- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Android szakmai topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz gordonfreemN #248249 üzenetére
Nem akarok hülyeségeket mondani, de fejjel lefelé szerintem nem lehet jól beállítani. Állítsd be kb-ra, aztán talpon tökéletesre, kis állításokkal. 1 órát rászánsz holnap, és kész is van.
Ha ezek után is ugrik a lánc, akkor vagy megszorult egy szem, vagy megnyúlott a lánc, vagy lehet hogy simán túl hosszú. Még egy ötlet: szorul a lánc mert nem kellően olajozott.
Nem akarok hülye tanácsot adni. Ha új a bringa, akkor én most leülnék, megnéznék pár videót, megérteném, és beállítanám. Ha nem új a bringa, bármi lehet. Szerencsére van itt elég hozzáértő, ha elég kitartó vagy, biztos fognak hasznos infókat adni.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Lánc esetén bármilyet lehet venni abban az esetben ha egyezik a sebességi fogozat illetve a lánckerékszélesség? Értem ezalatt hogy nekem gyárilag a gyártó ugyebár CN-HG72-t írt elő amit nem lehet kapni már de a kerékpáron most CN-HG53 van és van ez ami "szuper keskenynek" írnak le de a lánckerékszélesség egyezik a CN-HG53-mal árban éppen hogy drágább de jókat írnak róla mint tulajdonságilag CN-HG93. Kazetta esetén Alivio CS-HG400-t néztem ki
-
mauimagic
aktív tag
válasz <Adamsky> #248218 üzenetére
Lehet szarakodni a kínai vackokkal, de csak magadat szivatod vele hosszú távon, szerintem.
Volt amazfit stratos 3(?) és T-Rex Pro órám, papíron felső-közép kategóriás Garmin a tudásban, gyakorlatban meg komolyabb sportra/navira használhatatlan.Vegyél egy Edge 530-at most jött ki az 540, gondolom le lesz árazva hamarosan.
Én pont lesz.rom a márkás cuccokat, de be kellett hogy lássam, a szoftver-navi vonalon a kínaiak még eléggé le vannak maradva, ha úgy vesszük, azt fizeted meg egy Garminban.
Van még pár használható, itthon kevéssé ismert márka, de árban azok sem jobbak.[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz ZolkoW #248250 üzenetére
Tény, hogy vettem hozzá patentszemet, de 8 sebességeshez valót és előtte is ugrott a hajtás, szóval ez nem lehet gond. A kanalas témában egyet értek, megfogadom, valahogy kipolcolom akkor és ráellenőrzök akkor úgy is, bár szerintem nem szabadna annyira elvigye, de már a fene se tudja.
Amúgy a lánc ilyen feszes: [link]
A határoló csavart én is így gondoltam, ahogy leírtad. Írtam is korábban, ezekkel a két véghelyzetet állítom be, természetesen ide a bowden nem játszik.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #248234 üzenetére
Keresztbe váltva nem állítunk semmit, mert amúgy sincs értelme, mert nem szabad úgy használni a hajtást. Én régen még a láncot sem úgy szabtam méretre (második legnagyobb fogaskerék és a nagy lánctányérra), mert fölöslegesen hosszú lesz a végeredmény. Ahogy írtam középső lánctányérral érdemes beállítani, a szervizesnek is úgy szokták amúgy. Ha a közepsőn szépen végigvált a váltó, akkor ha megfelelően vannak használva a lánctányérok a hátsó fokozatokkal, akkor nem lehet gond, mert elvileg akkor fut mindig jól a lánc, (azaz nem fut keresztben). Az nyilván belefér a középső lánctányérral, ha a két szélső fogaskerékkel kicsit nehezebben vált, mert ott már nem optimális a lánc állása és szintén nem annyira ajánlott úgy használni (általában a legnagyobbal fordul elő, legkisebbre könnyebb ledobni a láncot, csak hangosabban fut a lánc).
1x hajtásnál is ott a legrosszabb a hatékonyság, de ezeket a szélső fogaskerekeket ritkán használja az ember (optimális helyzetben). Sőt akármilyen jó a váltó van az úgynevezett backpedaling issue, amikor hátrafelé tekerve a láncot a legnagyobb fogaskeréken leugrik az eggyel kisebbre a lánc. Na ez menet közben nem a legjobb nyilván. Persze nem kell hátrafelé tekerni, de ez egy ismert hátránya az 1x hajtásnak. Nem minden hajtás kombinációnál jön elő, de simán előfordulhat felsőkategóriás váltó és kazetta esetén is.
Ami a legfontosabb milyen váltó ez pontosan és milyen váltókar? Nekem a Tourneyt sikerült pontosra beállítani, de egy kategóriával jobb Acera váltókarral és teflonos, köszörült, rozsdamentes bowdennel.
Ha rám hallgatsz váltsd le később legalább egy Aktusra. Sokkal jobb, mint a Tourney.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #248252 üzenetére
Ahhoz a sebességhez való a legjobb, vagyis ahányas a sorod hátul olyan Shimano, Sram, vagy KMC láncot vegyél...a hossza meg egyezzen a mostanival, ha az jól volt mérve, számold meg a szemeket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #248257 üzenetére
Akkor ha jól értem tök mindegy milyen típusú láncot veszek csak a 3 felsorolt gyártót termékei közül válasszak és egyezzen a szükséges adatatok pl.a fokozatszám ,hossz stb.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #248256 üzenetére
Írtam olyat, hogy keresztbeváltva állítottam? Akkor bocsi, mert ilyen nem történt, félreértés volt (félregépelés).
Teljesen belezavarodok már. Fogaskerék hol van a biciklin? Lánckerekei vannak, nem?
A keresztbeváltóról amit leírsz, köszönöm a nyomatékosítást, de világos volt már mikor belekezdtem a váltó beállításba. Lehet nem olvastad a hszeimet, ezért írtad le.
Tourney váltó, a váltókarok Shimano STEF5002, de azok érzetre elég jók[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #248257 üzenetére
Itt hadd tegyek fel egy kérdést én is. KCM X9 láncom van, majd venni akarok egyet a következő rendelésnél. Itt van a termék: [link]
Mi a dupla ár oka? Miben más a szürke és az ezüst színű? Meg a kevertek? Az egyik 122 szemes, az oké, de a 114 szemeseknél mi a különbség?
[ Szerkesztve ]
-
válasz velizare #248247 üzenetére
Na jó, de nekünk csak 50 helyett 59 volt a mérés. A 88-as tempó ugyanitt 260 eur, 2 pont, és egy hónap eltiltás ( [link] ). Fotó meg a sofőrről is készül, nemcsak a rendszámról.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tartósság, súly, váltáskönnyítő kialakítás, felületkezelés stb., mint minden más alap, minőségi és prémium terméknél.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
po1son
addikt
Szerbusztok, laikus vagyok a témában és segítséget szeretnék kérni tőletek
Egy ideje nézegettem a piacot, hogy vehessek egy használt hobbi kerékpárt és kíváncsi vagyok erről mi a véleményetek a hirdetés alapján link? Drága, olcsó, felejtős?STEAMID/WOT nick: po1son_
-
válasz po1son #248264 üzenetére
Ez ennyiért konkrétan rablás, felejtsd el. Nézz körül inkább egy decathlonban, egy 20-ast hozzáteszel, és ezen a műszaki szinten újat kapsz, cserébe nem 10 éve elavult alkatrészekből.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz po1son #248264 üzenetére
Felejtős...ha ennyire keveset szánsz rá akkor is pl. inkább ezt [link] , vagy ezt [link] amit így hirtelen találtam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
po1son
addikt
válasz Hasaggymeg #248266 üzenetére
Köszönöm a gyors választ, akkor keressek tovább
STEAMID/WOT nick: po1son_
-
Speedy007
őstag
Brigéciolal hogyan szoktátok a láncot mosni?pl.Beáztatjátok?
-
zsola32
őstag
válasz Speedy007 #248268 üzenetére
tejfölösdobozban beáztatom (Brigiéciol D3), még ázik, lemosom a bringát (állványon)
utána magasnyomásó mosóval tisztítom a láncot, mosószeres szivaccsal ismét mosom, ismét magasnyomású mosó, lecsepegtetem, majd, kompresszorral kifújom belőle a vizet.
utána visszadobom a közben megtisztult bringára.
(a hátsó váltón tisztítom/kenem a görgőket)
Van egy speci tisztítom, azzal az első tányérokat mosom (Dynamic)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz <Adamsky> #248248 üzenetére
Fél órán(!) belül válaszoltak az e-mailemre teljesen érthető angollal, azzal kezdve, hogy "Sorry for keeping you waiting." Nem utolsó sorban nem csak bekopiztak valami sablonszöveget, mint az indiai supportosok, hanem valóban megoldották a problémámat.
Szerintem van értelme a sebességérzékelőnek, de, ha nem zavar, hogy kicsit késik a sebesség és nem annyira pontos, akkor elhagyható.
Speedy007: a jó öreg 95-ös benzinnél nincs jobb, én azzal szoktam mosni, ha nagyon muszáj. De, ha az ember viaszolásra állt át, akkor forró víz, mosószer és kész.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
szimpláncsak
tag
Így, hogy a hátsó gumim cserès lett, hasonló kategóriában érdemes váltani az ultrasport 3 -ról ?622-28-as meretben. Nyilván gp5000, csak postával együtt nincs most keretem 30-35ezer forintot kiadni két külsőre. Olyan gumikra gondolok,mint:
Pirelli p7
Schwalbe oneItthon nevetséges árak vannak szokás szerint. Ebike.hu-n 11450ft az ultrasport 3, kintről meg 18 euro .
[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
E-bike téma is itt fut?
2 éve egy Schindelhauert hajtok, csak melóba meg városba szaladgálok, napi 15-20km.
Eljátszottam a gondolattal egy pedeleces változaton, nagyon megszerettem ezt a típust, előre mindig feldobom a táskám, kényelmes is. Elvagyok hagyományos tekeréssel, csakhát lusta vagyok, szél, izzadással melóba beérés.
105kg vagyok 188cm. Az akkus verzió 250Wh, kérdés ez nekem elég lenne-e erre a napi 20km-re. Van másik típus 500Wh-val, nyilván drágábban.
Német kis ebay-t lesem, újonnan elég húzós az áruk, az enyémet még 220-ért vettem jófogáson, kint 50-70% áron hirdetnek többet-kevesebbet futott jószágokat, mondjuk azt még valahogy be is kellene hozni.
Ez a felvázolt helyzet és vágyak, első körben pedelec témában teljesen világtalan vagyok, mekkora akku kell ilyen munkába járós, nagyobb testtömeggel közlekedős lustálkodáshoz? Egyáltalán mennyire tartósak, karbantartásigényesek, mennyi plusz macera, mert pénzben nem kevés többlet./人◕ ‿‿ ◕人\
-
andrisbandi
őstag
Praxis Works hajtókar hernyója
Érdekes megoldás ez az önlehúzós. Imbusz csavar fogja a hajtókart a tengelyre, fölé egy kupak szerűség a nagy ötlet, ez látszik kívülről. Leszedéskor ebbe ütközik a csavar feje, és csapágy lehúzóként lehozza a hajtókart. Szépen működik.A speedwaynél jól megszívattak, nem húzták meg ezt a hernyót. Mivel amerikai, szabványon kívüli, 16-os imbusz, csak weben lehet beszerezni. Nálunk egyik barkácsbolt sem vállalta.
Megjött, de látszott, h alkalmatlan a feladatára, kb 1 centi mélyre lehet benyúlni ebbe a kupakba egy imbusz helyre, de a kulcs pont ennyire le van gömbölyítve, kiugrik a kulcs..
Esztergályosnál megoldották, sikerült meghúzni Azonnal megszűnt a nyerecső nyekergéshez hasonló zaj.
[kép]【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #248275 üzenetére
Na ezért nem szeretem az ilyen nem túl elterjedt megoldásokat. A legtöbb integrált hajtóműhöz elég egy sima 5-ös imbusz, a Shimanóhoz pluszban még az a csillag alakú biszbasz kell és ennyi. Hallottam már ilyen US szabványú szerszámról, elég szivás.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #248276 üzenetére
Én konyhai zsíroldót (Well done) is használtam egyszer, mert csak az volt itthon, semmi baja nem lett sem a láncnak sem a kazettának. De a mezei mosogatószer is tényleg jó és az általában van mindenkinek otthon. Agresszívabb szereket fölöslegesnek tartom. De az alkoholos tisztítók is jók, jól oldják a zsírt.
[ Szerkesztve ]
-
Phülöp
addikt
válasz andrisbandi #248275 üzenetére
nekem ez nem tiszta, amit írsz
a, 16-os imbusz szabványos, európai méret - az más dolog, hogy erősen túlméretes, és a barkácsboltos készletek nem mennek fel eddig
b, amerikában nem metrikus méretezés van, de attól az még ugyanúgy szabványos
c, a képen lévő szerszámon nincs 1cm-nyi lekerekítés, mint ahogy a hajtókar pereme és a csavarvég között sem - ha az utóbbi valóban 1cm lenne, nagyon gond se lennea probléma ettől még persze fennáll, nem azt vitatom
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
andrisbandi
őstag
válasz Speedy007 #248279 üzenetére
A felületkezelésen múlik mennyire viseli el a savakat.
Minden vegyszerre rá van írva. Tisztítószerekkel, ecettel, stb lefeketedik, megmaródik a sor, lánc, ami nincs védőrétegezve.Brigéciolnál sem mindegy, csak a D3 ami nem vágja tönkre a vasat.
Üzemanyag sem ajánlható, az égéstér tisztántartó adalékok miatt, marnak.Festékboltos petróleum lett nálam a csodazsíroldó. Utána denaturált szesszel (tiszta alkohol) még a biztonság kedvéért át szoktam mosni, törölni a zsírtalanított alkatrészeket.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #248278 üzenetére
Tényleg, ezt már többször akartam kérdezni itt, de mindig elfelejtettem . Nekem is eszembe jutott a konyhai welldone zsíroldó [link] , van is itthon. A tűzhelyről a ráégett zsírt simán leviszi, elég erős, elég büdös , gondoltam, a láncra is jó lehet, de még nem mertem kipróbálni. Meg eddig mindig volt itthon féktisztító, motorex zsíroldó, alkohol, szóval az inkább ajánlott cuccok. Annyiból jó lenne, ha működne, mert ebből mindig van itthon, a Brigéciolért meg el kell menni az obiba.
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #248275 üzenetére
erre eddig olyat láttam, hogy két kis furat van a szerszámnak, abba akaszkodik két pici tüske, és úgy lehet kihajtani a kupakot. az is speckó szerszám, de nem kell így kicentizni az anyagot, és könnyebb csinálni házilag
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #248283 üzenetére
Én ráfújtam, majd hagytam 5 percet állni rajta egy kis kefével leszedtem a koszt majd vízzel leöblítettem. Semmi baja nem lett a kazettának (Shimano HG50-9), ezen nikkeles bevonat van. Volt az előző kerekemen egy 9-es sor, azt takarítottam le vele, el akartam adni. Végül a kutyának sem kellett, így dísznek van valahol a polcon. Végülis a zománcot sem bántja a tűzhelyen, nem hiszem, hogy a nikkelt bántaná, vagy a karbid bevonatot (ez a fekete felületkezelés a soron).
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Phülöp #248280 üzenetére
a
Elhiszem neked, de nálunk kapni nagyobbakat is, mindegyik barkácsboltban. Ezt a 16-ost rendelni sem lehet.c
Letolomérőztem, tényleg csak 3 mm a lekerekítés, és a csavarhely is. Sajnos semmit nem számít.- Mi a pozitív hozadéka a hozzászólásodnak, hogyan segítesz? Azon még gondolkoznom kell
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Phülöp
addikt
válasz andrisbandi #248286 üzenetére
a hozadék a pontosítás, mert amiket írtál , a fele nem igaz.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Kiskopika
senior tag
Láncra nem jó a féktisztitó? Koveztetek meg de en azzal szoktam femtisztara pucolni
-
tknof1871
őstag
Üdv!
Ha az üléscsőbe belenézzük, akkor látnunk kell a hajtóművet a cső alján? Az én vázam ilyen. Ez általános tulajdonsága a vázaknak?
Nagyjából így is elég védettnek kell lennie. Használat közben a nyeregcső benne van az üléscsőben. Bár a nyeregcső végei nem zártak de a nyeregcsövön meg a nyereg van. De például a por bejuthat.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Speedy007
őstag
válasz Kiskopika #248288 üzenetére
Jó az rá, csak most nekem atomjaira van szedve a hajtás lánc és úgy gondoltam hogy alaposan le takarítanám a régi láncot míg a hajtómű és a octalink monoblokk meg nem jön. Hiába rendelnék új láncot meg kazettát kicsi az esélye annak hogy jövő héten megérkezen így addig is a régit használnám.
Apropó lánc és kazetta. Ha kazetta/racsni kopás miatt cserélni kell a láncot vagy a lánc nyulás miatt a kazettát/racsnit akkor az első hajtóműven a lánc tányérokat vagy hajtóművet miért nem kell?
-
Phülöp
addikt
válasz andrisbandi #248290 üzenetére
ha nem mondanál valótlanságokat, eszembe se jutott volna írni
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #248263 üzenetére
Köszönöm, akkor majd valószínű a kicsit drágábbat rendelem, a nikkel miatt kevésbé hajlamos a rozsdásodásra.
-
andrisbandi
őstag
válasz Phülöp #248292 üzenetére
Ezt mondom, csak direkt kötözködsz, semmi érdemit nem segítesz!
A tájékozatlanságom a szabványügyben hazugságnak állítod be, nem releváns itt, csak neked szempont, h fogást találj.Tényleg benéztem a mérettartományt, javítottam magam. Előrébb lettünk? Nem. A probélma ugyan az, mivel az arányok változatlanok.
Szerintem sokan nem is tudják, h trollkodnak, rombolják a közösséget.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Phülöp #248292 üzenetére
Ez triviális az mellett mikor azt ajánlják ne a 2 legnagyobb lánctányéron méretezd a láncot, majd a mugli 200-as pulzussal odavált és leszakítja a váltóját. (Fall-N megidézlek! [link] )
Más...én használok erre-arra (pl. konyhai elszívó fémszűrőjének tisztítására) amolyan WellDone hideg zsíroldót, de az (amónia sav? ) szerintem olyan agresszív, hogy biztos nem vinném láncom közelébe.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Phülöp
addikt
válasz andrisbandi #248294 üzenetére
Gondolom, a vastag betűs mondatom elkerülte a figyelmedet, meg az is, hogy pontosítás a célja a hozzászólásomnak.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Tin
veterán
válasz Mezga Aladár #248295 üzenetére
Köszi, akkor valószínűleg mindegy. Egyelőre nem kell, csak majd rendelek egyet a következő vásárlásnál tartalékba.
-
jjeahh
nagyúr
Hogy belezavarjak a véget nem érő ki mivel hányszor mossa a láncot témába , tegnapi ajtótól ajtóig (70% laza) terepes:
Alakul a tempó, lett két KOM, de a pulzus még nem az igazi, ami nem véletlen, hisz 3 kilóval nehezebb vagyok, mint tavaly ilyenkor . Utána kimentem haverral még egy laza körre, így most ki vagyok fingva, az állóképességem még a béka segge alatt van. Sajnos defekt nem lett, így az ammóniamentes tejet nem sikerült tesztelni . Azt már szinte el is felejtettem, hogy kangal kutyák csak kétszer támadtak meg
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
aktív tag
RS crush washer (a teló láb alatti csavarok olaj tömítését szolgáló nylon alátét) beszerezhető valahol? Vagy esetleg jó lehet helyette réz alátét is?
Nem tudom hogy a magnézium láb pl mennyire szereti...
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Nők, nőügyek (18+)
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Politika
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hálózati / IP kamera
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest