- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
veterán
válasz Winner_hun #45198 üzenetére
Life is too short to stay stock!
-
Nevl
csendes tag
Sziasztok!
Erősen gondolkodom Honda Accord vásárláson (2.4 benzin 2010 utáni preferáltan), csupa jót lehet hallani az autóról, megbízhatóság, kényelem, élmény oldalról is, illetve megfelel a kritériumoknak is: erős szívó benzin, automata váltó, kényelmi extrák, mint tempomat, tolatóradar (+kamera) memóriás ülés, sok hely elől és hátul + nagy csomagtartó (bár ez utóbbiban "tölcsérszerű" kialakítás miatt nem vagyok biztos).
Láttam az összefoglalóban, hogy van olyan "törzstag" akinek van ilyen autója, tudtok tapasztalatokat megosztani a járgánnyal kapcsolatban? Mire érdemes figyelni, milyen típushibák vannak (rozsdásodás, futómű kopás, eszi az olajat stb.)?
Köszi,
Nevl -
JustInTime
csendes tag
Sziasztok!
9gen. civic 5D-be szeretnék a gyári riasztó és immobi mellé valami rablásgátlót/indításgátlót. Tudtok valamit ajánlani, ami jó és azért megfizethető is? Budapest és környéke...
Köszi szépen!
Üdv,
J.
-
nagyúr
-
őstag
válasz JustInTime #45206 üzenetére
Szinte bármit meg tudnak sajnos oldani, csak idő kérdése, úgyhogy minél több annál több időt nyersz, ha épp nem emelik fel a kocsit és viszik el valahogy. Én tetetnék bele váltózárat és 1 rejtett indításgátlót (gyújtás megszakító vagy ilyesmi) ha megoldható az alap mellé. Árakat nem tudok, de egy 9.gen Civic árához képest gondolom tizedébe sincs a váltózár és még egy kis okosság.
Vagy ott a pajzs tech: [link]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
JoolsNOS
veterán
válasz tboy93 #45207 üzenetére
Én múltkor láttam olyat ismerősömnél, hogy csak akkor indult az autó, ha egyik kézzel hozzáért a bicskakulcs nyitógombjához, másikkal pedig egy általa bekötött csavarhoz. Enélkül meg se nyekken az autó. Tök poén, bár nem tudom, mennyire megkerülhető egy tolvaj által...
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Peter.70
addikt
válasz JustInTime #45206 üzenetére
Mechanikus védelem, meg rejtett kapcsoló. Esetleg cerberos, de az piszok drága
(#45210) JoolsNOS: ilyesmire gondoltam én is
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz zolynet #45201 üzenetére
Ctek honnét jött? Eléggé felkúszott az ára.
Motorhoz vettem lidlis töltőt, de hiányzik a stekker. Lehet, hogy nem szenvedek vele, inkább veszek ctek -et én is. Ahhoz kapni csatit külön.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #45215 üzenetére
Nem találtam dugózható stekkert. Motor hátsó ülése alá vezetném, oda meg be tud jutni a víz.
Ebayen néztem sae csatlakozókat, de azok se vízmentesek.
Zoly: kösziAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz Peter.70 #45211 üzenetére
Leírtad, amit én is mondtam volna Rejtett kapcsolók, bekötött csavarok, 2 pördülés egy váll fölött átköpés. Plusz buli, ha ajtónyitásra újraindul a rendszer, így részint rablásgátlós is. A pajzs jó de drága.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kobe
veterán
válasz JoolsNOS #45210 üzenetére
Nalam is van hasonlo, a benzinpumpara van rakotve egy megszakito, igy ha nem zarom "manualisan" az aramkort, nincs gyujtas.
Mondjuk szervizben mindig anyaznak miatta, meg ha ceges autoval megyek, mar reflexbol kezdem "ujjazni" azt is...kollegak szoktak is nezni h wtf ?
Asszonygatlonak sem utolso, hosszu korom, mukorom is elegge ellehetetliniti az inditast -
nagyúr
válasz yodamester10 #45221 üzenetére
Erre megoldás egy garázs, vagy kerti beálló. Rég láttam/hallottam már lopóautós bandáról, persze ez nem jelent semmit. Sok riasztó meg már emelésérzékelős.
Ettől függetlenül természetesen nincs ellophatatlan autó, de minél jobban nehezítsük meg a dolgát ezeknek a szemeteknek!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #45221 üzenetére
Azert megneznem, hogy trailerre huzzak egy zart melygarazsban, melygarazsbol ami be van kamerazva + az utca is teli van terfigyelovel minden keresztezodesbe. A beallo meg olyan szuk, hogy en is 3* igazitva tudok rafordulni, nemhogy egy trailer
Ha sikerul neki eszrevetlen, en azt mondom megerdemli, had vigye, mert kemenyen megdolgozott erte
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Nem mindenkinek van ilyen helyen az autója Én vidéken lakok és csillag garázsa van,meg lesz is.Én inkább a szándékos károkozástól tartok,mint pl unokaöcsém jetájáról ellopott lámpamosó mélygarázsban kamerázott helyről mint utólag kiderült már senki nem figyeli a kamera rendszert.Vett bele újat beszerelte gondolta tesz egy próbát hogy működik és ami benne volt az nem mosott,hogy miért mert azt is megpróbálták kilopni csak eltörték így törötten visszadugták a helyére.Vagy felfeszítik a tank nyílást és leszívják esetemben a gázolajat.Én ezektől jobban tartok.A párom kerékpárjából kilopta egy kapucnis fickó az ülést csővel együtt /KTM/bringa,volt felvétel szerinted elkapták?Egyből rendőrt hívtam de hiába mert éjjel nincs szín a kamerán és mivel kapucniba volt nem látható az arca.
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz yodamester10 #45224 üzenetére
Egyik haverom corvin negyedben lakik. Mélygarázsban az autója mögött lelő robogóját kötötték el. Hiába van kamera és nézik a kilépőket is.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Kobe
veterán
válasz tboy93 #45225 üzenetére
Ez van sajna.... De ha ebbol a melygarazsbol barki kiszedi, akkor annak tenyleg csak gratulalni tudok:
Egyiranyu utca, szuk savval, szar utcatervezessel. A garazs bejarata elott parkolosav ami mindig tomott, masik oldalon 2 oldalt meg oszlopokkal korberakott jardaresz. Beallni en is egy 3-4* tolatgatassal rafordulassal tudok, trailer alapbol mar a kapun se ferne be, de mar az utcan sem tud forgolodni sem. Olyan trailert meg ami oldalt van kotellel felszerelve, nem lattam, max a batmobilt
Ezert voltam iszonyat beszarva multkor, hogy ha beesik a kuplung hogy a francba szedetem ki az autot
Mindez a rendorsegi korzeti megbizott irodatol kb 20 meterre, az utcasav mindket vegen terfigyelovel.
Kis teremgarazs, 12 autonak, elegge kontrollaltan, nem a lakok adjak ki zsebbe, hanem kulon ceg, a kapunyitok szama is limitalt. Szoval ha emberem elcsipi radioval a frekit, bejut a garazsba, kijatsza a riasztot, megtalalja a rejtett kapcsolot a kocsiban, vagy neadjisten jobbhijan kitolja valahogy mindezt ugy hogy se ki se be nem kapja le a 3 kamera kozul az egyik sem, akkor meg lehet egy sorre is meghivnam, de komolyan....nem lehetetlen, de amekkora melo es erofeszites lenne, meg tenyleg meg is erdemelne egy hideg italt, ugy elfaradna vesz esetere meg meg ott a casco
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Ez brutális,sajnálom a tulajt.Igaz nem most történt,de én ilyentől tartok nagyon.
[link][ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz yodamester10 #45228 üzenetére
a megoldás a casco... Ugyan szétverhetik ugyanúgy az autód ilyen semmirekellők, de nyugodtabban alszol, mert legalább a károd javát téríti a biztosító.
-
őstag
válasz Gabesz84 #45229 üzenetére
Én pl Cascot is megcseszhetem, mert az is csak a gyári cuccok bizonyos értékét téríti meg (főleg 20 éves autón), egy carbon elemet megrongálnak tuti nem fogom még a felét sem megkapni az árának/értékének, ezért inkább mindig csak olyan helyen parkolok le ahol tudom, hogy nem lehet gond vagy ha nem ismerem a környéket akkor nem a Hondával szoktam menni. Múltkor Csepelre mentem, ott még az offos családit is féltettem olyan környék volt, na ilyen helyen nem tudnának rábeszélni, hogy hagyjam ott a kocsit, akkor inkább fizetnék egy sofőrszolgálatot vagy trélert, de vigyék onnan.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
mgoogyi
senior tag
válasz BlacKSouL #31599 üzenetére
Kicsit régi hozzászólásra reagálok, de eléggé rá vagyok kattanva az olajtémára.
"Tudtommal annyi a történet, hogy az ACEA egyszerűen nem minősítette (még?) ezt az olajat, vagyis nem kapott hivatalos besorolást."
Ez egyrészt kicsit LOL, mert nem hiszem, hogy ingyen csinálna bármit az ACEA, másrészt
a 0w20 Premium Ultra nem teljesíti az ACEA A1/B1 A3/B3 A5/B5 egyikét se, ugyanis kevés benne a TBN, ami min 8 kéne legyen, de csak 5.1 van neki. (TBN = a savas cuccok semlegesítésére való bázis)Kicsit mintha paráznál a C-s besorolásoktól, pedig azok csak másról szólnak, mint A/B téma.
A C2 követelményei pl nagyon hasonlóak az A1/B1 A5/B5-re, azaz könnyű futású olaj, ahol az üzemanyagtakarékosság előtérbe van helyezve a nyírásstabilitással(HTHS) szemben. A fő különbség ott van, hogy a C-s olajoknál a SAPS (kéne, foszfor, stb.) mennyisége limitálva van, illetve kisebb az előírt TBN. Sok C2-es olaj szokta tudni az A1/B1 vagy A5/B5-öt, a C3-asok meg általában tudják az A3/B3 A3/B4-et.
Ugyanakkor nyilván a gyártók keze kicsit meg van kötve a C-s olajoknál, mert nyilván nem lehet olyan fasza olajat összerakni, ha tiltva van egy csomó összetevő."Cx ugye a kifejezetten katalizátorkímélő olajtípus (mod: pontosabban a gáz "utókezelés"-t is alkalmazó motorokhoz), de tudtommal a C-s olajok akkor használhatók (egyébként)katalizátoros autóban, ha a könyvük kifejezetten ezt írja elő. Létezik továbbá - a bonyolultság kedvéért - hibrid vagy semleges olaj, mely mind az A3/B4, mind a C3 minősítést megkapja. Ez önthető abba is, ami A3-at kér, és olyanba is ami C3-at. Gondolom ebben a katalizátorra vonatkozó adalék pont a határon van.
Nem mondom, hogy a C3-as olajtól tönkremegy a motor ami A1/3/5-t kér, de azért nem véletlen az az előírás, nem csak a hecc kedvéért írják ezt elő."Ez érdekes okfejtés, de ennél egyszerűbb a dolog: vagy rá van írva az olaj dobozára, hogy ACEA A1 v. A3 v. A5 és akkor lehet használni, ha meg ne, akkor meg nem. Attól, hogy egy olaj C-s, az nem jelenti azt, hogy egy A-s motornak rossz.
-
zsole84
senior tag
Ufo Civicre milyen nyári gumit garnitúra t (225/45 17 ) vennétek 100.000 Ft-ig?
Köszi!
-
mgoogyi
senior tag
válasz BlacKSouL #45020 üzenetére
"Illetve a 0W40-es olajok melegen kellően sűrűek ahhoz, hogy tökéletesen kenjenek, viszont hidegen jóval hígabbak, mint az 5W vagy 10W társaik. Vagyis hidegben jobbak. Melegen meg pont jók."
Ez így nem teljesen igaz. Szerintem a legtöbb ACEA A1/B1 vagy A5/B5 5w30-as olaj lenyomja -20 fokban a 0w-40-eket, az alattról meg nincs sok értelme beszélnünk Magyarországon.
Ebből a 3 adatból tudtommal elég jól becsülhető egy olaj tetszőleges hőmérsékleten lévő viszkozitása:
viszkozitás 40 fokon - viszk. 100 fokon - viszkozitási indexVan egy progi, ami ezt meg is csinálja, hogy a szerzőjétől idézzek:
"A 40 és 100 C foktól eltérő hőmérsékleten mérhető kinematikai viszkozitás számítása a szakirodalom által ajánlott ASTM D341 módszer alapján történik, ez kellőképpen pontos eredményt ad."Egy érdekes screenshot arról, hogy mennyire híg néhány olaj -20 fokon:
Az a Sustina 5w30 eléggé adja...
-
zolynet
veterán
válasz BlacKSouL #45071 üzenetére
Január 2.-án 12:45kor tettem töltőre Recond opcióval.
Most a 7. programnál tart, amire a használati útmutató igen sok időt ír.
Hány napig kell a töltőn hagynom ha a recond opciót választottam?Pénteken már gurulnék vele, de akár már holnap is.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz !Overdose! #45241 üzenetére
Nem kell a 8-as programnak lefutnia?
Gondoltam, ha már full lemerült akkor az összes töltésprogramon menjen végig.Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #45240 üzenetére
Nem kell a 8-ra mennie. A 7-es már azért zöld, mert jelzi, hogy feltöltött. A 7-ben már 100% a kapacitás.
A 8-asra elvileg 10 nap után, vagy a feszültség esésekor vált. Nekem még nem volt 2 napnál hosszabb ideig akksin, ezért nem tudom ez mikor történik. Mindenesetre mivel a töltő alkalmas szezonra letett autók hónapokig tartó kondícionálására, ezért el tudom képzelni, hogy hetek/hónapok alatt már átvált. Viszont szerintem annyit jelent a 8-as állapot, hogy a 7 után nem megy vissza a 4-re, de valójában ugyanazt csinálja "kicsiben", mint a 4. lépés. Csak nem akkora intenzitással.Röviden: Ha a zöld 7-esen van, már le is veheted.
Nekem ez most normál, minimum hetente használt autó esetén kb. 2-5 óra maximum. Pontosabban az 1-4 fázis lemennek 1 percen belül (ami normális a rendesen töltött, fiatal akksinál) és utána a 4. fázisban van néhány órát. Aztán az 5 is néhány másodperc, és utána ha normál módban van akkor egyből megy a 7-re, ha nem, akkor nyomja a 6. fázist.
A leghosszabb idő a már idősebb, és megnyúzott akksi esetén volt, reggel 9-kor feltettem, és délután 7-kor még ment a 4-es. Asszem pont ekkor láttam egyedül átmenni az 5-re, véletlenül, mert egyébként nem ott vagyok ahol az autó, és nem figyelem.mod: A Recond módot egyébként nem érdemes folyamatosan használni, csak először, ha mondjuk nem új az akksi, és aztán kb. évente elég egyszer. Vagy ha nagyon érezhetően gyengül.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
mgoogyi
senior tag
Valaki egy fotót tudna mellékelni az 1-es Jazz kézikönyvéből a motorolaj ajánlásról?
Köszi! -
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Windows 7
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest