológia határán vagyunk. Nincsenek eget rengető különbségek a zöld és piros oldal között.
    Mivel a hardverek fejlesztése költséges, papírforma, hogy az AMD szoftveres oldalon erősít, és jön a Mantle.
    Viszont a konklúziódat tekintve rosszul látod a dolgokat.
    Azért mert a Kepler nem fogja támogatni, attól még futni fog az adott játék DirectX alatt, csak nem olyan sebességben. Ez olyan mint a PhysX. Attól mert támogatja a játék, attól még játszható marad a piros kártyákkal is, csak a látvány teljesebb a zőődekkel. Ez a Mantle pont ilyen lesz. Ugyan úgy lesznek piros és zöld címek, és marad a tendencia, hogy a játékok egy része AMD-vel + Mantle-el lesz jóval gyorsabb, míg a másik fele, az nV megoldásával (mert válasz biztos lesz nV oldalon a Mantle-re).
    Minden marad a régiben, csak nem a hardvereké a főszerep, hanem a szoftvereké. Nincs ezzel baj. Legalább nem lesz évente egy-két új szériás VGA család, és a jelenlegiek is jobban fogják tartani az árukat.

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák