- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
aDtG
tag
Sziasztok!
A bringám hátsó kerekén egy ilyen gumi van:
[link]
Mit gondoltok megfelelő lehet egy balatoni körbetekerésre előre is? Cserélnem kell sajnos az első gumit.Köszönöm
-
Chiftain
aktív tag
Kos vs egyenes kormány témában plusz 1 vélemény.
Nagyjából 99%-ban városban használom a koskormányos gravel-t, soha nem éreztem magam veszélyben emiatt. Eddig még mindig meg tudtam állni 40-45ről is. Autók között is mindig elfértem. Egyáltalán nem kényelmetlen, még akkor se ha csak az egyik kezem szabad, akkor se ha minősíthetetlenek az utak, például a macskakő borítás miatt. Volt hogy kicsapta elém a kamionos a pótkocsi ajtaját, volt hogy rám nyitották az ajtót, lépett már ki elém gyalogos, kutya. Kanyarodott be elém fehér furgon nem is 1x. Soha nem volt bajom amiatt mert kos kormány van a bringán.
Szerintem semmiben nem akadályoz és semmiben nem rontja a városban a túlélési esélyeket egy kos kormány. -
Kempetlen
tag
válasz Chiftain #166503 üzenetére
Nem a megállás és nem a veszély a fő lényeg, nyilván én is elközlekedem vele. De MTB után kínszenvedés, meg kell szokni a sokkal kevesebb kontrollt. Volt idő, amikor elképzelni se tudtam, hogy hogy a szarban lesz ebből hosszútávon bringázás kossal, és nem azért, mert más, hanem mert kevésbé irányítható. Aztán persze sikerült, de nem mondom, hogy nem hiányzik végre a normális, széles fogás. Egy bucka is sokkal inkább kirántja a kezedből a kost, nincs mese. Az egyenes kormány viszont jó átmenet a kos és a rendes, MTB-s hajlított kormány közt, főleg a szarv opcióval.
[ Szerkesztve ]
-
ggeleven
őstag
A középső egyben lévő futófelület jól jön, szóval azt mondanám persze. Szoktál vele menni aszfalton hosszabb távot? Nem kevés a 4 bar max nyomás?
(#166501) Khelben
Ezek szerint sajnos nincs tapasztalat. Vedd meg, hogy utána el tudd mondani nekünk, hogy milyen.Más.
A széle engem is elkapott 5 km-en át és szét is áztam. Mást is elkapott?
Budapest "kisebb" eső[ Szerkesztve ]
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
sepyi
aktív tag
válasz zoli03 #166492 üzenetére
Sőt! Még az idővonal sem kell. Az új frissítéssel bekerült hozzánk is a kerékpáros tervezés. Még nem próbáltam, de ha működik, elindítasz egy útvonalat és az aktuális nyomvonalat látni kell. De valóban, aki használ idővonalat annak az is opció.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Chiftain
aktív tag
válasz Kempetlen #166505 üzenetére
Első alkalommal biztos furcsa lesz, de azért ha használja az embert, hozzá szokik és menni fog azzal is az irányítás. Aztán egy idő után mindegy lesz, kos kormánnyal is meglesz a totális irányítás érzése. Városban biztos nem használnék széles kormányt, sokkal több hátránnyal jár szerintem mint a szélesebb (és emiatt irányíthatóbb) kormány.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hoffman_ #166479 üzenetére
Esetleg azt lehet,hogy keresel valamit az összefoglalóban is említett hírdető oldalakon majd itt véleményezteted.Persze újat vásárolni általában 1szerűbb.
martin66...használd amíg tudod és a kotyogás még engedi,nem fog eltörni,aztán vásárolj egy olyant amilyent mutattam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz #75376384 #166509 üzenetére
tegnap 2 banánt vittem a 102km 3ó13p váltakozó intenzitású tekerésre (avg 32kmh)....de ez szervezetfüggő is....ha elfér akkor inkább legyen egyel több banán mint egyel kevesebb Fontos, max óránként akkor is enni kell ha nem érzed, hogy kívánja a szervezeted.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz manager2220 #166319 üzenetére
300K
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #166485 üzenetére
Nézz szét itt is esetleg, jó olcsók és Uvexben még nem csalódtam. Igaz ezek sem spec bringásak.
Itt van egy kínai is, ez a márka elvileg szinte Ray Ban szint lencsében, de cserébe sajnos erdőbe valszeg túl sötét. Alin nagyon jó minőség még a Veithdia és a 20/20, egyik sem Rockbros szint, szal nagyon komoly a lencséjük és valóban polarizáltak. Röhej, hogy a 100 eurós Komono napszemüvegem lencséje sokkal-sokkal sz*rabb, mint a 10$-os 20/20 meg Veithdiáé.
Tifosi-ra még ránézhetsz, nem próbáltam, de jó ár-érték arányúnak tűnik márkás szemüvegek között.vzarmo: sport meg bringás ruházatok nagyrészt megoldják az ilyen problémákat, persze nem teljesen, de sokkal jobb, mint az átlag ruházat. Vagy már ilyenekben nyomod?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
Igen, simán. Viszont nyugodtan nyomj bele 5 bart. Ki fogja bírni, ha a felni jó. (Igazából a gumi bármit kibír, a felni miatt szoktak lenni a limitek.)
(#166513) bardi Azok pattognak, mint a szemét. Nem való montiba ilyen keskeny gumi. Viszont egy conti doublefighter, vagy akár raceking nagyon szépen viselkedik 4.5 baron (azoknak is ennyi a limitje).
-
bardi
aktív tag
válasz ivana #166518 üzenetére
Anno városba akartam teljesen slick-et, hogy ne a terepgumit járjam le, akkoriban WTB Motoraptor volt elöl hátul, azért az annyira nem fasza ilyen célra. Azt azért nem mondanám, hogy nem való bele, csak azért, mert szarul néz ki, csak aszfaltra semmi értelme a mintának.
'92 Honda VFR 750
-
ZolkoW
őstag
megerősíthetem, a minta simán jó, bár amúgy nem tartom egy túl komoly guminak az anyaga miatt. engem inkább emlékeztet valamy fura műanyagra, mint rendes gumira, nem is tapad annyira, mint a többi itthoni gumi. Párom bringáján van, jó Landcruiser alternatívának tűnt, de az anyaga szerintem gyengébb. Azért persze használható, meg fele árban van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Somatom
veterán
válasz rétisün #166498 üzenetére
Sztem ha a fékezéshez fogást kell váltani, az már régen rossz. Főleg városban. Az enyémen egyujjas a fék és állandóan rajta is van az ujjam. Nagyon régen volt egy Pannonia bringám, amire koskormányt raktam. Nem is tudtam vele úgy bunny -zni. Ha városban megyek a montival, akkor rendszeresen fel kell ugranom járdákra, meg egyéb akadályokra. Ha nem tenném, akkor lassítanom kéne. Te tudsz úgy járdára ugrani a koskormánnyal, hogy a féken van az ujjad?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsocy
őstag
válasz Somatom #166521 üzenetére
Koskormányos országútival nem ugrálunk járdákra, ez nem erre való :)
Nem akartam belemenni a hitvitába, de tényleg megszokás kérdése az egész, ha a fékváltókar tetejét fogod tudsz úgy menni hogy rajta az ujjad a féken, és ezeknek az outi fékeknek elég egy kicsi húzás is hogy működjenek ha jól be vannak állítva. Amúgy pont a fékváltó tetejét fogva még a járdázás is könnyű mert ott meg tudod emelni a bringa elejét ha kell. -
bundli
tag
válasz parandroid #166464 üzenetére
A héten kvázi először ültem koskormányos gravel bringán és valószínűleg új volt a bringa, ezért a tárcsafék se volt bekopva még, ezért lehet erősebben kellett húzni a féket. Összességében kvázi 15 perc intenzívebb tekerés után elfáradt az alkarom a másfajta "szorítási" mód miatt, de ezt idővel megszoknám és kialakulna az izomzatom hozzá?
ZolkoW:
Nem rossz, bár azok a fékek hát....xy.zsolt
a kormányra szerelt szarvval a fékezési reakcióidő növekedése a gond .....ha már közúti vészhelyzetet említettél
Igen, ez még rosszabb mint a felső fogásos koskormányos pozíció, utólag átgondolva én is rájöttem.Hasaggymeg:
Pontosan milyen hátrányra gondoltál?Csak hogy leírjam pontosan mi is a félelmem:
Mikor az ember alsókarja olyan pozícióban van, hogy a hüvelykujja felfelé néz (tehát felső fogásban van a koskormányon) teljesen más izmokat mozgat meg és más mozdulatokkal kell kormányozni mintha a egyeneskormányról beszélnénk. Én ezt a különbséget egyből éreztem mikor először ültem ilyen gépen. Csak hogy még egyszerűbben szemléltessem: fogj kezet valakivel és szorítsd meg erősen, majd fordítsd el 90 fokkal az alkarodat, egyből érezni fogod hogy kevesebb/több erőt tudsz kifejteni az előző pozícióhoz képest. -
nagyúr
-
nmate91
tag
Minden megszokás és egyén kérdése. Aki ügyes, annak mindegy a kormány. Fékezés meg mindig is túlértékelt volt
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bundli #166524 üzenetére
Tény,hogy marokra szorítani nagyobb erővel tudsz,de hát egyetlen jó féket sem kell szorításod teljes erejével fognod.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kempetlen
tag
válasz Hasaggymeg #166528 üzenetére
Tárcsát meg ajánlott kifejezetten nem megtépni.
Ha nem tud valaki gyorsan megállni 1 ujjal / fék, esetleg 2 ujjal megemelni az orrát, az gagyi féket jelent felnis és tárcsás viszonylatban is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bundli #166524 üzenetére
Koskormányt az idő 90%-ában a fékváltókar tetején fogod. Én rutintalan (újra)kezdőként mentem vele poénból 140+ km-t, semmi baja a karomnak. Vagy ne szorítsd annyira, vagy gyúrnod kell még kicsit.
Jester: Megfogod a kicsi kezeddel, és húzod felfelé. Nekem inkább a hátulja szokott gondot okozni, ugrani sose tanultam meg vele, de ahogy írták, egy orazágútival ez nem is annyira jó ötlet.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #166529 üzenetére
Ugyanaz a történet,kell néhány tizedmásodperc,hogy ráfogj a fékre ami éppen elég késés egy eséshez.(Én úgy törtem össze térdem,kiállva,a kormányszarvat fogva nem tudtam fékezni időben. )
Jester1...hát megfogod az első féket,orra bux aztán mikor mikor végre magadhoz térsz felemeled orrod az aszfaltról.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #166529 üzenetére
Ja, van pár hasonló elvetemültebb túrakormány még, és ez majdnem az, mint a belülre szerelt szarvak. Olyat csináltam én is, és úgy tulajdonképpen simán kéznél volt a fékkar, míg ennél kicsit távolabbinak tűnik.
Az világos, hogy alsó fogásból a koson erősebben lehet húzni a féket, de annak nem erről kell szólnia, felülről sem szabad hogy erőlködni kelljen, és az izomláz kerüljön szóba
Nekem is volt pár lépcső, mire megelégedtem a fékerővel, most sem olyan, mint a hidrós a montin, de azért nem is marad el tőle annyira, hogy kompromisszumosnak érezzem. Talán vizesen a hangja, na az kegyetlenA bunny nálam is felmerült már kérdésként, igazából azt semelyik fogásban nem érzem biztonságosnak a koskormánnyal, de a magam béna módján talán fékkar fogásban csináltam eddig, ha egyáltalán. (van most a házunktól nem messze egy új fekvőrendőr..)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz ZolkoW #166534 üzenetére
Teljesen mindegy a fékerő, a kerék úgyis blokkol, ha felső fogásból húzom be, onnét meg úgyis csúszok tovább. Azt meg simán megoldom két ujjal is. Nem a fékerőn fog múlni, hogy sikerül-e kikerülni, ami eléd került.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #166535 üzenetére
25-ös gumival elhiszem, meg a hátsó nekem is csúszik, ha elbénázom (olyankor reménykedem, hogy nem látta senki), de az első azért nekem (42-es) nemigen szokott megcsúszni. A legjobb eddig akkor volt a fékerő, amikor a montis BB7-esekhez a rövid húzású TRP karok voltak fent, akkor felső fogásból is emelte a hátulját erőlködés nélkül
Most egy picit visszalépés, hogy a fékváltókarok többet húznak, magyarul nem olyan erősen, de még bőven jó . Csak már nem emelkedik a hátulja..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek az alábbi bringáról, szerintem elég jó ár-érték arányban, de azért kikérném a témában jártasabb emberek véleményét is, előre is köszönöm!
És ha esetleg még magáról a boltról is tudtok mondani pár szót, akkor meg aztán főleg üldözni fog a hálám.
-
TayRol
veterán
használ valaki gravel cangán sárvédőt? ha esetleg igen, milyet? 700x40C gumihoz.
-
cdl
senior tag
válasz nmate91 #166540 üzenetére
Akkor Én lennék az ellenpont.
Egy 6-8-10 éves karbon bringát nem szivesen ajánlanék nem hozzáértőnek.
Azok már sok mindent láthattak.
1-2 éves koráig ok, de persze ezt alá kell támasztani.
Persze lehet, hogy parás vagyok.
A linkelt Wilier rendben van, újban ennyi pénzért kb ezt lehet kapni.
Ha van a méretedben készleten, még lehet alkudni ebből az árból is.
Ha használt is játszik, keress valami fiatal gépet. Lehet találni, ha ráérsz. -
gabro0
őstag
válasz #75376384 #166218 üzenetére
Ismerős az érzés Néha én is csak az átlagot nézem, hogy meglegyen, nem figyelek a környezetre (bicajúton persze).
Ha nagyok a képek, lehet érdemes képmegosztóra (pl. flickr, gugli fotók) felrakni és onnan belinkelni. Persze csak akkor fotózz, ha nem megy a bicajozás rovására.
-
xy.zsolt
őstag
válasz HdRew #166539 üzenetére
9.5kg a súlya.....ami ha nem mászol hegyeket akkor nem jelent hátrányt. A Tiagra jó belépő groupset szerintem...jól fog működni. A biondobike-kal csak szóban kommunikáltam, úgy rendben voltak és rugalmasak. És az is igaz, hogy alu használt outi nem nagy zsákbamacska és ezért az összegért már 105 groupset-tel is kapsz bringát......vagy ilyet olcsóbban. The choice is yours!
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
zsocy
őstag
válasz HdRew #166539 üzenetére
Teljesen jó bringa ez a Wilier ha csak újban gondolkozol,és jó a mérete a készletes darabnak. Ez kb 300 ezerre jön ki, újban ennyiért nem nagyon kapsz ilyen nagynevű gyártótól gépet. Viszont ezért a 300 körüli pénzért tényleg sokkal komolyabb használt gépek vannak, akár a fent linkelt boktokból is, esetleg a tematikus facebook csoportokban.
Vagy nagyjából ugyanez a bringa csak féláron.
Igen, a használtban van kockázat, de azért ez nem autó, nincs bonyolult elektronika meg kettőstömegű, át lehet nézni, ki lehet próbálni átlag hozzáértéssel is. A karbonnal én is vigyáznék, de az sem olyan hogy titkos repedésekkel lesz tele, aztán egyszer csak felrobban.[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz INTELligent #165996 üzenetére
[alltricks][refund][gyorsan]
A korrektség kedvéért álljon itt a telópumpás vesszőfutásom lezárása: írtam az alltricks-nek, hogy a refundot kérném. Egy napon belül jött a visszaigazolás, hogy elindították (de inkább 12 órán belül).
Szóval nem ért kár, azt leszámítva, hogy nincs pumpám, meg vártam rá egy csomót. Figyelembe véve a COVID-19-et, azért nem mondom, hogy az összkép a negatívba hajlik (nyilván örültem volna valami kis kuponnak, de az nem jött össze).Hasaggymeg: a Stamp köszöni a műszerolajat (énmeg a segítséget ), így már nincs semmi hangja.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
_adaml21_
őstag
válasz xy.zsolt #166546 üzenetére
Csak úgy kíváncsiságból... Ha nektek kellene venni 250, max 300-ért használt alu outit, akkor mit vennétek?
Értem, hogy aluban nincs nagy kockázat, de azért én pl. személy szerint ilyen "sok" pénzért nem szívesen vennék 8-10 éves gépeket. 1-2-3 éves használtakkal szemben ellenben nem lenne sok kifogásom.
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest