Hirdetés
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #43401 üzenetére
Miért antracittal?
Láttam képet googlen, árány szinű nyereg volt rajta. Jól nézett ki.
Ünnepek alatt takarítjuk a fékeket, le is festeném, de félek nem lesz rá időm. Ha rendesen meg akarom csinálni, az több nap. (Pucolás, csiszolás, festés két rétegben, száradás, összerakás).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #43418 üzenetére
100* jobb mintha valami racing piros plane arany lett volna.
Azt ugyis tudja mindenki hogy gyarilag nem olyan es csak viccess lett volna. Igy meg abszolute normalisan nez ki
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
senior tag
válasz BlacKSouL #43443 üzenetére
Az első is kopik, az is poroz, tehát elöl sem marad a felni makulátlan, de nem mindegy milyen mértékben. Elöl max akkor veszem észre pár napos intenzív használat után, hogy poros ha végighúzom az ujjamat rajta, de hátul szemmel láthatóan feketedik. Ezért nem okés csak.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #43470 üzenetére
Ez igaz. Meg az is, hogy az olajnyomás és a kenés nem egyenlő. A vékony olaj magas hőmérsékleten akkor sem jó. Túl folyós, nem tapad meg az elválasztandó felületeken hanem "lefolyik" róla így nem tölti be eredeti szerepét, hogy elválassza egymástól a mozgó alkatrészeket és azok ne kopjanak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz BlacKSouL #43600 üzenetére
Ha jó a termosztát, akkor ki sem nyit, hanem egy rövidzárt csinál, és csak engedi a vízpumpának hogy keringesse a motorban a folyadékot. Tehát ennek semmi értelme, nem idióták tervezték ezeket az autókat, maximum tönkretenni tudod ha okosabb próbálsz lenni, szerintem. Ha nem elég meleg a motor, a hűtőben a vizet nem használja semmire.
Én pl lefalaztam az EGR -t, na azóta később melegszik fel a motor.. de a szerelő szerint nem nyit alapjáraton indítás után..Hűtősapka hiba miatt, nekem forrt fel már a hűtőben a víz egyszer úgy, hogy a motor hőfok alig emelkedett pár fokot, mert a termosztát még szerencsére nem nyitott ki teljesen.
Ha a vizet töltöd fel és légteleníted, akkor is addig kell járatni a motort, míg addig fel nem melegszik hogy a termosztát elkezdjen nyitni, különben nem lesz jó a feltöltés.[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #43600 üzenetére
A fedés amúgy nem olyan "gagyi" módszer mint sokan hiszik, láttam én már gyári megoldást páréves bmw-n azt hiszem. Bizonyos fok alatt automatikusan zárt a műanyagretesz. Amúgy én sem fűtök amíg a hideget jelzi a műszerfal. (obd olvasó szerint 54-55 fok) Amúgy utána ha kapcsolok fűtést látható is, hogy 1-2 fokot esik a hőmérséklet, majd pár percig stagnál mielőtt újra emelkedne. De akkor is keveslem azt a végső 82 fokot.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 16Gb DDR4 3000, Seasonic Focus 650 Platinum
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #43622 üzenetére
Azt azért ne feledjük el, hogy abban igaza volt a kollégának, hogy a hűtőben nem áramlik a víz, csak ha üzemmeleg a motor és felmegy a hőfok. Termosztát nyit, víz megindul a hűtő felé és lehűl.
Amit segíthet a letakarás az az átáramló levegő csökkentése, így hamarabb melegszik be a blokk.
Mondjuk ilyen céllal én nem a hűtő elé tennék takarót, hanem a maszk (grill rács) belső felére, ahol bejut a menetszél.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #43694 üzenetére
Hát, egy darabig én sem fogom lemosni, esélyes, hogy az kétszeri alkalom évente nálam is játszani fog (előző tavasszal volt). Közte meg kb. havonta szintén egy nagynyomású csapatás.
A színt nem direkt választottam, kicsit féltem is tőle előre, de ez volt éppen a "használtpiac készletén".
[ Szerkesztve ]
-
-
Fkris
őstag
válasz BlacKSouL #44001 üzenetére
Nekem asszem 185 sport BluResponse van rajta több éve, elégedetten futotta ezt az évet, jövőre, még utoljára felmehet.
4 éves lesz jövő szezonra, kb 70e van benne.[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #44001 üzenetére
(#44001) BlacKSouL
CRX-en Accord topicban pont a gumi volt téma a minap. Dunlop, Bridgestone-okra nem mondtak rosszat. Esetleg nézzbe oda is!MÁS:
Ha valaki esetleg ilyet keresne, esetleg érdemes lehet megnézni.
Accord 7G Sedan benzin -
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #44019 üzenetére
Én nemrég ezen a kis buckán mentem át. Természetesen leért az orra. Mentegetőztem is az utasomnak, hogy pedig lassan mentem, erre mondta, hogy 0-át mutatott a sebességmérő.
-
Horel77
tag
válasz BlacKSouL #44145 üzenetére
Persze, a spórolás dologban igazad van. De nem gondolom, hogy egy textar átlagos használatra spórolásnak számítana, azért az se noname márka. Na jó, azért én is vezetek néha bakancsban. Viszont megsütni még nem sikerült eddig, de én 95 százalékban városban használom. Mondjuk ha hegyek közt laknék, meggondolnám az EBC-t, de így feleslegesnek érzem. Aztán ha tényleg odaér, hogy cserés lesz, lehet hogy már másképp fogom gondolni. Szerencsére még nem aktuális.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #44145 üzenetére
Köszi. Futólag átnéztem, de nem találtam. Eddig ebből a hozzászólásból indultam ki.
-
Fkris
őstag
válasz BlacKSouL #44184 üzenetére
Amúgy ezt nem is tudtam, hogy ilyen szinten elenyésző a különbség.
Csak hát kellemetlen ugye, hogy balról folyamatosan előznek.
Ezek szerint megszokást igényel a "spórolás".Most megnézem, hogy városban, 2000 felett kicsivel váltok el (illetve a nagy áttét miatt 60nál 4ben megyek, akkor pörög pont 2000t, ha 5ben van, akkor 1500ön van,de nagyon nem szereti), akkor milyen az átlag.
Mondjuk csak decikről beszélünk, mert 6,1-6,9 voltak 100as fogyik, ez már szvsz nem oszt nem szoroz, 18éves verdánál nagyon jo eredmény.Amugymeg fater azt mondja nekem mindig, igaza is van, hogy előbb vezetni tanuljak meg, ráérek utána a fogyasztásra figyelni.
Kövi auto ugyis egy hibrid CRX lesz, vagy egy NSX
Videót köszi, majd megnézem!
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
tag
válasz BlacKSouL #44145 üzenetére
Nem tudom hogy csinálod, hogy 6 lityivel elmegy, a használat körülményeit sem ismerem, de ez számomra egyelőre erősen elérhetetlen....
Másfél hónapos a Civic-em, alig 2000km van még csak benne, kímélve az átlagom 7,3.
Vidéken, városon belül illetve két közeli város közt autózom sokat, 1-10km-es távokon megyek, illetve néha autópálya Bp.ig. Ahol eddig remekül fogyasztott, az a M0-ás 90-110 körüli tempónál, de ott se ugrott le 6,1 alá.
Nem hiszek nagyon benne, hogy még nyers a motor és később csökkenne a fogyi....Eddig 1.6-os 110le-s Corollám volt, igaz az könnyebb is volt (1155kg vs 1275kg), ugyanilyen körülmények között használva, nem kímélve 6-7l között mozgott.
Az eco módot is próbálgattam, de a pesti csúcsban csordogáláson kívül alkalmatlannak találtam normális haladásra, és a fogyim se lett kevesebb.
-
Bandi18
tag
válasz BlacKSouL #44204 üzenetére
Köszi
Hát én semmit nem látok sajna :S Annyira poros meg rossz helyen van. majd vasárnap lecsvarom a kiegyenlítő tetejét, és akkor kihúzom belőle a csövet hátha azon tapintásra meg tudom állapítani a szintet.Gyári hűtőfolyadékot hol lehet kapni ?
Semmi nyomát nem látok folyásnak az alsó takarólemezen szóval olyan nagy gond nem lehet csak jó lenne néha csekkolni
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #44302 üzenetére
Egyébként ezt látja aki balra néz, mert ki akar kanyarodni mint a busz.
Ezt meg az aki 90-el jön onnan ahonnan ezek jöttek 200 körül vagy felette.
90-ről de még 100-ról is, meg lehet állni...Ugyanakkor az is kétségtelen, hogy egyre nagyobb divat a bizonytalan helyzetben is inkább kikanyarodás. Nem csak buszokra, kamionokra, furgonokra, de személyautókra is egyre gyakrabban. Ha egy Zillel közlekednék, és nem kellene nekem előre tudnom hogy a másik sofőr mit fog csinálni, akkor már biztos, hogy vagy 20 kocsit préseltem volna hulladékká, mert látja hogy jövök, mögöttem senki, kellene várni 3-4 másodpercet, és kijöhetne mögém, de nem, én jövök 55-el, kijön elém, lefékezek 20-ra, majd megyünk tovább 30-al... és akkor egyszercsak bakanyarodik balra. Ez annyira divatos lett, hogy meg is látni ilyenkor az eredményét. A gond az, hogy én egy 140 lovas Hondával ki tudok ugrani bizonyos helyzetekben, de egy mikrobusz, egy busz egy kamion nem fog tudni ugrani. Ő ott fog gyakorlatilag állni keresztben előtted. És az emberek azt sem fogják fel, hogy a lámpánál ha nem indulsz el csak mint a csiga, akkor nem halsz meg, csak ledudálnak, de egy kereszteződésben valaki elé kanyarodni csigamódra, az már veszélyeztetés. És ha folyamatos a kocsisor én is szoktam lassan engedni kifelé hátha valaki megáll és kienged az elsőbbsége ellenére, de csak városban 50-es tempónál. Lakotton kívül, de már 70-nél is inkább kivárom.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #44308 üzenetére
Ott is be van korlátozva 70-re az a kereszteződés. Ért vmit? Látod...
Veszélyes még pályán is főleg itthon ahol nincs szokva az utazóközönség, hogy gyorsan érkezel hátulról.
Kint ha 200-al veretsz az még semmi itthon meg majdnem legyalultam a kalapos Suzukist aki a 90-el cammogó kamiont kijött előzni 95-el.#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz BlacKSouL #44320 üzenetére
mindig azt mondta az oktatóm, hogy elsődlegesen nem a fékre állunk rá, hanem kormányzással (oké, nem 200-nál) operálunk... mondjuk 130 méteres fékútnál csak volt lassulás - kikerülés segíthetett volna talán, vagy ha minden mindegy, megemeled a kézifékkart, aztán nosza hadd repüljön ! Mindegy hogy, csak ne frontálisan, mert ott nincs esély!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen