- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #215753 üzenetére
Majd a traktoros/terepjaros/traileres kirangatja. Eddig csak a bajom volt abbol, hogy segiteni akartam valakinek vontatassal
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #215753 üzenetére
Amilyen gyakran kelleni fog… Oke awd a D6 de nem terepre valo. Amugy nagyon patent rendszere van, a telken kollegam a Ocatvia 4x4 nem jott fel, a szomszed D6-ja siman.
Amugy eddig 1:1 az allas nalam, egyszer szedtek ki arokbol es en is 1x alltam meg segiteni.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
válasz rbalint88 #215754 üzenetére
Egyszer egy kiszakadó vonószemmel én ütöttem ki egy bimmer fényszóróját, a másodiknál a szakadó kötél az én lámpám ütötte ki. A vontatási karrierem a másodikkal befejeztem.
Más: Romla kapott hátra Skyfol HP Pro 15-öt, első két ablakra pedig NT Ceramic 90-et. Az Astrát pedig megtankoltam, a fogyi 7,82. Mára elég volt a költésből.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #215754 üzenetére
Traktor miatt volt ilyen bőven, egyszer leszakadt gyakorlatilag a kihúzandó furgon eleje autóval meg inkább pár km-t húzni szoktunk, az kezdő vontatóval szívás tud lenni kötéllel, persze valamennyit segíthet a rugalmasság, de rúddal kisebb traktort is elhúztunk full kényelmesen - összességében ezért preferálnám a vonórudas megoldást, olyan nagyot nem tud rántani, hiszen alig lóg 1-2 centit. Hogy mennyi lánc/kötél szakadt, és vonórúd törött az évek során, az most mindegy rossz önindító vagy gyenge akku miatt nem állhat meg az élet.
Erről jutott még eszembe a régi TSZ módszer téli hűvös reggelekre: volt 1 gép, ami hidegben be tudott indulni, többit azzal rángatták míg be nem röffentek[ Szerkesztve ]
-
Én már többször vontattam de nem volt baj. Ugyanakkor volt h engem vontattak ami miatt a golf I gt-m teljes első maszkja és hídja V alakban meghajlott és ami a hídhoz volt rögzítve mind leszakadt és letört. Szóval nem volt őszinte a mosolyom.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
félisten
-
MasterMark
titán
válasz szabonagyur #215761 üzenetére
Ha elakadt onnen ki lehet húzni, csak folyamatosan vontatni nem szabad.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #215761 üzenetére
Igen ez igy van, par meter mozgatas belefer de tartos vontatas az nem.
De itt en vontattam vele nem engem vontattak. Bar a DSG-nek se tesz eppen jot a tartos extra terheles.Amugy a kalaszikus 3 difis awd-t sem nagyon szabad vontatni (pl Subaru).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
~ 190 km város 11,5, ~ 165 km autópálya 8 eleje, 25 km országút a kútig. Ez mindig ilyesmire jön ki. A sok város után ki kell kormolni a pályán a TSI-t. 🤫🤗
A Velencei tótól Siófokig nem túl sűrű köd volt, haladt a belső sáv azért ott is 120-150-et.A +5 C hőmérsékleten jól harap a gép a boxszal 👍 , ennek örömére ~170-nél megcsúszott a kuplung 👎. (~ 3800 rpm, közel padló, box nélkül 100% stabil.)
-
válasz Vismajor01 #215763 üzenetére
Egészen 8 km ig nem volt gond. Majd megálltunk mert keresztbe kellett fordulni. Az ember olyan telitalpat nyomott hogy szanaszíjjeszállt minden is és ottmaradtam az úton. Tényleg nem a vontató hibája?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
6030D
Ármester
válasz focvis #215771 üzenetére
Hátha megérzem 170/3800/padlónál hogy jelentkezik a kuplungcsúszás? Váltásnál, vagy amúgy?
Mai esti fogyi utasként: Transit, 6-os váltó, 140 ló+tortilla, "haladós+" , bármit csinálok nyócfél. Tetőcsomi miatt 100 felett szélzajos. Ülés kényelmetlen, de a 160x200 Hyllestad befért.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bandus
veterán
válasz 6030D #215775 üzenetére
amugy. lepadlozod de az auto nem kezd rogton gyorsulni viszont a fordulatszam megugrik. meg anno toth imi mutogatta el nekem ezt a jelenseget amikor elvittunk probakorre egy 8gen dizel civiket abban nagyon latvanyos volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz 6030D #215775 üzenetére
Kb. ahogy bandus írja; sebességben erős gázt adsz, a fordulatszám gyorsabban emelkedik (fülre és műszer alapján) mint a sebesség. Majd végül "összezár" mikor visszaveszel a gázból.
Júliusban tapasztaltam először egy párás, hűvös napon - akkor 6., ~2000 rpm, dombon fel padlógáznál jelentkezett, itt kezd erősen tolni a motor (elvileg 450 Nm). Azóta óvatosabb vagyok 2000 rpm környékén, illetve meleg időben kevésbé jelentkezik. A tegnapi hűvös és párás körülmények 3800-nák is kiadták.
-
6030D
Ármester
-
veterán
válasz 6030D #215780 üzenetére
Ha nincs benne a box, ennél sem jelentkezik, a gyári nyúl csapattal (350) megbirkózik minden körülmény közt.
Nálad is akkor jelentkezne ha 1) a kuplung képességein túl lenne húzva a motor, vagy 2) nagyon kopott lenne a kuplungtárcsa. (Tippre más a két autó kuplungja.)
Amit tapasztalsz az talán a kényelmi okokból beszerelt szelep, hogy lágyabban működjön a kuplung. -
veterán
válasz kisza25 #215783 üzenetére
Ha Zegre megyek, akkor M7 170-es csomópont (B.Szentgyörgy), 71, 760, 76. Ha Keszthelyre, akkor is erre, csak Fenékpuszta után jobbra kanyarodok a 71-esről.
A M76 megépült szakaszának nincs (még) értelme, hosszabb kb. 4 km-rel és időben sem rövidebb hiába kerüli el Balatonszentgyörgyöt. -
veterán
Múlt alkalommal az M76-on mentem, érzésre több idő volt a feleségem szerint is. Tegnap ránéztem a Wazen, mert ismét arra akart vinni, menetidőben ugyanazt adta a két útvonalra. Maradtam a réginél, van arra egy "kedvenc" kanyar.
#215786 Vismajor01: Régebben 76-os, 10 éve 76 és 760. Anno kispókkal* is élvezetes volt ha ismered az út vonalvezetését.
*Itt állítottam be a 133 kmh topspeed rekordot (lejtőn), pörögtem meg vizes visszafordító kanyarban, stb. -
-
szőröscica
addikt
Tegnap este rossz volt a fogyi. Bp-Miskolc 7.7l/100km, meg vagy 9kwh aram.
De a tempo jo volt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
M3-as mag meglepoen jol jarhato volt, a multkor M7-es tapasztalat itt is bejott kozepesen gyorsan mentem es 1x kellett lehuzodnom (2 Bimmer meg egy Audista vonta elol). Haza fele normal tempo a kod miatt, szinten 1x kellett csak lehuznom egy Foka St elol. Draga a benyo, visszavettek a nepek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Hol van ilyenkor szép, szerpentines, éttermes autóút itthon?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- E-book olvasók
- Asszociációs játék. :)
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Okos Otthon / Smart Home
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Projektor topic
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
- Hikvision kameravezérlő egység 1 TB HDD-vel féláron!!!
- Xiaomi Electric Scooter 4 Lite
- Dreame D10 Plus robotporszívó és nedves feltörlő
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker) Legrand/Google/Shelly/IKEA/Tuya
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs