- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Honor 90 - modellalkat
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
Előny / hátrányokat nézegettem... Milyen magas vagy?? Milyen típusokat próbáltál?? Olvastam olyat is hogy 2db 27.5-es között is lehet nagy különbség geometria között, ezáltal használatnál is... Próbáltál több 29-er- t is??
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
hegyimorc
senior tag
A két bringa minden másban egyezett? Vagyis biztos, hogy a 29 vs 27.5 különbséget érezted vagy almát körtéhez hasonlítottál?
Csak mert pl ha ugyanazt a bringát próbálod 60-as és 120-as stücnivel már akkor is óriási lesz a különbség irányításban
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
kk831228
addikt
Értem, persze az a legjobb, ha kipróbálja mindkettőt az ember... Lehet ott ahol a Bulls van, lenne 29-er is, elég sokat hírdetnek onnan...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
joysefke
veterán
akikkel megyek sajnos mind letekerem
egyszerű a képlet:
-menj el amatőr MTB versenyekre, ott nem fogsz mindenkit letekerni, főleg nem egy enduroval
-keress olyan tekerőpartnereket, akik ha odalépnek le tudnak hagyni, illetve ha már kimennek tekerni, akkor arra a pár órára komolyan is veszik a tekerést és nem állnak meg minden domb tetején uzsonnázni. bp-i vagy? -
Runner_fxr
Ármester
Az a lényeg, hogy neked mi az elvárásod egy bringától. Ha számodra a lejtőzés a legfontosabb, ezen a területen nem igazán akarsz kompromisszumot, de azért valahogy fel is tudd tekerni a hegyre, akkor jó lehet az Enduro. Az én véleményem az, hogy Magyar terepekre az Enduro már feleslegesen sok lefelé. Persze akad egy két szakasz ahova nem sok, de az esetek 95%-ban felesleges. Egy 140 körüli AM gép bőven elég. Nem is biztos, hogy egyáltalán éreznél különbséget az AM és Enduro között lejtőzésnél, mivel már az AM is nagyon sokat tud. Az átlag montis képességéi sokszorosát. Az AM azonos felszereltség mellett kicsit könnyebb és kicsit jobban mászik. Azért gondold át. Enduro-t akkor vegyél meg, ha lesz pénzed egy olyan gépre ami 14 kiló alatt tud maradni.
joysefke: Ahogy elnéztelek a közös tekerésen, azért nyomod rendesen fölfelé, gondolom lefelé is, bár ott legtöbbször mögöttem voltál, így azt nem láttam.
Szerintem 8 év után már illene fűzni valami új, masszívabb kereket, pláne a te edzettséged mellé. Vagy ha nem akarsz sokat költeni akkor csak a minimumot költsd, hogy tudd használni.f27: Pont ezt mondtam régebben, hogy ez inkább kerékpár. Amit építettél, meg inkább motor, és azzal már nem élvezetes normál bringásokkal együtt menni. Ha extra teljesítményű elektromos bringa kéne, akkor már inkább megvenném a KTM e freeride cross motorját, továbbra is így látom.
-
6030D
Ármester
Karbon merev farúval mentél már? Ha "csak" túrázni kell a családdal, akkor bőven elég, mert egy ideig gondolom te leszel a leggyorsabb lefelé. Ha nem mész annyira kövesen, gyorsan le, akkor szerintem felesleges a fully. Pl ez full XT, és kevesebb, mint 12 kg. Ezerszer jobb lesz vele hegynek fel menni. Lefelé meg a karbon váz és a 2,5-ös guminyomás is csillapít bőven egy túrázós tempót. Nem mellesleg kevesebb a hibalehetőség, egyszerűbb karbantartani.
Ezt a példányt csak hirtelen találtam a Giant árában, biztos van jobb is ennyiért, nem feltétlen ez a jobb (rendelésre is írják), de a karbon 29"-on elgondolkodnék.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Ha nem vagy egy tapasztalt montis, és nem vagy kifejezetten bátor és gyors lefelé, akkor kb semmi különbséget nem fogsz érezni lejtőzéskor a 140-150-160mm rugóút között. Mindegyik bőven a tudásod felett van. Szerintem a legideálisabb összeállítás a 140-es hátsó rugózás egy 150-es villával. Mivel ezáltal a fejcsőszög már Enduro-s lesz, de a súly bő 1kg-al egy 160-as Enduro alatt marad, azonos felszereltség mellett. De az is teljesen jó ha 140/140 a gép. Bő 1 kilót már megérzel fölfelé.
Ez pl elég jó ennyiért: [link]6030D: Részben igazad van, de ha nem a maximum a lényeg fölfelé, akkor a 13,5 kg körüli AM gép még bőven vállalható fölfelé is. Ugyanakkor a 140-es AM fully a 100-as XC hez képest egy úthenger lefelé. Sokkal nagyobb biztonságérzetet ad, és sokkal több hibádat korrigál, elnézőbb ha hibázol.
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
Lehet csak a saját igényeimet akarom a te keresésedre kivetíteni, de én tuti merev-farút vennék.
-Azonos pénzért az a pár kiló mínusz az akkor is előnyt fog jelenteni amikor nem valami durva lejtőn mész lefele (az idő 95%-a). Fölfele jobban tekerhető. Jobb vele a kigyorsítás.
-Alacsonyabb karbantartásigény
-A nagy (29, 27+) ballonos, alacsony nyomásra fújt kerék rengeteget tud csillapítani. Ha megtoldod ezt egy karbon vázzal meg nyeregcsővel akkor annak is lesz még összesen pár cm csillapítása.A tag a videón merev-farúval megy. Gondolom ez neked így elsőre is túl lassú lenne: Occams Fusor - Mátra maraton 2016
-
CaNNa3IS
senior tag
mindegyikhez reverb stealth van gyárilag ami 3-400 euro és nagy segítség.
Runner ajánlotta nekem is a strive szériát amiben ún. shape shifterrel gyakorlatilag 160 és 130 között tudsz váltani hátsó rugóutat.
Nem próbáltam még de amit láttam az elég meggyőző.Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Runner_fxr
Ármester
A magyarországi terepek nagy része alapvetően túrázós, leszámítva pár technikásabb szakaszt. Konkrét lejtőzésre (DH-ra) alkalmas felvonós pálya egyedül Eplényben van. Illetve ott van a Budapesti fogas, és a Budai-hegység néhány durvább szakasza. Amit te szeretnél az egy AM vagy Enduro bicajozás. Tulajdonképpen ez is túrázás, csak van benne csapatós rész is.
Azért a trekkinget ne keverjük ide, mert az másfajta túrázást jelent.
Nem tudom mennyire ismered az Alpinbike-os srácokat, de ott például a Dani évek óta Giant Trance-el megy mindenhol. Ez egy 140mm-es AM gép. Pedig ő elég durván nyomja lefelé és fölfelé is. Rendszeresen túravezető a Cross alps túrán ahol napi több ezer méter szintet küzdenek le elég durva lefelék is vannak.
Ha neki megfelel az AM gép, akkor neked is megfog, elhiheted.
Ettől függetlenül megveheted az Enduro-t is, csak próbálok rávilágítani a valóságra. A te esetedben full semmi értelme nem lenne a 160mm rugóútnak, mert semmi pluszt nem adna a 140-hez képest. Csak a nagyobb súlyt éreznéd meg belőle, meg azt, hogy rosszabbul mászik. Lefelé semmivel nem lennél vele gyorsabb. Ahhoz már nagyon profin kell nyomni, hogy valaki megérezze a 140 és 160 közti különbségeket és még profitáljon is belőle. Az én mostani bicóm is AM, és azt kell mondanom, hogy brutál lefelé. Nem mondom, hogy egy profi lejtőzős lennék, de azéért szeretem megereszteni. Mondjuk az átlagnál jobban és még így is rengeteg tartalék van a gépben.
Még ha pedelec gépet vennél, akkor azt mondanám, kb mindegy, hogy AM vagy Enduro mert a rásegítés majd kompenzálja a plusz súlyt, de normál hajtással inkább az AM. Enduro-t akkor vennék ha lenne pénzem egy Full carbon gépre. Na ott már tényleg van értelme. Aluból, normál hajtással én max az AM-et venném meg. Pláne magyar terepre. Még a 120-130mm rugóút is elég az esetek 70-80%-ban. Egy merevhez képest az is komoly ugrás, de a 140 tényleg a plafon.Na ezt tudja egy Enduro, 60-al a kövek, gyökerek közt. [link]
joysefke: Azt kell eldönteni, hogy mi a fontosabb. Érthető a te álláspontod is, mert te egy teljesítmény orientált ember vagy, maraton versenyeken is indulni akarsz, számít, hogy mennyi idő alatt teszed meg a köröket stb. Nyilván merevben gondolkodsz mert kétségtelenül ez mászik a legjobban. De StLui szavaiból úgy veszem ki, hogy ő egy élmény bicót szeretne, amivel persze el tud menni túrázni is, meg felmászik a hegyekre, de nem versengeni akar. Erre a célra egy AM gép 100 szor jobb mint a merev, nem véletlenül hívják Alllmountain-nek a kategóriát. Az lehet, hogy egy jó karbon merev gép már lefelé sem rossz egy minőségi villával, de egy 140-es alapabb felszereltségű AM fully is megeszi reggelire lefelé akármelyik full-full carbon XC merevet. Ott ahol a merevvel elpattogsz és fékezel a 140-es gép átcsörtet, csak markolni kell a kormányt. És a súlypontja is jóval hátrébb van tolva, ezáltal a meredekebb szakaszokon sokkal magabiztosabb vagy vele. Csodák nincsenek, amennyivel jobban mászik az XC annyival jobban lejtőzik az AM.
-
StLui
veterán
Na most megpróbálok magamra cáfoloni, hátha van Alpinbike-os alternatíva, túravezető Viktor pont ezt ajánlotta Giant Trance 27.5 2 LTD, Runner_fxr által akkor ajánlott 4.0 helyett, mert, hogy ez már nagyon kompromisszummentes ahhoz képest is.
Szóval most a meghirdetett ár, mínusz a meghirdetett levásárolható bón, de még így is azért majd 100-zal többe jön ki canyon-nál, de hátha belefér még egy kis alku. Viszont jobban tetszik a canyon.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Ha még az Anthem is tetszett a 100-at mozgó vázzal, akkor mit akarsz itt a 160-al.
Egyébként miért nem a Trance-t próbálod ki ha amúgy is ez a kategória érdekel?A Canyon az egyik legjobb ár érték arányú gyártó a webshop-os cégek közül.
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Giant nagyobb név mint a Canyon, ezért is drágább, meg nem csak webshop.
Én azért ajánlottam az olcsóbb verziót mert szűkös volt a kereted, nyilván kompromisszumos a belépő kategória mindig.[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
Nagyon jól van felvéve a videó, jó a zene is -tényleg mi a zene, mert rá akarok keresni - de a videón látott sebességhez egy fitnesszbicaj is elegendő lenne. Amit én linkeltem ott a lefelék nagy része lehet hogy nem volt túl technikás, de cserébe Occam 40+Km/h val robog lefelé. És igen, voltak technikásabb részek is, a sebesség pedig rengeteget számít terepen.
Ha rajta ültél volna Occam bicaján lehet meglepődtél volna rajta, hogy élőben hogy néz ki 40-50Km/h egy köves lejtőn lefelé.
-
Runner_fxr
Ármester
Függetlenül attól, hogy mennyire vagy tapasztalt, az össztelóst nem fogod megbánni. Mivel nem az XC-Maraton verseny a célod, hanem egy általánosan élvezetesen és biztonságosan használható monti, így a Trail-AM fully sokkal jobb lesz. Persze ha valaki tapasztaltabb, akár merev vázassal is lenyomhat lefelé, de van sok tartalék a bringádban. Persze elbízni nem érdemes magad, de ha betartod a fokozatosságot, egy sokkal biztonságosabb és élvezetesebb géped lesz ha a fullyt választod.
-
6030D
Ármester
Én elmondtam, miért vennék merevet, Runner azt, hogy miért venne fullyt. Kérdezd esetleg TayRol-t, miért vett mégis fully helyett merevet, neki ugyanigy fél milla körül volt a határ. Vagy arra vársz, hogy valaki azt írja, amit hallani szeretnél?!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Ha nem ünneplek szülinapot tegnap (azért a Dub FX koncert sem volt rossz), akkor ma én is mentem volna az Alpinbike-os tekerésre. Az ilyen 40km és felette távok már elég technikásak szoktak lenni. Dani tudja, hogy kell jó útvonalat választani.
Pontosan mire lennél kíváncsi? Milyen kérdések merültek fel benned? Ha jól látom ez egy Anthem, aminek 100-as a hátsó rugóútja. Ez azért nem olyan sok, de nyilván jobban csillapít mint a merev seggű.
-
6030D
Ármester
Mondom én, hogy a HHH-re nem kell fully.
BringabandaMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Szerintem ha kipróbálsz egy merevet is ott, ahol a fullyval mentél, rájössz, hogy kell-e neked a több.
Runner azért ajánlja a fully-t, mert stabilabb, biztonságosabb, jobban tolerálja a hibákat. Ebben teljesen igaza van (megcáfolni nem tudom, nem is akarom, mert nem mentem még terepen fullyval), de én csak a saját szemszögemből látom. Szerintem itthoni túrázásra felesleges a fully. (nem akarok megint vitát indítani, csak leírtam ) Te meg lennél elégedve magaddal, ha csak olyan sebességgel járkálnál a lejtőkön egy merevvel, mint a srác 3:30-tól a videóban? Én igen.
Ha számít a pénz, esetleg vedd hozzá a szervizköltséget is.
Én nem akarlak lebeszélni a fullyról, csak a saját véleményemet mondom el. Nem tudom a régi montid milyen. Nekem sokszor oldott már meg olyat magától a bringa+gumi, hogy a korábbi tapasztalataim alapján azt hittem esés lesz belőle, de nem. Pedig az merev. Technológiában szerencsére már mind elég fejlett.(#76713) ivana : Trackstand
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Strezi
őstag
A bringán is múlik az élvezeti faktor, különösen lefelé. Ha már említetted a korodat, a hátsó rugózás mindenképpen jobban kíméli a gerincedet hosszabb távon. Volt 40 feletti ismerős, aki nemrég vett új karbon meravfarút és kezdett keményebben tekerni, egy komolyabb verseny elég volt azóta kúrálja a porcokat
Ami fontos, hogy úgy mint sielésben, itt is alapvetően a tempó határozza meg mekkorát esel. Persze el lehet dőlni álló helyzetben is szerencsételenül, de ha elhiszed hogy tusz menni (amiben a fully segít) akkor lehet igazán nagyokat esni. Én már óvatos duhaj vagyok igy 42 évesen, és bár a fully segít, csak 80% körül engedem neki, sőt igazán gyorsan, 40felett már nem is szeretek menni. Mindíg ott van a fejemben, hogy egyedül vagyok az erdőben, mindenkitől távol és otthon három gyerek meg feleség vár rám
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
6030D
Ármester
Akkor szerintem az a megoldás, hogy Runner odaadja a Trailster-t, mert miatta van. Most úgysem kell neki, amíg elmegy rénszarvasra vadászni (a bringagyár csak alibi, szerintem), így nem porosodna. Meg nem kell levennie a láncot (szemenként szét kell amúgy szedni, vagy jó egyben is? ), meg ilyen fontos dolgok, ha már úgyis sokat áll a bringa.
Asszonyt meg lepd meg, hogy 20 év után beállítasz egy bringával, aminek annyi az ára, mint a kocsitok volt 20 évvel ezelőtt.Strezi : én tudom, hogy erről beszéltél, de mi van még?
-=RelakS=-: spd-s a szandál és elfelejtette visszaállítani a rugóerőt a bikepark után.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
CaNNa3IS
senior tag
Az a Ghost amit linkeltél már csak 620.
Fully kell neked. Nehogy megadd magad a merev irányba. Bánni fogod.
Én is snowboardozok és a mereven való tekerést meghagyom a haveroknak akik természetesen síelnek mellé . Tudom rossz hasonlat.[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
CaNNa3IS
senior tag
xt m8000 szett ahogy látom 150k körül van.
A ghost-on az a deore fék ami a szűk keresztmetszet.A mondraker foxy váz 2014-ben a legjobb trail bicaj lett.
Olvastam róla pár cikket de sajnos nem próbáltam még. Hosszabb felsőcső ami a stucniből lett kvázi elvéve.
Ezáltal az M-es gondolom hosszabb mint a megszokott 600mm alatti.
Persze tudom, hogy a marketing meg a külföldi bicajos magazinok-nak azonos az érdekük.
[link]
bikemag teszt: [link]A képeken nem látszik nagyon az állapota de ha 2016 februárjában vették akko rtalán nincs nagyon leütve.
Nem tetszik egyik sem "jobban" a másiknál. Mindkettő maximálisan többet tud mint amit ki tudsz használni legalábbis ahogy runner mondaná.
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Runner_fxr
Ármester
Úgy azért elég nehéz válaszolni ha valakinek nincs tapasztalata az adott témában. És itt most nem csak arra gondolok, hogy merev vagy fully, hanem egy csomó kategória is van.
Az lehet, hogy drágább a fully, de ha megveszed a merevet, majd rájössz, hogy ez igazából mégsem az amit szerettél volna, akkor eladni bukóval és venni egy másik bicajt, rosszabb üzlet lesz, mint kapásból egy fully-t venni.
Járt már így ügyfelünk. Pont az általad említett okból, hogy az olcsóbb.
Ha olyan montit akarsz ami kompromisszum mentes úgy összességében, és nem versenyzésre kell, akkor AM fully-t kell venni. Ez a kategória erre lett kitalálva, mint a neve is mutatja, hogy árkon bokron, le föl menjél vele, szinte bárhol. Amikor nem tudod eldönteni mi is lenne a fontosabb, mert nem nagyon akarsz kompromisszumokat. Ha ettől eltérsz valamelyik irányba, akár a kisebb rugóút vagy merev, akár a nagyobb rugóút, akkor mindenhol kompromisszumokba fogsz ütközni.
Persze számít a felszereltség is sokat, mert a súly itt központi kérdés, és nagyban meghatározza a használhatóságot. Épp ezért mondtam azt is, ha van pénz egy top felszereltségű karbon eduro-ra, akár megveheted azt is, mert nem fog jelentősen rosszabbul mászni mint az AM.
Tehát összegezve, arra mérget vehetsz, hogy az összteló, 34-35-ös becsúszó, 27,5"-ös kerék, mondjuk egy 2,35-ös gumival párosítva olyan élményt tud nyújtani amit egyik merev sem fog megadni. Nyugtathatod magad azzal, hogy olcsóbb volt, de azt az élményt nem fogod megkapni. Itt egyedül az írja felül ezt a gondolatmenetet ha versenyre kell, vagy nagyon számít az, hogy a lehető leghamarabb érj fel a hegy tetejére. De ha ez nem szempont, akkor vedd az AM össztelót, ez itt nem is kérdés. Élvezetesebb lesz a terepezés, gyorsabb leszel lefelé és simán feljutsz vele a hegytetőre.(#76722) ---Lasali---: Tudom, hogy szoktak javítani karbon vázakat, de amióta dolgoztam karbon gyártó üzemben (mondjuk nem kerékpár), és láttam valamelyest a technológiát, úgy vagyok vele, ha egy karbon alkatrész megsérül akkor azt kidobom. Ez most így durván hangzik egy méregdrága váznál, de az tény, hogy a javított karbon soha nem lesz ugyan olyan erős mint gyárilag. Megszakad a szövet folytonossága. Ettől még simán lehet, hogy használható marad, mert olyan jellegű a sérülés, hogy még elbírja a váz a javítással, de én már nem mernék ráülni és rábízni az életem.
(#76739) 6030D: Majd a legközelebbi tekerésre hozok rénszarvas húst, és sütünk rénszarvas burgert az erdőben.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Én segítenék választani, de nem tudok, mert nekem egyik váza sem tetszik. Ha nagyon kell, akkor a Mondraker. Viszont lehet, hogy leegyszerűsíti a kérdést, ha a két használtat felhívod, hogy érdekel. Mit kell róla tudni, ami nincs a hirdetésben, és mit szólnak a vázszámos, személyi igazolvány számos adásvételihez. Lehet, hogy szűkül a kör (természetesen nem kívánok rosszat az eladóknak, csak egy ötlet).
Runner_fxr: jó ötlet. De megelégszem, ha simán szeletelve hozol szárított sonkát, azt is szeretem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tegnap fogtam egy tolvajt a Blaha Lujza előtti kéjefszí előtt,mikor leszerelte nejem bringájáról a lámpát.A szentencia azonnal elvégeztetett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Röviden azt mondja,hogy a merevfarú bár kényelmetlenebb,gyorsabb mert a rugós tag nem nem vesz el annyit a hosszabb egyenes és emelkedős részeken a pedálozás erejéből,így több erő megy direktbe a hátsó kerékre,így a haladásra. Érdekes teszt,mert szinte azonos felső kategóriás bringákat használ,az egyetlen nyilvánvaló különbséggel.Gondolom ahogy durvulna a terep,főleg annak is az ereszkedős része,úgy kerülne pariba az össztelós.Olyan nehézségű terepen (ott rendeztek már bajnokságot is) a merev előnyösebbnek bizonyult.
(#76778) pc360...ez is az a fajta volt aki nem csak elveszi ami a tied,hanem még utána be is ver egyet ha visszakéred.Azért remélem te nem dohányozni jársz a teraszra.
(#76779) -=RelakS=...nem,nem az volt.Őt nem vihették be,hisz bár mezítláb,de meglépett,így mivel bejelentés történt ki kellett hallgatni valakit.Rendesek voltak,nem próbálták a nyilvánvaló önbíráskodás felé terelni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Világos,ugyanakkor ha merev-farút kapsz lehet még Danit is lehagyod. ...nem elbizonytalanítani akarlak,csak piszkálódom.A kizárható középrugó jó köztes megoldás lehet a dilemmádra.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg