- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz adalbert1 #229575 üzenetére
Szíjhajtással nincs gond. Előnye hogy tartós és nem kell kenés neki. Hátránya, hogy csak agyváltóval (vagy gearbox - Pinion) lehet kombinálni. A vázban kell lennie egy megszakításnak, hogy a szíjat át tudja az ember a láncvillán fűzni. Csinálnak átalakítást Pesten is (kis csavarozható közdarab kell bele).
Árban drágább a szíj, de sokkal tartósabb. Van karbonszálas szíj is. A legismertebb a Gates szíjhajtás, ahhoz lehet kapni itthon is mindent. Én magam részéről nem vacakolnék vele. Városban jó, de terepre nem való, ahhoz kéne egy Pinion gearbox legalább. Az említett blogot én is olvastam, valami toyotablog a neve.
Közben meglett: [link]
De van YouTubeon a Mozgásvilág csatornán tartós teszt vélemény.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs