- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
"egy vagyon rá egy normális gumiszett."
Lehet, de muszáj minimum 16-os kerék rá, vagy a menettulajdonságok lesznek katasztrófa közeliek. Én most kezdem érezni, mikor a téli gumik már az 5ik évüket tapossák, hogy keskeny a 205/55 R16. A 225/45 R17 az optimális az 1.8-as civicre, akár tél van, akár nyár (és sokkal szebben is néz ki velük)."1.8-ban hatalmas vonzerő a hatos váltó. Nem forogja szét pályán a lelkét."
De, szétforogja. 3500-nál van 134-en. Ez sok. 8 fölött is eszik pályán, nem oda való, hanem országútra.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #45351 üzenetére
Csak a Tied csipeget ennyit... Nem forog sokat, inkább normálisnak mondanám, mintsem magasnak!
És igen, kell alá a szélesebb felni! De miért egy normális, biztonságot adó gumiszettért sajnálod kiadni a pénzt, ha már az autóra szánsz közel 2 milliót!
A levegőt nem rontod, de én személy szerint nem szeretnélek győzködni a Honda mellett! Volt több autóm, talán a Mazda volt még hasonló jó (96-os 626).
Amit vettem 17-es gyári Type-S felniszettet, azon 205-ös a gumi!
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
válasz Jaffa75 #45350 üzenetére
Most van G Astra és kifelé áll a rúdja. Emiatt is keresgélek, de még nem találtuk meg az ideális utódját. Lassan már minden topikban rontom a levegőt
"És igen, kell alá a szélesebb felni! De miért egy normális, biztonságot adó gumiszettért sajnálod kiadni a pénzt, ha már az autóra szánsz közel 2 milliót! "
Jó kérdés. Nekem egyszerűen drága. Megoldom, mert keresek olyan autót, ami maximum 205/55 r16 vagy hasonló.
Mindenesetre köszönöm a felhomályosítást
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
nagyúr
válasz Aladdin #45355 üzenetére
Amennyi nyomvályú van, és amennyit "elmászkál" ez mondvacsinált probléma. Kis emelkedőn vagy nyálkásabb úton kéne tempósabban elindulni, és a 205-ös gumi csak kapar. Nem a levegőbe beszélek, 6 éve velem van lassan a kis szaros. És megfelelő gumit kell venni 225-ből. A hankook pl. nem ultrakemény, igaz nem is annyira vérsportos, mint a Michelin Pilot Sport 3.
Az öregem mercijén is 16os kerék van, de mégis másabb, ez a honda egyszerűen veszít a sportosságából és a tapadásból a keskenyebb gumival.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
mgoogyi
senior tag
válasz -cobra- #45280 üzenetére
A másik speckós Eneos Sustina 5w-30 adait, meg a -20-as viszkozitását már beraktam egyszer.
Itt a kért összehasonlítás + 2 extra olaj:
Vmi nagyon nem stimmel ezzel az újabb acea c3-as adatlappal, 100 fokon 10 mm2/s-hez, 40 fokon 55 körüli érték szokott tartozni. Ennek így teljesen elcseszett a viszkozitásgörbéje.
-
-cobra-
aktív tag
válasz mgoogyi #45357 üzenetére
Köszi a számolást.
A C3-as Eneos Sustina 5w-30 adatait én sem nem tudom hova rakni, valami nincs rendben, igazad van.Akkor ezek alapján -20 fokon az alábbi a sorrend:
*1. Eneos Premium Ultra 0W-20
2. Mobil1 Advanced Fuel Eco 0W-20
3. Motul 8100 Eco-nergy 0W-30
4. Motul 8100 Eco-lite 0W-20*(megj. eneos.eu-n már API SN-t is tudja és kicsit más adatokkal rendelkezik, szerintem ezekkel már nem lenne első)
Kisebb meglepetés, hogy az 'olcsó' Mobil1 milyen jó értéket kapott, ár/értékben sztem nagyon jó.
Amit viszont nem értek, hogy a Motul 0w-30 hogyan lett jobb mint a 0w-20 (az adatok elvileg helyesek). -
z123456789
addikt
válasz Napfénysüti #45339 üzenetére
Én sima gépzsírral szoktam bekenni.
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #45305 üzenetére
A győri szervízben 70-80-100e Ft-ot mondtak.
-
demars
addikt
válasz z123456789 #45365 üzenetére
Az jó ár nem?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz mgoogyi #45367 üzenetére
Evi 10-12ezer futas, sok rovidtav. Ebbol kiindulva a kenes talan fontosabb, mint 1-2dl fogyasztaskulonbseg. Gepkonyv 0w20-tol 10w40-ig mindent ajanl acea meg sae besorolasra nem emlekszem mi kell neki pontosan. Nincs nagyon preferalt meg nem preferalt márka nálam, ha tudom hogy jo akkor beletoltom. 3 vagy 4 csere ota 5w40 sustinat kap.
-
mgoogyi
senior tag
válasz tboy93 #45368 üzenetére
Az első, ami eszembe jutott, az a motul 5w30 eco-nergy. Elég jó hidegben, meg 3.4-es hths-e van( a vastag 30-as és a 40-es olajok 3.5-től vannak, de azok hidegben rosszabbak). A hths mutatja kb a kenésbiztonságot, viszont növeli a fogasztást. A hidegben jó könnyűfutású olajok(acea a1 a5 c2) 2.7 - 3 körül szoktak.
-
Solad
őstag
Sziasztok!
Folytattam a nézelődést, de közben annyi változás van, hogy úgy néz ki, tovább maradok Ausztriában, sok lesz az 1000 Km+ ingázás így kicsit elkezdtem gondolkodni azon, hogy dízel kellene az 1.8 benzin helyett (8.gen Civic).
Mennyivel vállalnék nagyobb kockázatot a dízellel, megbízható konstrukció, van-e jellemző baja?
Illetve a facelift utáni autók felismerésére van valami módszer az első logó melletti légbeömlőkön kívül?
Köszi
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
BigBlackDog
veterán
A Honda 2.2 CDTI dízeléről én eddig csak jókat olvastam, szerintem relatív megbízható konstrukció lett. Értelemszerűen dízeles kiadások (pl. kettőstömegű, turbó) itt is előjöhetnek. Asszem, hogy talán 2009-től jöttek a faceliftes változatok. Ha jól tudom, akkor facelifttel kapott két légbeömlőt a középső maszk, szélesebb lett a tolatólámpa, talán eltűnt a puha plüss kárpit a beltérben, le lett matt fóliával takarva a műszerfal két oldala és asszem alap lett a gyári tolatóradar, ami plusz egy gombot eredményezett a műszerfal bal oldalán. Pl. itt tudsz bővebben olvasni róla.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #45372 üzenetére
+ A hátsó alsó szoknya már nem méhsejtes, hanem sima fényesszerű műanyag. Ezután volt még egy special edition szerűség, ahol minden külső, műanyag szürke elemek is fényezést kaptak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Winner_hun
félisten
válasz yodamester10 #45374 üzenetére
Miért ne ide írja? Leírni ugyanúgy le kell, viszont lehet később másnak is segítség lehet.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
yodamester10
őstag
válasz Winner_hun #45376 üzenetére
Mert 7gen accordból is van rengeteg fajta.Én mázlista vagyok mert kifogtam egy full extrást és még jó is.Nem biztos,hogy tele kellene írogatnom a fórumot
-
tag
Ha olajat vesztek, melyik shop-ot használjátok, ismeritek?
Motul-eneos olajat vennék....[ Szerkesztve ]
-
tag
Eza lengyel fickó néhány általunk is említett olajat tesztelget a maga módján...
-
csanyigabor
újonc
Sziasztok,
nem tudja véletlenül valaki, hogy a 2008as Accord-nak (ez: http://nepitelet.hu/autok/honda/accord_2008/) (ezzel a motorral: 2.4 i-VTEC) milyen a környezetvédelmi besorolása (euro 4 vagy 5)?
A neten többféle dolgot lehet olvasni és a mobile.de-n is össze vissza van megadva.Köszi.
-
Fkris
őstag
Skacok, lassan itt az ideje az első tengelyen a fékek(tárcsa,betét) cseréjének 6gen angol tütün.
Lángnál nézelődtem, mit érdemes venni?
Nipparts, textar, ferodo nál mi a sorrend (betét)?
Tárcsára meg egy ilyenre gondoltam.
Vagy egy ilyen EBC hez, érdemesebb lenne másfajta betétet választani?Használat fele város, fele autópálya, dinamikusan vezetek, de semmi kiemelkedő gyorshajtási hajlam
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Winner_hun
félisten
válasz yodamester10 #45377 üzenetére
Akkor minek van a topik? Ennyi erővel be is lehetne zárni, sőt, a fórumra sincs szükség...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Aladdin
senior tag
válasz csanyigabor #45381 üzenetére
Az összes 8.gen Accord Euro5-ös...
-
spiritex
veterán
Lenne egy kérdésem a Honda Jazz-emmel kapcsolatban.
Pár napja, főleg jobbra kanyarodásnál felfigyeltem egy repedt fazék hangra. Ma már nem hagyott nyugodni a dolog és az autó alá néztem. Az autó közepénél, ahol a kipufogócső kijön a kb 15 cm átmérőjű és kb. 30-35 cm hosszú hengerből (bevallom nem tudom mire való), ott a cső elvált a hengertől.Utána a kipufogócső megy hátrafelé és a vége előtt újra belemegy egy másik, de nagyobb ovális oldalú hengerbe (ezt sem tudom mire jó ), majd kijön belőle és ott a vége.
A lényeg hogy a cső és a kisebb henger fala, ott ahol a hegesztés elengedte, csuszolódik egymásnak, ez adja ki a hangot. Itt valószínűleg jön is ki valamennyi füst, nem láttam konkrétan, de szerintem logikus lenne.
Kérdés, hogy ez a hiba mivel jár? Kibír 2 hetet a szervizbe vivésig? Lehet addig így használni?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
Fkris
őstag
Visszaolvastam, EBC tárcsa és black betét lesz valszeg.Mint ahogy Overdose is tette rá bő 2 éve
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #45389 üzenetére
a betét még hagyján ha nehéz a lába vagy sokat megy (mint én kb 30k km/év)... de a tárcsa? Azmiaz?
Sokkal többet kellene bírnia normál használat mellett!
-
Fkris
őstag
válasz Winner_hun #45389 üzenetére
65k+ kilóméter van benne, azért az reális kopás szvsz
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz Winner_hun #45393 üzenetére
Nem, ezt még inkább Overdose tette bele, én kb 5500 nál járok 5 hónap alatt!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
tag
válasz z123456789 #45380 üzenetére
Priviben átküldené valaki TypeV Laci elérhetőségét?
[ Szerkesztve ]
-
-
Rolvik
csendes tag
válasz Segnior_Barthez #45397 üzenetére
Koszi a valaszt. Igazabol csak az asszony vette eszre ebben a hidegben amikor kint allt de ma kiprobaltam ahol 9 fok volt, es mar ott is kezdte, de ez max 1 mp volt kozvetlenul ahogy beindult es utana el is allt. Mentem fele utana ketszer is megkellett allnom de semmi nem volt. Holnap kiprobalom.
[ Szerkesztve ]
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz Rolvik #45398 üzenetére
Ugyanez. Rövid, harsány hang (bendix) csak az első hideg indítás által. Most volt a 120as szerviz. Érzékelte a szerelő is a zajt. Felhivott, szétszedték bekenték, ráolvastak... de eredménytelen lett. Az mondta talán 5e kmt még kibír, de lehet kevesebbet.
Van egy spanja aki felujit. Ha oda kerülök tájékozódom előtte.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...