Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #154091 üzenetére
Jó kérdés, fogalmam sincs
. Én csak összeraktam anno és működött, szal mivel nem volt gondom vele, nem ástam bele magam, azóta is úgy van.
Az Ikon mellett hogyan kötöttél ki? Azt hittem, hogy Conti 4ever, erre most egy Maxxis?Kíváncsi vagyok mi lesz a véleményed róla, mert tudtommal az Ikon az a Rekon apróbb bütykös tesója, amit ugy-e én nem szeretek. Mondjuk te eddig is gyors mintázatú gumit használtál ha jól tudom, szal lehet neked tetszeni fog. Bár én is benyelném, hogy jobban csúszik a Rekon, mint amihez szoktam és boldogan elkoptatnám aszfalton, ha a sűrűbb-apróbb mintázat miatt tényleg kisebb lenne a gördülési ellenállása, de sajnos nem így van, aszfalton is rosszabb a Nobbynál. Tudom, fura és már-már én is kételkedni kezdtem magamban, de úgy tűnik tesztek szerint is így van, itt pl. a Rekonra 31.1 wattot írnak, a régi mintázatú Nobbyra 30.8-at, az újabb mintázatú Nobbyra, amilyen nekem is van, 25-öt írnak (a kisebb jobb
). Szal nem elég, hogy az apró mintázat miatt jobban csúszik a Maxxis, még aszfalton is nagyobb a gördülési ellenállása. Talán az egyetlen amit szeretek benne, az a nagy sárga Maxxis logó, kvára esztétikus tud lenni
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG