- Vodafone mobilszolgáltatások
- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vitaro
senior tag
válasz
Vinyard# #9200 üzenetére
Karpyshyn eredeti elképzelése a sötét energia köré épült, amire voltak utalások a korábbi részekben, például Tali beszervezős küldetésén. Ott az volt a probléma, hogy a Haestrom napja gyorsabban öregedett mint kellett volna, amit nem tudtak mivel magyarázni. Ezért a sötét energia lett volna felelős, ami szépen felemésztett volna mindent. A Reaperek pedig ezt akarták volna megakadályozni, ezért csinálták ME2-ben a human reapert, mert az emberek genetikai sokszínűségét akarták kihasználni. Ez nem tiszta, hogy pontosan hogyan függ össze a kettő, nem részletezték. A végső döntés pedig az lett volna, hogy vagy elpusztítjuk a Reapereket és saját magunk próbálunk megoldást keresni a sötét energia problémára, vagy engedjük, hogy az emberiségből Reapert kotyvasszanak.
Nem mondanám, hogy ez a verzió jobban hangzik a jelenleginél de ezt legalább elkezdték felépíteni az előző részben, jogosan várták a játékosok, hogy a sötét energia a történet sarkalatos pontjává válik. Csak ugye a Hudson/Walters duo előrántotta a Crucible-t és Starchildot, minden mást lesöpört az asztalról. Így meg nagyon idiótának tűnik szegény Harbinger, aki a második részben folyamatosan a genetikai változatosságról hadovál.Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Vinyard# #9200 üzenetére
A dark enrgy téma alatt arra gondoltam, mikor a 2-ben Tali vizsgálja azt a napot, ami gyorsabban öregszik a kelleténél. Ez a történetszál kb. ott abbamarad, viszont mivel nem történt semmi a témában így alapot adhat a 4. részhez...
Jah EDI-t beszéltük korábban (magam részéről meghagyom Jokernek, de aranyos a drága
), az én véleményem az volt, hogy mivel már egyé vállt a 2-ben a hajóval, így mikor jön a piros hullám, akkor gáz van. Nagyon elméleti a dolog, igazából csak találgatni lehet.
A VI-k meg nem pusztultak el, mert azok nem "élő" lények, csak egyszerű programok.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
-
Vinyard#
aktív tag
Biztos vagy te abban, hogy ez volt az eredeti elképzelés?
Csak mert a ME1-ben ebből vajmi kevés van. Ha csak abból indulsz ki, nem is olyan váratlan a vége a trilógiának. Az egész első részben masszívan ott van az organikus vs szintetikus ellentét. Nem kell ecsetelnem a geth-eket, hogy hogyan viszonyult hozzájuk a galaxis, hogy direkt olyan törvényt hozott a Tanács, ami tiltja az MI fejlesztését, mert féltek tőlük, mint a tűztől, nem akartak a quarian sorsra jutni. Ott volt a Holdon EDI elődje, a lázadó VI (asszem ott még csak VI volt, ami így még durvább, hogy bevadult), sőt még a Citadel-en elcsípett, automatába bújt AI is ki akarta nyírni az organikusokat.Tali maga beszél arról azt hiszem, hogy amit a geth-ekkel műveltek, az attól a pillanattól kezdve, hogy a geth öntudatra ébredt, gyakorlatilag rabszolgatartás volt. Aztán azt nem tudom, hogy ezt hozzá teszi-e, vagy csak magam gondoltam hozzá, de kvázi törvényszerű, hogy a rabszolgasorsú nép előbb-utóbb fel fog lázadni az elnyomói ellen, lehetőleg elpusztítva azokat.
Érdemes lehet Sovereign csipogását is meghallgatni. Próbáld meg értelmezni a mondatait a jelenlegi, és a dark energy koncepció alapján is. Szerintem egyértelmű, hogy előbbivel sokkal könnyebb. Konkrétan eléggé hülyén jönne ki a genetikai sokszínűségünk fontossága ilyen mondatok mellett:
" Organic life is nothing but a genetic mutation, an accident. Your lives are measured in years and decades. You wither and die."
Továbbá ugyanerről beszél a Gyerek, meg a Rannochon lelőtt Kaszás is:
"We impose order on the chaos of organic life."A többi mondata talán mindkét koncepcióban értelmezhető, de ez a kettő a jelenlegibe sokkal jobba passzol.
Végül nem árt felfedezni, hogy már a Shadow broker DLC-ben utalnak a Crucible-re is. Liara mondja, hogy a bróker fájljaiban talált még valamit...úgy tűnik a protheanok kezében volt még valami a Kaszások ellen. Hát mi másra gondolt volna, mint a Crucible-re?
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezt a genetikás miújságot a második részre találták ki az írók. Ott kezdte el ezt nyomatni Drew.
Amúgy a genetikai változatosságot ettől még ugyanúgy a történet részévé lehetett volna tenni, max nem lett volna ilyen szerepe. PL. azért kísérleteztek másfajta Kaszással a 2. részben, mert erre lehetőséget adott a genetikánk...és hogy egy még faszább Kaszást lehetett volna csinálni belőlünk, mint a jelenlegiek, ami a Kaszások jövőbeli formáját is meghatározhatta volna. Vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
-
vitaro
senior tag
válasz
Vinyard# #9204 üzenetére
Igen, ott volt az első részben az organikus-szintetikus ellentét, de mindig úgy éreztem, hogy ez szépen meghúzódik a háttérben. Nem ezen volt a hangsúly.
Így visszagondolva Sovereign szavaira, tényleg ellent mondanak Harbinger szövegeinek. Valahogy az egész trilógia nem áll össze kerek egésszé. Látszik, hogy ME1 idején fogalmuk nem volt arról, hogy miként folytassák. Igazából a második résszel cseszték el, mert hiába volt baromi jó a játék, nem arról szólt amiről kellett volna. Konkrétan a "Hogyan állítsuk meg a Reapereket?" kérdésre kellett volna választ adnia. Így aztán a harmadik felvonásra hárult ez a feladat, a kivitelezéssel egyetemben. Meg is látszik a minőségen.Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Vinyard#
aktív tag
Jahh, ezt a forrást láttam már párszor. De később meg azt mondta erre Drew, hogy nem igaz, hogy ez volt a konkrét elképzelésük már a kezdetektől fogva.
[link]
Idézek:
"Yes, we had a plan, but it was very vague. We knew we wanted to focus on some key themes and bring in certain key elements: organics vs synthetics; the Reapers; the Mass Relays. Beyond that, we didn’t go into detail because we knew it would change radically as the game continued to evolve.A good example of this is Cerberus. When we wrote ME1, Cerberus was basically a throw-away group of pro-human radicals: a name we dropped for some side missions to play the role of villain. We didn’t even have a concept of who was running them, and we didn’t think they were that important. Obviously by the time of my Ascension novel and ME2, that had changed radically. The Illusive Man and Cerberus became central to the story and themes – that never would have happened if we had nailed everything down and refused to make changes to the story.
So I don’t like to say “here’s what we originally were thinking” because it gives a false and very distorted impression of the process. Mass Effect was the creation of a huge team, with contributions coming in from many people at many stages of the project. Some things I liked ended up getting cut, some stuff I wasn’t sure of worked its way in."
HOgy ez mennyire az igazság, és mennyire a "mundér" becsületének, a korábbi pajtásak védése, hát mindenki döntse el maga.
Én is úgy gondolom, hogy az első rész idején nem volt határozott elképzelésük sem a Kaszások eredetéről, sem a trilógia végéről. Irritáló, hogy nemcsak Sovereign mondja, hogy úgy sem tudjuk megérteni a létezésük okát...hanem még Vigil is benyögi ezt, hogy talán nem érthetjük meg, mit miért tesznek a Kaszások. Komolyan, mintha még az is benne lett volna a pakliban, hogy sosem derül ki, mi a létezésük oka..azt meghagyják a feledés jótékony homályában. (mondjuk sokak szerint ez jobb lett volna. Maradjunk annyiban, hogy én az ilyet nagy átlátszó és nagyon kényelmes írói húzásnak tartom)
Ezt külön kiemelném, mert ezt szajkózom folyamatosan:
"Igazából a második résszel cseszték el, mert hiába volt baromi jó a játék, nem arról szólt amiről kellett volna. Konkrétan a "Hogyan állítsuk meg a Reapereket?" kérdésre kellett volna választ adnia. Így aztán a harmadik felvonásra hárult ez a feladat, a kivitelezéssel egyetemben."Tényleg így van, hogy szép volt, jó volt a 2. rész, de a játék fő sztorivonalának szekere szinte semennyit nem gördült előrébb. Egy fikarcnyit sem jutottunk közelebb a Kaszásokhoz, a Kaszások legyőzéséhez vezető megoldáshoz. Ráadásul feltűnő, az egész téma-helyszín választása a játéknak....mintha direkt halogatták volna ezekre a kérdésekre a válaszadást, mintha direkt húzták volna az időt. Új csapattagok vannak, új területen mozgunk...még az első részben meghozott döntéseink sem számítanak semmit.
Hiába hagyjuk életben Wrex-et, alig találkozunk vele. Ha meghalt, ott van helyette Wreav, a dialógus más kicsit, és annyi. Hiába hagyjuk életben a Tanácsot, ugyanolyan töketlen degenerált banda marad, mint Sovereign előtt. Ha veszni hagyjuk, az új tagok még hülyébbek, mint korábban. Hiába kapjuk vissza a Fantom státuszt...a Terminus rendszerben vajmi keveset érünk vele. Hiába döntjük el, Kadian vagy Ashley marad életben...összesen 5 percre futunk velük össze, ráadásul Kaiden szövege még ott is karakteridegen, látszik, hogy Ash-re írták azt a párbeszédet. És még sorolhatnám, egyszer összeírtam, mennyire nem sokat számítottak a korábbi döntéseink már a 2. részben sem.Erre persze akkor még mondhattuk, hogy hát más irányt vett a sztori, ezért nincs ennek és annak helye benne...csakhogy utólag végignézve a dolgokon, nekem úgy tűnik, mintha szándékosan lett volna lecserélve a csapat nagy része, a mögöttünk álló szervezet, a ténykedésünk helyszíne, mert egyszerűen nem akartak, vagy nem tudtak ezekkel érdemben foglalkozni. Inkább elodázták a dolgokat, majd a következő részekben felkiáltással...és ahogy mondtuk, még a főproblémával sem foglalkoztunk érdemben. A Begyűjtők egy mellékszál volt gyakorlatilag Kaszás szemszögből nézve...ja igen, kinyírtuk a bébi Kaszást, ami ki tudja mennyi ideig készülgetett volna ott, mikorra lett volna alkalmas arra, hogy Lerohanja a Citadelt és kinyissa a hálózatot a Kaszások előtt. Szerintem az Arrival eseményei akkor is hamarabb megtörténtek volna, ha a bébi Kaszás fejlődése folytatódik.
Imádom a 2. részt, de ezekkel a tényekkel azért jó szembesülni szerintem. Igazából szerintem kellett volna még egy játék a mostani 2. és 3. rész közé.
Ja igen, hogy zárjam a regényemet egy érdekességgel. Erre a linkre érdemes egy pillantást vetni:
[link][ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
válasz
Vinyard# #9206 üzenetére
Én úgy tudom, hogy az ME1-et úgy tervezték, hogy önmagában is megállja a helyét. Arra az esetre, ha nem arat akkora sikert és nem lesz több rész. Ilyen szempontból meg kicsit fura benne utalásokat keresgélni a 3 végével kapcsolatban. Lehet, hogy pont fordítva történt a dolog és pont ez a bejegyzés adta nekik az ötletet a szintetikus-organikus ellentétre, mint ahogy a Leviathan of Dis a mostani DLC alapja volt.
-
Vinyard#
aktív tag
Úgy tervezték? Ezt te komolyan gondolod egy olyan játéknál, ami úgy ér véget, hogy jönnek a Kaszások? Ami úgy ér véget, hogy Shepard kimondja kerek perec, hogy Sovereign csak egy előörs volt, több száz, de akár több ezer ilyen piszok nehezen elpusztítható szörny jön, és ő találni fog egy megoldást a megállításukra?
Hát persze. Úgy tervezték, aha.
Már éppen csak annyit felejtettek el kiírni a végére, hogy "Ha jól fogy a játék, jön a folytatás! Itt vannak a Kaszások, állítsuk meg őket!"
Maximum azért nem dolgozták ki a játékok részletes történetét előre, mert nem lehettek biztosak abban, hogy sikeres lesz anyagilag és lesz pénzük a továbbiakra. De hogy terveik voltak a jövővel kapcsolatban, arra mérget vehetsz. És az ilyen apróságok felkutatásával pont a jövőre vonatkozó terveikre lehet esetlegesen következtetni.
[ Szerkesztve ]
-
Lui04
aktív tag
válasz
Vinyard# #9208 üzenetére
"Maximum azért nem dolgozták ki a játékok részletes történetét előre, mert nem lehettek biztosak abban, hogy sikeres lesz anyagilag és lesz pénzük a továbbiakra. De hogy terveik voltak a jövővel kapcsolatban, arra mérget vehetsz. És az ilyen apróságok felkutatásával pont a jövőre vonatkozó terveikre lehet esetlegesen következtetni."
Közben szerkesztettél, na én erre gondoltam. Ha anyagilag nem jön be a cucc. Nyilván volt tervük a további részekre, azért is volt a végén, hogy ott a többi kaszás, de az 1 az abban lévő cselekményeket lezárta és nem azzal lett vége, hogy Sovereign megérkezik a Citadelhez és majd a köv részben megtudod a többit.
-
tiv83us
veterán
Errol olvastam en is, Drew azt nyilatkozta, hogy "annak idejen ez is egy lehetoseg volt a sok kozul arra, hogy milyen iranyba tereljek a sztorit. Aztan o maga vetette el az otletet".
lui04: "Nyilván volt tervük a további részekre, azért is volt a végén, hogy ott a többi kaszás, de az 1 az abban lévő cselekményeket lezárta és nem azzal lett vége, hogy Sovereign megérkezik a Citadelhez és majd a köv részben megtudod a többit."
Na abbol nagyobb balhe lett volna, mint az eredeti ME3 RGB befelyezesbol. Az olyan lett volna, mintha Luke Skywalker es csapata megerkezik a Halalbolygora, majd kiirjak, hogy "to be Continued"
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz
Vinyard# #9204 üzenetére
" PL. azért kísérleteztek másfajta Kaszással a 2. részben, mert erre lehetőséget adott a genetikánk.."
A Collector Base-en talalt Reaper larva korulbelul annyira volt masfajta, mintha Innusanonbol csinaltak volna. Annyi volt a kulonbseg, hogy az emberi civilizaciot akartak benne eltarolni, egy "immortal" formaban.
Gondolom ismered a koncepciot.Ja es ezt is erdemes megnezni. Ha megfigyeled, maga a core itt is egy "baby reaper", tehat megallja a helyet a feltetelezes, hogy csak a reaper magja tukrozi az adott fajt, amibol krealtak.
Semmi kiserletezes nem volt, egyszeruen Harbinger a mi fajunkat talalta erdemesnek a "felelmelkedesre", tudod "diversity". "viable possibility" meg "impressive biotic capabilty"...stb
Meg a tobbi fajra kb rakop egyet, hogy erdemtelenek.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Zoli133
őstag
válasz
tiv83us #9211 üzenetére
Egyébként a 2. könyvben (Felemelkedés?), ott van egy rövid gondolat mely szerint a "diversity" azért jellemző ránk mert még újak vagyunk a "galaxisban". Ugye írja, hogy a földön is miután kiderült, hogy több faj és él a galaxisban kvázi létrejött egy nagy földi unió, és kvázi "határok" nélkül a domináns gének sokkal jellemzőbbek és a recesszív tulajdonságok előbb utóbb eltűnnek, ez a magyarázat arra is, hogy a Turianok, Kroganak stb. annyira hasonlít mind mert kihaltak a recesszív dolgok.
Tehát azért vagyunk jó alapanyag mert bénák vagyunk és mi fedeztük fel legkésőbb a galaxist
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Televan74
nagyúr
Egy kis Omega DLC info (Spoiler Veszély!!!).
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #9213 üzenetére
SPOILER
Kihalt Afterlife, lepukkadt állomás?Ez a döfi nekemRemélem hamarosan dátumot is kap majd a dlc.
Azért remélem lesz mászkálós rész is, kicsit körbenézni az állomáson hogy mizu. Nehogy csak lődözős pályákból álljon. Pl a Leviathanban a laborban és a aszteroidán egy darabig lehetett mászkálni leengedett fegyverrel.
[ Módosította: tiv83us ]
-
zolee0307
őstag
válasz
Televan74 #9213 üzenetére
SPOILER WARNING
Na az érdekes lesz ha Zaeddel meg kell küzdeni, de jól hangzik a sztori. Mondjuk az kicsit durva, hogy ez is eredetileg benne volt a játékban, csak kivágták. Akkor az összes DLC kivágott rész, semmi újat nem tudnak kitalálni?
CPT.Pirk: Apránként változtathatnak a végén, azt hiszem a Leviathannál is van pár új dialógus a végén.
[ Módosította: tiv83us ]
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
tiv83us #9211 üzenetére
Vesszek meg ha látok abban a core-ban Reaper baby-t Szerintem ez sima beleképzelés.
Mellesleg nem azt írtam le, mit csinált ott Harbinger a begyűjtőivel, hanem azt, hogy ez a genetikai témát fel lehet használni dark energy koncepció nélkül is.
Harbinger szavairól meg annyit, hogy elég sok nyilvánvaló hülyeség van benne. Azt mondja, hogy a Kaszások a mi GENETIKAI végzetünk...anyám. Egy organikus-szintetikus lény hogy lehet az emberiség genetikai, azaz biológiai végzete? Sehogy.
Persze minden fajt lefitymál, holott az asarik megennének minket reggelire, h hasonlóan önző és agresszív lenne a természetük. Ja és még nekünk vannak impresszív biotikus képességeink...persze. Nézzük csak menynit szenvedtek a Grissomon biotikusokkal, meg nézzük már meg, hogy minden második asari kőkemény biotikus szinte.
Zoli33:
Maradjunk annyiban, hogy Drew nem volt egy genetika professzor. Ez a teória már ott megdől, amint kilépsz a világűrbe...mert bizony a sokféle bolygón az emberiség megint sokféle külső hatással találkozik, amik megint többféle irányú genetikai fejlődést indít el. Szóval a többi faj, akik már kint vannak az űrben régóta, nem nagyon lehetnének genetikailag jóval "homogénebbek", mint mi (ez csak akkor lenne lehetséges, ha az űrutazó fajok egyedei többsége folyamatosan utazgatna össze-vissza és állandóan össze-vissza szaporodnának - már ami az adott egyed "állandó lakhelyét" illeti-, mert csak így tudnák a szétszórtság, és változatos külső körülmények generálta genetikai diverzifikálódást folyamatosan elsimítani. ebben meg nem sok ráció van szerintem) Az, hogy külsőre nagyon hasonlítanak, még nem feltétlen jelenti azt, hogy annyira homogének is...például a természetük is lehet tök más, és az is jelentős részben genetikailag meghatározott.Aztán ha az asarikban nem lenne ott kismilliárd gén, már régen kihaltak volna. A fáma szerint ugyebár nem kell külső genetikai anyag nekik a szaporodáshoz, vagyis akkor is faszául el vannak, ha csak az asari készletből válogatnak. ilyen módszer esetén viszont az kell, hogy a faj minden egyes egyedének szép nagy génállománya legyen, amit minden egyed továbbad ugyanabban a formában minden utódnak, az egyéni tulajdonságokat meg egyszerűen az dönti el, hogy a sok-sok génből mi aktivizálódik, és mi marad passzív. különben már réges régen kihaltak volna, hisz nem lett volna miből "válogatni" az egyes generációknak, a megváltozott körülményekre válaszként, ami elengedhetetlen a túléléshez ugyebár...nyilván a Thessia sem konstans állapottal bír már évmilliók óta, és az asari egyedek sem egy helyben ücsörögtek a bolygójukon születésüktől a halálukig...szóval eléggé nehéz elhinni, hogy pl. az asari ilyen szempontból rossz anyag lenne. Hisz igen, ha az összes gént nézzük, mindegyiknek megvan mind, de mégis, az összes génállománynak kurva nagynak kell lennie, hogy működhessen a fajuk.
Szóval ha már Drew próbált valami tudományos gógyit belevinni a koncepciójába, akkor hadd hívjam már fel a figyelmet, hogy ez mekkora banánhéj, amin el is csúszott, ha már komolyan elkezdünk ezen gondolkozni.
zolee0307:
Nem az EA-t akarom védeni, de hogy vannak fájlok az eredeti játékban, az nem jelenti azt egyenes ágon, hogy "ezt is kivágták a játékból", mint az egy napos DLC-t.
A sztorit megírhatták előre, sőt, még a szinkront is felvehették, de ez még csak kis része a munkának. Hogy ebből anyag véletlenül, vagy szándékosan maradt benne az alapjátékban, az már más kérdés. De ez a tény önmagában még nem jelent semmit. Azért nézzük már meg mennyi idő alatt hozták össze a 3. részt (ja és a két rész között csináltak még egy rakat DLC-t ugyebár), milyen hosszú a játékideje..és vegyük számításba, hogy újraírtak benne novemberben sok dolgot, nézzük meg, mennyire összecsapott lett időhiány miatt a játék vége. Szerintem ha ezek a DLC-ket a játék megjelenési dátumára teljesen elkészítenék, még most is várnánk a játékot...[ Szerkesztve ]
-
zolee0307
őstag
-
robyg
senior tag
Skacok megvettem a Mass Effect2 magyarul.
Kérdésem hol lehet angolra váltani a nyelvezetet a már feltelpített játékon?
-
tiv83us
veterán
válasz
Vinyard# #9217 üzenetére
Jáj, nem azt mondtam, hogy Reaper baby figyel a core-ban, hanem megfigyelheto a hasonlosag a Human Reaper-larva es a Derelict Reaper Core felepitese kozt. Legalabbis nekem hasonlit.
Foleg egyebkent akkor latszik a sok hasonlosag, ha a Cronos Station-on megmaradt darabokat nezegeted meg, de most arrol nincs kedvem screenshotokat csinalni
ps: Na jo itt egy.
Szorri, lehet csak nekem tul nagy a kepzelo erom.
Csupan azt probalnam bizonyitani, hogy semmi specko nem volt abban a Human Reaper-ben, csak meg sehol nem tartott az "allapota", ahogy EDI mondana "embrio" stadiumban volt. Siman rahuztak volna a szokasos cuddlefish kulsot es mar is mehetne a tobbi ezer x Reaper koze.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
robyg
senior tag
válasz
Wizard of Oz #9221 üzenetére
Erre emlékeztem én csak nem tudtam hogy melyik fájlnál kell átírni.
Köszöntem.KubanitoS: Nem dobozos digital verzió.
-
tiv83us
veterán
Egyebkent a multisoknak;
Sikerult az Operation Patriot!Eppenhogy, kb. 4000 Atlasszal tobbet oltunk meg, mint amennyit kellett (600.000). Azt hiszem a Victory Pack-eket mar ki is osztottak, a Commandation Pack-et meg nem. Nem tudom, meg ma nem neztem fel Live-ra.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
tiv83us #9222 üzenetére
Jah, hát akkor összesen annyi a hasonlóság, hogy mindkettőben van core.
Pontosabban a core hasonlít neked a bébi Kaszás mellkasára... Ilyen valszeg minden Kaszásban van...magyarul ettől még lehet a végleges változat Kaszás formájú, ember formájú, sisakos baziliszkusz formájú...
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
zolee0307 #9218 üzenetére
A cikk valóban ezt írja, de szerintem a cikk írója vont le egy rossz konklúziót (vagy legalábbis nem írta oda, miből gondolja azt, amit, mert ahogy kifejettem, pusztán a megtalált szöveges fájlokból nem lehet ilyen konklúzióra jutni), amit te sajnos átvettél a cikktől.
Csak erre hívtam fel a figyelmedet.
-
tiv83us
veterán
válasz
Vinyard# #9225 üzenetére
Lehetne, csak nem tudom az emberekkel miert tennenek kivetelt. Akkor az Inusannon Reaper miert nem igy nezett ki 1000x ekkoraban?
A Leviathan is aszondja, hogy minden Reaper tokeletes a dizajnjaban, ami a Harbinger az az o dizajnjuk. Miert tennenek velunk kivetelt, mikor mar tobb millio/milliard eve megvan a Reaper keszitesenek a "hagyomanya"?Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
tiv83us #9228 üzenetére
Hát mert kísérleteznek.
A kísérletnek meg van egy olyan furcsa szokása, hogy nem követi a millió éves standard eljárásokat. És pont azért tennének velünk kivételt, mert bennünk szerintük van valami, a többi fajban nincs: a genetikai változatosság (Uhh, ez még mindig nagy hülyeség amúgy
) Magyarul ez adná az alapot meg ahhoz, hogy elszakadjanak a jól ismert Kaszás formától.
Levi kijelentéseit meg azért ne vedd isteni kinyilatkoztatásoknak. Ha egy Kaszást el lehet pusztítani, akkor nem lehet tökéletes a tervezés. Az arroganciája nem engedné, hogy mást mondjon.
-
tiv83us
veterán
válasz
Vinyard# #9229 üzenetére
De miert akarnanak elszakadni es idot/energiat pocsekolni, mikor van egy tobbmilliard eve bevallt formajukl?
Es ha bevalluk es elbukjuk a haborut, akkor a Yahgbol a kovetkezo cycle-ban majd meg egy orias ketszarvu robot bika lesz?[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
vitaro
senior tag
A három rész együtt PS3-ra is, viszont DLC-k nélkül. Így szerintem nem éri meg. Alapból hülyeségnek tartom most kiadni a trilógiát, hisz a harmadik részhez még meg sem jelent az összes DLC.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
G4ga
őstag
Srácok...
az milyen dolog, hogy kinyitottam a Battlefield 3 Katona karaktert.
az nem exlusive volt azoknak akik megvették a BF-et?
Vagy ennyire szarul megy mar az EA-nek, hogy igyen osztogatják az Exlusive karit?
Meglepüdtem amikor megláttam.
Erröl volt valami hir hogy nyitható lesz? -
vitaro
senior tag
Az eheti változtatások része.
September 25 Multiplayer Balance Changes
Battlefield 3 soldier kit now available as a new Rare card
Typhoon Assault Rifle
- Recoil no longer gets worse as the weapon levels up.Striker Assault Rifle
- Max spare ammo increased from [48-60] to [60-72]Eagle Pistol
- Damage increased from [74.9-93.7] to [86.1-107.7]
- Encumbrance decreased from [0.6-0.25] to [0.45-0.25]Paladin Pistol
- Encumbrance decreased from [1.25-0.7] to [1.0-0.7]Talon Pistol
- Encumbrance decreased from [1.1-0.6] to [0.9-0.6]Carnifex Pistol
- Encumbrance increased from [1.0-0.5] to [1.2-0.7]Piranha Shotgun
- Clip size decreased from 8 to 6Frag Grenade Power
- Base damage increased from 750 to 900
- Evolution 4 bleed duration reduced from 10 to 5 seconds. The total damage applied remains the same.Lift Grenade Power
- Base damage increased from 750 to 900
- Evolution 3 increase to max grenades increased from 1 to 2Sticky Grenade Power
- Base damage increased from 900 to 1100
- Evolution 3 increase to max grenades increased from 1 to 2Cluster Grenade Power
- Evolution 3 increase to max grenades increased from 1 to 2Inferno Grenade Power
- Base damage increased from 125 to 150 per second
- Evolution 6 impact radius bonus increased from 40% to 50%Hurrá, változtatgatják a fegyvereket össze-vissza, közben a játék meg egyre kiakasztóbb. Mai nap folyamán vagy ötször vesztette el a kapcsolatot a szerverrel, az előbb pedig gold meccs legvégén (már kiírta, hogy győztünk) omlott össze a program.
[ Szerkesztve ]
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
vitaro
senior tag
Lehet, hogy a következő DLC érkezéséig ilyen kis ajándékokkal próbálnak a kedvünkben járni. Előző héten az Argus, most a BF3 soldier és még van pár fegyver amit át tudnak emelni a single-ből. Mondjuk személy szerint egy patchnek jobban örülnék.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
zolee0307
őstag
válasz
Vinyard# #9226 üzenetére
Nekem akkor is furcsa, hogy miért vannak benne olyan darabok a játékban, ami egy dlc részei, pedig azt később adják ki. Mindegy, az a lényeg minnél hamarabb jöjjön az Omega, mert már jó lenne elővenni megint a játékot.
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G3 - i5-6GEN I 8GB I 512GB SSD I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-7440HQ I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!