- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pillerb
kezdő
válasz Stihl024 #1699 üzenetére
A fejlesztések miatt leszek rá kíváncsi, igazából ott van a kutya elásva. Mostanában igen nagy a csend az újdonságok felöl.
Reszelésnél adtál egy magas labdát, mindig a legrövidebb szemet keressük meg, majd arra a hosszra reszeljük az összeset. Tisztában vagyok vele, hogy ez neked is egyértelmű, de a fogyatékosok bele fognak kötni 😏
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz Grafy12 #1702 üzenetére
Most már nyugodt vagyok, de majd szét ment az agyam. A gép viszont egy kezes kis jószág, a kapcsoló az több gépen ilyen de egy srác küldött fotókat-instrukciót mit kell vele csinálni-úgyhogy fog még szerepelni a géped!!! A fék meg képzeljétek gyárilag direkt ilyenre tervezték -nagyon rámentek a biztonságra.Elvileg 10 tank körül van bejárava,akkor meg kell hogy induljon picit-habár nyomatékos de fordulat az még nincs meg.
-
Btamas81
csendes tag
válasz Stihl024 #1704 üzenetére
Csak néhány videóját láttam, abban pont nem említett téged.
Ha már itt vagy, segíts kicsit.
Szóval a kis Poulanom megkapta az új hengert, indult egyből, de torpant, H csavaron egy negyedet ki, minden ok. Pár ágat vagtam vele, két nap is, max 10percet ment. Nagyon pöpecül ment.
Ma megjött a fordulatszámmérő kínából, gondoltam megnézem mit tud. Beindítottam pötyögött vagy 3 percet felső burkolat nélkül míg kulcsot kerestem.
Szóval alig pörög, fulladozik. Na mondom az új henger hazament. Tettem még kis olajat a benzinhez, vártam, hogy lehűljön, hidegen is ugyanez. Kiput levettem, belestem henger nem karcos, dugó se.
Na mondom itt akkor üzemanyag baj van.
Karbi kipucol, átnéz minden. Ugyanolyan szarul megy.
Végül a H csavart elkezdtem betekerni és jó lett.
12000 körülire hagytam.
Nem tudom mennyit csavarhattam be -mert ez a recés csavar van benne amihez nincs kulcsom- de 1-et másfelet biztos.
Namost ez vajon mi miatt van/volt?
Elnézést, hogy ilyen bőlére eresztettem a mondandómat. -
PALEDOG
kezdő
Gz400 on is pont ilyen a fékkar. Gepkönyvében szerepel is, hogy olyan érzékeny, hogy képes már úgy aktíválódni ha dinamikusan megindult felfelé a gép. És valóban egyszer sikerült odaérintenem a lap orrát. Láttam már, hogy baj lesz. Markoltam is a gépet. De ahogy tán 10 centit sem ugrott felfelé a lap orra már állt a lánc. Sokakat meglep, főleg ha régi berögződéssel kezeled. De szokható és utána nem okoz gondot a kezelése.
-
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #1703 üzenetére
Na megnéztem a videót, igazából jött a papír forma Azt nem tudom számít-e de 4.8mm-es reszelő való hozzá.Ha megnézed azt a kapcsolót azért hálás lennék, nekem nem tűnt ez fel, de érdekes! Így videón is átjött, hogy a STILL lényegesen többet pörög! Tetszett a video gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
-
Stihl024
junior tag
válasz Pillerb #1710 üzenetére
A videó feltöltése után kb 3 percel már én is tudtam, amúgy a 4,8 as reszelő szerintem nagy bele. Vágó profil alacsonyabb és keskenyebb a Stihl Ps láncénál. Át toltam 4.5 reszelővel. Szerintem-ki lett maxolva.Marad a gép idén akkor, megmutatom mit csinál vele a 4.8 as reszelő. -elvileg András új szettet rak úgyis rá .
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Na srácok Dolmar szimering ügyben előre lépés van. Németországban van egy cég aki újra elkezdte gyártani-forgalmazni a szimeringet ,ezek szerint nagyon nagy kereslet van rá. Nekem máris jön 2 db .Ennyi kell csak ahhoz hogy egy modell rémálom kategóriából kedvenc kategóriába lépjen át! Láncvezető is egyedi a Dolmarnál ,nem könnyű rá találni . Yato vezetőt teszek rá és 325-ös láncal. Elképzelhető,hogy ez a Dolmar marad az 50ccm es gépem. Habár még a Stihl megvan de elvileg már az sem az enyém.
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz PALEDOG #1716 üzenetére
Légszűrésnél van még gond rendesen a Dolmarnal,viszont motor erő szerintem az ott lesz a szeren.Minden esetre bemondom majd videóban,hogy van ez a szimering lehetőség -szerintem sok embert érdekel.
Srácok ki tudja megmondani ,hogy kapott ki a videóban az 500i a Gs451-től?)Kíváncsi vagyok ki vette észre.Annyit elárulok a számláló az korekt és nem vágtam meg a videót ott ahol az 500-as ment!Minden eredeti! -
Stihl024
junior tag
Ma egész délután a Hecht-et bütyköltem szét szivatott és nem tudtam mi.Először olajozás gyengélkedett, Kipucoltam,nem volt szűrő a cső végén raktam rá. Amikor kiszedtem az olajpumpát látom a szimering féloldalasan van benne de semmi jele nem volt,hogy falsolna. Beigazítottam rendesen-összerakom felpörög-mintha szimeringes lenne. Újra szét kapott egy új szimeringet-hála istennek ugyan az megy bele mint a normál Kínai lendkerék oldali az meg van itthon egy zacskóval .Összerakom-nem jó de az olaj megindult. Kicseréltem a csavarokat az olajpumpánál és valószínűleg picit hoszabb mint az eredeti-beszakítottam a karterfelé a meneteknél... Szétszedtem csontra kipucoltam, menetrögzítővel összeraktam-beindult. Majd leállt és többet nem indult a boga úristennek sem. Ha nincs itt a Fuxtec bevágom a sarokba és hagyom vagy egy hetet.. de itt van.. Nincs szikra... egy kábelt leszakítottam az állandó berántó le-fel szereléssel. Forrasztás- indul de nem áll le... Kábel jó csak a kapcsoló lehet. Van kosárba egy 37ccm Kínai ahoz vettem új kapcsolót -ráteszem leáll-hurrá de újra felpörög......... szét ütöm gondoltam-de itt a Fuxtec,nem ütöm szét... majd beugrik első nap is a kábel rossz helyen elvezetése vert át mert beleakad a gáz az alapjárati csavarnál.. megigazítom és hejte áll a rend- ezért szimeringeztem meg és szedtem szét 3-4x... ha ráérek adok magamnak egy körmöst...
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
85 amiért elvinnék a 372 X-torq rémséget.. nagyon vacillálok de szerintem ennyinél azért többet ér.
-
kopepe
aktív tag
Na megjött,itt van Bagaméri...az ikertesó!
Tegnap este hétkor hozta a postás.Sok dolguk lehet mostanában.
Persze hogy nem bírtam ki,összeraktam,félnyolckor beröffentettem!
Másodikra röffent,harmadikra indult.Nincs rajta egy karcolás sem!
Hétvégén lesz időm foglalkozni vele jobban.Év végi hajtás van.
Embertől kérdem,milyen arányban,és milyen adalékkal használta?
Valószinüleg ez egy nagyon összetett és bonyolult kérdés lehetett
számára,mert annyit válaszolt,hogy : Ő motult vett hozzá,de a gyárival kell használni !!!
Csak néztem ki a fejemből,mint az üregi nyúl!
A régi kínai gépemet,amit ajándékba kaptam,elvitték egy tizesért.
A kis makitát amit megvett a kolegám,abból maradt egy ötös.
Ez a gép 27-be van nekem,még ha foglalkozós is kicsit,szerintem megérte!
Remélem csak be kell karburálni...[ Szerkesztve ]
-
kalmis
csendes tag
válasz Stihl024 #1717 üzenetére
Annyi biztos hogy az első vágásoknál még nem ment a számláló az 500i mérföldekkel előbb járt, de az időméréskor az 500 -asnál hallani lehet az elején, és a végén a hang nem folyamatos, én akkor is vágásra gyanakszok! ,vagy egy picit lassítottad a lejátszási sebességet és azért van a hangban eltérés?
-
Misi87
csendes újonc
Szerintem az 500i-n bicajlànc volt
-
-
fishdream
csendes tag
drága emberek,
elnézést kérek, hogy beleugatok a társalgásba a profán hülyeségeimmel, ugyanakkor móricka vagyok nógrádból, életem első láncfűrészét készülök beszerezni, és szeretnék kérni némi útmutatást. eléggé szerencsétlen konstelláció, mert árérzékeny is vagyok, viszont benzinmotorosra lenne szükségem, úgyhogy muszáj megtalálnom a best buyt. az alternatívák: a) az újonnan 20-25 ropiért megvehető flinke/stb (ezekről sok helysen olvastam, hogy kerülendő cuccok), b) stihl ms 170 és hasonló vonal használtan, 35-40 körül (kábé ez a max, ami bele tud férni),. c) szemezgettem még olyanokkal is, mint pl. ez a békebelinek (hehe) tűnő orosz darab tajga néven, a mcculloch mac 130, amit kábé ebben az árfekvésben árulgatnak emberek, de egy ilyen scheppachot is láttam jóárasítva, d) amit ti javasoltok, mint láncfűrész-professzorok. alapvetően semmi komoly sportot nem űznék vele, szimpla tüzifaszéjjelbaszkodás, gallyazás és hasonló apróságok, viszont elég nagy a telek, úgyhogy az elektromossal egészen biztosan sírva szopnék, az akkust meg inkább elengedném, mondjuk ezt a nasumot nézegettem egy kicsit, bár leginkább a neve miatt, mert kurvára bírom a rockzenekart, amit ugyanígy hívnak.
ja, és láncfűrészhez értő ember van elérhető közelségben, szóval tudok kihez fordulni, ha valamit elbasznék, kivéve, ha levágom vele a lábam, mert akkor nem forgok, csak elvérzek.
kábé ennyi, előre is köszi a szakértést!
-
PALEDOG
kezdő
válasz fishdream #1728 üzenetére
Hasonló feladatokra maroknyi ismerősöm a garden master (Obi) fűrészt vette. Még mind működik. Évek óta. Nem professzionális. Nem szépen kidolgozott. De mennek. Nem mellesleg ha gondod van vele azért az obiba vissza lehet vinni. Ha valami baja van mikor kibontod. Online rendelésnél ez egy fokkal macerásabb. De ebben az ársávban nincs tuti vétel. Csak pro és kontra. Az se sok.
-
highand
tag
Sziasztok!
Meghívásra kerültem ide. Egyelőre jól visszaolvasok. Rámfér.
-
PALEDOG
kezdő
Nem szégyen kiírnod milyen fűrészt nyúzol. Itt keveseknek van Stihl vagy HQ. Itt nem számít a márka. Itt csak simán szeretjük a láncfűrészeket. Márkától függetlenül!
-
highand
tag
válasz PALEDOG #1736 üzenetére
A címkéje már elveszett az első berántókar fedéllel együtt. De vagy Kraft, vagy Straus. Annyi maradt meg, hogy: GS-5200.
Most kutattam ma egész nap a neten, mert szeretnék még egy ugyanilyet venni, tartalékba. Pontosan tökilyen nincsen, vagy nem vehető. A GS2850 és a GC52 ( orosz piacos) - ezek nagyon hasonlítanak, de nem pont azonosak.
-
Arkar
aktív tag
válasz fishdream #1728 üzenetére
Még nincs vele tapasztalat, ez is kinai mint ebben az árban kb minden, de úgy néz ki oregon lánc + vezető +walbro karbi, elég best by. [link] GMC
ha valaki ismeri nyugodtan megcáfolhat.
Tény nem volt kézbe, tapsztalat nincs .
vagy ahogy írták mások is Hecht 58
Nálam a cross is bevált. kb 5-6 éves kb.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
highand
tag
Ha már idekeveredtem feltennék egy kérdést. Nekem az a tapasztalatom, hogy az elektromos fűrésznek akkor is kisebb a vágássebessége, hogy 1,1-es lánc van rajta és a watt-ban kifejezett teljesítménye nagyobb, mint a vele összehasonlított benzinesnek.
Ennek mi lehet az oka?
Vagy van valakinek ellenkező tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
Pillerb
kezdő
válasz highand #1740 üzenetére
Szia! Ha két egyforma vágószerkezettel szerelt gépet összehasonlítasz ott értelemszerűen az fog gyorsabban vágni amelyik nagyobb láncsebességet produkál. Ez ugye függ a tengelyfordulattól, és a csillagkeréktől.
Elektromos fűrészek 12m/s körüli láncsebességet tudnak, míg a benzines társaik mondjuk átlagban 18m/s sebességgel hajtják a láncot. -
Stihl024
junior tag
válasz highand #1740 üzenetére
Szia! Elektromosból egy jobb vagy közepesnek mondott márka 1800w-os gépe az már nem rossz. Piacos 3500w lerugja a falról a villanyórát ,de nem vág jobban ugyanis a megadott watt mindíg az áram felvétele. Minél gagyibb egy gép annál több hőt termel a felvett áramból és kevesebb a leadott teljesaítmény. A jobb nevesebb topp kategóriás elektromos vághat úgy akár egy 35-40ccm benzines barkácsgép.
Az 1.1 es láncnak a profil magassága is alacsonyabb ,azza max kisebb eséllyel égeted le de szerintem nem vág vele gyorsabban. Nagyobb foguval gyorsabb -ha bírja a motor[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz fishdream #1728 üzenetére
Gép esetében pár év múlva nem az marad meg benned mennyiért vetted hanem mennyire szeretted ezen idő alatt. Ha teheted vegyél egy olyan terméket amit sokáig szeretni fogsz. Az inkább 70 e ft körül fog kezdődni.Kezdeti megoldásnak nyilván megfelel egy Kínai gép is ,de mindegyiket sűrűbben -gyakrabban kel bütykölni karbantartani mint egy márkás gépet.Nem muszály egyből a topp kategóriát van alternatíva bőven.Pepe barátunk nem véletlen már a 2. GSH 400-as veszi. ,sőt Efco szinekben még olcsóbb is .Kínaiban a Garden Master tényleg a jobbak közé tartozik,de úgy álltalában már 30 e ft körül adják ami nem 1 nap alatt romlik el.Ez alatt ,tudjál szerelni és nem lesz gond!)
-
highand
tag
Köszi a válaszokat. Stihl Rapid Duro-t próbálta már valaki? Esetleg Forester Carbid-ot?
-
kopepe
aktív tag
GSH 400 helyzetjelentés :
Megírtam a srácnak,hogy nem kellett volna eladnia.
Elárulta,hogy 3 szervizben járt a gép.
Az egyikben gyújtótekercset cseréltek,a másikban membránszettet,a harmadikban állítottak a karbin.
Ebből kettő tuti biztos,hogy felesleges volt!
Azt mondták neki 25-ös keverékkel használja és gondolom ahoz állították a karbit.
Hazavitte,de ő ötvenessel használta(merthogy hülyék ezek)....és szar a gép...és eladta nekem.
Én is 1:50-be használom,beállítottam hozzá a karbit,és a gép tökéletesen megy.
Melegen is indul,persze ha kb 10-15 percet áll,akkor félgázon.
Egy tankot kiszórakoztam belőle,tesztelgettem.Jó kis gép,mehet melózni!https://www.youtube.com/watch?v=rMKS_UCXkjs
-
kopepe
aktív tag
válasz Stihl024 #1747 üzenetére
Mondtam,hogy nem vagyok nagy videós!
Ha nem a telefon kijelzőjét néztem volna,akkor egyből megtalálom a gázkart.
Úgy döntöttem,holnap szétkapom a kipuffogót,és kiherélem.
Bár van 10 hó gari a gépen,de leszarom!
Néha kell lapot húzni 19-re,különben unalmas lenne az élet.
(húú de veszélyesen hangzott)
Kíváncsi vagyok lesz-e teljesítménybeli különbség.
Szerinted kell(het) az utánállítás,mert megszűnik létezni
a katalizátor?Vagy majd megtudom....?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest