- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eastsider
nagyúr
-
HEAHEA
tag
válasz dunkel #95666 üzenetére
Ismerős oldal, nézelődtem már ott is korábban. Az oldalon lévő kerékpár méretajánlás szerint választottál? Ha igen, bevált? S-es méretűnek nézem a bicajod. Most vasárnap lesz nálunk "Pattanj nyeregbe! " gátkerülő kerékpáros nap, oda még elviszem egy búcsúkörre a Grade-em.
[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
tag
válasz dunkel #95685 üzenetére
A saját méréseim alapján 176 cm magas vagyok, 83-as átlépési magassággal. Anno én is néztem a Wiggle oldalán a méret ajánlást, de akkor az 53-as méretajánlás volt az 55-ösnek megadva.
Ez az első koskormányos bringám, a hajlított kormányos típus bejövős, de érzetem hosszabb tekerés után, hogy fáj a tarkómnál , a karom is eléggé ki van nyújtva. Szerintem elég lett volna a kisebb méret, ezért tervezek tőle megválni. -
HEAHEA
tag
válasz dunkel #95715 üzenetére
Lemértem az általad kért értékeket. 1: 72 cm, 2: 50,2 cm körül. 3: 97 cm.
A kormány emelést az emelkedettebb testtartás miatt csináltam. A stucni rövidítésere én is gondoltam, csak nem tudom pontosan mennyivel ajánlottabb rövidebbre váltani, mivel a kisebb felszerelésével idegesebbé válhat a kormányzás. A szakik biztos tudják mi a jó arány.
Igen, gyári nyereg van rajta, azzal használom.
Mint írtam korábban a koskormányos feeling bejött.Van egy pár bringa a kiszemeltek között: Specialized Diverge, Genesis Croix De Fer, Marin Gestalt, de mi nagyon tetszik az a Cannondale Slate. -
HEAHEA
tag
válasz dunkel #95723 üzenetére
Végül is amit ajánlasz az a legolcsóbb megoldás. Korábban még gondolkoztam bike fitting elvégzésén is. Nemrég meg is rendeltem egy Slate 105-öst, M-es méretben, 50%-os (1350font)akció volt rá. 1,5 hét múlva meg írtak e-mailt, hogy mégsem tudják teljesíteni a rendelést és visszautalták az összeget.
Tényleg a személyes dolog a legjobb, csak ennél is az volt a baj, hogy nem is forgalmazták itthon a Grade szériát, lehet azóta sem. A Slate-t is ki akartam próbálni a tesztnapon, tavaly lehetett, csak nem voltam, idén meg nem is lesz kint a Cannondale úgy látom.
A (még)kisebb méreteknél meg oda kell figyel, úgy emlékszem eddie1978 írta, hogy kisebb méretet vett, de a cipője orra beleért az első kerekébe.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-=RelakS=-
veterán
válasz dunkel #95787 üzenetére
"Nyilván aki esti terepezésre veszi annak erre nincs szüksége,"
Esti terepezésre egy B+M-nek pont annyi értelme van, mint ugyanott tompítottal repeszteni. Erdőbe kell egy második lámpa, ami ugyan mindenkit vakít, de látod a szembejövő ágat.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz dunkel #95787 üzenetére
A vakítás gondot elvileg ez megoldja az s2+ lámpán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz dunkel #96588 üzenetére
Most épp 70, de illő lenne beállnom a 65 körüli súlyra Tárcsa az jó lenne faroknövelőnek. Ezek ilyen megmagyarázhatatlan dolgok, mint a hifiben Jókat küldtél, ezekkel én is szemeztem már. Országútit egyelőre nem merek venni, pedig lehet, hogy az lenne az igazi. Talán majd a fitness után.
https://barbieripnk.hu/
-
IMIIKE1998
őstag
válasz dunkel #96588 üzenetére
Az a Scott Speedster nagyon szép. Ráadásul egyenes kormány van rajta. Amúgy nem tudom, de aki kiskormányt használ, annak nem nagyja szét a lágyékát az ülés? Én kipróbáltam, szinte kín volt. Pedig biztos nagyon jó hosszú távon, de pont olyan pozícióba kényszerít az ülésen, ami nagyon kellemetlen. De ha van valaki, aki napi szinten használja és van ötlete, hogy miért lehet ez, ne tartsa magában, örülök neki, ha "tanulok" valami újat.
-
Toobee
veterán
válasz dunkel #96711 üzenetére
Az volt a KTM-en is. Iceberg kulacs + tartó 4490 Ft volt akcióban. Szerintem most is ezt veszem majd. BPA mentes elvileg, de ha maradt benne víz, jövő hétre rendes bukeja lett. Ez az egy zavart benne, amúgy rohadt jó volt nyáron, ha előtte bedobtam a fagyóba.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dunkel #97794 üzenetére
Nagy varázsló lehetett aki beletunkolta a vastag fékbovdent a vékony váltóbovdenházba.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dunkel
őstag
válasz dunkel #97897 üzenetére
Nem akarom senkinek címezni, nem vonom kétségbe senki tapasztalatát. Annyit tennék hozzá, hogy minél komolyabb technika van egy ruhában (pl. nadrág), minél nagyobb a hőmérséklet átfogása, annál kevesebbet kell variálni. És sajnos annál jobban ki kell nyitni a pénztárcát a kasszánál.
-
StLui
veterán
válasz dunkel #97920 üzenetére
Igen, mostanában tekertünk párszor Vácról Gödre sötétben, és ha jött szembe valaki, akinek erős lámpája volt az mind teljesen elvakított, mintha csukott szemmel mentem volna, plána ha a plussz fejlámpájával még jól rám is néz. Viszont egyszer jött egy valaki szembe, nagyon messzinek tűnt, pici fénypötty, erre kiderült egymással szembe vagyunk már 5 méterre, én mentem rossz helyen, de azt hittem több száz méterre van még.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
RaiZka
tag
válasz dunkel #97920 üzenetére
1. A twin-nel szemezem. Ebikeon ha jól látom rock machine néven futkorászik
2. Köszi még nézelődöm + olvasgatok pár tesztet. Lehet végül a sokak által ajánlott super lava lesz a vége..Azért az hangsúyoznám, hogy én folyamatosan magam elé irányítom a jelenlegi első lámpát. (konkrétan lefelé döntöm, hogy még véletlenül se vakítson..) Kb. csak az erdős részen van vízszintesben, akkor is addig amig nem jön valaki. Bár ez utóbbi ritka hajnalban
Csak, hogy puffogjak kicsit én is. A jobbra tarts / húzodj a bicaj útón betartása miért olyan nehéz feladat másoknak ?(nem neked címezve) Utána még a másik pampog része pedig totál kérdőjel.
Azt már fel sem merem hozni, hogy az egyirányú b. úton miért találkozom szembe más bringással? -
Dilikutya
félisten
válasz dunkel #98074 üzenetére
És ez biztos, hogy 5-10k?
Páromnak ilyet vettem 2 éve, elég jó fénye van, rendesen megvilágítja az utat. Jó, nem olyan fényű, mint ez a tesztekben, de nem is kerül annyiba.
Egyébként a lux milyen mértékegység? Miért nem a lument használják, elterjedtebb, ismertebb, viszonyítani jobb.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Jester01
veterán
-
ZolkoW
őstag
válasz dunkel #98283 üzenetére
bizony, sima pólóval kinyírja az aláöltöző erényeit, már ami a nedvességelvezetést illeti. kettővel végképp. ma kicsit alálőttem az öltözetem, egy mellény még jó lett volna, hazafelé már fáztam, mikor délelőtt elbújt a nap.
ismerkedek a pulzusmérő+régi telefon kombóval a kormányon, közben az agyváltós gép kapott 30 fogú kereket előre (hátul 23 van, 0.625-1.6 az átfogás, nem valami sok, de ha tudnék, ezzel is tudnék menni ), széles kormányt, meg azt az olcsó Rosewheel táskát. kicsit nagyobb jó lett volna, de most ezért nem veszek azonnal másikat.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Strezi
őstag
válasz dunkel #98458 üzenetére
+1
Csúnya nagyokat lehet esni, ha terepen tempónál kicsatol manőverezés közben amikor az ember nem számít rá. Sokkal veszélyesebb mint eldőlni szinte álló helyzetben és nem kicsatolni.SPD meghúzás ügyben, elég sokat szereltem a pedálokat amikor reptettem a bicigliket. Mivel magától szorul a menet (egyik jobbos a másik balos) tekerés közben, elég minimálisan érzésre meghúzni imbusszal, nem fog kicsavarodni.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
6030D
Ármester
válasz dunkel #98458 üzenetére
+Strezi: nem írjátok, hogy mi nem jó ötlet, de gondolom a minimumra tekerés, nem a rugókenés.
Nekem az 530 volt, amit még minimumra állítottam, soha nem oldott ki terepen sem, ha nem akartam. Viszont volt olyan, hogy mászásnál megakadt a bringa, és a szokásos oldalra kilépős mozdulattal elengedte.
De úgysem fog senki sem csapatni tanulási időszakban úgy, hogy minimumon nyisson neki. Ha meg igen, akkor ott az előző pedálról is lecsúszott volna a lába. Ha meg már biztosan érzi magát, akkor már ráhúz, és vadulhat.jjeahh: ha sokat tekersz, odafigyelsz a táplálkozásra, a bringázásnak szenteled az életed, akkor akár olyan tested is lehet, mint Froomnak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz dunkel #99016 üzenetére
gondolom a fékváltókart eddig is használtad szóval kizárhatjuk hogy rossz lenne..... jobb híján (én még csak 'kibovdeneztem' ilyent, amikor eladtam) keress valami manualt vagy videót, hogy is kellene fűzni, bár, ha a hátsónál sikerült, akkor elvileg tudod, mit-hogyan.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dunkel #99039 üzenetére
Nekem úgy tűnik, mintha a bovden feje nem lenne rendesen bent a helyén. Ha az jó helyen van akkor húznia kéne a bovdent. Amiről fentebb beszéltem az egy másik probléma, ha jól is van befűzve a bovden a karban, de az első váltónál nem megfelelő helyre van rögzítve a bovden, akkor szokott olyat csinálni, hogy nem húzza a bovdent, de akkor a kart meg sem bírod nyomni, mert befeszül az egész.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dunkel #99058 üzenetére
Akkor belefutottál mindkét problémába, mint amit írtam. Amikor befűzöd a bovdent a váltókarba, egyik kézzel meg kell húzni a bovdent, és a másik kezeddel meg kattogtatod a váltókart, ilyenkor megy be a helyére, és tudod ellenőrizni, hogy jó e. Valószínűleg az volt a nyerő mozzanat amikor meghúztad a bovdent.
pvt.peter: Jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz dunkel #99152 üzenetére
Ilyen törlés előtt . Ebben kb 116km van.
300km n ként meg kimosom a láncot meg a fogaskoszorút benzinben.
Most kegyetlen száll felénk a sós por az utakon amint látszik a vázon is.[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
nagyúr
válasz dunkel #99276 üzenetére
Inkább outiként használnám aszfalton az a szerelmem csak néha mennék vele mondjuk füldútra vagy könnyű murvára. Tehát semmi extra CX terep.
Sajnos alapból a CX gépek geója nekem nem jön be, szeretem az igazán sportos outikat. Már a granfondós magas fejcsőtől is rosszul vagyok.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz dunkel #99308 üzenetére
+1.
én is szeretem a céleszközöket, de ugyanakkor a gyártói saját, zárt szoftverekkel, amiknek béna a kezelésük, nem javítják, elavulnak, stb, ki lehet kergetni a világból.. szóval én is vettem egy telefontartót (esőálló, 3xxx Ft, Deca), bele a régi telefonom (amiben ráadásul barométer is van, nemrég már 30 alatt meg lehetett venni), és pár órát folyamatosan bekapcsolt kijelző mellett is elmegy a kormányon. azért az nem rossz dolog, hogy ott atérkép, és nem kell folyton előhalászni a telefont a zsákból/zsebből, megállva, hogy melyik elágazás kell.
Ha komolyabb üzemidő kell, akkor egy Redmi note 4 netezés mellett kibír 8-10 órát, gps-szel is biztos megy 5-öt. Mondjuk én jobban érzem magam, hogy az igazi telefonom a hátizsákban van, picit védettebb helyen, ezt meg simkártya nélkül rögzítésre/tájékozódásra használom csak. illetve még pulzusmérésreja, az árat azért jórészt a gyártott mennyiség befolyásolja.. egy átlag kínai telefonból készül több millió példány, GPS-ből nem tudom, mennyi, de biztos töredéke. viszont ettől még nem vagyok hajlandó 320x240-es 5 centis rezisztív kijelzőn tapicskolni, és bosszankodni a menürendszer hülyeségein, meg várni, hogy odébbgördüljön a kép a "bika" hardver fölött. És ha találok egy új térképprogramot, ami jobban tetszik, mint a Locus, akkor használhatom azt..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
válasz dunkel #99331 üzenetére
Jó gép de két bajom lenne vele (az egyik mondjuk orvosolható):
- valahogy a GT-k vázkialakítása nem jön be
- asszony úgy bólíntott rá hogy ennyi pénzt elverjek bringára, hogy megígértem semmit nem fogok cserélni rajta
Szóval kerékszettben is olyan kellene ami hozza a mostani Zonda szintjét (kb 350-400 eurós kerék). De ha valaki ennyiért keres CX gépet jó ez a GT. Ahogy most én látom marad nekem az aszfalt felhasználás aztán még megszülöm hogy most kell-e a tárcsa vagy sem.Més que un club!
-
nagyúr
válasz dunkel #99336 üzenetére
Én már annak örülök hogy nem küldött el azért mert ilyen 2000-2500 euróért nézek bringát.
Tudja hogy szeretek tekerni, megérti még néha együtt is megyünk tókört.
De amúgy tényleg olyat szeretnék amit már csak az apróságokkal (pedél, kulacstartó, stb) kell felszerelni és irány az út. Nézegetem az akciókat is folyamatosan de messze a Rose/Canyon tűnik ár/értékben a legjobbnak egy-két kivételtől eltekintve.Asszonynak amúgy jobb bringás meze van mint nekem (Gesu, BMW M mintázattal, színekkel).
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- 1963 38mm Pilot watch
- Garmin Edge 540 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet