Hirdetés

  • Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked

    ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

Új hozzászólás Aktív témák

  • flegga92

    senior tag

    válasz Chereiose #60631 üzenetére

    Itt írtam róla.
    Még annyival egészíteném ki, hogy szívósort időnként ki kell pucolni, mert lekokszolódik. Az utolsó mondat, csak a Sportra vonatkozik, 5 ajtósnál maradt a 4 csavaros felni és nem mindben van tükör index, ott az óracsoport nem sima fekete, hanem kicsit modernebb. Illetve van sima 3 ajtós amire utólag felpakolják a lököst, küszöböket stb. Ott is az óracsoport árulkodik erről, mert nem fehér számlapos.

    Motorválasztást neked kell eldönteni attól függően, hogy mire szeretnéd használni. Városban jó az 1.4, de előzéskor jól jön az a +20 paci és ott a VTEC is (mondjuk ettől ne azt várd mint egy VTI-ben, hogy hátbaver :DDD )
    Autópályán mindkettő sokat forog, az 1.6 elbírt volna még egy hatodik sebességet. Fogyasztás közel azonos, kint az 1.6 kevesebbet eszik pár decivel. 1.6 vegyesen 7-7,5l, csak főút 5,5-6l, de papás vezetéssel sikerült már 5l-t is elérni, pálya 7,5l
    1 misi felett simán lehet venni 1.6-ot. Sokkal keresettebb és jobban tartja az árát. Én 2 éve vettem az 1.6-ot 1,2m-ért automata klímával, Type-R szárnnyal, ez idő alatt az ára sem változott, ellenben akkor a jó állapotú 1.4 is 1-1,1m körül ment, most már beesett az ára 7-800e közé.
    Ha 5W40 vagy még rosszabb esetben 10W40 olajjal használták akkor ott kell hagyni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák