- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bemutatkozott a Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra GPS
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Mostmár legalább tudom, hogy te is azok közé tartozol, akiket UFO-ként szoktam emlegetni. (láttam az adatlapodat)
Nincs kedved írni magyarul egy setup beállítós kis segítséget? Vmi olyasmit, amit egy autókhoz analfabéta is megért?szerk: ez a hét jó lesz, mert Road America az egyik kedvencem.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Haha, sajnos még hosszú az út odáig, hogy tényleg UFO-nak lehessen nevezni, de talán egyszer majd.
Ami a setupolást illeti, ez hasznos lehet, bár itt pusztán a változtatás hatásai vannak összefoglalva, de kezdésnek nem rossz.
Aztán van itt még ez és ez, esetleg ez na meg ez a táblázat
Látható rengeteg magyar leírás van, sokszor ugyanazt leírva, én nem tenném meg megint, mivel ettől senki nem lesz setupmester, ahhoz minden esetben ismerni kell a pályát és sajátosságait, illetve kell egy globális rálátás az egész fizikai háttérre. Viszont ha ezt mindet elolvassa valaki, akkor már kb. meg is tanulta őket, annyiszor említve vannak benne a dolgok.Szerintem órákat nem érdemes vele tökölni, le kell tölteni egy bevált ember setupjait fórumról, azon pár klikk, és kész is. Nincs spanyol viasz vagy magic setup, vagy ha van, azt már megcsinálta más..
Én tegnap kb 2 órát tököltem, hogy átfabrikáljam a korábban bevált GTros silverstone-i beállítását LS-re - és bár sikerült gyorsulni, annyira extrém set lett, hogy pár kör után használhatatlan volt -, úgyhogy felnéztem fórumra, láttam, hogy ugyanez a csapat töltött fel Brands Hatch-re valót, ami karakterben hordoz közös jegyeket LS-sel, belőttem a benzinmennyiséget és mentem is minden változtatás nélkül ugyanazt az időt, sokkal stabilabban.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
-
knbs
senior tag
Szerintem kar, hogy kihagytad. Ha az 1:24-es idot konstans tudod biztosan autozni akkor itt is a kozepmezonyben vegeztel volna. Persze ha az elso tiz a celod akkor az 1:21-es idot kell tudni konstans autozni.
PB-m a RUF-al olyan 1:22-korul volt gyakorlas tesztelesek soran, a versenyen az ovatos duhaj modban 1:24-el koroztem. Probaltam elkerulni a razos helyzeteket, amibol volt par a versenyen
Jo volt mert a gyors kemeny mag jot meccselt elol, az ujoncok ahogy en is csataztunk itt-ott. Szamomra egy cel volt befejzni a versenyt es sikerult is mindkettot abszolvani. Elso versenyem volt izgalmasra sikeredett a gurulo rajtos es a masodik verseny is.
Az allo rajtnal sikerult jo rajtot elkapni elore is jottem 3 helyet, termeszetesen az elso fordulo T1 az nagyon izgisre sikeredett.... volt nagy karambol amit sikerult kisebb serulessel meguszni.A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
fLeSs
nagyúr
Ha megerőltettem volna magamat max 0,5-1 sec-kel tudtam volna gyorsabb lenni, te meg 3 sec-kel voltál gyorsabb + láttam, hogy előző szezonban szinte minden versenyt megnyertél amin indultál, szóval nálam te már UFO vagy.
Köszi a linkeket.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
-Nyomtam egy bemelegítő versenyt a Cadillac-kel.
Wow. Ez volt életem legdurvább versenye az első 4 helyért, mert folyamatos csatázások voltak, eléggé fel is pörögtem. Az első picit gyorsabb volt nálam, szóval azt tudtam, hogy ő első lesz, de a második helynek simán meg kellett volna lennie, ~17 mp-re volt mögöttem a harmadik (útközben 2 esélyes elhullott ), amikor kipörögtem, mert túl sok gázt adtam. Megelőzött, aztán a következő körben ugyanott megint kipörögtem, és utolért a negyedik, aki újabb 10 mp-cel volt mögöttem, szóval végülis jó fél percet elb@szkuráltam a versenyből. Na mindegy.
Vicces, amikor egy-egy lekörözött emberke kitalálja, hogy most akkor elkezd versenyezni a verseny első két helyezettjével és cikázik az ember előtt. Asszem ez b@szta fel az agyamat mielőtt először kipörögtem.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Sztem felrakom youtubera, mert ezt sztem még egy kivülálló is élvezné. szoktam nézegetni ilyen iracinges versenyvideókat, de soxor tök unalmasak, mert nem történik semmi.
Sztem ez a legjobb."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Jaja ez a legjobb iRacing-es csatorna szerintem is.
Anno csináltam 1-2 videót még a karrierem hajnaláról, ha érdekel itt és itt megnézheted Majd egyszer lehet csinálok egy újrafeldolgozott szépen összevágott változtatot..nem túl minőségi videók, de akkor még nagyon kezdő voltam ilyen téren[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Áhh, nem fogom megcsinálni, mert nem értek hozzá és az iRacing grafikai beállításait is át kéne állítani. De ha érdekel vkit a replay, akkor feltölthetem, végig 1-2 mp-es különbséggel üldöztek vagy üldöztem az ellenfeleket (az első 3 poziért).
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
-
JoinR
senior tag
A Ford annyira nem érzékeny erre, nem is azzal van a baj, hogy nem veszi be a fokozatot, hanem hogy blokkol, ha nincs neki gázfröccs - itt látszik milyen pici is elég neki (na meg hogy lábfejjel mennyire nem tudom tartani egyenletesen a fékerőt, miközbe sarokkal küzdök ). Egyenesben visszaváltáskor nem is fontos adni, inkább csak megszokás, kanyarban már annál inkább, hogy ne törjön ki a hátulja. Persze a kuplungot azt nyomni kell. Másik lehetőség a bal lábas fékezés teljesen kuplung nélkül, ott nagyobb gázfröccs kellhet, de biztos ott is le lehet váltani gyorsan, szerintem a többség úgy megy.
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Én ezeknél a szekvenciális váltós autóknál a kuplungot egyáltalán nem használom, csak elinduláskor. És bal lábbal fékezek. Akartam is már kérdezni, hogy emiatt a kicsavart helyzet miatt másnak nem fáj a lába (térd környéki izületek), csak nekem?
Ez a turbo visszaváltás amit csinálsz a videóban nekem teljesen új, nálam jóval tovább tart visszaváltani, és én amúgyis min 2-esig szoktam lemenni."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Én igyekszem autónként úgy csinálni, ahogy a valóságban is. Az ilyen dogbox szekvenciális váltóknál amiknek külön váltókarjuk van, általában kuplungoznak: V8, WTCC, régebbi GT autók, Skippy stb.
Amikor a kormány mögött fülekkel kell váltani (Meki, RUF, F1, Indy, HPD), akkor csak induláskor kuplungoznak, a többit az elektronika intézi.
Radical-nál szintén váltókar van (az iRacing SR8-asában legalábbis), viszont nem kell kuplung, elég a gázfröccs, bal lábbal fékeznek. Ugyanígy a Star Mazda. Sőt, itt a Riley, ahol váltókar van, de kuplunghoz még pedál sincs.
Auto-blippel alapvetően megkerülhető a kuplungozás, hiszen sokaknak nincs otthon kuplung, én maradok a hagyományos módszereknél. -
zzeN
aktív tag
Not bad
-
v!ct0y
veterán
Road Atlantán mennyit mentek Cadillac-el?
-
fLeSs
nagyúr
Road Atlanta eddig a mumusom. 2 verseny, mindkettőt én b@sztam el.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nem ültem még versenyautóban, szal megkérdezem.
Melyik az életszerű?
1. iRacing: 2 cm-re hozzáér a gumi a fűhöz, és kipördülök
2. rFactor 2 EGT mod: gyakorlatilag nem lehet kicsúszni"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
Mentem ma egyet Lanier-en Legends Ford-al, mint egy mini gokart pálya
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JoinR
senior tag
Bár nincs személyes tapasztalatom, a fű elég csúszósnak hangzik Szerintem az iRacingben jól meg van csinálva, az ilyen jellegű csúszásokat nagyon jól lehet utánozni. Ha hátsó terhelt kerék éri a füvet akkor meg nyilván csúszás van egyből. Amúgy a műfű is nagyon jól meg van csinálva iR-ben szerintem, pont úgy rá kell tartani a kormányt a valóságban is, hogy egyenesen menjünk tovább (Silverstone T1 kijárat például).
-
fLeSs
nagyúr
Az utóbbi napokban frissítették az URD EGT modot rF2-höz, és rájöttem, mennyire gáz, hogy ennyire bekorlátozott az iRacing. Nyilván egyértelmű, hogy ha az ember online akar szimulátorral játszani, akkor az iRacing a legjobb, de azért kár, hogy egy csomó jó autó hiányzik belőle. Én meg megtaláltam azt (rF2-ben), amelyik minden szempontból a kedvencem: kinézet, hang, vezetési élmény, minden. [link] - ez a mod rF1-es verziója. De a Darche sem rossz [link]
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
Jól érzem hogy az alap csomaggal elég lassan tudom fejleszteni a licenszemet?
Tegnap sem volt verseny vagy TT és ma sincs idáig. Road-ból C, Oválból D kellene de vagy pályát kellene hozzá vennem vagy pályát és autót is."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
Lenyomtam életem első GT3 Challenge versenyét, bár egész idáig (8 héten keresztül) pont azért nem versenyeztem, ami végülis bekövetkezett a versenyen. Esélyem sem volt, semmi értelme nem volt beállnom. Otthagyott mindenki, aztán magamban körözgettem. Ez az egyetlen olyan verseny, amiben ennyire nincs esélyem.
Ez az Interlagos is olyan, hogy fogalmam sincs hogyan gyorsulhatnék az 1., 2., 8., 9. kanyarokban, ezekben nagyon lassú vagyok, 1.33.9 a legjobbam, de csak 1.34-eket tudok stabilan menni.
Az iRating per autót kéne bevezetni, csak az nem lesz soha.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Meg tudja vki mondani, hogy ha a Carburetor cupban versenyezni akarok, akkor elég megvennem csak az egyik autót?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
Rookie Promotions napon csak R-ből dob tovább?
Mert D-ből megvan minden, az SR is 3 felett van és nem lett C."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
Tegnap nyomtam egy versenyt a Cadillackel. A verseny totálisan arról szólt ami miatt gyomoridegem van minden egyes Global Challenge verseny előtt és ami miatt már csak max 1-2 versenyt megyek hetente ezzel az autóval. Ha nem rakják C vagy B licensz alá akkor a következő szezonban hanyagolni fogom
1. startnál az előttem lévő emberke beragadt
2. ezek után az első néhány kanyarban 3-wide versenyeztünk, mert néhány idióta nem tud várni, kb. örültem, hogy nem szorítanak le
3. a néhány kanyar után 8. helyre csúsztam (4. helyen kezdtem). direkt elengedtem őket, mert úgy voltam vele, hogy úgyis ki fognak csúszni
4. és igen, szépen sorban ki is csúsztak, 3. lettem - de persze örülhettem, hogy nem haltam meg, mert amikor visszajönnek a pályára nem igazán nézik, hogy ki jön mögöttük (F3)+ az utóbbi időben már nem bírom a Caddy motorhangját
Met: Az SR-nek el kell érnie a 4-et ha azonnali fellépést akarsz.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
Tegnap én is nézegettem hogy lesz egy Global Challenge, de aztán inkább nem indultam.
Egyszerűen nem értem hogy miért nem lehet megvárni hogy biztonságosan meg tudjanak előzni, a legtöbb idióta már az első kanyarban az élre akar kerülni de hogy miért arról lövésem sincs."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
-
JoinR
senior tag
Mindkettő vadállat a maga módján
A V8 egy nagyon más világ akármelyik autóhoz képest, röviden összefoglalva óriási erő viszonylag kicsi kanyarsebességhez. Nézegess róla videókat neten, szűk kanyarokban nekem idegesítően túlkormányzott, de én is csak 1-2x próbáltam, nincs megvéve. A széria reneszánszát fogja élni, ha megjelenik a Holden, ami pár ember szerint egyszerűbben vezethető lesz.A Radical szerintem jelenleg a legjobb autó iR-ben, félelmetes gép, nem lehet betelni vele. Itt van az egyik legerősebb mezőny, de az új gumimodell és reklám óta egyre népszerűbb. A közösség kiváló, szinte önállú klubként működik, a versenyzők ismerik egymást, a fórum él, setupok elérhetők, ha valahol, hát itt meg lehet tanulni szépen versenyezni és gyorsnak is lenni. Habár még nem mentem vele hivatalos versenyt, alig várom, hogy megjöjjön az új fékem, és azzal már biztos kipróbálom ha időm engedi.
Maga az autó idejeit tekintve hasonló a Star Mazdához, de mégis más stílust képvisel. Ki kell próbálni, és akkor meglátod, iracers.hu fórumán többen tudnak kölcsönadni account-ot.Ja mind2 jobbkormányos, ami valakinek esetleg zavaró lehet (én pl. jobban örülnék balkormányos Radical-nak de ez van), más népszerű széria viszont csak open wheeler-ben van. Skip Barber és Star Mazda is jó gépek, a SM biztos felkapott lesz, mert a következő update-ben megkapja az új gumimodellt, a Skippy-n meg már az van, és mindig is népszerű volt.
Ja és nemsoká jön a BMW Z4 GT3, bár nekem már így is túl sok GT autóm van, úgyhogy azt kihagyom.
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
2013 S4 week 13-ban a Radical-lal végigmentem majdnem az összes versenyen (vs RUF+McLaren volt a 24hr de funban) és a V8-at is próbálgattam, mert alapjáraton nagyon tetszik.
2014 S1 előtt még az volt a tervem, hogy ezzel a két autóval fogok versenyezni.
A Radical végül kiesett, mert nem igazán az én világom (ez a prototype-osdi), de tényleg mindenki asszondja, hogy nagyon jó.
A V8 Supercar egy brutál gép NTM4-en, sokak szerint ez az oka az alacsony versenyzőszámnak. Nagyon gyenge a tapadása (csúszkál össze vissza), brutál könnyű kipördíteni és könnyű vele kicsúszni is (az alulkormányzás ahogy JoinR írta). Ha szeretsz oldalazva autózgatni, akkor ez a te géped. A gázzal úgy kell bánni, mintha egy tojás lenne a talpad alatt, ezt a hasonlatot fórumon írta vki, és tök igaz, max gázt csak totál egyenesben lehet adni és minimum hármasban kell lenni különben halott vagy.
Szóval a V8-cal kapcsolatban az a lényeg, hogy ha ezzel akarsz versenyezni, akkor csak ezzel szabad versenyezni, semelyik másik autóval, másképp nem lehet normálisan megtanulni.
Sztem ha megkapja az NTM5-öt, akkor remélem jobb lesz és én akkor tuti versenyezni fogok vele, márha lesz mikor, mert én is a napokban nézegettem a nevezéseket, és számomra jó időben nincs is verseny egész héten.A V8-ról itt egy jó videó: [link]. Én emiatt vettem meg, bár talán inkább épp emiatt nem kellett volna megvenni. - figyeld a gázadást a bal alsó sarokban.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Ja még annyit hozzátennék, hogy a V8 nem egy túlszabályozott GT3 szabvány, iszonyat sok beállítási lehetőség van, abban tényleg el lehet veszni, rengeteg időt igényel.
A Radical-nál egyszerűbb a helyzet, de az se könnyű, de legalább nem a beállítás miatt
Ha csak alkalmi bepattanós versenyző vagy, egyiket se tudom nyugodt szívvel ajánlani, inkább megbarátkoznék mondjuk a Skippy-vel. -
fLeSs
nagyúr
Én a V8-nál amikor próbálgattam asszem csak 2-3 dolgot állítottam át és így elértem azt, hogy a Laguna Secán, Watkins Glenen és Interlagoson hiba nélkül tudtam körözgetni 30-40 percet. Azt mondjuk kétlem, hogy gyors lettem volna, de már hiba nélkül vezetni is kihívás... Ha most megint be kéne ülnöm akkor újra kéne tanulnom, mert azóta hozzá sem nyúltam.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Sztetek lenne aki nézne youtube-on egy olyan élő kommentáros csatornát, mint az Empty Boxé csak magyarban?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
TT-ből nem lehet kilépni az x tiszta kör megtétele után ugye? Végig kell várni míg letelik az idő.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Met
nagyúr
A warmup alatt történt események, (crash, falazás stb) beleszámítanak a verseny végi értékelésbe?
Mai történések:
- South Boston +0.09
warmup: 0
verseny: 0
Start 8, End 5- USA International -0.11
warmup: kis koccok
verseny: egy kocc, 1 falazás, 1 pördülés
Start 12, End 9- South Boston -0.14
warmup: koccanások, pördülés
verseny: egy kocc
Start 14, End 7Az USA-t még megértem ott viszonylag sokat rontottam versenyen de az utolsó?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
"A warmup alatt történt események, (crash, falazás stb) beleszámítanak a verseny végi értékelésbe?"
Én úgytom, hogy 50%-osan, de volt már, hogy hibáztam warmupban és nem vontak le pontot.
Más: nemtom ti hogy vagytok vele, de rájöttem (már hetekkel ezelőtt, csak most jutott eszembe ), hogy kezdőként sokkal okosabb lassú, könnyen kezelhető autókkal megtanulni a pályákat.
Amikor elkezdtem a Grand Touring Cupban a Solstice-szal versenyezni, a többi versenyen a gyorsabb autókkal is javultak az időeredményeim, főleg azon a pályán ahol épp a Soltice-szal versenyzek.
És rájöttem, hogy ez azért van, mert ugye soxor a gyors autókkal az az elsődleges célom, hogy egyáltalán kezelni tudjam az autót és így az elsődleges szempont az volt, hogy ne hibázzak úgy általában.
Viszont a Solstice-t baromi könnyű kezelni így nem is kell másra figyelnem, mint a pályára, az ideális ívekre és hogy kihasználjam a teljes útat, így gyakorlatilag be tudom gyakorolni szinte centire pontosan a pályák jó íveit (persze ezt most a saját tudásomhoz mérten értem).Pl. nemrég volt a GTC a Road Americán és ott is versenyeztem a Solstice-szal. Most a Global Challenge van ott és ahogy elnézem a 2:07-es eredményem elég jónak számít (sima top3), és ezt pár kör gyakorlás után hoztam megerőltetés nélkül, csak a fékpontokat kellett megkeresnem. Persze még csak a hét eleje van. Korábban csak próbálgattam a pályát (még a Solstice előtt) és 2:09-eket mentem.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Dudi08
tag
Igazad van, előbb a pályát kéne megtanulni, majd azon egy gyorsabb kocsival is eredményesebb leszel.
Bennem ma az tudatosult,hogy túl gyorsan akarok a versenyre jutni, nem hagytam elég időt a gyakorlásra és meg is lett az eredménye...
-60IR és -0,2 SR 2 futamon. Egyiken vétlen voltam, másikon azért összejött pár off track és contact is.
Ez a Ruf Cup elég merész dolog, már csak a kocsi miatt is. Spa sem könnyű pálya és a Ruf C-spec sem egy egyszerű autó szerintem.
Elég sokat kell gyakorolni, hogy jó futamokat tudhassak magam mögött.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eleglide C1 - a középérték
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OTP Bank topic
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Formula-1
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- Összeszerelt asztali számítógép eladó egyben vagy alkatrészenként
- Corsair Obsidian 500D Mid-Tower Üvegajtós gépház
- Creative Sound BlasterX AE-5 Plus belső hangkártya - RGB led szalaggal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest