Hirdetés
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Na de ez egyszerű: Eco módtól függetlenül, te vagy sietsz, vagy nem. Ha sietsz, beállsz 150-re a belsőbe a sorba, szarsz az eco módra. Ha meg nem sietsz, akkor mindegy, hogy 120-al, vagy 110-el nem sietsz a külsőben, és akkor mehet a spórolás. Egyébként 3-400 km-nél rövidebb autópályázásnál 10-20 percekben mérhető a végállomáson az érkezések közti különbség 150-el vagy 120-al haladva, tehát ha pont csak ennyi időd van, vagy ennyivel később indultál el, akkor úgyis taposni fogod, ha meg nem sietsz, majdnem mindegy, hogy 20 perccel később érsz-e le az ország másik végébe, vagy előbb. De a légellenállás különbség miatt kisebb tempóval eco módtól függetlenül is spórolni fogsz.
Konklúzió: ne akarj spórolni is, meg sietni is egyszerre Vagy venni kell egy 530d-t. Az 140-nél kb. 1800-at forog eco pro módban
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen