- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz
#94529552 #33176 üzenetére
Nem képzelek én be semmit, elmondták, hogy náluk úgy megy a csere, hogy szelepfedél le, vezérműtengely ki. Ezzel szemben a videón láthatod, hogy miből áll. Nem értem ők miért a másik utat választják. Nekem nem tűnik a videó kókányolásnak, még a kiszedő is egy célszerszám. Felteszem a szimering ilyen módon történő cseréje nem kendácsolás, de aki jobban ért hozzá az majd kijavít, ha mégis.
Szóval akár valóban végigcsinálják a fél motor szétborítását, akár a videón látható módon csinálják meg, a nagyobb volumenű szerelés lesz kiszámlázva, miközben fele annyi munkával is meg lehet csinálni. Ami azt jelenti, hogy ezzel a valós, vagy csak valósnak hangzó "nagyszereléssel" lehúznak.
Régi szerelőm mesélte, hogy az erre alkalmas motorokon a szelepszár szimeringeket úgy cserélték, hogy a gyertya helyén bedugtak egy csavarhúzót, hogy ne essen be a szelep és úgy cserélték, viszont a munkadíjat meg úgy számlázták, hogy hengerfej levétellel történt a csere.