- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- MG5 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Wombath #247746 üzenetére
Ez azt juttatja eszembe, hogy szerintem ha a mostani sofőrök mindegyike kapna egy 500 lóerős autót a segge alá, akkor 90% parasztul viselkedne vele az utakon. Mondjuk azzal lehet hogy én is.. de van, aki egyszerűen nem alkalmas rá, hogy normálisan használja.
Ha rendeződnek a dolgok, simán el tudom képzelni, hogy pár éven belül projekt lesz, hogy páromnak szerezzek egy villanyost, mert annyira nem szeret biciklizni, hogy jöjjön velem, de úgy hátha tetszene neki.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #247759 üzenetére
én épp a hetekben loptam el feleségem pántját, csak a mienk Polar. Elemcsere, FW frissítés, reménykedés, aztán továbbra is nagyon alámért, és kiderült, hogy meghalt a pántom. A másikkal megint jó.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz Fall-N #247785 üzenetére
Jó, hát nem kell mindenkinek emlékeznie, hogy kinek milyen bringája van.
Igen, most helyre került. Remélem elmúlt a kattogás is. Bár nem volt időm tegnap kipróbálni. Ma meg akkora szél van/lesz itt, hogy lehet nem is fogom hallani menet közben.
De elég sok dolog ki lett szűrve. Ha kattog, akkor valószínűleg a pedál lesz az. Mert a nyereg-nyeregcső is takarítva lett.
Ha ma nem, holnap kiderül, hogy jó lett e.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Friczy
senior tag
válasz Csokicsibesz #247798 üzenetére
Gravelt inkább a cyclocross endurance változatának mondanám, legalábbis felépítés szempontjából. De végül is a cyclocross is országútiból indult ki, tehát nagyjából stimmel.
Én korábban a fitnesszből alakítottam ki hasonlót (Merida Speeder átalakítva országúti kormányossá), nekem nem annyira gravel kellett, hanem egy számomra ideális túrázós bringa, sárvédővel, csomagtartóval súlyosbítva, viszont országúti kormánnyal. Létezik ilyen kategória touring bike néven, nagyon drágán. Aztán kitalálták a gravelt, ami nagyon hasonló ehhez, illetve a Cube a Nuroad terméksorban kifejezetten ilyet is gyárt, csak épp gravelként előadva, mert most az a menő. Én erre cseréltem le a Meridát négy éve, azóta mindössze gumit cseréltem rajta, mert a gyári gumi nem bizonyult jónak (na meg láncot a kopás miatt), egyébként ideális.
-
ZolkoW
őstag
válasz MPowerPH #247797 üzenetére
itthon tudtommal külön kategória, és simán van pár pálya, ahol jó a gravel. Már valszeg lekéstem róla, mert egyre többen mennek azzal, de ne vedd el az egyetlen esélyemet a dobogóra! (utoljára, mikor voltam, csak 1-2 versenyzőt láttam azzal, szóval ha végig megyek, már dobogó)
..azért az mindig vicces, hogy már létezik gravel cipő, nadrág, sisak, mintha ezek ANNYIRA másak lennének...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz ZolkoW #247801 üzenetére
Az lehet, de engem még Porsche sose villogott le az autobahnon, pedig errefelé azért jár belőle jónéhány. Utolér, nem mászik rám, beáll mögém 140-160-nal, türelmesen megvárja, amíg ki tudok húzódni, és egy nagy gázzal állva hagy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz ZolkoW #247801 üzenetére
Tuti nem viselkedne a mostani sofőrök 90%-a parasztul. Mert egy 500Le-s autó, konkrétan természetes szelekciónak számítana a kezükben. És a 90%-uk túl se élné. A maradék egy kis százaléka lehet, hogy paraszt lenne.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ringman
nagyúr
pár napja volt cikk a hazai helyzetről, tragikus. [link]
közben meg autósüldözés miatt megy a közmédiában a sírás, meg hogy miért kell városban 30 km/h-ra csökkenteni a sebességet.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #247808 üzenetére
má' abbahagyom az offot, de a hülyegyerekek legtöbbször nem Porschét vesznek, ugye
Meg van, akinek az 500 Le visszalépés, az meg attól lesz frusztrált..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
A rögvalóság, h lakatolják a sajtokat a Tesco-ban... egyre távolodunk az újonan 5 guriga, használtan 1 Levok-tól
A sportolásra szánt komoly bicók kb sose fognak elterjedni nálunk, ami a drága kocsik megfelelője mondjuk.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #247812 üzenetére
egy új cargo-ebike drágább, mint amennyiért használt kocsikat vesznek az emberek
mennyi egy bosch motoros, elől rakodóhelyes ebike, 2 millió forint? -
Fall-N
veterán
válasz abéla #247791 üzenetére
Hát én sosem vettem még gyári összerakott biciklit. Árban az lenne a jobb, de én szeretem magam összerakni és válogatni az egészet. Még a bowdenház színét is, igaza volt Hasaggymegnek, Pimp My Ride lesz a bicikli.
Annyi előnye van, hogy lehet részletekben megvenni a dolgokat, nem kell egyszerre kiadni a pénzt. Nekem is volt egy átmeneti konfig, amiből nem maradt semmi (Tourney váltók, Tourney hajtás, V-fékek, kisebb kormány stb.), amit menet közben eladtam.
Festeni én nem állnék neki, mert házilag nehéz tartós festést csinálni. Inkább elvinném szintereztetni. De ha van kompresszor+ fújó berendezés, akkor lehet autófestékkel is, az tartós ha jól elő van készítve.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #247797 üzenetére
Ezzel sem lenne gond, de ahogy írod, ezt is erőszakosan nyomatják jókora felárral. Pedig lenne felhasználási tere, városban jobb, mint egy virsligumis országúti, főleg rossz utakra. Könnyű terepre is bőven elég, így a béna tripla hajtóműves, nagypapa geós trekking ellen is jobb. Bikepackingre már használják sokan. Csak ne úgy állítsák be, hogy MTB (pl. XC) helyett jobb.
-
válasz andrisbandi #247812 üzenetére
Lehet én nem vagyok még teljesen ébren, vagy fitt. De az első mondatból semmit sem értek. Ehhez van valami referencia, vagy forrás, amivel értelmessé válik?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Spectro s7 agyváltót mennyi időnként kell olajozni? Valamelyik oldalon láttam, hogy 4000km vagy 1 év.
Mivel nem ismerem az előéletét, lehet meg kéne nézni a belsejét, de még sose szereltem agyváltót. YT-on van sok videó, amiben totál szétkapják, de egy karbantartáshoz - kenéshez mennyire kell egy ilyet szétszedni? Nekifogjak, vagy inkább ne?
Hozzánk legközelebb Röszkén találtam agyváltó szerelőt a neten. Békés megyében esetleg tudtok agyváltó sepcialistát, vagy ehhez elég egy sima kerékpár szervizes?Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
Fall-N
veterán
Arra gondol, hogy itthon csóróság van és lopják a sajtokat, olyan drága (minden). Így egyre messzebb vagyunk attól, hogy egy magyar keresetből lehessen venni 5 milliós csúcsgépet, de még használtan 1 millióért sem mindenki engedheti meg.
Victoryus: A legtöbb itthon eladott agyváltó(s bicikli) Shimano, így azzal van a legtöbb tapasztalat. De gondolom, aki ért az egyik típushoz, az talán meg tudja nézni a tiédet is. Viszont kevés szervizes vállal agyváltót, a legtöbb elküldi a pesti szervízbe (Shimano Service Center). Én őket hívnám fel és kérdezném meg.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #247821 üzenetére
Nem igaz, hogy nem láttál még PR cikkeket és videókat. A "Melyik eBike való neked" videók után a legtöbb a "Mire jó a gravel és miért kell neked?" a második ilyen kategória.
Engem nem zavar, mert a gravelt simán el tudnám magamnak képzelni másodbringának, nem úgy mint egy pedelecet.
-
Gaben92
őstag
válasz Ringman #247810 üzenetére
Az a baj ezekkel a statisztikákkal, hogy nem vesznek figyelembe egy csomó dolgot. Észtek papíron jobban állnak mint mi Finnországban pedig ég és föld. Nálunk a pályán megy mindenki a külsőben és a belsőt akkor használja ha előz, felhajtóknál is mindenki áthúzódik belsőbe, hogy aki jön fel (az amúgy ingyenes) autópályára be tudjon sorolni szépen, ha rohadt nagy a forgalom akkor is mindenki beenged egy autót maga elé és szépen záródik a zipzár, stb. Észteknél meg az első gondolatom az volt, hogy szívesebben vezetnék Magyarországon akkora türhők. Mindennapos a záróvonalon kanyarban előzés, akkora esőben ahol én azon gondolkodtam, hogy inkább lehúzódom mert 3m-re nem láttam nyomják neki mint az állat, de a kedvencem amin annyira le voltunk döbbenve kollégámmal, hogy elfelejtettük levideózni az a hosszú 3 percig tartó kamionos gyorsulási verseny volt egy sima külterületen korom sötétben kanyargós úton. Minden kanyarban azt “vártuk”, hogy a percekig szembe sávban haladó kamionra mikor kenődik fel valaki…
Nálunk leginkább abból van probléma, hogy a jávorszarvas ha bemegy a szélvédőn akkor ott nincs kérdés, na meg a buliból hazafelé tartó fiatalok apu BMW-jével szeretnek berepülni 160-al az erdőbe.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #247818 üzenetére
Jó, mondjuk hátrányos helyzetből is indulsz, mert mindenki le akarja nyomni azt a kis gombócot.
Nekem kéne az 500 ló (tankolni nem mindig), ugyanúgy közlekednék vele, mint a mostanival. Talán a 313 ló/630 Nm a legerősebb, amit vezettem hosszú távon, ugyanúgy lehet vele menni, mint a fele ilyen erőssel, csak ....-nál még lehet benne kiabálás nélkül beszélgetni. Nagyon kéne, bár csak a Treefrog megy rá.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Ringman
nagyúr
-
Zanik
addikt
válasz Fall-N #247822 üzenetére
Nyilván a gravel összefoglaló név le lett öntve egy jó nagy marketinggel, és alapvetően már előtte is léteztek nagyon hasonló bringák. Mint a CX, a touring, a commuter, az ATB-k (all terrain bike), de egy régi rigid MTB se sokban különbözik felhasználás szempontjából, sőt, ugye már vannak flatbar gravelek is.
Oké, az ilyen 'aero' meg 'fully' graveleken már én is röhögök, de nyilván ahogy az MTB is differenciálódott eltérő felhasználásokra (XC, Trail, DH, Enduro, AllMountain, stb.) a most együtt gravel-nek titulált bringák is szétszakadhatnak majd több típusra.
A bringa az bringa. Tök mindegy milyen bullshit marketinggel öntik le. Valakinek valamire jó lesz. Ha nem kell a tömegeknek, akkor idővel megbukik.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #247820 üzenetére
Így biza
Reality check in Hungary
https://9gag.com/gag/aMEPzXW【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #247799 üzenetére
Alin nem jutott eszembe . Bikeinn-en vannak Chaoyang gumik, de én most nem azt vettem. Keress rá bikeinn-en a Chaoyang Phantom szériára, van Speed, Dry, Wet és Mud, ezekből az alap verzió 60 TPI, a drágább 120 TPI és az anyagkeverék is más. Amiben az alap tubeless verzió többet nyújt a többi olcsó tubeless guminál, hogy kapott vágás elleni védelmet az oldalfalon. Ezt más márkáknál általában csak a csúcskategóriás xc gumik kapják meg. Ha te sosem kaptál vágásos defektet és téged ez nem érdekel, akkor érdekes alternatíva a Specialized Fast Trak Control is, mert kétféle anyagkeverék van, lehet belőle előre puhábbat venni, hátra keményebbet. Én Kendát vettem, de a Pro vonal abból nem annyira olcsó, nekem szerencsém volt, mert megkaptam egy Kenda Booster Pro-t 120 ron-ért (24 euró, 9000 ft). Ebben vágás elleni védelem, 120 TPI szövet, minden van ami egy csúcskategóriás xc gumiban benne lehet, az anyagkeverék is extrém puhának tűnik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #247831 üzenetére
köszi, csekkolom.
más, hátha mást is érdekel, "pénztárca" jellegű bringás tasak, szerszámos/akárminek, már régen nézegetem, de 6+ ezrest sokallottam érte, most fele. https://www.aliexpress.com/item/1005005235987650.html
(ha átb*szás, akkor nem vállalom a felelősséget! amúgy nyilván ennyiért is túlárazott, hiszen egy vacak kis filléres cucc, de valahogy nem láttam még igazi alternatíváját jobb áron)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
stickermajom
addikt
Aliról jut eszembe. Hétvégén cseréltem a szelepmagot mindkét kerékben, mert az egyik el volt már ferdülve. Meglepve tapasztaltam, hogy az olcsó Alis mennyivel jobb minőségű, mint a gyári DT. Utóbbira újkorától fogva ha csak ránéztem már eresztett belőle a levegő, hiába állítottam be a nyomást pontosan, valamennyi mindig elszökött rátekerés közben. Most ezeket az újakat stabilan tartja a nyomás, nem mozognak vízszintesen sem.
-
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz stickermajom #247833 üzenetére
Igen, erre én is rájöttem, a Schwalbe szelepmagnál is sokkal jobb az alis noname.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
abéla
senior tag
válasz Fall-N #247814 üzenetére
Festéshez van minden, kivéve kb az elszívós kamra, bár legalább zárt helyen kontárkodok. Egyébként lehet jól is festeni, csak az nem olcsó és nyilván a jobb gyáriakkal nem veszi fel a versenyt. ..szóval kb. ugyanott tartunk, mint a szerelgetősdivel
De saját káromon tanulva, viszont tuti a megmaradt ffp2-3 maszkokkal állok majd neki, mert múltkor egy alig fél órás fújkálás után (van egy régi Pro-Tec sisakom is, azt pimpeltem ) 2 napig szürke volt ami kijött az orromból .
autós/ebikos véleményekhez: családban van 130 és 300Le-s autó is
és biza' amikor a durvábbikkal megyek, ha akarom ha nem, alakít az emberen(nem kell mondanom merrefelé), néha mondom is a zasszonykámnak, terápiás jelleggel hadd vigyem inkább az övét, azzal nyugisabban megyek;
azzal viszont feltűnik mennyi a sok állatkodó körülöttem (a másikkal meg nyilván félig-meddig én is ezt a kategóriát képviselem, bár már kb 25 éve vezetek, meg kultúrember lennék bazzeg ,
így bízom benne, hogy boy-racer helyett inkább időnként max old-racerként nyomom );
a gyengébbel viszont a félkegyelmű frusztrált furakodók, meg a büntetőgázadók(előzöd és elkezdi nyomni) tűnnek fel leginkább, durva, mennyi nyomorult veszélyezteti az embert ezzel a habitussal,
párszor volt olyan, hogy egy félig-előzésnél pánikfékezéssel kellett visszasorolnom ...na ilyenkor nem bánom/bánnám, ha van a seggem alatt több paciszóval a lényeg: akármelyik tábort képviseljük is, kéretik több megértéssel, belátással, netán némi empátiával fordulni a másik iránt, mert hiszem, hogy a nettó társadalmi feszkó-mennyiséget csökkentheti, ha egyre több ember mozdulna el efelé (igaz ez az autós/bicajos hasonlaton kívül sok más területre is),
persze lehet rossz országban (hogy a nemzetiek nehogy megsértődjenek: szocioökonómiai-gazdasági makrokörnyezetben) kérem/kívánom mindezt
hootka!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #247818 üzenetére
Évente járok itthonról haza (Marosvásárhely) és az út hosszúsága mellett (7-8h) egyben tanulságos is...vagyis ha igazi Balkán segglyukat akarsz látni akkor az arra kelet felé van, a Kárpátokon kívül meg kezdődik az igazán xaros része a lyuknak.
Gaben92...ja, finniában már a jávorszarvasok is civilizáltabbak mint nálunk az átlagsofőr.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
Na, ma sikeresen elromlott az első villán (a Giant XTC montikkal kapcsolatban sokat emlegetett Crest 34 mm villán) a lockout-om, felfelé le volt zárva, jött egy útfelújítás miatti rész ahol kivágták az aszfaltot, ki akartam oldani, és szerintem elszakadt benne a bowden, mert egyrészt nem oldott ki, másrészt azóta lifeg a kar. A villa meg sajnos kizárva maradt, ez így neccesebb, amíg eljutok vele a szervizbe.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
válasz Hasaggymeg #247837 üzenetére
Német közlekedés után a magyar is durván balkán, hidd el nekem. Asszony most kapott egy gyorshajtásos levélkét, 3 sávos gyorsforgalmin, 50m-rel a település vége tábla előtt 59 kmph. Kicsit gyorsan gyorsult ki a lámpától állva, pedig csak 136 ló húzza. Nem az a 30 eur, csak hogy itt nincs olyan, hogy ‘gps szerint 50 + 10%’. Ha túlléped, akkor 4 kmph hibahatárt néznek el, utána jön a csekk. Autópályán jobbra tartás, követési távolság be nem tartása ugyanez. Zebránál nem megállás, piroson áthajtás dettó. Rend is van. Már úgy általában. Mo-n ha 50 helyett ha van pofám csak 59-cel menni, akkor rámáll hátulról, letol, dudál, meg mutogat, hogy takarodjak. Rohadtul nem hiányzik. Azt elhiszem, hogy a románoknál még szarabb a helyzet, de ettől még a magyar is egy katasztrófa.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
[kép]
Próbálta már valaki a Cube féle tubeless-t?
Nem túl bizalomgerjesztő ez a szalagozás.Drága karbon bicó gyári kereke, külön kb 600 EUR. Nem fogtam be újkorában, egy jobbat kapott a gép. De most előkotortam. Lehet kipróbálom milyen.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
varsam
őstag
válasz andrisbandi #247841 üzenetére
Én ezt leszedném és újraragasztanám. Nálam a Gorilla tape nagyon bevált, olcsóbb mint a dedikált tl szalagok és jól tart. Ha nem is cserélsz, legalább a lyukhoz biztos tennék még pluszt, mert az nagyon nagynak tűnik...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tacto #247839 üzenetére
Kutya is menekül tőle amerre lát.
#247841andrisbandi...gondolom ez sem jobb mint a kerekek amiket saját gyárukban fűznek, így jobb ha nem kockáztatod a tejesen újracsinálást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #247843 üzenetére
Még alszom párat rá, mert jjeahh kolléga beleültette a bogarat a fülembe a KENDA BOOSTER-el. Akkor vennék tl szalagot is.
Érdekesen csalnak a külsőkkel. Szélesebbeknél, ennél is, behazudják a 2.6"-t, de úgy olvastam csak 2.5". Nekem pont jól jönne, a kicsit kesekenyebbel legalább maradna egy pici sárférőhely.
Noby nic-et tettem most fel (egyelőre belsővel), elvileg 2.6, gyakorlatilag csupán 2.5.
A másik keréken VITTORIA MEZCAL van, az ténylegesen 2.6-os. Nálam a Rekon szintén valós szélességű volt.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
peetie1
aktív tag
Ezekben a 3 kalapácsos agyakban vajon hány kmt bírhat ki a rugó meg a kalapácsok? Vagy milyen időnként ajánlott ezt cserélni? A DT swissnek van pár €ért service kitje hozzá.
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #247846 üzenetére
Hosszú távon még nem tudtam tesztelni, szal nem tudom mennyire tartós . A Kenda kb. olyan szélesnek tűnik, mint a Schwalbe gumik, a Rekonnál keskenyebb. Mondjuk a Rekonom a gyártó szerint asszem 58mm, a Kenda 56mm, kb. ezt hozzák is. A Kenda súlyban csal nagyot, azt írják +-30g eltérés lehet, de sokkal nehezebb a gyári adatnál... Mindegy, így sem vészes és remélem legalább masszív.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #247846 üzenetére
Ezt nem is értem, miért hazudják ballonosabbnak, miért jobb az nekik ha te szélesebbnek hiszed?! ...nem talán inkább biztosra mennek nehogy ne férjen el a vázban, így a max szélességű felnin és a max megengedett nyomásra méretezik?🤔
peetie1...szerintem cserélni nem kell amíg műxik, tisztítani + kenni, ha már ennyire egyszerű, szinte szerszámmentes, akkor 5-10e km-ként, felhasználástól függően, nem árt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247849 üzenetére
Bevezethetnének már erre valami szabványt, pl. le lehet mérni, hogy a gumi kiterítve peremtől peremig hány mm és meg is vagyunk . Ha így mérnék le őket, nem kéne azon agyalni, hogy oké, de milyen széles felnin annyi amennyi?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen