Hirdetés
Hirdetés
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
válasz IMIIKE1998 #73049 üzenetére
olajat azért rakj a láncra, nem kiállítási darab az a bicaj
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
Az Avid elixir szériához 1 típusú fékbetét való vagy típusonként változó?
Tehát mindegy milyen fékbetétet veszek egy elixir 1-eshez,3-ashoz, 5-öshöz?
Vagy mindegyik típushoz másféle betét való?
Ez a fékbetét [link] jó egy Avid Elixir 1-esbe?[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz Runner_fxr #73050 üzenetére
Azért ne feledd ám, hogy ami 10 éve 100.000es bringa volt, az ma 200 felett indul. Akkoriban vettem 100 körüli áron az egyik montim, és full Deore volt az a hajtóműtől kezdve a láncon váltókon át az agyakig, tán csak mechanikus tárcsafék volt szérián kívüli Shimano M495ös. Duplafalú szegecselt felnikkel stb... Ma mennyiért is adnak egy full Deore bringát? És mivel a mai napig használom őt is, és van új 105ös szettel szerelt adventure bikeom, van full slx m675-ös szettel montim, azt kell mondjam az a 9-es deore váltó pl semmivel nincs elmaradva a maiaktól, gyors, pontos, terhelés alatt is. Tehát egy 10 éves akkor 100 ezres gép, biza lehet remek bringa ma is, ha karban volt tartva. Bődületesen elmásztak az árak. Az hogy ma meg egy Acera is tud 9 sebességet, egy dolog, mert vannak ilyennel szerelt bringák is a családban, van velük tapasztalatom, és a 10 éves 9 es Deore jobb, gyorsabb, finomabb még mindig. Ma egy 100.000es bringán már annak is lehet örülni, ha duplafalú a felni, de a szegecselés már nem fér bele, csoda ha Tourneynél jobb rajta a szett, de hogy még a hajtómű is Shimano legyen, az már reménytelen.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #73050 üzenetére
Amúgy meg azok a tanyabikekok a maga idejükben, amikor tényleg jók voltak (60 évekig, vagy a hetvenes évek elejéig) kb. egy havi fizetésbe kerültek, vagy többe...
-
trialboj
őstag
Üdv,
Van egy régebbi 2013as Bulls sharptail bringám szutykerály Suntour XCM telóval. Másfél éve vettem, és az elején nem mertem szétbontani a villát, elvittem egy szervízre, de szerintem szart sem csináltak vele (poros volt a bringa, de mikor visszakaptam alig volt letapogatva a villáról pár helyen). A lényeg hogy kb fél évre rá ugrottam neki, és mikor szétbontottam láttam hogy rozsdás a becsúszó. Kiszárítottam, újrazsíroztam, és összeraktam. Eltelt még fél év, és mostanra tovább romlott sajnos, pedig vigyáztam hogy sose ázzon, mosásnál sem ment bele víz.
A gond az hogy most már kicsit felhordja a sárgás rozsdás zsírt a becsúszóra ami kezd idegesíteni.
Régebben olvastam az egyik itteni szakit, hogy mintha lenne valami enyhítő megoldása a rozsdás becsúszóra, hálás lennék ha megosztaná hogy kipróbálhassam.
Köszönöm"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #73058 üzenetére
Biztos, hogy ugyanazt a képet nézzük? Egyértelműen látszik, hogy egy jó nagy darab ki van törve belőle. Gyakorlatilag a fog egyik fele a levegőn "támaszkodik". Van egy pár hajtóművem itthon, tudom, hogy kell kinéznie.
Na ezért nem fogom soha szervizbe vinni a bicómat! Dilettánsok kezébe nem adom."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Tothgera30
Ármester
Végül is, mindenki azt vesz amit akar, de hasonlítsuk össze ez Carbon, 2013-as, 26-os, XTR 985-as szettel, és sok helyen "csúcs", "verseny" jelzőkkel, futott 40km-t pedig senki sem hiszi el, ha mégis valós, akkor is irreális az ár. Tekintve hogy a Scarp Master bringa Carbon, XT 785-ös, és fully, ráadásul cirka 70k-val olcsóbb. A poén hogy már el is vitték, és örültek neki mint majom a farkának, mert a vevő osztrákban sem talált ilyet, alu vázas 29er fully áron kapta, és úgy akadt az enyémre. Szóval egy nagy vicc ez a használt piac.
A kevés futásra visszatérve, haver is így vett egy alap Big Nine-t. Mivel Merida kerékpárokat forgalmazó boltban dolgozik, vettek nála egy alap cangát. A faszi lenyomott vele egy hosszabb túrát, de nem igazán tettszett meg neki a hegyikerékpár, így visszavitte. Kerek 100k-ért számolták be, faszi bukta a vételár felét. Valahol én sem értem az ilyen vevőket.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kacsyx
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy Scott Watu sisakot és van rajta ugye a napellenző. Hogyan kell levenni? A két oldalán van hozzáfogatva a sisakhoz, de nem látom hogyan, annyira feszesen rásimul a műanyag. Kifelé húzva a sisak középpontjának irányából nem tudom. Fel-le nyomva se pattan ki a sisakból. Ötlet?
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #73050 üzenetére
Ezzel a bringával sokat megyek (dechatlonos BTwin, nem őscsepel), még télen is tekertem vele mínuszba, hóban melóba, csak 4km-re, elég sok túra, volt 4 napos, napi 80 körüli is, nekünk Gödről Nagymarosra felugrani kávézni normál menet, oda vissza 3 óra 60km. És 3 évig össze volt kötve fiam kisbicójával, dechatlonos vonórúddal, azt is cibáltam vele. Szóval ez valahogy nagyon bírja.
A GT Backwood montim más kategória, barátom össztelós BMW bringájára sem irigykedtem amikor cseréltünk egy fél túrára,semmi plusszt nem adott a Pilisben, 3 éves az övé, könnyű kis köröket szoktunk évente 1-2-3 alkalommal tekerni arra. De ez 160 volt 20 éve.
A Magellán-ra azt mondta a nagymező utcai eladó 20 éve, hogy ez a bringák mercije, na ez "talán kissé" túlzás volt 120-ért, de ez is ment zokszó nélkül mostanáig.Trekkingezek, hiába próbálgatok össztelós csúcs montikat.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Fejlesztő13
tag
Sziasztok!
Adott egy 1 éves saját és egy 2 éves trekking ami egyik barátomé. Mindketten tapasztalunk egy jelenséget, nálam kevésbé jelentkezik. A lényeg, hogy ritkán de rendszeresen előfordul tekerés közben, hogy kattan egy nagyot valami miközben érezhetően előre ugrik a hajtókar. Csak tekerés közben közben fordul elő, gyakrabban egyből a nyomaték ráadásakor, ritkábban egyenletes nyomatéknál hirtelen. Nem egetrengető probléma de mivel úgy gondolom nincs gagyi bringánk egyikőnknek sem így szeretnék utánajárni. Neten nem sok infót találtam erről, mindenhol teljesen vagy szinte folyamatos kattogásról van szó, esetünkben pedig 1~5 km-enként jelentkezik. Van valami ötletetek mi okozhatja? A két szóban forgó típus: Sprint Discover / KTM Life Fun
-
ivana
Ármester
válasz Fejlesztő13 #73063 üzenetére
Megugrik a lánc, meg kell nézni nem-e nyúlt meg...
-
StLui
veterán
válasz ShiTmano #73059 üzenetére
Nem hiányzik belőle semmi, olyan minta meg lenne vágva és kihajtva, csúnyítja a képet, hogy a festék ott már le van pattogva, viszont pont szembe vele van egy ugyanilyen. De valóban elég ijesztően néz ki így magában a képen
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
geotigris9
tag
válasz Tothgera30 #73060 üzenetére
Nem vagyunk egyformák emberek bringaválasztás terén sem. (Én sem értem ezeket a figurákat ..)
Használt piacon (nem csak) minden annyit ér amennyiért megveszik ... adott esetben "lényegtelen" az irreálisan nagy vagy kicsi ár.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
ShiTmano
aktív tag
Csináltam pár fotót.
Nah, így néz ki a használt, de nem sérült-törött lánctányér.
Shimano LX 581És ilyen van a bringámon most.
Shimano SLX 675Egyiken sincsenek váltáskönnyítő kitörések, csak mélyedések és pöckök vannak.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
Pontosan. Meg van vágva és ki van hajtva. Ezért a fog felét a levegő tartja. Az a fog belátható időn belül le fog törni onnan.
Nézd meg a képeimet, azokon nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
StLui
veterán
válasz ShiTmano #73067 üzenetére
Na most ha lenne szerszámom leszedném, hogy jobban megnézhessük. A szerelő maga ellen beszél ugye, mert neki pénz lenne a csere.
De mi vágta meg és hajtotta ki? A lánc szorulás takarítás után történt, és már előtte láttam ezt. Ráadásul pont szemben egymással.
A szimmetria miatt elsőre nekem is a "direkt ilyen" jutott eszembe, de néztem lánckerekekről képeket és sehol nem láttam ilyet én se, ahogy a tieiden sem.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #73069 üzenetére
A láncon persze, mégis mi kenné szerencsétlen láncot?
-
StLui
veterán
Állítólag van valami fehér cucc már amitől a kezed sem lesz fekete, ha fogdosod, de én mintha csak zsírt láttam volna ilyet.
Na az is érdekes, hogy én mai napig a valamikor nagyon régen vett egy szem teflonos láncspraymet használom
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
IMIIKE1998
őstag
Gyárilag van rajta valami csúszós anyag, de nem lehet valamivel helyettesíteni az olajat? Nem szeretem, mert gyűjti a retket, csepeg, mocskolja a váltót... Eddig láncsprét használtam, lehet ilyet kapni, láncra való, cserébe nem retkelődik és nem kopott gyorsabban a lánc tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Tisztában vagyok ezekkel a dolgokkal amit leírsz, nem is állítottam az ellenkezőjét.
Nem, hogy a 10 évvel ez előtti Deore, de a 94-es LX szett is sokkal jobb mint sok mai 7-8-9-es cucc, pedig az csak 7-es rendszer volt. Vagy a 95-ös 8-as LX. Ilyenem volt anno 95-ben a GT bringámon.Ha jól emlékszem a kiinduló pont az volt, hogy a 100k-s gép nem rosszabb tartósságban, meg egyáltalán érzésre mint az 500K-s. Ebből indult ki az egész, én ezt cáfoltam. Nagyon elkalandoztunk már a témától.
ivana: Nincs bajom a régi tanyabike-al, tudom, hogy a maguk idejében jók voltak. Csak sokan azt felejtik el, hogy mivel faék egyszerűségű és a legtöbb helyen túl van biztosítva, ezért hosszú életű és igénytelen. Cserébe sár nehéz.
ShiTmano: Jobb minőségű kép kéne róla, vagy élőben megnézni, de simán lehet, hogy az tényleg egy gyári törés a váltás elősegítésére, szoktak ilyeneket alkalmazni az olcsóbb hajtóműveken, találkoztam már vele.
StLui: A BMW bringák amúgy eléggé nevetségesek, meg a legtöbb autógyár által kiadott típus. Ne az legyen a mérce. Én nem vitatom, hogy egy 10 évvel ez előtt 100k-ért vett bringa nem rossz gép, de azért egy sokszor többe kerülő masina más világ.
De ha érdekel, gyere el a tesztre, aztán majd akkor beszélgessünk még ezekről a dolgokról, ha érdekel a technika és a bicajozás akkor szerintem jó program.A Magellánok tényleg jó gépek voltak, én sajnálom, hogy megszűnt a márka. Inkább a Gepida szűnt volna meg, jobban jártunk volna egy Magellánnal.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
Maradjunk annyiban, hogy az a szerelő nem szerelő. Gondolom azért van egymással szemben mert egy esemény okozta mindkettőt.
Szerintem jobban járnál, ha megtanulnál otthon szerelni. Én a kerékfűzés-centrírozáson kívül mindent magam csinálok, beleértve a tárcsafék légtelenítést, kormánycsapágy behúzást vázba is. Nem kell hozzá atomtudósnak lenni.Ha váltáskönnyítés miatt lenne, akkor kb 3-4 foganként ismétlődne.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
joysefke
veterán
válasz Fejlesztő13 #73063 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a szabadonfutó romlott el a hátsó agyban, nekem volt már ilyen...
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #73074 üzenetére
Amúgy vicces, de egy igazán régi tanyabike (minél régebbi annál jobb egy Weiss Manfréd váz 100%) könnyebb mint egy átlagos mai teljesen felszerelt telós trekking.
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Erről az olajról mi a véleményetek ?
Sima műszerolaj nagyon gyűjti nekem a szennyeződéseket.
Magellan témához: tényleg kár ,hogy megszűnt létezni, 2 magellan bicót is koptattam(ok)
A mai árak pedig nevetségesek,gyakorlatilag az elmúlt 6 évhez képest 2-szeresére emelkedett minden. -
StLui
veterán
válasz ShiTmano #73075 üzenetére
Megnéztem lefényképeztem újra, 2 darab van 4 fogra egymástól, és szembe szintén. Nekem gyárinak tűnik:
"Ha váltáskönnyítés miatt lenne, akkor kb 3-4 foganként ismétlődne".
Na akkor stimmel
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
geotigris9
tag
válasz IMIIKE1998 #73049 üzenetére
Jók is a BBB -k nekem ilyen van, kiváló ez a konkrét típus.
A bovdenezésre is erősen ajánlott (még időben) beszerezni védőt.
Nekem ez a konkrét BBB-s van bevált teszi a dolgát és jól is néz ki nem esik le nem igen mozdul el. (Ha beszerzel ilyet figyelj rá külön méretű van fék vezetékre és váltóbovdenre.)
Drágább vázra a vázra ragaszthatókat nem ajánlom.Más:
Na ezt tuti részegen tervezték. KÉP((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
StLui
veterán
válasz IMIIKE1998 #73073 üzenetére
Láncspray az olaj csak spray-s flakonban, és nem csöpögteted rá
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
joysefke
veterán
válasz IMIIKE1998 #73073 üzenetére
Így is úgy is retkes lesz a lánc. Amíg nem mozdul ez az ipar a szíjhajtás+agyváltó irányába, addig ez így is marad...
Amikor kezdtem montival bicajozni akkor próbáltam híg szilikonos láncsprét, de komolytalan volt, mentem száz métert magasabb gazban és már csörömpölt, mert a száraz fű leszedte róla az olajat.
Olaj kell rá, és én _minden_ kicsit is hosszabb túra előtt újraolajozom. Olajozás előtt fogsz egy rongyot, azzal rámarkolsz a láncra másik kézzel meg pörgeted a hajtókart, ez a nagyját leszedi. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor ugyanez, de benzines ronggyal (sosem próbáltam). Ha még alaposabb, akkor gőzborotva (a nagynyomást nem erőltetnem). Utána megolajozod a (száraz) láncot.
J.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
Azt eddig nem írtad, hogy ismétlődik. Akkor viszont tényleg gyári. Viszont elb@szott egy konstrukció. Azokat a fogakat alig tartja valami anyag. A kihajlás viszont nem tűnik gyárinak, mintha a többinél nem úgy lenne. De mindegy is, Én nem bíznék egy ilyen hajtóműben. Nézd meg a képeimet. A Shimano "komolyabb" szinten nem csinál ilyen gyengítést.
Lehet, hogy a lánc ott egyszer váltás közben megfeszült és kihajtotta azt a (masszív ) lemezdarabot.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
StLui
veterán
válasz ShiTmano #73086 üzenetére
Ne haragudj, eddig én se vettem észre, csak, hogy szembe is van vele
És pont az a fog amit elsőre láttatok, az alól szerintem valóban ki van törve egy kis darab, tehát nem a kihajtott részből hanem a fog alól.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz -=RelakS=- #73085 üzenetére
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
ShiTmano
aktív tag
No problem. A lényegen nem változtat. Szerintem ezzel kár foglalkozni, érdemes lenne lecserélni valami biztonságosabb cuccra.
Visszatérve egy régebbi hsz-edre. Biztos, hogy csak 8ezret nyernél, ha a Rosetól vásárolnál? (Nem számoltam utána). De valaki írta, hogy csak a hajtómű 6ezerrel olcsóbb, a többiről nem is beszélve.Hasaggymeg: Hát ez akkor is egy szégyen, műszaki szemmel nézve.
Neked mint gépésznek, tetszik, hogy a fél fog alja el van csippentve?[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #73074 üzenetére
ÉN úgy gondolom nincs értelme próbálgatnom, mert az én GT-met sem tudom kihajtani, 49 vagyok, eddig semmim nem tört, egyre kevésbé akarom ezt megrizikózni.
Gondolom aszfaltom nem jön ki az én GT-m meg egy akármilyen csúcs monti között a különbség, meg talán még sima földúton sem, de lehet rosszul gondolom, írd meg nyugodtan, érdekel!GT meg a BTwin között érzem a különbséget akárhol is azért. Sokkal könnyedebben megyek a GT-vel.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-=RelakS=-
veterán
Majdnem lemardt a lényeg, az FC-C102
Szóval, ez az egyetlen kép, ami valami hasonlót ábrázol:
Hozzá fórum
Ott is azt írják, hogy a kihasítások szándékosakItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
StLui
veterán
válasz ShiTmano #73090 üzenetére
Igen, és a 6 eFT most is ott van csak a hajtóművön, 1 eFt pedig a BB52-n, viszont 3 eFt-ot elvisz a szállítás, tehát van ugyan még 4 eFt nyereség, de elvisz 3-at a szállítás, mert a magyar beszerzésre azt nem számoltam, utba esik felvenni a cuccot.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Normi™
őstag
Nem kaptál kupont a regisztrációnál?Ha ráér és van facebook-od akkor várj keddig és figyeld a játékot és ha az első tízben vagy kapsz egy kupont.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
ShiTmano
aktív tag
válasz -=RelakS=- #73092 üzenetére
Ok, az már kiderült, hogy gyári, de a Shimanoról nem gondoltam volna, hogy ilyesmire képes. Ezen a képen is látszik, hogy a fog felét nem tartja semmi.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Normi™
őstag
Alakul ez,meg ahogy emlékszem itthon nem Xt láncot néztél és emlékszem,hogy azért linkeltem azt mert most 1 euro-val volt drágább az egyel gyengébb shimano láncnál,szóval ennyiért még jobb lánc is benne van.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
geotigris9
tag
válasz IMIIKE1998 #73073 üzenetére
Én nem vagyok oda láncspray -ért pont ezért.
Elmondom én, hogy csinálom.
Lánctisztítás patyolat tisztára Brigéciol 2000 -l meg persze fogaskerekek tisztítása is és első váltó láncdobója szintén. (Részletekre nem térek ki itt jobban most.)Itt igen: Tehát van a tiszta láncunk aminél a láncszemek összekötő részeihez cseppentek egy csepp mikor mit használok legyen most műszerolaj az a csepp az egy csepp legyen ez lényeges végigmegyek így az összes összekötő szemen esetleg még..........de alap esetben nem kell ... a legvégén egy ronggyal körbefogod a láncot és párszor körbetekered így a láncot, hogy esetleges fölösleges olaj ne maradjon rajta. Ez azért nem kell alapesetben, mert [egy csepp olaj] ment a forgáspontokhoz és máshova nem. Mert csak oda kell az olaj.
E közben a hátsó váltó kis fogaskerekeihez is egy egy csepp olajat csöpögtetek. Itt szinte mindig le folyik a kis fogaskerék oldalán ezt is le kell törölni szépen.Ha csak folyatod rá az olajat vagy fújod rá jóval több lesz rajta mint szükséges ez egyrészről pazarlás másrészről szedi össze port jobban a lánc utána. (Van hogy egy nagyobb tekerés után is a teljesen jól olajozott láncot ami csak enyhén poros áttörlöm a fentebb írt módon egy ronggyal mert a rárakodott por mint a smirgli koptatja az alkatrészeket.)
(Lehet relatíve körülményesnek tűnik ezzel a módszeremmel láncot olajozni, de saját féltett bringánál ... )
Én így szeretem ha le van tisztítva és be van olajozva.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-=RelakS=-
veterán
Mintha kicsit kopott lenne a lánc
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
imyourfriend
őstag
Volt egy komolyabb tekerés ma, Szombathely mellett a Vashegyet jártuk meg s mikor mentünk fel Eisenbergnél egészen jól bírtam, az odavezető úton 50km/h környékén már egészen magas volt a pulzus, úgy néztem 191 volt a max, itt majdhogynem lefőtt a kávé. Visszafelé egy feljebb lévő úton jöttünk Bucsu felé, egyik 55 év környéki illető az élve állt utolsó pár km-en, 40 feletti tempót diktálva. Nincs túl sok hajam de mind égnek állt mert néha köpni nyelni nem tudtam de bírtam a tempót egészen jól. Holnap hozok valamiféle diagramot, lent hagytam az autóban a kerékpárt.
(#73099) -=RelakS=-: oszt' legalább szalajt a gép?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- DJI Mavic Mini Fly More Combo+nd szűrő szett
- Dragon ball kártyákat figura kártya gyűjteményeket keresek dragonball songoku
- Könyv, Tolltartó, Füzet, Zsírkréta, Ceruza STB... eladó / Csere is van!
- Kurkuma gyömbér komplex szabványosított, 1800 mg (adagonként), 120 Gyorsan oldódó szoftgél
- Méhpropolisz , 600 mg, 180 Gyorsan oldódó kapszula
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen