Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz #94529552 #33176 üzenetére

    Nem képzelek én be semmit, elmondták, hogy náluk úgy megy a csere, hogy szelepfedél le, vezérműtengely ki. Ezzel szemben a videón láthatod, hogy miből áll. Nem értem ők miért a másik utat választják. Nekem nem tűnik a videó kókányolásnak, még a kiszedő is egy célszerszám. Felteszem a szimering ilyen módon történő cseréje nem kendácsolás, de aki jobban ért hozzá az majd kijavít, ha mégis.

    Szóval akár valóban végigcsinálják a fél motor szétborítását, akár a videón látható módon csinálják meg, a nagyobb volumenű szerelés lesz kiszámlázva, miközben fele annyi munkával is meg lehet csinálni. Ami azt jelenti, hogy ezzel a valós, vagy csak valósnak hangzó "nagyszereléssel" lehúznak.

    Régi szerelőm mesélte, hogy az erre alkalmas motorokon a szelepszár szimeringeket úgy cserélték, hogy a gyertya helyén bedugtak egy csavarhúzót, hogy ne essen be a szelep és úgy cserélték, viszont a munkadíjat meg úgy számlázták, hogy hengerfej levétellel történt a csere.

Új hozzászólás Aktív témák