- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #69786 üzenetére
A magas nyomás elvégzi a dolgát. Padlógázon jóval 2000 Bar fölött van a nyomás ezekben a befecskendezőkben a legújabb generációnal(van ahol eléri a 2500 Bar-t)
BigBlackDog Törekednek ők... de a környezetvédelmi normák pontosan az ellenkező irányba mozdítják a mérleget. Ahhoz, hogy tudja az euro6-ot, kell a 2300Bar, na most ilyen nyomásnál meg nem lesz tartós. Az ős, adagolós, szent 1.9 TDI 250-300Bar-al működött, az tartós volt...
Nem lehet mindent, vagy tartós, vagy környezet barát, bár legyártani sem épp környezetkímélő ennyi befecskendezőt, de az EU a kipufogóból kiáramló 0,1%-ra veri, nem érdekli őket, hogy a repülők, meg a gyárak tonna számra tolják az arcunkba a mérget. Az autó lassan már levegővel megy csak. Télen nálam az első 5percben nem jön sem füst sem pára a kipufogóból. Ami kijön a motorból, megy is vissza.
[ Szerkesztve ]