Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #27070592

    törölt tag

    válasz Somatom #4396 üzenetére

    Minden frankón ment.
    Ja, nem.
    Kezdve azzal hogy a Wolfurti lehajtó zárva van. Aztán a Senderstrasse is zárva van útépítés miatt, meg kell kerülni egész Wolfurtot mire a vámplacchoz tudok férni. Az emlegetett biztonsági őrök sehol, ehhez mért káosz a parkolóban. Az ajtót se lehetett kinyitni annyian voltunk bent, kint is álltak a jónépek az út szélén, mindkét oldalon.
    Braun sped sehol. Álltak ott Braunos autók, kérdezem az embert hol az irodájuk, persze hogy a pálya másik oldalán, ott érdeklődjek. Átgurulok oda, ez nem az..még tovább kell mennem a zollbüro az nem itt van, de parkoljak le nyugodtan mert oda úgysem lehet bemenni 3.5 tonna felett, épp túrják az utat. Ballagjak be gyalog, 5 perc.
    Akkorjóvanakkor. Beballagok. Ül két SS-tiszt kinézetű fószer egy irodában, elveszik a papirokat, kb egy óra az ügymenet. Beszélnek angolul.
    Kész a vámpapír, hurrá, csavarjak vissza Wolfurtba, ott a vám. Ok. Osztrák vám, svájci vám, ticket, kávé, 15 perc az egész. Az útdíjticket nagyon korrekt, az osztrák terelést is beleszámolja a kilométer-korrekcióba.
    Tűzés Lustenauba. Szép nagy 7.5 tonnás behajtani tilos.., alatta kiegészítő szöveg, vagyis nyomás előre. A határnál a híd előtt szintén teherautóval behajtani tilos (kivéve laufcettel ex Wolfurt) vagyis nagy gázzal rá a határfolyó hídjára. Svájci oldalon laufcettelt kis ablakon be, majd tűz a lerakóra.
    Kifelé ugyanott üresen, a svájci oldalon tranzit parkoló, vámirodába be, útdíjticketet leigazoltatni, saját példányt elrakni.
    Osztrák oldalon shell kút, go-box ellenőrzés.
    Ja. Nagyjából ezzel ment el a délelőttöm. A többi nem érdekes.
    Mondjuk azt azért megnéztem volna, hogy egy betanított majom hol fagyott volna le először.

Új hozzászólás Aktív témák