- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Magisk
- VoLTE/VoWiFi
- Xiaomi 12T - egytucat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
ma Kémfotókon csodálható meg az S24 Ultra vonásaival érkező hajlítható.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz ivana #187394 üzenetére
Én pl, kb 50%- arányban a városban a lámpáknál behúzom a kéziféket. Szituáció függő. Ha sokat kell várni, mert épp pirosat kaptam, és nincs kedvem a féken állni, simán behúzom és kész. Ha emelkedőn vagy lejtőn, akkor is. De vannak még biztosan más esetek is.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz ivana #187528 üzenetére
A kéziváltós autónál csak akkor álltam a féken ha a helyzet megkívánta, a Merciben is imádtam hogy van brake hold, és bevallom ha a kövi autóban lesz auto hold funkció, vélhetően jó barátok leszünk (hacsak nem lesz bugos szar ).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ngaba
aktív tag
válasz ivana #187528 üzenetére
Attól függ, Szeged nagyvárosnak számít-e. :) De ez Alföld, itt a legtöbb kereszteződésben semmivel nem fékezek.
És nyilván nem minden lámpánál kézifékezek, csak akkor, ha úgy saccolom, hogy itt állni fogunk egy darabig. (Ha előttem vált pirosra, és emelkedő van, akkor felőlem Párizsban is lehetünk, kézifékezek. Budapesten is szoktam.)
Ez nálam nem ilyen dogmatikus, egyszerűen úgy vagyok vele, hogy kézifék = sokáig tartó féktaposás kiváltása.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz ivana #188268 üzenetére
A Delta II azert csalas, mert az osszes korabeli kompaktnal nagyobb, Golf 3 tengelytavban 7 centivel kisebb, szelteben es hosszaban is 5-8 centi a hátránya.
(Alfa 145-146 meginkabb megdobbento, foleg az anyos ulesen ulve, a muszerfal kialakitasa miatt, minden mas ugye megegyezik)"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ivana #188772 üzenetére
Hét elején -7 most meg már +14 lesz, 4S gumi kell ide mondom.
Skodán is próbálom belőni, a normál 2,4 az eco 2,8. Valahol a kettő között lesz jó, most 2,6 van benne, az kicsit talán sok így üresen mert könnyen elpörög meg elugrál az úthibákon.
Bubiban gyári érték +0,1 bar-t tolok be fixen én is.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #188772 üzenetére
Ki kell tapasztalni, mert két gumi között is van különbség, a fix gyártói érték emiatt nem is lehet mindig tökéletes.
Nyárinál én is 0 fokot olvasok már egy ideje, de lehet csak a prémiumra igaz. Bár a 7 fok is inkább ökölszabály gyanús, hogy 7 fokig tutira nem fut olyan útfelületre ahol esetleg 0 fok lenne. Meg 7 foknál ha elindul a nép akkor be tudják a gumisok fejezni mire bejön a 0 fok.Már egy ideje az ismerőseimet próbálom rábeszélni a normális 4S gumikra, de istentelen nehéz megértetni velük, hogy ezek már nem a Ladás korszak szarjai.
Itt is valamelyik topikban pont a múlt héten futottam bele 4S fikázásba, de csak a tények nélküli fröcsögések röpködtek ész nélkül, úgyhogy ott is hagytam, nekem ennél többet ér a szabadidőm. Kegyetlen nehéz a magyar ember fejéből a berögzült hülyeséget kinyitni, az orra alá teszed a teszteket és akkor sem, meg jönnek a kontrák rá miért nem igaz, a 4S az életveszélyes, mindenhol is szar, létminimumot megütő olcsójános gumi. Jah... -
szebe
őstag
válasz ivana #188953 üzenetére
Sajnos annyira nem jó a felvétel, de 0:23-nál elmegy egy előjelző előtt, jó lenne látni, mennyi van rajta. Az alapján okosabbat lehetne mondani.
Illetve ha 2-300 méter közötti, akkor megint valid a ~150 körüli tempó."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #189106 üzenetére
A régebbieknél nem annyira elterjedt. A menetstabi kezdte el gyakoribbá tenni, mert az már eleve fékez magától, lényegében csak pár sor programkód az egész pluszban és tudja a funkciót. A sima ABS-es kocsik nem fékeztek maguktól, ott kell hardveres módosítás is.
Hasznos dolog és jól működnek, bár kevés eset van mikor az menti meg a helyzetet, inkább csak kényelmi extra mint a hegy- meg lejtmenet vezérlő. Qrunál nem tudom mit művelt volna a lejtmenet vezérlő a jeges részen. -
pècsimunkás
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz ivana #191806 üzenetére
Meg a p2 se izzados, ami gyengebb. Egy titka van, tenyleg le kell padlozni padloig, akkor biztosan menni fog. Ha csak melyre nyomod a pedalt, akkor nem biztos, hogy a vart menest kapod a cvt miatt. De a padlo az minden autoban ilyen biztonsagi funkcioval bir, hogy ott teljes municio van, nem szamit, hogy hideg az olaj vagy keves a delej az akkuban.
Integrale: mas elmenyt ad, mint az olaszok, de ra lehet fuggni a priusozasra is
-
MC Pite
veterán
válasz ivana #191806 üzenetére
Francokat, jobban megindul mint egy 1.6-1.8, álló helyzetből óvatos. Igen, úgy nyomod, van hangja, de megy is(ha nem csak cirógatjuj), egyből 4000re ugrik. Én kézivel is forgatom, nem a 2500nál mindig elváltós típus vagyok. Átlag usernél rozsdás a pedálút második fele...
A P3 már egy jó japán autó.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz ivana #191881 üzenetére
Persze, toló üzemben már a karburátoros autók sem használtak tüzelőanyagot.
Geo Metronál guruláskor üresbe rakták és leállították a motort, így motor tengelye teljesen áll, ahogy a generátor, az olajszivattyú és víz pumpa is.
Mai autókkal ezt már nem lehet megtenni, mert még fékezni sem lehet leállított motorral, és a kormányzás is nehéz."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
tboldi
nagyúr
válasz ivana #193768 üzenetére
Pedig de, mindegy. Múltkor írtam, hogy az első saját autó mindig különleges helyet foglal el egy autózásra fogékony ember szívében, bármilyen is az a járgány, és nem sajnál rákölteni bármennyit. Ha ez éppen egy Jazz, akkor az.
Amúgy műszaki problémára még mindig nem sokat költöttem erre a 4 évre leosztva, a testreszabás többe van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest