- Netfone
- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz brumi1024 #235952 üzenetére
Volt kollégám is ezt mondta, hogy mikor az 1.5TSI helyett 2.0TDI-t kapott, hogy szinte ugyanannyit eszik.
(#235945) Qru : nálam meg nincs napi, csak kézzel nullázás. Ez azért zavaró, mert így vagy egy tankolási ciklust nézek, vagy az utakat.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz tboldi #235948 üzenetére
Nem kifejezetten tetszik az az alap golf, de ez így nagyon jó lett!
Nekem nagyon tetszenek ezek az emelt, körbeműanyagozott autók.
Ilyen körbeműanyagozás egyébként illegális házilag?
A mai prototípusgyártás, NC, 3D nyomtatás korában nem lenne egy extrém bonyolult dolog egyedileg bármilyen autóra megcsinálni.
Ilyen 3M öntapadós gumiszalag mint a koptató persze lehet kapni aliexpresszen, de hát az egy vicc.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
veterán
válasz brumi1024 #235952 üzenetére
A 2.0TSI városban azért elkéri a magáét, máshol baráti.
(Ma pont sikerült egy kiemelkedően jó városi eredményt hoznom. Hazafelé, azaz dombnak fel 9,6 lett és 19 perc menetidő - köszönhetően a nyári forgalomnak és a korai 16 órás indulásnak. A startstopot nem használom.) -
-
veterán
válasz focvis #235950 üzenetére
Nekem a Passat B7 Alltrack óvatosban elvan 6-ból, ha taposom persze több tud lenni, a 7-et viszont csak egyszer lépte át termosztátcsere óta.
Nem mondanám, hogy hatalmas szükségem van az összkerékre meg az emelt hasmagasságra, de azért mégis egy egészen eltérő komoly megjelenést ad, jobb kilátást, ha rendes terepen nem is használnám, de kavicsos-murváson is sokat számít.
Még valami, a Golfot nem tudom, de a Passat alján van egy vastag haspáncél, szerintem ha kitörne a 4 kerék, hason le tudna csúszni a hegyoldalon úgy, hogy az olajteknő nem sérülne, olyan erős.https://tinyurl.com/rasoapro
-
radi8tor
MODERÁTOR
Elérhetővé váltak FordPass appban a júniusi vezetési adatok.
A teljes hónapra 6.6 literes fogyasztás jött ki (2760 km)Most egy kicsit lassítok a bejáratással, 3450 km van már benne 6 hét után.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
veterán
válasz focvis #235968 üzenetére
Az áttételezése (az én B7-emnek 6-os DSG-vel, nem pedig a hirdetésekben szereplő 7-es váltós MQB platformos Golfnak) elég rövid, 6-ban 2000-nél kb 100km/h, tehát pályatempónál 2600. Dehát kellett a rövid 1 a terephez, nem mintha aszfalton sokat használná. Egy 20-30%-kal hosszabb végáttétellel jobban ellennék, mert egy 10-20km-t pályázok minden nap, kb mindig 1 fokozattal arrébb lehetnék.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz gergo5991 #235960 üzenetére
Én kapcsolgatni szoktam, meg amikor indulok, akkor ablakon is szellőztetek, aztán külső és ha lehűlt, akkor belső, az enyém külsővel jobban hűt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
DeathAdder
veterán
szóval, autómata váltóhiba tünet
ma beleraktam ~500 km-t 2.8 crdi daimler féle Voyagerbe, szépen fut, aztán utazás során elbasztam egy lefordulást, készülök megfordulni berakom rükibe de az autó nem megy, illetve olyan mintha a kézifék be lenne fogva izomból, és ahogy nyomom erősebben a gázt úgy megy picit jobban, de mintha a fék fogná közben nagyon erősen, borzasztó lassan megy. Na így tolattam egy 2 métert, aztán D-be de előremenet is ugyanez.
Beraktam P-be, megcsap enyhe kuplungszag, pár pillanatot várok, és ha mi sem történt volna azóta is faszán megy, szépen vált le is fel is.
Tavaly nyáron ugyanilyen dög melegben jártam ugyanígy, meg egyszer kb. egy hónapja, tehát ez volt a harmadik alkalom. Ritkán hallom hogy picit csattan amikor levált egyesbe, mondjuk havonta párszor, és van amikor leállítom a motort beremeg és csattan. Napi használatos jármű. Ez lehet akár kettőstömegű is? semmi tapasztalatom automatával és kéttömegűvel
váltóbaj volt benne cserélve tavaly nyáron, jól lehúzott vele a mesterember, meg már előtte a Mustanggal is, mint utólag kiderült másokat át is vert, nem áll módomban többet oda vinni, szóval ha esetleg van valami tipp minek a tünete ez, vagy valakit ajánlani kihez fordulhatok, elviszem bárhova de a szeged-baja vonal lenne a tuti
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #235975 üzenetére
A Jazz-ben az automata klíma mindent megold magától.
Az Ypsilonban furcsállom, hogy automatán nem állítgatja a külső-belső keringetést, és hogy kikapcsoláskor mindig belsőre áll by default, pedig én külsőre szeretném. Illetve az egész klímáját gyengébbnek is érzem a Jazz-hez képest, nem tudom, hogy ez alapból ilyen-e, vagy már kevés benne a gáz… 🤔
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz DeathAdder #235976 üzenetére
motorremegés lehet a motortartó bak is, és ha amiatt meg van süllyedve a motor akkor feszítheti a váltóházat és attól esetleg lehet ez. Egy szaki megnézhetné a bakokat hogy rendben vannak-e!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #235983 üzenetére
Nekem se a Passatabn se a Superbben nem volt kellemes automata módban. Vagy a lábam fagyott le, vagy telibe a pofámba fújta a jéghideget. Manuálisan beállítva jó volt de akkor meg minek automta mód bele...
Iletve a Superb tudta az aircare-t, azt bekapcsolva nem volt huzatos a klíma. Kár, hogy arra kb 1 év után jöttem csak rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz tboy93 #235986 üzenetére
Tipoba automata módban te nem tudsz bele nyúlni, hogy hova fúj, azt magának állítja.
Vagy te állítasz mindent, vagy max a/c, vagy páratlanítás, vagy automata
Utóbbi esetben a hőfokon kívül nem is mutatja, hogy hova fúj, vagy milyen erősen és azt sem, hogy külső, vagy keringetés
Seatban manuális
Opelben meg egy katyvasz, komolyan ma felhúzott azaz autó
Átláthatatlan, az automata ablaktörlő sem úgy törölt, ahogy nekem jó lenne, meg a klímánál nem ott látom a hőfokot ahol tekerem, a ventinél igen, egy katyvasz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz focvis #235950 üzenetére
valoszinuleg vissza fogom/kell adni a golfot es szeretnek valamit ami magas (adnam a suv-ot), de van csomagtere is. ezert valami emelt kombit gondolnek idealisnak. golf/passat alltrack, octavia scout. es nem tudom milyen opciok vannak meg.
suv-bol bmw x2, x3, ford kuga vonalon gondolkoznek, esetleg a nagy szerelem mercedes glk. meglatjuk mit hoz az elet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
arra, hogy meglegyen a magasitott erzes de legyen csomagtarto is lehet mas lesz a megoldas, de elkezdtem gondolkodni mi helyettesitheti majd a golfot ilyen szempontok szerint ami sajat lesz es nem ceges.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandus #235989 üzenetére
Mindennapokban ha nincs égető szükség az összkerékre, akkor simán rá tudsz konfigolni emelt futóművet a konszern vasakra, persze használtan épp ilyet nehezebb találni. Illetve akár egy rugó cserével (gyári emelt futóművesbe valóval, vagy akár rugókováccsal módosítva, netalántán még műanyag sárvédőíveket is felragasztva, de utóbbit én rozsda és ritkaság miatt nem tartom ideálisnak) polgári használatban ugyanazt kapod lényegében, csak kevesebbet eszik. Szóval szerintem Passat GTE és pici emelés
-
veterán
válasz molnarpeter #235992 üzenetére
Alltrackek vannak nem összkerekesben is.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz DeathAdder #235976 üzenetére
Hülyén hangzik, de a Voyagerek nagyon bután állnak le. Az összes ilyen. Úgy áll meg mintha szét akarna esni.
A motor amúgy nem Daimler. VM Motori
üdv, egy Voyager tulaj[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netfone
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen