- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Muton
addikt
köszi, lemértem az agyon a borda hosszát, kb annyi hogy ráférjen a 11-es sor is, most jelenleg van rajta egy 1,85-1,9 mm-es alátét, gondolom azt kell majd levenni 10-11-hez.
Most nekem 3x9 SLX van, amit szeretnék bővíteni, a kérdés az volt, hogy 2x10 legyen (már kosárban is vannak a cuccok a rose-nál és a bike-comonents-nél), csak utólag tutdtam meg, hogy 2x11 is lehetne, de meggyőztetek, és én is arra jutottam, hogy elég lesz a 2x10, amit eredetileg választottam ki.
köszönöm mindenkinek a segítséget!még valami: a középrész az mindenhol ugyanolyan széles? tehát ha nekem most SM-BB51 integrált csapágyam van, akkor jó lesz a helyére a SM-BB70?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #125800 üzenetére
Nem állítom hogy az igénytelenség netovábbja, de ezt így nem lehet eladni , tiszta sár az egész (csavar)
Most értettem meg miért olyan könnyű ez a gép, hát nincsenek rajta drótok . De komolyan, ez valami szuper vékony alu váz, hogy hogy lehet 12 kiló az egész? Vagy a kerekek annyira profik? Nekem a trek bringám ennyire kopár, de az épp csak 13 alatt van, sár és pedál nélkül.
De komolyan, hol futnak a kábelek? vázban baloldalt? mint a raven modelleknél?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125805 üzenetére
Kabbe , azt észrevettem, de csak a fotózás után. Rajta volt a neoprén láncvilla védő mosáskor, és amikor levettem, az alatt volt egy kis por. Azt letöröltem, de onnan nem.
A Focusnak volt két versenygeós váza, a Raven (karbon), meg ez. Ez alatt van a Whistler (asszonyé), ami a hobby/túrázós szint. Idén már nincs Black Forest, mert a gyár úgy döntött nincs igény a versenygeós aluvázra: karbon merev, hobbi merev, fullyk, ebikeok... ezek mennek a németeknél.
Nem tudom, hogy milyen vastag, de amit itt hallottam, hogy be lehet nyomni a falát valamelyiknek, meg hajlik, hát ez nem. A kerék az gyári, saját márkás felni meg Deore agyak, tehát nem súlybajnokok. Egy teló és hajtás vagy kerék cserével 10,x kg lehet. Ja igen, ez a legszerényebb változat, volt ebből Rebás 1x11, az jó súlyban lehetett. [link]A bowdenházak meg a fékcső a fejcsőnél mennek be és az alsócső alján jönnek ki. A negyedik luk elvileg a dropperé, vázon belül be lehet fordítani a nyeregvázcsőbe.
ZolkoW: pedál 355 g volt rajta, igen az plusz
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
smkb
őstag
Jó a BB51 at integrált XT-hez. Tök kompatibilis egymással a BB51 és 70. Csak papíron más szintet képviselnek... gyakorlatban meg lehet semmivel sem jobb a BB70. Az, hogy a Shimano a Deore hajtókarokhoz BB51 et ajánl az SLX/XT-hez meg 70 et, az porhintés. Pont úgy, mint ahogy a 11 es agyakat is külön kiemeli a Shimano... mintha nem ugyanaz lenne egy 9 es Acera is ...
-
Muton
addikt
köszönöm a válaszokat, cserélem, mert ahogy nézem nem kompatibilis.
mod: mégis, azt olvasom, h csak a tömítése más
@6030D: megy pivát
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #125805 üzenetére
Ritka az ilyen könnyű alu gép, de tényleg létezik pár, pl. ez is 12kg alatt van.
6030D: Durva mennyire jó allapotúnak tűnik, nem értem hogyan bringáztál vele
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
Más: MONSTER CROSS projekt indul! A lényege, hogy ki fogom próbálni a koskormányt, egyelőre a görgőn, aztán majd ha vége a görgős szezonnak, odakint is. Elsősorban mondjuk aszfaltra és lájtos terepre szánom, de éljen az újrahasznosítás, és legalább nem kell majd gondolkodnom, hogy elfér-e a 33-as külső. Vagy a 47-es. Vagy az 56-os. Sajnos nem az enyém a képen szereplő bicikli, de illusztrációnak ideteszem:
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #125800 üzenetére
Ilyen tiszta még nem volt életében! Ötös alá...de az a hajtómű nagyon állat,valamelyik kocabringás couch potato használhatta,hogy ennyire újszerű.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #125812 üzenetére
Váltani tud-e?
MONSTER CROSS: nagyon jól néznek ki, sok pénzem lenne, megtartanám a fókát és megcsinálnám ilyenre (bár esélyes, hogy hosszú lenne...). De valószínű el lennék egy sima merev villával is benne, mert csak a nagy gumi tetszik rajta egy CX/gravelhez képest, de ahova meg olyan gumi kell, ott meg szerintem keskeny lenne a kormány (lefelé, nagy sebesség....). Valami izlandi túrán tudom elképzelni, ahol sziklás úttalan utakon kell menni sokat.
Hasaggymeg: minden egyes nagyobb szerviz után ilyen állapotban kapom vissza, csak azt nem posztolgatom, mert itt mindenki (akinek mtb van) a sárra izgul. Gondolkodtam rajta, hogy az arcképed belegravíroztatom a hajtókarba, aláíratom veled, kap 3 réteg lakkot, és úgy árulom, mert többet érne, de egyelőre nincs olyan CNC-s, aki vállalná, hogy hibátlanra meg tudja karcolni ezt az ereklyét.
Te mennyiért vetted a 7000-est, ha nem titok?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Massmurderer #125817 üzenetére
Pedig elvileg sőt, hogy merevebbek, mint az átlagos levegős telók
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #125816 üzenetére
Hát sorry, mivel csak gyorsan kerestem egyet, és linkeltem, a sok között nem látszott, hogy mekkora. A saját képeimet mindig kicsire méretezem.
6030D: lesz váltó, egyelőre a kajla 1x9, aztán majd valami upgrade talán. Attól én is tartok kicsit, hogy a vázam már így is inkább hosszú volt, mint rövid, de a stucniban van még pár centi tartalék
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #125815 üzenetére
Ha jól csalódok,akkor 28500 az M&M Bikeban...a hajtókar meg túl keskeny a nagy pofámhoz.
jjeahh...ebből a lefty a legmerevebből annyi biztos,hogy elvileg.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parkr
őstag
[link] hát ez a pedál vajon mire jó? felborulni?
főleg vizesen olyan lehet mint a jég -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #125822 üzenetére
Múlt héten láttam (ha jól emlékszem) a canyonnál akciósan, gondoltam megmutatom, de már nincs, úgyhogy nem kell sírva fakadnod. Ötveniiksz euróért szórták a pórnép után a 40-30-22-t. Aki vett, az jól járt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125820 üzenetére
ja, a váltós ennyi, az ss nehezebb
az ss-re van most érdeklődő, a másikat is hirdettem pár hétig,mert az volt a gondolat,hogy kettő helyett legyen egy, ami kategóriában is feljebb van, de végül berezeltem, és levettem az on-one-t, mert csak-csak hozzámnőtt, és a ninert biztos nem rakom görgőbe. akkor meg az acélt használhatom másra is.. szóval úgy néz ki, kettő megmarad mégis.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #125824 üzenetére
Jártam én már rosszabul is,de hát amikor kell valami,akkor kell.Kiköltöztünk és marosvásárhelyi lakásunk árából befizettük az itteni 20 éves lakáskölcsönünk...előlegét. Szűk két évvel később az ottani lakás árával ezt kifizettük volna zsebből.Jövő után lejár a kölcsön... /OFF]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #125826 üzenetére
Fuuu..teeee...1évig jártam Marosvásárhelyre
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Massmurderer #125827 üzenetére
Én harmincig.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #125824 üzenetére
Néha értelmezhetetlen ez az árkülönbség,hisz még ma is van webáruház mely 50e körül vesztegeti ezt a hajtóművet kis-hazánkban. Ha van időd és energiád hónapokig lesni,előbb-utóbb biztosan megcsíped valahol pont azt mit keresel,de bár már lassan egy éve vásároltam,a 28e még ma is jó árnak számít,akár nemzetközi összehasonlításban is.Ugyanakkor noha engem sem vet fel a pénz,ha valamit megvásároltam nem idegesítem magam a későbbi,esetlegesen jobb árak miatt,nekem akkor,ott nagyobb elégtétel megvásárolni és használni valamit,mintsem a későbbi árán rágódjak.Van olyan ismerősöm aki házat épített saját erőből,de messze sem annyira büszke erre a valóban rendkívüli teljesítményére,mint pl. arra,hogy féláron "vette" hozzá a téglát.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #125829 üzenetére
Nekem megvannak azok az oldalak, ahol tudom, hogy van olyan, ami kellene vagy kelleni fog, azokat szoktam átfutni. Nincs fb-om, valamit nézni kell, de ezt nem neked kell magyarázni.
Jó áron vetted, külföldön sem sokkal olcsóbb, főleg ha csak azt rendeled, akkor a posta megdobja.Más: megvan a Squirt ellenfele, a jégmentesítő az utakon. Bár van sárvédő, de így is kap a hajtás a léből, másnapra full rozsda volt a lánc. Mondjuk csodák nincsenek, vízbázisú a cucc, a sós kombó meg gondolom még jobban oldja.
Maradt még itthon Rohloff olaj, tettem rá azt, tökéletes. 2 órás tekerés alatt egyből lett is olajsár, de úgy néz ki, hogy ez megvédi a fémet. Úgyhogy az "outira" nekem télre Rohloff, tavasztól wax. A hegyekbe meg marad a wax, hóban is tökéletesen működik.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
'New Inventions That Will Take Your Bike To Another Level' vidió, nekem az első váltó helyére szerelt sörnyitó a kedvencem, de a Pinion-szerű váltó és a tükör is jópofa. Egyelőre továbbra is láncváltó párti maradok, hiába tökéletlen
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
drosan
tag
Sziasztok!
Remélem jó helyre írok, segítséget szeretnék kérni, szerintetek mennyit érhet az alábbi konfig, ha meg szeretnék válni tőle (a vázat leszámítva az alkatrészek 2005-ösek):
Váz: Trek 8500 (2009) méret: 18"
Teleszkóp: Rock Shox Duke SL 76mm + Pop Lock
Felni: WTB LaserBeam XC 32H szegecselt / Mavic
Elsô agy : WTB Laser disc Lite 32H
Hátsó agy : Bike Positive
Kormánycsapágy : Ritchey Scuzzy Pro 1 1/8" alu
Váltókar : Shimano XT dual control
Fék: Shimano XT hidraulikus tárcsafék
Nyereg: Fi'zi:k Aliante Sport Mg
Hajtómû: Truvativ Stylo XR 175mm ISIS Drive
Elsô váltó: Shimano XT
Hátsó váltó: Shimano XTR -
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #125837 üzenetére
Ennyiért inkább egy rekesz sör, meg az spd...
Van ilyen is, ez szolidabb kinézetű, láttad már?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
Komolyan nem értem mi a fene recseg a görgős bringán. Szétszedtem már azt a nyüves középrészt, megzsíroztam amit meg lehet, picit hallgatott, aztán 15 perc után ugyan ott tartunk. Főleg mikor lassabban nehéz beálíításon küzdök igazán hangos, gyors sebességnél pörgetéssel nem jellemző.
VISZONT ha kicsit kifordítom a súlypontomat jobbra, elhallgat és csendes mint újkorában. Balra kifordítva nem hallgat el teljesen de ott is halkul.
Van bármi ötlet ez miféle elmebaj? El van repedve a váz? (a fejcsőnél valami félrehegesztés v mi lehet mert nem lehet vele egyenesen menni kéz nélkül)
Szerintem csak a görgőn csinálja, tavaly is volt hasonló, de akkor annyira keveset tekertem rajta hogy nem erősödött fel ennyire. Mikor kint mentem vele 1000km-t nem recsegett sehol, pedig járt minden terepen.de így is kap a hajtás a léből, másnapra full rozsda volt a lánc.
Ez annyiból jó hír, hogy legalább tudom ez nem csak az olcsó láncom miatt van így, másnak is berozsdál ettől a sós trutyitól a lánc.
Mellesleg a vízzel leöblintem dolog sem megoldás, főleg ha kint tárolod utána, akkor is marad rajta elég hogy belemarjon a rozsda."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #125830 üzenetére
A só az mindent kinyír,élőlényt,fémet.
(#125835) 6030D...négy pedállal nyomod kerékpáronként?
(#125842) trialboj...a rögzítése? Ha szabad görgős akkor nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #125838 üzenetére
hasonlót, vagy pont ezt láttam, de ezen nem látszik messziről, hogy micsoda
meg nem tűnik olyan igazi kényelmesnek a használata.. hozzám mondjuk az áll közel, hogy felcsavarozzak egy sima 20 forintos rendes sörnyitót kissé meghajlítvaa kávézást nyomatom, de a bringához kevésbé kötődik, sőt, talán mivel majdnem mindig sok tejjel iszom, nem is esik jól rögtön utána rábringázni, szóval ritkán vegyítem a kettőt.
ja, a Squirt-höz: épp most érkezik egy miniatűr adag kipróbálásra (nem is tudtam, hogy van gyűszűnyi kiszerelés, szerintem 1-2 kenésre elég csak), bár nálam a sós lé kevésbé játszik szerencsére.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ZolkoW #125845 üzenetére
Squirt por ellen is jó. Amióta azt használom, nem recseg a láncom. Előtte moshattam benzinben unásig, recsegett-ropogott.
Aztán lehet, hogy az alkalmazása előtt zsírtalanítani sem kell A számítógépemben két ventillátornak már erős ellenvéleménye volt a munkával kapcsolatban (bekapcsolva zörgött), így a csapágyait minden különösebb zsírtalanítás nélkül agyonöntöttem vele. Egyelőre halkak, és működnek
(#125830) 6030D
Vízbázisú? Nem valami könnyen párolgó oldószerben van feloldva?
Mindenesetre kipróbálom[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #125844 üzenetére
Minden bringán van két pedál, minden pedál kétoldalas SPD. Igazából csaltam, mert csak két bringán van ilyen, a görgős csak egyoldalas.
trialboj: 2000 Ft-os KMC lánc. Néha kúton lecsapatom, utána száraz pincében van.
ZolkoW: sok kenésre elég lesz, én két 120 ml-es flakont használtam el a két bringára április óta, kb 6000 km-en.
-=RelakS=-: dobozán rajta van, hogy Wax and water emulzion
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
válasz 6030D #125847 üzenetére
Azt a részt nem néztem. A láncot sem fogta meg, pedig a tiszta, felületkezeléstől mentes lánc már a víz említésétől is itt-ott rozsdul.
Azért akkor is megnézem, hogy fel tudom-e oldani vízzel, még ha ez bonyolultabb történet is kellene, hogy legyen
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic Mini Fly More Combo