- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Fotók, videók mobillal
- Realme GT 5G - versenyképes
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
ph Az AD103-as szilíciumra épülő óriás meglehetősen konzervatív az órajeleit illetően.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acef
addikt
Arra gondolok, hogy a nagy vázat még tovább nyújtja az a 120mm előrenyúlású stucni (főleg ezzel a a beállítással).
Állíts rajta, hogy közelebb kerüljön a kormány, így nem kell annyira előrenyúlnod/hajolnod, valamivel komfortosabb és biztonságosabb lesz a bringa.Vagy nem a hosszára, inkább csak a magasságára gondolsz azzal, hogy nagy? Többnyire a hosszával van gond.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz ShiTmano #81848 üzenetére
Nekem először V-fékem volt terepen, aztán váltottam tárcsára. Nem a legszarabb V-fék volt, valamilyen Promax Shimano fékváltókarral, de azért messze volt mondjuk nem egy komolyabb Avidtól. Szárazon sose volt vele fékerőgondom, pedig a pofa is csak egy olcsóbb KLS volt, pedig az sokat számít. Egyetlen nagy hátránya volt, hogy a sarat nagyon nem szereti a V-fék. Ugye ilyenkor nemigen fog, meg kegyetlenül kopik. Ha nem fékezed le egyből, akkor meg mire lejönne magától, addigra megint sáros lesz, aztán roszog tovább.
Meg azért tárcsafékkel se olyan egyszerű a helyzet. Mechanikus felesleges venni terepre, olcsóbb hidraulikusoknak jól utána kell nézni, de még néha a drágábbaknak is. Mondjuk az a szerencse, hogy ha a Shimano palettájáról választ valaki, akkor nagy meglepetés nem érheti. -
pc360
addikt
Ahogy írta, a Shimano-val nem nagyon tudsz mellényúlni. A gépedhez illő árkategóriában nézz valami típust azon belül, pl. Deore szetthez mondjuk Deore tárcsaféket. A belépőszint legalját persze, ahogy általában minden széles palettára gyártó cégnél, érdemes kerülni. Az Avid a másik elterjedt cucc, de az most eléggé megújulás alatt van. A régi Juicy-aik óta jöttek elég megbízhatatlan darabjaik is. 2017-re elvileg ezeket orvosolják (az most nem tudom megmondani, hogy Sram vagy Avid név alatt).
Amire figyelni kell, hogy a kétféle mountból (IS vs PM) a te villáid mit fogadnak, és olyat kell venni. Méretben testsúlyfüggő, hogy melyik megfelelő, és a villának is van egy tűrőképessége a csavarásra. Pl. egy 28-as becsúszós, alap telóhoz nem rakunk 180-as első tárcsát, de még 160-ast sem igen. Hátulra nem baj, ha egy méretkategóriával kisebb kerül, nagyjából úgy egyenlítődik ki amúgy is a fékerő, szokásos eleve így szerelni a gépet. Ennyi dióhéjban. Ha egyszer szépen, párhuzamosan sikerült beüzemelni, a karbantartás témaköre ráér (nem kis előny ez se).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
TomMusic
őstag
Nekem ilyen van: Tektro Draco, erről csak jót tudok mondani.
Ezt érdemes megnézni, nincs benne minden, de akad benne pár hasznos info: [link].Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #81844 üzenetére
Ebben részben egyetértek, de azt is hozzátenném hogy szépen skálázódnak a modellek, minden felhasználó számára megtalálható az adott gép, bár nem kis országunk pénztárcájához mérik őket. "Igazi prémium" gyártók vonatkoztatásodat nem értem, mivel hegyi kerékpárok közül megemlíteném a Race/Team/Aera/Myroon modellek mind felső kategóriás minőséget képviselnek, és még nem tértem ki más felhasználásra szánt gépekre.
#81845 Hasaggymeg: Annyiért szerintem még korrekt vételnek mondható.
#81849 6030D: Mint ha a gondolataimat írtad volna le. Pont ezért vittem a CX-et, ahol kevés dolog van amit szétk#r a jégkása.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #81848 üzenetére
Azért én megvédeném a V-féket. Hosszú évekig megfelelő volt még monti versenyeken is. Én anno még kantifékkel versenyeztem is, meg nem csak én, hanem kb mindenki akkoriban, az meg még a v-fék elődje.
Ezeknél a fékeknél rengeteget számít a minőség. Egy jó minőségű v-fék teljesen használható még ma is, egyáltalán nem életveszélyes. Egy jó minőségű v-fék még ma is tudja hozni egy belépő tárcsa szintjét.
A fitness bringámon mini vfék van, pedig csak egy tektro gyártmány, elég jól megfog, nem érzem, hogy tárcsa kéne rá.
Nyilván monti használatra manapság már én sem ajánlanék senkinek sem v-féket, de azért az alap tárcsák között is akadnak hitvány darabok. Egyes tektro, promax tárcsafékek annyit sem érnek mint egy minőségi v-fék.Tothgera30:Persze, nagyon jó minőségű KTM bringák vannak, a minőséggel sincs baj. Nekem egy bajom van, az, hogy többre tartják sokan mint amit valójában képvisel. Az igazi prémium gyártók számomra nem itt kezdődnek, hogy KTM, fentebb már említettem pár márkát. Persze nem kell velem egyetérteni.
[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #81863 üzenetére
Ha már XC verseny, ezek nekem sokkal szimpatikusabbak mint a KTM modelljei: [link]
Egyébként én azt elismerem, hogy a KTM-nek is nagy múltja van a kerékpáriparban, de igazán értékelhető modelljei nincsenek olyan nagyon régóta. És az sem szimpatikus számomra, hogy egy az egyben taiwan-i kézben van a kerékpár részleg.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #81866 üzenetére
Az a gond hogy pont a Podium az ami nekem nagyon tetszetős gép, bármikor megvásárolnám, ha tudnék korrekt áron. Ne lepődj meg, de a több olasz gyári is taiwan-i kézben van, meg már mindent ott gyártanak, ergo szerintem ezeknek nincs jelentősége. Bár azt aláírom hogy sok buta szerint csak a KTM mint "világmárka" létezik, és semmi más. De én már haveri körben is megkaptam a Bianchi Zurigo CX-re, hogy ez "az olasz csepel".
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #81867 üzenetére
A Top KTM XC gép sem olcsóbb mint a Podium, legalább is nincs számottevő különbség ezen a szinten.
Azzal tisztában vagyok, hogy a kerékpáripar kitelepült Taiwan-ra , a gyártástechnológia ott a legfejlettebb, tehát ebből a szempontból jó helyen van ott, ami kevésbé szimpatikus, ha már a teljes tervezés is ott történik. a KTM bringa részlegét meg 100%-ban eladták egy Taiwan-i cégnek.
Szerintem az ideális az, ha maga a tervezés megmarad Német, Olasz stb kézben, a gyártást meg kiküldik Taiwan-ra. Egyébként a Marzocchi is akkor b@szódott el amikor Taiwan-i kézbe került. Amíg olasz tervezésű csillapítása volt, addig a világ élvonalába tartozott. Nyugodtan meg lehet nézni a 2000-es évek eleji Marzo villákat, olyan mozgásuk van, hogy beszarsz. Egy ismerősömnek volt Shiver USD villája, olyan mesterművet azóta sem gyártott senki.[ Szerkesztve ]
-
Matezol91
csendes tag
Első teleszkóp becsúszókat mivel érdemes kenni? Olvastam én már szilikonzsírról, teflon spray-ről, sőt még WD-40-et is írt valaki...így most jó lenne tudni melyik a ténylegesen megfelelő.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #81868 üzenetére
Azt majd az évek múlásával eldöntik az userek, hogy miként változott a minőség. Számomra az esett zokon a jelenlegi bringafelhozatalokban hogy kispórolják a teleszkópokat, ami tavaly vagy előtte még Reba volt az adott modellben, most csak Recon maradt (pölö: Cube), persze nem vagyok elkötelezett márkahívő, számomra a legjobb vételek sok-sok utánajárás, tapasztalat és egy kis érzelem alapján születnek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
#63761920
törölt tag
Sziasztok!
Kerékpárt szeretnék vásárolni, hitelre.
Hol a legkedvezőbb hitel lehetőség?
A magasságomhoz (188cm) nehéz használt Fitness kerékpárt
találni. -
ghost364
senior tag
Létezik valami lopott kerékpár adatbázis? Ma láttam a kanizsai piacon egy ultegrás Scott commutert, amit enyhén szólva is gyanús alakok árultak, és eléggé kitűnt a többi szemétjük közül.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #81864 üzenetére
Előrebocsátom nem támadásként írom, és szubjektív.
"Azért én megvédeném a V-féket. Hosszú évekig megfelelő volt még monti versenyeken is. Én anno még kantifékkel versenyeztem is, meg nem csak én, hanem kb mindenki akkoriban, az meg még a v-fék elődje."
Elismerem a múltadat, de azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem volt más. Ha lett volna tárcsa elérhető áron valszeg mindenki azzal ment volna. Minthogy most már senki nem megy montiversenyre v-fékkel.
"Egy jó minőségű v-fék még ma is tudja hozni egy belépő tárcsa szintjét."
Ezt sokszor hallom, példát plz(Shimano)! (Az XT-nél csak a test 30euro kar nélkül, ezért az nem játszik. Komplett szettért kb. hidrós SLX-et kapsz).
Shimano belépő kategória: 19eurotól!! 6.500Ft-ért milyen v-féket veszel ami veri.
Altus M355
vagy picivel drágábban.
Acera M395De még egy Deore is csak 38euro.
DeoreM506
Ilyen árak mellett, hol éri meg a v-fék, ha ráadásul új gépet épít."A fitness bringámon mini vfék van, pedig csak egy tektro gyártmány, elég jól megfog, nem érzem, hogy tárcsa kéne rá."
Akkor gondolom még nem mentél meredek lejtőn, gyerekkel a hátad mögött. Írtam is, hogy egyenes útra jó a v is. (Meg -gondolom- Bergamont márkájú, olcsón jutottál hozzá. Szerintem ha teljes áron kellett volna megvenned nem v-set választasz.) Szerk: mondjuk azt nem tudom fitnessben van-e tárcsás?
Véleményem szerint új gép esetén a v-fék idejétmúlt. Semmi nem indokolja a létét, már az ára sem.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #81863 üzenetére
Nem éppen ez volt jóval 1000euró fölötti áron.Talán RS Silver telóval,és majdnem minden más a Cube LTD Pro alatt volt felszereltségben,ugyanakkor majd 100e forinttal drágábban.
(#81877) Matezol91 ...én már többször írtam,hogy ezzel fújom,és nagyon jó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Matezol91
csendes tag
válasz Hasaggymeg #81879 üzenetére
Köszönöm!
Ilyet nemrégiben láttam több áruház polcain is, szóval ez lesz az aranyközép -
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #81878 üzenetére
Nem veszem támadásnak, nem kell velem mindenben egyetérteni.
Nyilván nem volt más, és nyilván ha lett volna tárcsafék, elérhető áron, minden montis azzal megy már 20 éve is, nem is ez itt a kérdés. Csak azért említettem, mert ha monti versenyen használható volt a canti fék és a vfék is, akkor úgy gondolom egy trekkingre is elég, akkor is ha lejtőn mész és akkor is ha még gyerekülés is van rajta gyerekkel.
A v-fék hatását nagyban lecsökkenti ha koszos a bovdenház és kicsit már szorul benne a bovden, illetve ha régi a fékpofa, koszos a felni fékezőfelülete. A trekking jellemzően az a kategória, ami egy igáslónak minősül, és talán a legkevesebb törődést kapja az összes kerékpár közül. Nem is beszélve egy halom ultra gagyi fékkarról, vfékről, ami használatban van. Nekem aztán nem kell bemutatni a tárcsafék előnyét, montis vagyok. Viszont tudom, hogy egy jó minőségű vfék, megfelelően karbantartva és beállítva, nagyon jó fékhatást tud produkálni.
A Shimano tárcsafékeknek nehéz árban megfelelő alternatívát kínálni v-fék fronton, mivel még a legolcsóbb Shimano tárcsafék is nagyon jól fog. Én inkább a tektro-ra gondoltam. Ott bizony van pár modell ami meglehetősen gyengén muzsikál. Bár a tárcsákat és a tárcsa kompatibilis agyak felárát kifelejtetted a felsorolásból, mer azoknak is van plusz költsége.
Azt se felejtsük el, hogy egy v-fék karbantartása, javítása mindenképpen sokkal egyszerűbb mint a hidraulikus tárcsafékeké. Emiatt sem állja meg a helyét az a kijelentés, hogy v-fék idejétmúlt lenne.
Nem kérdés, hogy hatásfokra sokkal jobb egy hidraulikus tárcsafék, ugyanakkor nem írnám le a v-féket. Ilyen erővel az országútis, bovdenes patkófékek is mehetnének a kukába, mert a tárcsafék erősebb.
A fitnessem meg köszöni jól van a vfékkel, és biztos, hogy nem az alapján választanék fitness-t, hogy melyiken van tárcsafék, bár nem jellemző, hogy fitness-t tárcsafékkel szereljenek.
Egyébként én is ajánlottam már trekkinget tárcsafékkel, mert nyilván számos előnye van, ugyanakkor egy v-fék is használható ezen a szinten. Mindkét megoldásnak vannak előnyei és hátrányai.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Runner_fxr #81881 üzenetére
"bár nem jellemző, hogy fitness-t tárcsafékkel szereljenek."
ahogy outin, úgy a fitness bringákon is kezd egyre jobban elterjedni. ha jól emlékszem, a meridának pl. már csak tárcsás fitness bringája van.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Runner_fxr #81884 üzenetére
remélem is.....nekem tökéletesen megfelel, nem tervezem megtanulni a légtelenítést (mert akkor már hadd ne szaladgáljak a tárcsafékemmel se szervízbe)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #81881 üzenetére
Montiról beszéltem elsősorban mert Nekem az van meg CsZ is azzal kapcsolatban kérdezett. Outiról nem tudok nyilatkozni, mert kikapcsolódásból szeretek bringázni, (Azt meg nem tudom úgy elképzelni, hogy 5másodpercenként elszáguld mellettem 25 centivel egy autó) de az látható, hogy ott is rohamosan terjed a tárcsafék. Minden nagyobb gyártónak van több ilyen modellje. Lassacskán eltűnik a v-fék, patkófék, pár év múlva csak a teszkós bringákon lesz. Nem biztos, hogy jó, de ez a tendencia. Hozzá fogunk szokni, ahogy a pedeleceket is egyre többen elfogadják.
Érdekes, hogy gyermekkoromban mennyi Trabantot nagy Polskit meg platós Zilt láttam, szerves részei voltak az utcaképnek. Aztán szép lassan eltünedeztek, és nem hiányoznak senkinek. Így lesz ez a felnifékekkel is. Most azt mondjuk, hogy nem, pedig de. Ha látunk majd egy patkós outit, utánafordulunk és egy pillanatra megcsodáljuk, hogy "jé tényleg, ilyen is volt"."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #81879 üzenetére
Az úgy húzós, bár nem vagyok otthon KTM bringák árlista szerinti besorolásában, mivel általában Aera, Myroon megy át a kezem alatt. Ahogy látom ez Ultra Race lehet, itt talán csak a Fox telót tudom felhozni mint előnyt, amúgy a Cube tényleg jobb árban hozza ugyan azt a túrageometriás 29er-t.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ShiTmano
aktív tag
Csak még egy gondolat. Szóba került a féktárcsa és az agy kérdése. Még mindig alapszint.
Centerlockos agy 9,5euro!
Ennél sokkal olcsóbban hagyományos agyat (Shimano) sem lehet kapni.
Magasabb szinten nyilván drágul a dolog, de azoktól már tényleg fényévnyire van a v-fék.
Nem beszélve arról, hogy komolyabb villán már nincs v-fék konzol, meg a vázakról is tűnik el. Egy alap Cube cross pro vázam van, azon sincs már."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #81886 üzenetére
Montinál egyértelmű, hogy a tárcsafék ma már alap. Én a trekkingnél kérdőjelezem meg a létjogosultságát, bár ez sem feltétlen igaz, inkább úgy mondom, hogy ezen a szinten van létjogosultsága még a v-féknek is.
Outin is terjed valóban, de azt ne felejtsük el, hogy outival elég durva tempókat lehet menni, akár 80-100km/h sem ritka a komolyabb lefeléken. Érthető ha kacsingatnak a tárcsafék irányába.A mechanikus fék soha nem fog eltűnni teljesen a kerékpárokról, az olcsóbb kategóriákban meg fog maradni, ebben szinte biztos vagyok.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #81894 üzenetére
Jaja, nem is értem miért ódzkodnak úgy tőle az outisták.
Mondjuk ott még igen borsos a felár, a fékváltókar miatt. Meg vázból is kisebb a választék.Arra azért kíváncsi lennék, hogy a fórumozóknak mennyi volt a végsebessége. Egyszer mentem 55-60km/h körül (már nem emlékszem pontosan) 2,25-ös bütykös gumival aszfalton, hááát nem éreztem magam biztonságban.
Nyilván outival más érzés lett volna."A mechanikus fék soha nem fog eltűnni teljesen a kerékpárokról, az olcsóbb kategóriákban meg fog maradni, ebben szinte biztos vagyok."
Persze, a mechanikus tárcsafék.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #81895 üzenetére
Hogy miért ódzkodnak tőle? Elsősorban szerintem a kinézete és a bonyolultsága miatt. Egy letisztult, klasszikus országútin nem fest túl jól a tárcsafék. Maga a hidraulikus tárcsafék ma már nem egy bonyolult technológia, eléggé kiforrta magát a kerékpárokon is, de az országútis fékváltókar, hidraulikus rendszerrel együtt már bonyolítja. És azt se felejtsük el, hogy egy komolyabb outis szettben a mechanikus patkófékek igen jól fognak. Nem feltétlenül indokolt a a tárcsafék. Kétségtelenül nagyobb a fékerő, de azért egy új Ultegra mechanikus patkó harap rendesen.
55-60 körül már terepen is mentem nem egyszer. Bringa kérdése is a dolog. Ausztriában, aszfalton 90 körül volt a legtöbb.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #81894 üzenetére
Épp ez az hogy outinál a tárcsaféknek nincs lényegi jelentősége. Ott a szűk keresztmetszet a gumi lesz, ott veszti el a tapadást elsőnek, nem úgy mint mondjuk egy gravel vagy egy CX bringánál.
Azért nem kedvelik, mert bojban tud meglepetést okozni, egy adott esés esetén, esetleg kivágja a gumit. Tegyük fel, tekertek egy levezetőt a haverokkal, erre bevág valaki fél méterre eléd, mert ugye ő befér, az első kereked a hátsó kerekének menne, jobb esetben csak esnél, de ha a tárcsát éri, akkor azonnal lehasal a bringa, és borítékolható egy végtagtöréses esti vizit.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #81896 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #81897 üzenetére
Nyilván a balesetveszély sem mellékes. Volt is egy durva sérülés még kb 1 éve.
ShiTmano: Én nem vagyok egy outi fan, nekem nincs is kifejezetten bajom vele, de az igazi outi rajongóknak nem annyira jön be a tárcsafék. Ők a klasszikus megjelenést kedvelik, ebbe meg belerondít a tárcsafék.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #81899 üzenetére
A BikeRadar leste meg tavaly hogy milyen 5 okot szoktak említeni a kemény keretes road bike-osok, a tárcsafékek kapcsán. Ami bennem megmaradt, és (szerencsére) ki is tudtam próbálni, tehát nem a levegőbe beszélek. Tehát nehezebb a tárcsás bringa, a másik hogy tárcsa nélkül is kockára lehet koptatni egy 23-25 széles outi gumit. Nem akarom rondítani néhány ember vágyálmát, de ez is csak egy új hóbort, amivel bevezetik az átütős-tárcsás outikat, de átlag user egy Ultegra szettet sem tud széthasználni vagy elfékezni. Bár részletkérdés hogy egy olasz gépen nekem még belefér egy hidrós tárcsás gép (CX-hez szokott szem), de egy 160mm-es tárcsát előre soknak gondolok, de a hátsó 140mm-es viszont szükséges.
Ui.: Anno annak a baleset kapcsán nem tudták eldönteni hogy a tárcsa, vagy a nagytányér vágott-e bele a srác lábába. Bár szerintem készleten maradt pár UCI képes bringa, amit el akartak még passzolni, mert ahhoz képest egy év elteltével majdnem változatlan formában kihozták a disc-es road bike-okat, hogy "ez mekkora áttörés lesz".
#81901 ---Lasali---: Bírják, ez nem kérdés. Nem új keletű dolog ez, még a Merida is épít vázba alumínium "ramsüniket" hogy hűtse a féket.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Garmin Edge 540 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- KOMONO 16.5mm szíj
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Balaton Sound napijegy - szombati napra
- NIXON Sentry Solar napenergiával üzemelő, letisztult, elegáns karóra // Teljesen ÚJ // ÁR ALATT
- Daniel Wellington Classic Mesh Onyx Black karóra // Teljesen új // ÁR ALATT // Ingyen posta
- DJI Air 2s drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS +Garancia +Care Refresh biztosítás
- Certina DS PODIUM Chrono férfi karóra