- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
metrion
aktív tag
Sziasztok!
Az mennyire normális, hogy 1x12 hajtás a legfelső kb 3 tányéron ledobálja a láncot, ha hátrafelé tekerek. Konkrétan megakad a lánc, muszáj lefelé váltanom, hogy oké legyen. Viszont fel-le váltással nincs gond, ott nem dobálja a láncot. A keresztváltás miatt van ez? Látszik, hogy van benne ferdeség, ha hátrafelé tekerek, akkor zajosabb is a hajtás. Illetve ha a váltókanál kis lánctányéron van akkor ferdenék tűnik a kanál, viszont ha váltok a nagy tányérok felé akkor egyenesnek látszik. Ja és ha kisebb tányéron fut a lánc akkor nem dobálja le.
Mit gondoltok ezekről?Ui.: A váltókaron a bowden feszességet, hogy kell beállítani? Honnan tudom, hogy mennyire tekerjem ki vagy épp be?
[ Szerkesztve ]
-
manager2220
tag
Rendelt már valamelyikőtök rosebike-rol első sárvédőt? Csak arra a kicsi villa ívbe rakhatóra gondolok persze. Melyik illeszkedik legjobban? (29er, rockshox)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz metrion #167251 üzenetére
Nagyon érzékenyek a 12 sebességes rendszerek, a probléma sokrétű, lehet csak egy kis bovden feszesség állítás, de lehet ferde a fül, esetleg lelazult a váltó a fülön vagy maga a fül is le tud lazulni. Normális esetben nem kéne ledobálnia a láncot hátrafelé tekerésnél. A váltókarnál a csavart tekerd előre, először csak egy kattanást, és próbálgasd, ezzel feszíted a bovdent, mert kifelé tekered a csavart a váltókarból. De előtte vizsgáld meg a hátsó váltót, hogy nem kotyog e, ellenőrizd a rögzítő csavarját. Válts kb a sor közepére és úgy nézz bele hátulról, ha ferdén áll a váltó, akkor meg is van a probléma, ha szög egyenes akkor feltehetően nem azzal lesz a gond.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #167241 üzenetére
Hááát.... Én 40 -nél is símán uralom a gépet, de azért kíváncsi lennék arra az edzett bringásra, aki a hátára kapja a telivásárolt Bagaboo Jumbo zsákomat és a Fény utcai piacról, akku nélkül feltapossa a 24 kilós fully -t a Kis-Svábhegyre.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
metrion
aktív tag
válasz Runner_fxr #167253 üzenetére
Viszont ugye a váltón van 3 csavar, a B csavarhoz van SRAM-éknak egy műanyag sablon. Ilyet rendeltem Aliról de min 1 hónap mire ideér, ha egyáltalán megjön. Viszont ott van még két csavar az egyikekkel ha kifelé tekerem akkor tudom állítani merre mozduljon, viszont a másik csavar nem csinál semmit látszólag.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz metrion #167255 üzenetére
Amihez a sablon kell, az a felső váltó görgő távolságot állítja, de nem létszükség az a sablon. Gyakorlatilag annyira kell megfeszíteni az a csavart, hogy pont ne daráljon a váltó amikor felváltasz a legnagyobb lánckerékre.
A másik kettő csavar egy H és egy L jelzésű, a H jelzésű az aló végállás, az L jelzésű a felső végállás. Ezeket csak akkor tekergesd ha tudod mit csinálsz. Ha a felső végállást elállítod, akkor simán be tudod tolni a váltót a küllők közé, ami leszakíthatja a váltót és eltöri a váltótartó fület. A végállásokat úgy kell beállítani, hogy a felsőnél a váltógörgő pontosan a legnagyobb lánckerék síkjáig tudjon elmenni, alul meg egy minimálisan lejjebb jöjjön mint a legkisebb lánckerék.Pontosan, ahogy Zsohi mondja a láncvonal is lehet rossz, de feltételezem nem Te építetted a gépet, hanem gyári konfig, akkor meg azért ezzel nem szokott baj lenni általában. De ha minden oké, akkor utolsóként a láncvonal.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Runner_fxr #167250 üzenetére
Igazából a suv azért jó analógia, mert nagy, erős, így a rutintalanságot kompenzálva magabiztossá tesz, és nagyobb kárt lehet vele okozni. Ugyanezt értem az elektromos bringások nagy részén is. Hozzáteszem, én csak a kerékpárutakon találkozom velük, oda meg jellemzően nem a profik járnak ‘digitállal’.
A cicanacis tippeket köszönöm mindenkinek! Az 575-öt helyben nem találtam, nekem aqjnos messze van, a craft viszont jó ötlet, ismerem is a márkát futásból is, bennük megbízom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #167257 üzenetére
gyári konfig, akkor meg azért ezzel nem szokott baj lenni általában. ..arra mérget ne vegyél,Decathlonos.
(#167216) szuszinho...persze,használható,a bovden meg esélyes.Ha rövidebbre tudod szabni (pl. vágsz valamelyik házból) akkor visszateheted a régit,lecsípve az eddig becsípett részt a bovdenből,mert az elég avétos szokott lenni.
(#167225) jjeahh...ez már felkenése pillanatában zsírsár színű és mehet a földre,lábad szárára,mindenhova.
Maximum1...kicsi mellek ide vagy oda,ügyesebben áll a cső a kezében mint egy férfinek,az biztos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
metrion
aktív tag
válasz Runner_fxr #167257 üzenetére
Köszönöm, láncvonal helyességét, hogy állapítom meg?
-
manager2220
tag
válasz manager2220 #167252 üzenetére
[link]
Ilyenre gondolok. Jól funkciónálnak ezek? -
sebgutkopf
őstag
válasz xy.zsolt #167140 üzenetére
Ugyan ezen mérgelődik itthon az egész társaság, hogy hordjuk ki az országból az EUR-t máshova, mert nincsen egyetlen igazi bikepark. Pedig ahogy a síelésben is van lehetőség és kiaknázzák a hazai bikepark is jó üzlet lehetne, ha valaki hajlandó lenne felismerni, hogy elég jelentős országon belüli kereslet is van rá.
A problémát ott látom, hogy ahol próbálkozás van az olyan jó magyaros, tehát 0 befektetés és csak kivenni akarnak belőle tartalom nyújtása nélkül. Erre egyik példa Eplény. Már jó pár éve nem üzemel nyáron. Vajon miért? Csak azért mert nincsenek nyomok építve és az az egy szerencsétleg nyomvonal, amit a DH-ra használnak azt se tartják karban, csak a verseny előtt a versenyzők és néhány szervező lapátol pár napot. Tartalom nélkül senki sem fog érte fizetni és lesnek miért nem jönnek. Társaságban többen voltak Eplényben és mindenki azt mondta iszonyat gyenge, soha többet... gondolom ás is így látta, így elmaradtak a vendégek és most már csak síszezon van.... a globális felmelegedés közben, amikor rövidül a téli szezon és az igazán hosszú pont a bringás tudna lenni.
Eplény ugyan nem egy nagy hegy, de adottságai alapján simán lehetne belőle egy Kalnika szintű park (szintkülönbség és a domb is hasonló).Másik példa Lillafüred: van felvonó, ami brutál lassú, de legalább működik és bringa felszállítás is van egész évben. Az önkormányzat támogatná és szeretné ezt kihasználni és néhány fiatal próbálkozik is az erdőben valamit építgetni (sajnos nagyon gyenge munka), de az erdészet nem engedi, mert jajj természetvédelem, nehogy már megtisztítsák a talajt az avartól 1,5m szélesen és néhány döntött kanyar készüljön, meg rendes ugró. Ott megy az egerészés lefelé a vasúti töltésköves kanyarokban és a turkálás az avarban. Érdekes máshol országban megfér egymás mellett az erdészet és a bikepark, tőlünk jobb módú és rendezettebb országokban. Úgy pedig nem poén több mint 2 órát utazni Lillafüredre a semmiért, hogy további 1 óra alatt már rendes bikeparkba el lehet jutni (sajnos külöldre).
Úgy néz ki amíg Lölő nem látja meg benne az üzletet, addig nem lesz Magyarországon bikapark, pedig a nyári szezon hosszabbá válása a bikeparkoknak kedvez a síeléssel szemben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz metrion #167260 üzenetére
Nehezen. ...azt vettem észre,hogy ez a láncvonal dolog kissé túl van misztifikálva és tulajdonképp semmi más mint egy ideális vonal ahol a láncnak futnia kellene.Elméletem szerint a láncvonal ott kellene lennie valahol középen,de ahol a legtöbbet használod,vagyis azt is személyre kellene szabni,főleg most,mikor az 1x rendszereknél mindenhol fut a lánc csak éppen a láncvonalban nem. Mindegy is,egyszerűen úgy tudod megnézni,hogy középre teszed hátul (nálad a 11 sebinek a közepe pont a 6. sebesség) és belenézel hátulról.Valahogy így kell álljon.
...és nem így vagy így.(#167263) sebgutkopf ...mintha lett volna itt valahol szó róla,hogy Leisztinger (amolyan kis Lölö) csinál egyet Lillafüreden,nem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Csokicsibesz #167147 üzenetére
Azért felhúztam a szemöldököm, amikor Szlovéniából hazafelé pünkösdkor a magyar rendőr megkérdezte, hogy mi van Mariborban, mert 100-ból 99 magyar onnan jön bringával a kocsin?
Ja nincs rá kereslet és pénz, de külföldre valahogy mégis több százan járunk...Személy szerint ez a közösségi bikepark építés nekem sokkal jobban tetszik. Mert van benn egy elég erős közösségépítő vonal. Igazából a jogszabályokat kéne kicsit, úgy átírni,...
Igen ez is egy lényeges pont mert van jó és rossz példa is. Valahol legálisan épülnek itthon a pályák, valahol nem legális, de valójában nem ellenzi a hatóság, de törvényesen nem engedélyezheti, ezért vannak a megtűrt pályák, és persze vannak az illegál nyomok, mert ugye ahol van bringás valahol menni is akar és épít. A többségnek nem az a buli, hogy a turistákat kerülgesse a piros túrista útvonalon, így beljebb mennek az erdőbe, ahol senki se látja őket mit csinálnak. -
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #167153 üzenetére
Nem akarok beléd állni, csupán egyéb aspektusokra is rá kívánok mutatni.
Azt ugye tudod, hogy a bikeparkokban olyan szinten rendben vannak tartva az erdők, amire az erdészetek képtelenek, nincs szemét és csak olyan anyagokat építenek be, ami helyben az erdőben fellelhető. Semmi idegent nem visznek be, kizárólag helyi anyagból dolgoznak. Rendes bikeparkban nincs raklapozás, amit az erdő és természet ad, ott volt azt formálják, csinosítják és adják vissza. Ha a helyi építés rombolás, akkor minek számítanak a városok és házak?
A bringások nem hagynak szét szemetet, mindent magunkkal viszünk, amit hoztunk, nem dobáljuk szét a szemetet mint a kirándulók és nem szarjuk tele az erdőt mint a kutyasétáltatók, vagy erdőben lovaglók. Nem lövünk le állatokat, mint a politikusok, vagy hobbi vadászok.
Az összes park célja a természeti harmónia megtartásával rendezett közegben friss levegőn sportolni és jól érezni magunkat.
Ezt lovagolják meg a tűlünk jóval fejlettebb országok, láthatóan működik és az erdők sincsenek kivágva, sőt...Ha már környezetvédelem, akkor célszerűbb lenne távolabbra nézni, mint a természetet szerető bringások és megvizsgálni az emberiség ökológiai lábnyomát. Gondolva a túlnépesedésre (hány embert bír el a föld?), a fölösleges hobbi állattartással (soha ennyi céltalan állat nem élt a földön mint manapság), a konténer, tanker és MSC hajók kibocsátásával, vagy a nehéz, nagy homlokfelületű SUV autókra, a vegyi üzemekre, amik szennyezik a vizeinket (itt a hazai példa nem régről). Sorolhatnám nap estig...
Tényleg pár rendezett ösvény okozza a legnagyobb fájdalmat?Peace
-
Csokicsibesz
tag
válasz sebgutkopf #167265 üzenetére
Nekem egy olyan megoldás szimpatikus lenne, mint ami van Ausztriában, Svájcban vagy Németországban. Legaláisan lehet bringázni a hegyekben, jelölt útvonalak vannak, szépen ki van táblázva és karban tartva.
Tegnap voltam tekerni, katasztrofális állapotban van az erdő. Mindenhol letört ágak, kidöntött fák, a vízfolyások teljesen szétszedték az ösvényeket, a gaz már égig ér. Nagyon kételkedem benne, hogy az erdészet ekkora területet belátható időn belül rendbe tudna tenni.
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167266 üzenetére
eleve egy olyan cégre kéne bízni a tervezést aki legalább már alkotott külföldön megfelelő bikeparkot....így legalább egy rizikófaktor ki lenne lőve a tartós sikerhez. Az erdészettel egyeztetve kellene karbantartani.....stb. Itt a Soproni hegységben is lenne rá terep....talán van is valami MTB pályának hívott valami
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #167214 üzenetére
Minden rendes bikeparkban lehet bringát bérelni, vannak nagyon jó enduro és dh gépek, sőt hozzájuk bérelhető protektorok is, mert ugye a biztonság az első.
Nagykovácsiban az egyik nyom fent van Stravan, mivel része a krosskovácsi verseny nyomnak (talán CRK finish néven szerepel - trailforks app), így legálisan épül, mert XC versenyzők számára teljesíthetőnek kell lennie. Még nincs teljesen kész, a folyamatosan fejlődik és egyre hosszabb szakaszon élvezetes. Ezek nem turista utak, gyalogosnak keresnivalója nincsen rajta.
A másik ugrós nyomot nem látom ebben az appban, máshol van az erdőben, pedig az is jópofa. Engem helyiek vittek el oda, magamtól biztosan nem találtam volna meg. -
#75376384
törölt tag
válasz sebgutkopf #167266 üzenetére
bar egyetertek veled a "biciklis nem szemetel, csak a kirandulo" jo nagy hulyeseg, mert itt nem biciklis es kirandulo van, hanem paraszt nem paraszt. ahol megno a tomeg, ott biztos lesz szemetelo suttyo is teljesen lenyegtelen, hogy az adott teruleten setal vagy teker.
alapvetoen en is ugy vagyok, hogy vedjuk a termeszetet, de tegnap megvolt az elso ilyen bikeparkos elmenyem itt es semmi olyat nem tapasztaltam, ami artana az erdonek. felszedik nehol a susnyast es ennyi. ha nagyon bele akarunk menni a dolgokba, talan az allatok "eluzeset" ide lehetne venni, de azok ugy se jonnek kozel ha itt turaznak az emberek vagy jaratjak a motort/kocsit. a cangas pedig kozel se olyan hangos mint egy beszelgeto turazocsoport.
-
xy.zsolt
őstag
válasz xy.zsolt #167269 üzenetére
Ide az osztrák és szlovák bringások is átjönnének a közelsége miatt...stb Ejjj ha buzogna még bennem a vállalkozó szellem , de sajna 25 év ténykedés után már kiölte ez a gazdasági környezet belőlem.....viszont segítőleg résztvennék egy ilyen project kivitelezésében és üzemeltetésében szívesen
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
tisn
addikt
válasz sebgutkopf #167266 üzenetére
és nem szarjuk tele az erdőt mint a kutyasétáltatók, vagy erdőben lovaglók.
meg bicaj kozben soha nem jott ram a ..., de biztos jart mar valaki ugy, hogy le kellett gugolni az erdoben/ut szeli susnyasban -
xy.zsolt
őstag
Bezzeg a buzi nyáribobpályák szaporodnak ....persze nem azok amilyenek az Alpokban vannak, hanem azok lowbudget verziója...fel nem fogom ezeknek az élményfaktorát Akkor már inkább egy drótkötélpálya amin fellógatva hasítani lehet lefele
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #167264 üzenetére
Leisztingert a szálloda bizniszből jórészt kipöckölték pár éve kompatibilitási gondok miatt.
Ha visszatérne ezen a vonalon elnézném neki. Lillafüredben a fent írtak miatt nincs sok bizadalmam, ahhoz valami jóbaráti engedély kell..Pedig pár line kialakításhoz nem kell tarlóra nyírni az erdőt, mint egy sípályához.
-
bardi
aktív tag
Pont valami túrázó nőbe futottam bele, a 3 méter széles erdészeti út szélén végezte a dolgát, hihetetlen milyen igénytelen emberek vannak, legalább egy bokor mögé mászott volna be. Egy másik úton még gyanúsan emberi végtermékbe mentem bele, szintén az úton, sehol se tértem le egyik ösvényről sem.
'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #167258 üzenetére
A megoldás az lenne, hogy nagyon szigorúan kell büntetni azt aki megtuningolja ezeket a bringákat, egy korlát nélküli gép valóban veszélyes lehet egy ügyetlen ember kezében, ebben egyetértünk! De azért a 25 nem egy eszeveszett sebesség, analóggal is könnyen elérhető síkon.
Hasaggymeg: Ezért írtam, hogy általában. Decathlonos külön műfaj, ott simán megcsinálják azt is, hogy a 9-es rendszerbe megy a 8-as hajtómű, ha épp abból van sok.
metrion: Ahogy Hasaggymeg írja, de amúgy van erre egy képlet is: [link]
-
sebgutkopf
őstag
válasz xy.zsolt #167269 üzenetére
A soproni dh vonal kimondottan nagy névnek számít a képzett dh-sok körében. Sok osztrák és szlovák már most átjár, de a pálya nehézsége miatt főleg versenyzők gyakorolnak ott. Nem egy family line
De ja adott a hegy és már egy kemény nyom, kéne egy felvonó és plusz 2-3 új szórakoztató nyom (flow, enduro, jump). -
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167278 üzenetére
Na, pont erről beszélek én is ...itt nem kellene nulláról kezdeni
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
Én azt hallottam, hogy itthon az erdészetek tesznek keresztbe minden ilyen próbálkozásnak, legyen az hobbi pálya, vagy versenyszervezés. Például a Börzsönybe ha engednék, már holnaptól szerveződne verseny, épített nyomvonal, gondolom bikepark is lehetne, mert van felvonó is, de az IpolyErdő nem engedi.
1-2 éve a verseny előtti utolsó héten kellett pályavonalat módosítani egy maratonon, mert az erdészet szólt, hogy most virágzik az egyik fecskecsalád (pontosan nem tudom már mi volt). Ez biztos nem ugyanakkor történik minden évben. De amikor a méhek megtámadták a fél mezőnyt, akkor kussban voltak, hogy ja, ott lehetnek méhek.
Szerintem egyébként mint minden, ez is a pénzről szól. Ha az erdészet nem kap plusz juttatást, akkor őket nem fogja érdekelni, hogy többen járjanak az erdőbe sportolni (vagy túrázni, mert ugye épített túraútvonalat is lehetne csinálni akár párhuzamosan a bringás traillel). De ha erre is kiosztanának pár milliárdot, hogy akkor gyerünk, csináljatok ilyet, az állam fizeti, akkor biztos más lenne a hozzáállás (miután le lennének cserélve a Hilux-ok ).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Alg
veterán
válasz 6030D #167280 üzenetére
A legtöbb "túrázó" nem szereti az erdőben "csörtető" meg erdőt "összetúró" meg "turistautkon száguldozó" bringásokat. (nem, nem kell megmagyarázni, én nem így gondolom, aki meg igen az nem jön ebbe a topicba).
A magyar túraszövetség elnöke Garancsi István.
Van még kérdés?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
válasz metrion #167251 üzenetére
úgy hangzik, mintha kijjebb lenne a hajtóműved láncvonala, mint a hátsó soré, de lehet hogy más... akár kopott sor vagy lánc is erősítheti ezt a dolgot. Én most a kis lánckerekeken tudom ezt demonstrálni, azok a kopottabbak . És egyszer (facepalm) rosz oldalra tettem fel az első lánckereket, mert mittudomén, eszembe sem jutott, hogy nem onnan szedtem volna le..szóval belülre a külső oldal helyett, ez 6-8mm-rel beljebb tolta a láncvonalat, én meg csodálkoztam, hogy hátul a kicsi kerekeken elég zajosan fut a lánc.. de visszafelé tekerve most jól összerakott rendszerrel is kattog már szegény, mert minden egyes láncszem fennakad a fogakon. Ezt a sort már ezzel a lánccal legyilkolom.. aztán mehet is az apróra alig használtként (viccelek, de láttam már rémes sorokat használtan árulni). Szemre egyébként ijesztően rendben lévőnek tűnik ez is, de ha ráakasztok 180 fokban egy új láncot (hogy félkörívben rákanyarítom az egyik lánckerékre) , akkor a kopottabbakon ide-oda lehet mozgatni 1-2 mm-t, míg a jobb állapotúakon alig mozdul.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz sebgutkopf #167267 üzenetére
hát ha elmondanám, akkor meg kellene öljelek
legyen elég annyi, hogy már a megvalósítás fázisában van kettő (állami támogatással) amiből az egyik konkrétan felvonós lesz, nyugati mintára, elsősorban kerékpárosoknak építve, de sokan kaptak most pénzt ilyesmire:
http://velo.hu/futopalyak-es-bringaparkok-epitesevel-folytatodik-az-aktiv-magyarorszag-program.html“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
metrion
aktív tag
válasz Hasaggymeg #167264 üzenetére
Köszönöm! Már az új XC 50 van nálam, 1x12 sebességes. Egyébként ez is kattan valahol tekerésnél ha éppen úgy van kedve, szerintem nem a középrész én már a hátsó agyra gondolok próbálom elengedni csak fura. Viszont ez tényleg vadiúj bringa látszik, hogy még nem használták. Kenőanyag is mindenhol fellelhető.
-
nagyúr
-
#75376384
törölt tag
ez megint hulye altalanositas. gondolom ismered a "legtobb" turazot. a turazok azt nem szeretik aki nem tud viselkedni es itt most legyen szo a hangoskodorol, a zene dobozzal turazorol vagy arrol a cangasrol aki fellok teljesen mindegy. de ez igaz kb minden joerzesu emberre, nem csak a turazokra.
nem kellene ilyen csoportokra osztani az embereket, mert nem ez definialja a viselkedesuket, hanem a mennyiseg, plusz ertelmetlen feszultseget is kelt. teljesen mindegy mit csinalnak a nepek, ha sokan vannak egy adott teruleten biztos lesz koztuk olyan aki nem tud viselkedni.
bonuszkent megjegyzem, hogy aki kimondott turaista uton tud szaguldozni azelott le a kalappal.
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #167287 üzenetére
"(nem, nem kell megmagyarázni, én nem így gondolom, aki meg igen az nem jön ebbe a topicba)."
Túrázok is, kékeztem is korábban meg teljesítménytúráztam, futok is, terepen is (bár most nincs meg az edzettségem hozzá) szóval tök felesleges nekem magyarázni, idióták mindenhol vannak akikre lehet hivatkozni. Sőt, sajnos általában ők vannak többségben."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167278 üzenetére
Ahogy itt az értékeléseket olvasom tényleg jó pálya lehet..... A vicc az, hogy az építésitelkem ott van párszáz méterre és nem is tudtam róla, hogy ott a pálya.....hát ennyit járok oda
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
válasz Runner_fxr #167277 üzenetére
Pont ez a gondom, hogy a paraszt annyira élvezi a 25-öt, hogy le nem lassítana, ugyanakkor annyira bizonytalan, hogy már ez a tempó is sok neki. Ha meg meg kell állni valamiért, akkor elesik. Több ilyet is láttam már. Szerintem nem is értették mi történt. Megáll az átkelőnél, és nem teszi le a lábát, csak akikor már érzi, hogy dől, de akkor már csak belegabalyodik, a gép meg nehéz neki, nem bírja akkor már megtartani.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #167283 üzenetére
Te vagy az Máriusz?
(#167284) metrion ...akkor is valahol ott a 6. és 7. között kell legyen neki.
(#167289) xy.zsolt...lehet,hogy a kertedben lesz a finish?
(#167266) sebgutkopf...belém álltál! Viccet félretéve nekem a kerékpározás elsősorban mindig a kemény pedálozást jelentette,ma már ha lehet minél természetesebb talajon és környezetben,ezért kissé távol áll tőlem úgy a rásegítés,mint a lejtőzésre kihegyezett kerékpározás.Attól persze én is szükségesnek tartom és támogatnék minden "mesterségesebb" de a kerékpározáshoz köthető műfajt is,a pálya-kerékpártól a dirt-en és trial-on keresztül a bájkparkokig és DH-ig,sőt,még azt a bringával focizást,vagy szinkron kerékpározást is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #167291 üzenetére
A kommentjeid alapján, úgy érzem elég frusztrált vagy. Ezeket a dolgokat el kell engedni...
Attól hogy valaki hülye, arról nem a bringa tehet. Akinek ennyi esze van az teljesen mindegy mivel közlekedik.Mindenkit érnek atrocitások a közlekedés során, teljesen mindegy, hogy kocsival vagy bringával mész. Ha nem tudsz ezeken továbblépni és ennyire ráfeszülsz az ilyen esetekre, akkor inkább ne közlekedj.
-
Maximum1
őstag
válasz f4lcon #167283 üzenetére
Ilyenkor mindig ez a via ferratás sztori jut eszembe, volt egy csapat aki kitalálta hogy legyenek itthon is pályák, parádés csapat volt, de mint mindenhol itt is volt egy fasz.
Már csak ez az egy nyomja, meg persze Máriusz.
Megölték ezt is, igéret persze van, de ehhez kevés egy ember, de elintézte hogy más a közelébe se férjen. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #167295 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
Vicces ez a Muc-off...
A C3 lube mellé adtak pici UV lámpát, mert van UV reagens a cuccban és így elvileg látod hogy van-e még a láncon A probléma ugye hogy az olajnak nem a lánc külsején kell lennie hanem benne, abban meg nem segít az UV lámpa Max annyit hogy ha sok van kívül akkor töröld le.Viszont kiderült hogy barátnőm Cannondale-én a narancs festés elég menő módon visszaveri az UV-t és "világít" a sötétben (gondolom ez segít aban is hogy ne fakuljon ki a napfénytől)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Perillustris
senior tag