- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #120001 üzenetére
Szia!
Nagyon is. 3000 valamennyi híján 600 ezer lesz benne. Soha nem hagyott cserben és bivalyerős 2.0dci motor van benne, igaz gyárilag sem volt lomha, de 2015-ben kapott az ATC-nél egy tunigngot. Elsőre inkább csak azt szerettem volna, ha nem 2 ezer fölött lódul meg, hanem már 1500 körül. Aztán a srác mondta, hogy ezeket a motorokat brutál meg lehet még húzni és nem fog nekik megkottyanni, ráadásul még kevesebbet is fog zabálni, higgyem el.
Oké és mennyi az annyi, amit elbír.? Azt mondja 250 fölé is tudja húzni és 500nm körül, de akkor kell cserélnem kuplungot az biztos. Soha nem hittem el, hogy ebben a dízelben ilyen erőtartalékok vannak eldugva Végül 223 lett és 474nm, amikor szétkapták, hogy kiszedjék az agyát, hát sírni tudtam volna, hogy lesz ebből újból autó. Hát lett és igaz is lett. Az autó szinte minden helyzetben brutálisan megtud lódulni. OBD szerint 0-100 6.34, végsebesség óra szerint 250 felett, gps szerint ez "csak" 240 körül van. Ennyi kilométerrel a háta mögött, még minden gyári, motor bontatlan. Lánc, kettöstömegű, váltó, turbó, pedig ezeket én apránként szépen megvásároltam az évek alatt, hogy majd cserélve lesznek. De ott vannak a garázsban bontatlanul.A futóműve egy fos, kb 50 ezrenként nekem mindig fel kellett újíttatnom, de hát az belefért bőven. Pályára kiváló és csendes társam volt mindig dízel létére. Az utastér zörgésre hajlamos sok ezer hülyesége tudott még az őrületbe kergetni, de azoknak is javíthatóak.
[ Szerkesztve ]