- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Poco M3 - felújított állomás
Hirdetés
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Integra #28948 üzenetére
eneosra mostanában köpködnek, nem nem crx-es baromság, nem olyan mint a jazz spricnis mizéria
és tényleg fura színe van annak az eneos olajnak, én váltani fogok
motul 6100 synergie+ 10w40 -re a következő olajcserénélszerk: Imi nem mondta azt se hogy szar de azt se hogy jó
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
DeathAdder
veterán
Oolaj mellett nehéz állást foglalni, ez olyan mint a vírusirtó
Én Eneos párti vagyok, csak mert japán és kész, nem tudom mivel magyarázni Az 1 éves csereperiódus után is még arany a Sustina színe, a haverom 10w40-essel használja egy fél milliós autóban katalizátor nélkül. Az összeset végigpróbálta már, állítása szerint ebből eszik legkevesebbet a motor, és egyedül ez nem bűzlik...
Mondjuk láttam már két egyforma csomagolású Motult is két teljesen eltérő színnel és sűrűséggel, szóval szvsz egyik sem jobb a másiktól. Oda kell rá figyelni, és rendszeresen cserélni oszt jóidő
Az olajtársaságok kiélezett versenye a gyári beszállításoknál és a mindennapi életben nem engedheti meg, hogy kispóroljanak bármit is, szóval túl van ez lihegve nagyon..
[ Szerkesztve ]
-
xcbiker
addikt
Ma beültem egy haver mellé a Mitsbishi 3000GT-jébe. Azért fostam a vezetési stílusától meg ahogy ment a gép!
Szép nagy járgány.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #28936 üzenetére
Igaz, ezen része jogos, viszont utcára, mindennapi használatra szerintem túl kockázatos egy 3 turbos motor, gyári gar ide vagy oda. Soha nem volt szívem csücske a kihegyezett technika, a szívó - nagyobb ccm párosára előbb mozdulnék, ha a nagy teljesítmény lenne az elsődleges érv számomra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
xcbiker
addikt
válasz runner 125 #28961 üzenetére
nem rossz... [link]
tuti nem bírnám benyapénzzel.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
nagyúr
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #28964 üzenetére
előbb is így csináltam.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz zolynet #28957 üzenetére
+ Ati
és jól teszi, hogy nem foglal állást. ha szeretnéd tudni, hogy mit önt az autóba, akkor kérdezz rá konkrétan és megfogja mondani
most is azt mondom, mobil-1 vagy motul. 15 éve öntök a civicekbe meg a jazzbe- 0w-40 mobil-1-et és hibátlanok, zéró olajfogyasztás. ez a 10 évesnél idősebb az autó (van az már 15 is), "vastagabb" olaj kell bele... ehhhhhh, miért? jó motorba nem kell "vastagabb", egyszerűen hülyeség, gyönyörűen teszi a dolgát, lelkesen pörög fel, mintha új lenne. 2 civic, d16 és d14 mindkettő 250k km felett és hibátlan, gyári fogyasztás és nulla olajfogyasztás és a d14-gyel rekordidőt futottam bp-bécs között a 81-es úton...
és igen, nagyjából azonosak a motorolajok, a sae etc szabványok a lényeg, azoknak megkell felelni.
én sok éve valamiért a mobil-1 mellett tettem le a voksom és nem tévedtem vele, nem kockáztatok, minden hondába mobil-1 megy, a mitsuba is, leszámítva a 300v motult az intibe, meg az rr-be. mobil-1 nem a legolcsóbb olaj, nem is a legdrágább, de tény, nem a legolcsóbb. több százezer km után bátran merem ajlánlani régi típushoz is, ha az adott motor valóban gondozva volt.
szóval bátran útmutatok, fteljesen szintetikus mobil-1...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
-
Integra
titán
-
nagyúr
Imi 20k-t mondott elso gatlocserere + elso-hatso rugo cserere. Nem sok ez kicsit munkadijnak?
-
nagyúr
válasz DeathAdder #28974 üzenetére
lol
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #28973 üzenetére
2011-ben 23ezerbe került a futómű cserém (Iminél), gyári -> skunk2 pro-s
sztem jól belőtte, és ha valami szopófaktor fellép, lehet már azt is belekalkulálta
mintha úgy rémlene h nekem is 20k körül mondott, de a jobb hátsó nem akart úgy ülni mint a bal oldal, ezért volt egy kis baszakodás, 2.5órát csak elszöszöltünkLife is too short to stay stock!
-
-
nagyúr
csak azert sokallom mert a masik topikban 6-10ezres arakat mondtak
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #28983 üzenetére
Ez kurva sok mondhat bárki bármit.
Az oké, hogy márkaszervizben már ha a kilincset megfogod 20 ezret fizetsz, de ott is láttam már gányolt munkát. Sőt...
Az én mesterem akit nem cserélnék senkire pl. egyik haverom Toyota -jában 30 eur-ért cserélte a kuplungot, legalábbis a kizárólagos munkadíj ennyi volt.A vti-men amikor futóművet és rugókat cseréltem 20 eur -t fizettem...
Ajánlani nem tudom, mert külföldön van
-
m3tr0
senior tag
válasz DeathAdder #28984 üzenetére
Nem ez nem sok.
Az,hogy neked valaki 20-30 euroért elvégzi azt amit egy normális szerelő 20-30 ezer ft-ért csinál az neked jó.
De nem reális.
Itt vidéken akihez én hordom az autókat 3000 Ft/óra díjban dolgozik, ami nem sok.
Nekem egy 10-est kért amikor a 2 hátsó gátlót kellett kivenni és lecserélni a két rugót rajta.
Sok? Nem, még pedig azért mert rohadtul nem egyszerű kiszerelni főleg a berohadt csavarok és a szilentek miatt.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
a berohadt csavarokat kiflexeli, uh lehet abbol is uj kell
Integra: megkerdem mashol is, nem csinalok belole problemat, eleve Imi azt mondta hogy november elott nem er ra, de en okt31-en elutazom kulfoldre es meg elotte meg akarom csinaltatni
Egyebkent en elegedett vagyok Imivel, nem a legolcsobb az teny, nincs is raszorulva arra hogy a legjobb arakat mondja, igy is tele van a naptara. Hozza mondjuk olyan hibakkal erdemes menni amirol gozod nincs mi, mert o nagy valoszinuseggel ravagja. Olajcserere meg viheted barhova
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #28984 üzenetére
Helló!
Öcsém szervizben dolgozik! 8700 ft az óradíj ott!
Maszekban ők is 3-4 ezer körül dolgoznak óránként!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
4000/ora mondjuk okes, de ez elvileg 2-3 oras melo akkor az max 3*4000=12000, nem 20, de mindegy meg kell csinaltatni ez van
-
DeathAdder
veterán
Nem vitatkozni akartam (azon meg had ne, hogy "a normális szerelő" 30 ezerért csinálja azt meg amit az enyém majd egy nullával kevesebbért), csak megállapítottam, hogy akármilyen munka is legyen egy autón ami önmagában csak egy alkatrészcserében nyilvánul meg, és bőven elkészül egy munkanap alatt, azért 20-30 ezret elkérni valami eszméletlenül sok, főleg annak fényében, hogy nem is kell nagy szaktudás hozzá, mert gyakorlatilag bármilyen sufni mester meg tudja csinálni (persze én sem bíznám olyanokra), és most nem a márkaszervizekre gondolok.
Van felénk is olyan műhely ahol ha már beteszed a négy kereked elkérnek 10 ezret, de oda nem vinném, mert állatok mind, ahol te is csak egy potenciális pénzforrás vagy a melletted álló még másik 4 autó közül, és csak barmolni tudnak.
Nem az alapján választok mestert h milyen vastagon fog a ceruzája.
És érdekes mert ismerek mestereket akik otthon maszekban szaré-húgyé nagyon igényesen és percízen dolgoznak, míg a munkahelyükön a szervizben azt se tudja milyen autón dolgozik, teljes a zűrzavar, a hajtás, minél előbb végezni kell és menni tovább, nincs az a nyugodtság amit az alapos jó munkát megkövetelné.Jézusom mi lenne ha egy francia/német/olasz tömegautóm lenne és ilyen órabérekért vinném szervizelni, asszem ingem-gatyám rámenne
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz demars #28988 üzenetére
Itt fehérváron egy maszek majdnem ugyanannyiban van kb, mint egy márkaszerviz, mondjuk a nagyon olcsó sem valami jó, már belefutottam egy két szerelőnek mondott emberkébe, aki jól elbaxta az akkori verdámat.
3000-től megy az óradíj, szla nincs, 6-7-8e-ért meg már kapsz róla.
Sajnos minden jobb helyen van egy olyan szerelő egy csapatban, aki holt hülye az adott feladathoz, és én mindig bele futok az ilyen esetekbe. Ilyen balszerencsés vagyok. De nehogy már ezért fel kelljen mennem Pestre, mert itt egy nyomorult értelmes hondához értő szerelő sincs!Ha hozzá kell nyúlni a vezérlésemhez a lánc miatt, akkor abból tuti honda márkaszerviz lesz vagy Imi, mert még itt senki nem látott fejérben k-s motort, akiket kérdeztem...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz honda23 #28991 üzenetére
Itt a falunkban ahol lakok egy szerelő srácnak is civicje van. Vele dolgozik öcsém is. Fiatalok igaz, de ha valamit nem tudnak utána járnak. Nem esnek neki nagykalapáccsal...
Sajnos itt sincs "hondás" szerelő, sőt még márkaszerviz sincs. Sopron, Győr vagy Szombathely...
De láttam, hogy dolgoznak a fiuk, egy vezérlés csere miatt nem viszem máshova.
Napi, heti szinten szednek darabokra motort, váltót stb.... olyan kocsin is amit még nem csináltak.
A szervizben is elküldik felújításra az adott alkatrészt (hengerfej, váltó, generátor stb.), ezt teszik öcsémék is. Tudják, hogy hova kell küldeni, ki dolgozik jól és olcsón.
Mikor elhoztam a kocsit aznap este le is kaptuk az önindítót. Szétszedtük, kipucoltuk, bezsíroztuk. Olyan mint az új! De rá kellett jönni, hogy lehet leszedni...
Célszerszámok vannak, így csak agyalni kell!
:-)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
xcbiker
addikt
Jó kis árak....
Asszem én veszek egy pár rugó összehúzót és neki állok magam a gátlócserének a mélygarázsban, ha ilyen árak vannak.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
A heti projectem (eladásra is):
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #28990 üzenetére
miért? ezt te döntöd el? vagy te sajnálod rá a pénzed és másképpen költöd el? vagy neki éhbérért kellene dolgozni, mert csak egy szaros autón cserél ki pár alkatrészt, csavart lazít, kalapál, meghúz? ez valami alacsonyabb értékű munka, mintha az ember a számítógépen nyomkodja a gombokat, vagy hogy kell ezt érteni?
mindenki sír, hogy ki és mennyire drága, még akkor is ha szakemberről van szó. haljon éhen de azért szereljen? még az is sír, akinek nagyon nem kéne, nagyon nem illik.. azért sírjon valaki, ha rossz helyen, nulla szakértelemre költötte a pénzét, az jogos, majd legközelebb nem követi el ezt a hibát, de hogy már szakemberekkel is így bánunk?
azért mert neked a haverod haveri alapon szerel, másnak nem fog. csak te szerencsés vagy ebben a helyzetben. de nem ez a normális. vagy úgy gondolod, hogy keressen x ft-ot és egy fokkal se többet, mert neked több kell maradjon a zsebedben? neki akkor miért nem lehet?
közben te is azon törekszel, hogy maximumra tömd a zsebed...
és az miért lesz jó, ha netán elmaradnak a szerelései és lehúzhatja a rolót, mert sokan 1-2-5e ft-on szarrágóznak mikor milliós autóik vannak és ez pont elég ahhoz, hogy netán majd ne érje meg már neki üzemelni, mert nincsen arányban az extra munka és a vele eltöltött idő? aztán lehet menni márkaszervízbe 2-3x-os áron, nem állhatsz az autó mellett és azon zakatolhatsz hogy ki és hol basz át, egy jóízű röhögés és duma helyett.. mert igen, mi tesszük tönkre a rendszert az ilyen húzásokkal.
gondolkodjatok már rendszerben, kicsit (jóval) nagyobban... nem csak a szakembert fizeted meg, hanem fenntartod a rendszert, hogy működjön és hosszútávon is nyugodtan tudj élni, legalább ezen a téren tudd, hogy nem kell idegelned magad, van ezer másik dolog az életben arra..
hányszor hallottam már az iminél, hogy hogyan próbálják meg lehúzni, hülyére venni, meg szarrágni.. mert igen, ez az. és ez nem pénz kérdése, mikor milliós autók állnak a műhely előtt.. meg, hogy és ki szerezzen be alkatrészt etc...
igen, pár alkalom után feltűnik, hogy valaki milyen szervízre megy csak el és minél tűnik el, nem hülye ő sem, ahogy más szerelő sem.
csak remélni tudom, hogy nyereségesen és örömmel tudjon működni továbba is, mert az csak nekünk lesz igazán baj, hogy ha becsődöl, ezért is szurkolok neki, hogy sikerüljön neki az átállás, ha meglépi.ezt most nem konkrétan rád írtam, egyszerűen ezt látja az ember iszonyú sok helyen, ez egy teljesen általános jelenség.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz Integra #28996 üzenetére
Két féle ember van...
Aki nem szeret szopni és aki nem rest szopni.Akinek van pénze, de nincs ideje és megfizeti a szakembert... vagy egyszerűen nincs tehetsége a szereléshez.
Vagy akinek kevesebb pénze van, de van ideje, tehetsége ahhoz, hogy bizonyos dolgokat maga elvégezzen. Ehhez persze gyakorlat kell, néha szopással jár és lehet többe kerül a leves mint a hús... de tanulhat belőle az ember. Én többnyire így tanultam meg jó pár dolgot, hogy nem voltam rest szopni.
Hétvégén pl a gátlócserének estem neki magam, de rugóösszehúzó nélkül kudarcba fulladt a dolog.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
demars
addikt
válasz xcbiker #28997 üzenetére
Hát igen... Én is nekiállok magam sok munkának (olajcsere, váltó olaj csere, szűrők cseréje, lámpa, izzó csere stb..) amihez nem kell -bontani. Sajnos nincs helyem, pici a garázs. Ezért kételkedek be haver műhelyébe, amikor szabad. Ha, meg már ott vagyok úgy is segít... :-)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
xcbiker
addikt
válasz runner 125 #28999 üzenetére
civic 6g 3d csomagtértálca
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Parfüm topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Xbox Series X|S
- Háztartási gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen