- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stihl024
junior tag
válasz Deskó74 #2550 üzenetére
Szia! Bíró Árpád vagyok-Youtuber-láncfűrész rajongó, hobby szerelő. Minden amit leírtál egy sablon mások által unalomig hangoztatott lufi amit szana -szét tudok cáfolni-tapasztalat ,videó-bizonyítás .Ez a sorrend és ugyan így cáfold meg ha tudod. Beírod milyen láncfűrészed van, hogy tesztelted le katalizátorral és anélkül stb... varázsolsz egy történetet mert se a Kiotói egyezmény se az nem érdekel senkit mit hiszel el.
[ Szerkesztve ]
-
Deskó74
újonc
válasz Stihl024 #2551 üzenetére
Szia.
Szerintem, te félre értesz engem.
Amit leírtam, én azt úgy gondolom. Amit te leírtál,azt meg te úgy gondolod.
Nincs ezzel gond.
Én egyáltalán nem érzek késztetést arra,hogy bárkit is meggyőzzek vagy bizonygassak bármit is. Sem téged ,sem mást.
Sőt! Az is teljesen hidegen hagy,hogy te miben és miért gondolod másként. Az én hozzászólásom is egy a sokból,szintúgy mint a tiéd is.
Úgy gondolom ez egy fórum, ami arra hivatott,hogy egy témában bárki megossza a gondolatát,véleményét. Vagy ez nem így van, kedves Árpád? -
kopepe
aktív tag
válasz Deskó74 #2550 üzenetére
Erre ezt a válasz idézném,ami egész találó,szerintem. :
"Ami bosszantó, hogy ez az egész környezetvédelmi baromság egy humbug! Valaki kitalált egy számot egy irodában és ráerőszakolják a gyártóra, hogy ezt tartsd be! Lehet hogy a kibocsátás csökken, de az üzemidő, munkaidő a két és félszerese(sőt!) a vágási idő majd' 3szorosa és a bemelegítést még nem is számolom ami itt sok időt vett igénybe , az elhasznált benya meg a duplája lesz! Magyarázza el nekem valaki, hogy ebben mi éri meg Európának?"
-
Btamas81
csendes tag
De témánál maradva.
Abban egyetértünk, hogy van baj a világban a CO miatt
Ezt szerintem senki sem cáfolja. Valamit tenni kellene.
De, -és ez a saját véleményem- nem hiszem, hogy majd pont az Unió fogja megmenteni a világot. És ezzel van bajom. Sz@rrá szopatják a népet, miközben a világ másik fele szarik bele. Értem én, hogy valakinek elől kell menni, de milyen áron? Megéri ez nekik? Pl az autóiparukat hamarosan lehúzhatják a wc-n. Hány ember fog munka nélkül maradni.
Az is érdekes kérdés, hogy agyon vannak már fojtva ezek az új autók, mégse esznek sokkal kevesebbet mint 10éve. De olyan bonyolultak lettek, hogy fele addig se fognak tartani. Én egy egyszerű parasztgyerek vagyok, de nem hiszem hogy az a jobb megoldás, hogy vegyek egy új kocsit (amit legyártani ugyancsak sok CO kibocsájtás) mint használni a régit.
Talán a totalcaron volt fent egy cikk, hogy a németek egy zöldséges talán 200d mercire felszereltek egy mobil mérőt és menet közben mérték a kibocsájtást.
Nem sokkal volt rosszabb mint a legújabb dieselek...
Akkor?
Nem szartunk a kútba csak a kávájára. -
Stihl024
junior tag
válasz Deskó74 #2556 üzenetére
Azért írtam le ki vagyok mit csinálok-hogy én bizonyítottam-nézz utána ne értetlenkedj. Ha cáfolod amit állítok szívesen állok bármilyen teszt elé de ha csak dumálsz mert van pár fűrészed és besorolod magad valahová-az nekem kevés. Az Ő fűrészéről van szó 1 bizonyos típusról nem hiszem, hogy neked olyan van .Ne csak 2 oldallal olvass előre aztán leszűröd amit leszűrsz, kicsit légy körültekintőbb , ez nem az a fórum ahol olvasol valamit és kérdések nélkül kiosztod a tudásodat-kéretlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Deskó74
újonc
válasz Btamas81 #2558 üzenetére
Tudod mi a legszomorúbb és legdühítőbb?
Hogy ezeket a szerencsétlen kisgépeket fojtogatják a körny. véd. normáknak való megfeleléssel,viszont az óriás konténerszállító mega hajók,amik pakurával mennek, okádják ki a légkörbe a szennyet bármiféle katalizátor nélkül. Mivel ugye " okosan" sokuk Panama-ba van bejegyezve és ott semmiféle körny. védelmi szabályzás nincs!!!
Na ez a kemény!
Úgy mondták,hogy pl. egy úton Kína-Hamburg útvonalon oda-vissza egy ilyen mega hajó annyi káros anyagot bocsát ki,mint Európa össze autója 5 év alatt!
Na...ezzel kellene inkább foglalkozni a környezet védőknek.... -
kopepe
aktív tag
Elnézést....ez egy láncfűrészes fórum !
A környezetvédő fórum két ajtóval odébb van. -
-
kopepe
aktív tag
Szövegértés vs friss újonc : 0-0
Leírás vs friss újonc 1-0
Gonosz vagyok...tudom...[ Szerkesztve ]
-
Grafy12
aktív tag
válasz Deskó74 #2570 üzenetére
Mert nyomorult kis gép le van fojtva egy katalizátorral és ezt a fojtást egy elszegényített keverékkel kénytelen leküzdeni! Azért van elszegényítve, hogy maradjon oxigén az égéstermékben ami a katalizátorban segíti az égést.Ha nem így lenne, csak teleköpné a katalizátort és eldugulna, nem izzana fel. Az energia jó része erre megy el! A háromszoros idő kis túlzás volt, igazából durván két és félszeres a vágási idő. Tehát egységnyi fa vágási ideje ennyivel növekszik és a gép ÜZEMIDEJE is miközben zabálja a benzint! Nekem és Árpinak is feltűnt, hogy nevetségesen kevés fát tudtunk elvágni egy tank benzinnel! Meggyőződésünk, hogy ezeknek a gépeknek nem a kipufogón kibocsájtott károsanyagát kellene időhöz kötve mérni, hanem mondjuk egy köbméter fa felvágásához! Az eredményt [ITT] tudod megnézni!
[ Szerkesztve ]
-
Deskó74
újonc
válasz Grafy12 #2572 üzenetére
Értem. Köszönöm a választ.
Tehát ebből adódóan, ha kicserélnéd egy gyári non-cat kipufogóra vagy kioperálnád belőle
a katalizátor "drótgobancot" (ha az van benne katalizátor gyanánt) ,akkor 2,5 szeresére növekedne a vágásteljesítmény? Valóban?
Tehát ha a katalizátoros kipufogóval pl. 12,5 másodperc egy rönk átvágása,akkor egy non-cat kipufogóval ez csak 5 másodperc????Mert ezt jelenti a 2,5 szeres "vágási idő"!
-
Deskó74
újonc
válasz Grafy12 #2574 üzenetére
Képtelen vagyok ezt 1 órában végignézni.....ha 5 perces videó lenne,akkor megtenném.
Ha te tudod melyik része a videónak mutatja ezt be,akkor mond,hány perctől és megnézem.Én csináltam már kipufogó módosítást és maximum 20%-al nagyobb vágásteljesítményt tudott produkálni egy non-cat kipufogóval a gyárihoz viszonyítva.
-
Deskó74
újonc
válasz Grafy12 #2579 üzenetére
Az utolsó 1 percet megnéztem....abban semmi nem volt.
Annyiban van igazad,hogy valóban nem olvastam vissza előzményeket, de ettől függetlenül a legmesszebb menőkig tartom,hogy az a 2,5 szeres vágás idő különbség , teljesen valótlan
és nagyon erős túlzás.
Mutassak neked saját kipuffogó módosítást? -
kopepe
aktív tag
válasz kemenylegeny #2575 üzenetére
Te így szoktad nevezni?
-
kopepe
aktív tag
válasz kemenylegeny #2584 üzenetére
-
Grafy12
aktív tag
válasz kemenylegeny #2584 üzenetére
-
Misi87
csendes újonc
Nem nagyon akartam hozzászólni ehhez a "csevejhez" de elment a lényegtől! Nem csak kipufogó módosításról van szó vagy konkrétan a katalizátorról! A gépen két módosítás történt! Egyik a katalizátor mentesítése, a màsik, és a legfontosabb a karburátor utàn àllítàsa a hatàrolók mentesítésével! Tehát a két módosítás eredménye lett ennek a gépnek a teljesítménye!
-
Deskó74
újonc
Ma megnézem a betyárját azt az ominózus videót,csak érjek oda!
-
Misi87
csendes újonc
válasz Deskó74 #2590 üzenetére
Igen mert ahogy én visszaolvastam az előzményekről lemaradtàl És nem hihetetlen vagy egyedi esetről van szó mert anno nekem is ezen esett àt szintén Oleo csak a régebbi 410es. Akkoriban eladàsra volt ítélve mert nekem így nem tetszett, ugyan ezeket módosítottam én is és màra a kedvenc kis gépem lett!
-
Deskó74
újonc
Tudod, ez nem vagy-vagy.
Nem két különálló dolog.
Egy kipufogó módosításnak kötelező eleme a karburátor után állítás.
A módosítás mértékétől függően 600-800 fordulatot is emelkedik az eddigiekhez képest a végfordulat,evégett dúsabbra kell állítani.
Soha nem szabad hozzá nyúlni a kipufogóhoz,ha a "H" -t nincs lehetőség állítani és
azért javasolt fordulatszám mérővel lecsekkolni,nem csak fülre.
Én több amerikai fűrészes fórumon is tag vagyok, ott ennek már tradíciója van. -
Tanaka 4501
újonc
válasz Deskó74 #2592 üzenetére
Inkább a munkaidról rakj be képeket, videókat, leírásokat.
Árpi pont azt csinálta, amit mondtál.
Kiherelte a kipufogót, karbit utánállította.
És azt,hogy 500-zal csökkent a végfordulat, azt méréssel állapította meg.
Ne feltételezd mindenkiről, hogy dilettáns, mert nem igaz.
Inkább az együttgondolkodásban segíts, hiszen itt közös a mánia. -
Deskó74
újonc
Kiváló dolog ez a kifuf. módosítás..... én mindenkinek javaslom és egyáltalán nem agysebészet.
A gép élettartama is növekszik,ezzel párhuzamosan 10-20%-al a teljesítmény is növekszik,harmadlagosan pedig pár dekával a gép össztömege is csökken.
Nekem 0,12 kg-ot csökkent, ha jól emlékszem, a 7900 esetében.
Tehát ez olyan win-win-win történet. -
Btamas81
csendes tag
válasz #28213696 #2569 üzenetére
Na szétkaptam.
44mm henger van rajta, de rámegy a 45mm is!
Látszik hogy nagyobb, de bemegy a blokkba. És jól láttam 86os a gép.
De nem kell rá henger, jó állapotban van, dugó/gyűrű/csapágy/szimeringet fog kapni.
Dugó sem feltétlenül kellene, de az a két bemarás a kipuff felől nem tetszik. És érdekes a lendkerék felőli csapágy a rosszabb, a másik simán elmenne még. Egyébként a kosz alatt egy nagyon kis pöpec gép lakozik. Pozitív csalódás egyenlőre. Létezne, hogy gyári mindene?
-
Deskó74
újonc
válasz Tanaka 4501 #2593 üzenetére
Raktam volna fel fotókat,de a fórumtárs nem akarta.
Viccet félre téve, igazán sajnálom,ha az jött le,hogy én bárkit itt "dilettánsnak" tartanék
vagy leszólnék,mert nem.
Az együttgondolkodásban? Ebben partner vagyok,teljes mértékben!
Ez,nekem is egy szimpatikus álláspont.
Akkor csak egy pár...így indulóként,ha valakit érdekel,rakok fel többet is. -
Stihl024
junior tag
válasz Deskó74 #2573 üzenetére
Azt értsd meg ez egy konkrét eset Oleo Mac gs451-a szóban forgó eszköz. Erre az 1 fűrészre 100% ban igaz ,hogy legalább 2x jobb a vágási teljesítménye átalakítás után. Bárkivel lefogadom, legalább 2x annyi fát összevágok vele így mint előtte ugyan annyi benzinből.. Ezt azért tudom .-mert kipróbáltam. Értem én ,hogy nem ez a megszokott narratíva nem ezt sulykolják a fejekbe de aki cáfolni szeretné az hozzon egy átalakítás nélküli gépet és tegyük próbára. Simán előfordulhat, hogy más gépeknél teljesen más a teljesítmény növekedés. Ez egy adott gép ,aminél bizonyítom ugyan az a fa, ugyan az a lánc előtte 8.3 sec utána 3.2 sec .Ha ezt szeretnéd megcáfolni várom a gépedet ,de bárki benevezhet aki kételkedik. Alakítottam már át hasonlókép más fűrészt amire ez az arány nem igaz. Ennél brutális a különbség és még egyszer-csak az cáfoljon aki tud és mer próbának alávetni gépet-elméleti fizikusok-kíméljenek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest