- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #250654 üzenetére
Hát az M32-t szerintem meglehetősen kevés eséllyel úszhatjuk meg, ha maradunk az olaszoknál. Lelkileg már felkészültem egy ilyenre.
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #250650 üzenetére
Fene tudja mit tesznek a jobb 1 lábtérbe, de ez nálam is szűkebb mint a baloldalon.
A 220-as dízel ép ésszel bőven elég, a 300-as jobb ha rövid a hely és be kell sorolni.#250651 Qru: lehet fapad belső volt. Külön pénz az Avantgarde vagy Exclusive belső, az szerintem teljesen ok.
-
veterán
válasz MasterMark #250648 üzenetére
A Golf elől Zimmermannal fékez. Hűvös időben, hideg fék, ha enyhén nyomom akkor csikorog, nem vészes de hallom.
Itt jól gondolom, nem a rézpaszta hiányzik, hanem "ez a Zimmermann ilyen"? -
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #250660 üzenetére
Ha darabolni elsőre nem is, de feszíteni (csőfogó ) simán megpróbálnám, hogy legalább csavarhúzóval hozzá tudjak férni a zárhoz kiakasztani.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #250660 üzenetére
Előbb a kárszakértő tartson szemlét, utána majd szétberhelem.
-
őstag
Én is szívből utálom az automata kutakat. Többször foglaltak le nekem összegeket kártyámról benzin nélkül, 2 hét múlva feloldott foglalással (azaz kb az utolsó védő funkció alkalmazással ahol neked kell figyelni X nap múlva amit nagyon utálok).
Más: tegnapi 73,1 kilométer 1 óra 36 perc alatt 4,9 liter per 100 átlaggal elég sok tötymörgős de nem nagy dugós résszel(Budapest + Dunabogdány kör), bemelegedve még jól fogyaszt a hibrid rav4, pedig elég trutyi idő volt tegnap -
simonjoe
senior tag
-
őstag
Ja, engem bankkártya csak és kizárólag automata kúton szívat de ott arányaiban nagyon gyakran (már tartok tőle de ha muszáj megpróbálom és meg is szívom...) De sajna ez a jövő, idén nyáron közép Franciaországban 40 kilométeres sugarú körben 2 db nem automata kutat találtam... És az egyik egy öreg bácsié volt napi vagy 3 óra nyitva tartással. Az automata a nagy bevásárlóközpontban meg lenyúlt 60 ezer plusszal (150 euro) minden papír és benzin nélkül (2 hét múlva stornozva, bent az ügyfélszolgálaton csak vállvonogatás majd holnap storno lesz, hát nem).
-
Peter.70
őstag
Na megitattam az autót Auchanos benzinnel. Fogyi: 254 km tiszta város ( 5 km-es távok ). Reggel 8 fokos motorral, du-n szintén 8 fokos motorral indulva, 7,528 l/100km.
Mindenki döntse el, hogy ez sok vagy nem sok egy HSD kombi Auristól -
-
őstag
Mondjuk ott utána olvasva a franciáknál extrém sok a panasz, valamiért USA kártyákat is szívtatják az automata kútjaik, valamiben mások. És ezt kombinálják azzal hogy extrém ritka a tankolsz, aztán bemész és fizetsz típusú kút (a citroen szalonokat érdemes nézni, a 3-ik kút ahol normálisan tudtam tankolni gyakorlatilag egy citroen szalon/szerviz volt, utána láttam még egyet máshol is amikor ráállt a szemem).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #250687 üzenetére
A hideg es a rovid tavok miatt realis pedig. Hidegben “kenyszeritetten” jar a benzinmotor, raadasul emelt fordulaton, hogy hamarabb bemelegedjen. Amig nem eri el az uzemmeleg allapotot, es meg futenie is kell, addig nem nagyon fogja leallitani, pont odalesz igy a hibrid-varazslat. 5km-nel olyan, mintha regi autoval vegig szivatoval mennel kb…
A Priusnal is hidegebb idoben a BAH utan kezdett el rendesen hibridkedni, addig vegig jart a motor, sima volt vele a 7,5-8-as fogyi. BC mondjuk sose ment 5,8 fole -
Peter.70
őstag
válasz tboy93 #250693 üzenetére
Ami a Swace mellett szól, hogy teljesen egyezik a Toyota rendszerével. És 3+7 év gari van rá. Igen a swace nem plug-in, nekem városban a plug-in lenne ideális. Bár a felárból meg elég sok benzin tankolható. Ami ellen, ha csak valami kis gebasz van is vele, a Suzuki hozzá sem tud szólni
De a benzine Ceed fogyasztásban is veri mindkettőt[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #250695 üzenetére
Tudom, arra gondoltam hogy a toyota fele technika ami a suziban van az jobb mint a kia-e.
Eleg sok tesztet neztem a kia pluginrol es a toyota corolla hibridrol is, nomeg a swace is a kalapban volt a kia rendeles elott. Vegul kiszamoltam hogy a 2M tobblet az nekem nagyon soka hozna vissza a hibrid, igy inkabb az olcsobb auto + tobb fizu mellett dontottem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Energiaital topic
- Autós topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest