Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz focvis #22672 üzenetére

    Igen, és el tudom képzelni, hogy egy 2 literes szívó benzinessel az orrában tök stabil lenne (vagy a 2.2-es japán dízellel), mert egyébként semmi baj nem volt vele ez idő alatt egy garanciában cserélt ülés alatti légzsákkábelt leszámítva, még helyzetjelző izzókat is csak 120, illetve 140 ezer km után cseréltem benne.

    Viszont ha az 1.9-es Renault motornak valami nyűgje van, akkor az rémálom, több okból is:
    -nagyon keveset adtak el belőle
    -nem mondható egyértelműen Laguna II sem Megane II motornak, mert pl. bizonyos alkatrészei a Lagesszel, más alkatrészei a Megane-nal egyeznek meg
    -a gyári Renault Clip diag nem kommunikál vele. A Renault HTML alapú DDT2000 csak hibakódot olvas belőle. A gyári Nissan Consult limitált funkcionalitással kezeli, közel sem tud annyit, mint a Nissan alapú motorokkal. A Bosch KTS hozzá sem szagol. Szóval szerelő legyen a talpán, aki ezt diagolni tudja.

Új hozzászólás Aktív témák