Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megkezdte a Honor a MagicOS 9.0 bétáját
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
ntomi0730
senior tag
válasz radi8tor #103110 üzenetére
Igazad van, amúgy tudom mit jelent a szavatosság. A konkrét kérdésem az volt, hogy mi van akkor ha kijelző hibásodott meg? A válasz: természetesen cseréljük, de ebben az esetben csak 3 hónap a GARANCIA. Ill. a z egy év után minden esetben. Természetesen nem vitát akarok nyitni, Én csak a telefon beszégetésre hivatkozom, és amit írtam, csak jó szándékból tettem! Hívd fel a számot, úgy gondolom egy kérdést megér
[ Szerkesztve ]
-
Tibee86
nagyúr
válasz radi8tor #103110 üzenetére
Ha hivatalos viszonteladótól van és számlával tudod igazolni, akkor cserélni fogják a 19. hónapban is. Az más kérdés, hogy az itthoni szifonok kb 95% nem az.
"Többletjogok az Apple Egy (1) Éves Korlátozott Jótálláshoz képest magyarországi hivatalos vásárlás esetén:fogyasztók (olyan természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el) számára a vásárlástól számított 2 évig van lehetőség garanciális javításra" [link][ Szerkesztve ]
-
ntomi0730
senior tag
válasz radi8tor #103110 üzenetére
Mert nem hagyott nyugodni a dolog, meg tegnap már késő volt hogy megkeressem...[link]
A fontos részt kiemelném: Többletjogok az Apple Egy (1) Éves Korlátozott Jótálláshoz képest magyarországi hivatalos vásárlás esetén:
a cserélt alkatrészre vagy készülékre 1 év jótállás vonatkozik 90 nap helyett
fogyasztók (olyan természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el) számára a vásárlástól számított 2 évig van lehetőség garanciális javításra
Amennyiben a javítás vagy csere aránytalanul nagy költséget jelentene az eladó számára, vagy ha az eladó nem gondoskodik ésszerű időn belül vagy a fogyasztó számára jelentős kényelmetlenség okozása nélkül a javításról vagy a cseréről, illetve ha megtagadja azt, a fogyasztó követelheti a vételár leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől, és a vételár teljes visszatérítése ellenében visszaadhatja a terméket.
Az iSTYLE szervize, mint gyártói szervizpartner abban az esetben tudja ellátni a szervizszolgáltatást a magyarországi feltételek szerint, amennyiben a gyártó az értékesítést Magyarországon regisztrálta, hivatalos forgalmazónál. A hivatalos forgalmazók listája megtekinthető itt. Amennyiben a terméket először nem Magyarországon helyezték forgalomba, abban az esetben ezeknek a többletjogoknak a kötelezettje az eladó. A többletjogok igazolására a vásárlónak a vásárlást igazoló számlát kell bemutatnia.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OpenMediaVault
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Asszociációs játék. :)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A55 5G 128/256 GB (bontatlan, 2 év garancia)
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256/512 GB (bontatlan, 3 év garancia)
- IPHONE 13 PRO MAX 128GB SIERRA BLUE FÜGGETLEN GYÁRI GARANCIA 2025.08.12-IG
- iPhone 14 Pro 128GB Deep Purple független, garancia 2025.11.08.
- iPhone 13 pro, 256GB, független, fekete
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest