Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Qru #44309 üzenetére

    Az a kereszteződés pont nincs. Pontosabban ha Tarján felől jössz, akkor még a körforgalom után a legelején a Mol kúttól gyakorlatilag 90, mert végetábla van, aztán persze jön a gyalogátkelő és a buszmegálló, nomeg a betorkolló út miatt a 60-as korlátozó, de onnantól elméletileg 90 (ha szigorúan vesszük, hogy a betorkolló út feloldja a 60-at 90-re)

    Vagyis ettől a gyalogátkelőtől egészen az ipari parki balra kanyarodósávig 90 a limit, pontosabban a parkból kijövő "felhajtó sáv" végéig, és onnantól 110.

    A kérdéses kereszteződés pedig nincs veszélyesnek minősítve, nincs 70-es korlátozás, "csak" 90-es, és azért nem 110, mert ugye felüljáró, buszmegálló, úttorkolat jobbról, balról, lehajtó és felhajtó balra és balról...
    De kb. 3 éve nem láttam ott mérni trafit, ergo hozzászoknak az emberek, hogy a gyalogátkelőnél már 70 (azt még nem mérik), és onnantól padló 3-4 km-en keresztül Újlakig, ahol megint van 70-es tábla. Nem azért, mert én is 100-al megyek ott végig és aztán 110, tehát ott már mindenki haladna, csak 100-ról még ők is meg tudtak volna állni, vagy legalábbis túlélni.
    Ha viszont rendszeresen kiállnának arra a részre mérni, számtalan hely van ahova meg lehetne tenni, akkor talán jobban visszavenne mindenki. Vagy legalábbis többen. Én pl. potenciális mérési pontnak tartom, ahogy a gyalogátkelőnél is, régen mértek is, tehát biztos nem ott jutna eszembe állatkodni.
    Ugyanakkor 16:34 az bőven a délutáni csúcs eleje, jelentősebb forgalommal, ergo azért ebben az időben faszoskodni 200 fölött...friss infók alapján a 4-es golfnak 130 méteres ABS-es féknyoma volt, a másiknak meg valami 28 méteres folyamatos blokkoló. Mindkettő elkormányzás nélkül.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák