- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #139355 üzenetére
Na végre . Én is ezt éreztem az elején, jobban csillapít, jobban gördül, más. Milyen szélesek azok a gumik és mennyi a súlyod? Mennyi tejet öntöttél bele? Ha 50ml-t és nem tartja majd rendesen a levegőt, pár nap múlva önts bele még egy ennyit .
2.3 vs 1.8 bar között én is nagyon megérzem a különbséget, aszfalton az 1.8 bar csak rövid távon jó, picit hosszabb távra már 2.5 bar-ra pumpálom újabban, amióta megvan a műhelypumpa (minipumpával 2.2 bar-ra is nehéz felpumpálni ) . Terepen viszont nekem a 66 kilómhoz az 1.8+1.7 bar tökéletes, már nem ráz annyira és a múlt hétvégém amilyen terepen zúztunk, ha ott nem üttem fel, valszeg sosem fogom...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG