Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Bibby #43474 üzenetére

    A vibráció sajnos "szériahiba". Ezek szerint az ufó és a szedán is vibrál. Végülis a motor tulajdonképp azonos ha 1.8. Sajnos ezen a 2008-as módosításkor sem változtattak, ami elég baj, mert a Hondánál egyébként alapból figyelni szoktak az NVH-ra. Itt a V sajnos hátrányban volt mással szemben. A klíma kapcsolásakor hirtelen többirányú terhelést kap a motor. Ilyen szempontból a kocsinak "buta" vezérlése van, mert nem kommunikálnak az egyes egységek: Amikor bekapcsol a klíma, akkor hirtelen összezár a klímakuplung, ami mechanikai terhelést ad a motornak, miközben bekapcsol a ventilátor is a kocsi elejében, amik indulása egy elektromos terhelést ad, ami a generátoron keresztül, az ékszíjon át ismét csak egy mechanikus terhelést ad. Ez a kettő az alapjáraton a saját önfenntartására beállított alapjáratú motort váratlanul éri, lefelé mozdul az alapjárat, ahol még jobban érvényesül a vibráció, és mire észbekap a vezérlő, hogy már alapjárat alá esett, és ad egy kis plusz gázt, addigra berezonált az egész autó.

    Az ablak csikorgás jellemzően egy a keretbe beszorult homokszemcse miatt van. Vagy idővel kikopik szemmel látható károkozás nélkül, vagy az adott vonalban megkarcolhatja az üveget. Érdemes valahogy kitisztítani. Ez lehet hogy az oldalsó keret, de lehet hogy az alsó részt érinti. Az oldalsó keretet én benedvesített fülpucoló pálcikával pucoltam, de azt eléggé fogyasztja, és lassú, kevéssé hatékony. De jobb híján jó.

    A meleg motor pattogása normális, sőt a víz keringése is. A vízpumpa leállása után ugyanis a víz megáll, a blokkban ott, ahol a legmelegebb, elkezd kitágulni, és kinyomja magát oda ahol kitágulhat. Erről is szól a tágulási tartály, amiben ugye mozog a vízszint a hideg és a meleg motor állapot között.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák