- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15392 üzenetére
A "leállás" vagy karbantartás? Nem mindegy.
Nem a tervezett karbantartás miatt van most gond, hanem azért, mert nem készültek fel rá, és ezt sem jelezték az ügyfelek felé.
Amit te valahol olvashattál, azt "senki" más nem látta, és a Gránit ezen oldalán sem volt kiírva, pedig biztos másnak is feltűnt volna, hogy van egy ilyen bejegyzés akárhol.Szóval lehet ezt szépíteni, de nem érdemes már.
Nem értem a hsz-ed másik felét miért nem nekem szántad, ugyanis én hivatkoztam példaként a lakásvásárlásra.
Szerintem a ház vételár kifizetésnél, lakásvásárlásnál is életszerű bizonyos esetelben, hogy hétvégén történjen az AFR átutalás, ha a kifizetési (szerződés szerinti) végső határidő hétvégére esik, és pl. hétfőn már szerződésszegéssel tudja csak teljesíteni a kifizetést, ami után kötbért lehet követelni. Ami szintén kár lenne, ha a Gránit miatt nem tudunk utalni hétvégén...
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz dptrsk #15428 üzenetére
Azzal fognak védekezni, hogy a netbank felületén "szabad formátumú levélben" tájékoztattak arról, hogy a hétvégén karbantartás lesz.
Ennyi.A gond, hogy kb senki nem nézi a netbankot, mert az applikációban mindent el lehet intézni. Én legalábbis amit akartam, el tudtam intézni.
-
addikt
válasz dptrsk #15428 üzenetére
az épületben a karbantartás tervezett volt, a leállás szerintem nem. és kb innen indul a történet, már csak a honlap átköltöztetése egy bő fél napig tartott nekik, valószínűleg világvégéről (Balaton) kellett visszahozni valakiket, akik a honlapot újra tudják indítani.
kíváncsi vagyok az MNB mit lép majd, illetve nem értem, hogy hogyan nem lett ebből hír még mindig sehol se.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz dptrsk #15438 üzenetére
számomra az, amit a fb-on csináltak, illetve nem csináltak az jobban elgondolkodtat a váltáson, mint egy ilyen nagy leállás (IT-ban dolgozom, tudnak összejönni a dolgok, biztos vagyok benne, hogy volt olyan ember, aki 30+ órája ébren volt. hibátlan rendszer nincs. ezért írom, hogy egyszer be lehet nézni valamit nagyon durván), de utána ilyen szarul kommunikálni, az már tudatos döntés, az nem hibázás.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15457 üzenetére
Nem írtam le, hogy az OTP szervereivel azonos IT rendszert kellene a Gránitnak is kialakítani...
Többesszámot használtam, nem legnagyobb bankot, hanem "nagyobb bankokat" írtam, az nem az OTP akart lenni.Akkor talán az nem túlzás, hogy a Gránit nem talált meg semmilyen "középutat"
[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz dptrsk #15461 üzenetére
"...A Gránit se pazarol, nem vesz extra szervereket, hogy a mostani helyzet utáni extrém terhelést 1(-2) napig ki tudja szolgálni...."
A Gránit se pazarol, nem vesz extra szervereket, hogy a mostani helyzet utáni extrém terhelést 1(-2) napig még nem tudja kiszolgálni.
Lecseng az őrület, ami bennem is van, és utána használhatóvá válik a bank.
-
addikt
válasz dptrsk #15461 üzenetére
igazából nem átlagos terhelésre kell lőni, hanem jellemző csúcstethelés fölé kicsivel, illetve százszor annyi ügyfél nem jelent százszor annyi átlagos terhelést. azt sejtem ez inkább valamilyen Poisson eloszlással közelítendő, de az ilyen szintű valszámot/statisztikát már sosem szerettem
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15461 üzenetére
Nem a kérdésemre válaszoltál, és amit leírtál az csak egy elméleti számolás...
Vagyis, akkor a Gránit megtalálta szerinted a középutat Nem gondolnám...Egyébként meg nem is írtam, hogy minden banknak a túlterheltségre kell beruházni, hanem a Gránit mivel "kis" bank, jóval kevesebb ügyféllel, számlával, ezért nem nagy beruházás lenne, hogy egy kis túlterheltséget is elbírjanak akár.
Nem tudtam, hogy "ti" esetleg bankban dolgoztok, de így akkor "ti" jobban tudjátok, hogy a gyakorlatban melyik bank mire ruház be...
A Gránit biztos nem "pazarol" még a megelőző tájékoztatással sem, nehogy tudják az ügyfelek mi történik éppen.
A "túlterhelés" témát ezzel én be is fejezném.
[ Szerkesztve ]
-
Fenyi Leopol
tag
válasz dptrsk #15486 üzenetére
Csak az egyik volt lockolva. Ahhoz hogy engedéjezni tudjam, az applikációnak működnie kellett volna. De a Gránit app szerint nem volt internet kapcsolatom. Pedig volt. De már nem izgulok. Pénteken eljövök tőlük. Nem a hiba miatt, hanem, mert nem informáltak, sőt hazudoztak. Ennyi.
FL
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15526 üzenetére
Nála "egyik, addig bevett eljárás sem volt igaz", mert a BM CIB ECO-t végül "engedték" neki megnyitni videóban a CIB-nél, a személyes megnyitás helyett.
Javasoltam neki, hogy regisztráljon újra a BM oldalán, és másik várost adjon meg, másik fiókot, és írja bele, hogy otthonról szeretné megnyitni.
Az első bankfiók nem engedte neki, de a második regisztrációban megadott bankfiók igen.És mivel BM számlát nyitott online, ezért örültem, hogy van most pozitív visszajelzés is erről, és most a BM-en volt a hangsúly.
Igaz az online BM számla nyitása CIB rendszerében történt még valóban, de én arra is értettem, nem a BM-es közvetlen nyitásra.Írtam is, hogy" mert biztos a BM is olvassa ezeket a tapasztalatokat, és a CIB is."
Megjegyzem, hogy te is megtehetted volna a fenti újraregisztrálást, hogy otthon nyisd meg a BM-est.
UHHH elvileg július 03-án nyitotta meg végül második körben a BM számlát.Te meg június 30-án regisztráltál a BM oldalán, amikor erről éppen itt beszéltünk a Topikban, majd ha jól számoltam te is július 03-án nyitottad meg a számlát a CIB-nél.
Valamiért pont akkor "nem jártál" erre a Topikban, amikor UHHH megnyitotta a számlát és beírta ide.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #15544 üzenetére
Az 1 nap 15 óra az majdnem 2 teljes nap... kb.
És 3 megkezdett napról beszélünk, ami 3 napot érintett, és még most is érint!
És ne vegyük alapnak az itteni első észlelést ezért:
"A telefonos ügyintéző most elismerte, hogy több mint 24 órája elérhetetlen a rendszerük."
Bejegyzés: 2020-08-09 11:47:34
Közben megtaláltam azt a hsz-t, és már reggel 7:39-kor sem volt áram az irodaházban, ahol a Gránit is van.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz dptrsk #15546 üzenetére
Kicsit rosszul vannak az időpontok, szombat reggel (2020-08-08) 08:00-ra kellett leállítani mindent (akkor ment el az áram), és 14:00-kor kezdődhetett meg a Powerup. Ez volt a hivatalos forgatókönyv, viszont olyan ~13:00 körül már volt áram az épületben.
Tényleg nem kéne többet írnom erről...(#15545) RR-13
Akkor vasárnap volt már[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
merqree
őstag
válasz dptrsk #15856 üzenetére
Az, hogy egy kátya fel van oldva, az miért mentesít a jóváhagyástól?
Arról nem beszélve, ha zárolod a kártyát, és nem tudod oldani, akkor megb.szhatom (valós példa: Szigetszentmiklós Aldi, Vodafone-nak nincs térereje még a pénztárnál sem, ahol üvegen "kilátni") Nah ott aztán próbálj meg oldani/limitet emelni...
Szóval az, hogy oldva van egy kártya, az miért jelenti azt, hogy nem kell jóváhagyni? -
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #15936 üzenetére
Sajnos pont a legjobban veszélyeztetett korosztály az, aki nem feltétlen tájékozódott a neten/telefonon a lehetőségeiről.
A legveszélyeztetett korosztályban (>65) a kártyahasználat nem túl jelentős (az is inkább kp-felvét, ami pin-köteles). Ha neten nem tájékozódó rétegét mint korrekciós tényezőt is figyelembe vesszük (vidék, alacsony iskolázottság), akkor pedig elenyésző.Nem a fogyasztók egészségügyi védelme miatt volt ez a(z indokolatlan) bírság. Egyszerűen erődemonstráció: mi fújjuk a passzátszelet, engedelmeskedjetek, különben jön a koki.
Ez a szemlélet, gyakorlat jellemzi a kormányt, a hatóságait is. -
LógaGéza
addikt
válasz dptrsk #16005 üzenetére
Ettől függetlenül nem működik az appban a #withKEY, 1002-es hibával, a bejelentkezés pedig 1001-es hibával dob ki.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
tony_snow
tag
válasz dptrsk #16099 üzenetére
Koszonom szepen .
Megneztem a bankmonitort, az erste bank nekem nem tunik dragabbnak igy elsore, mint a tobbi.
Azert probalok itt (is) tajekozodni, mert egy kicsit mar osszezavarodtam az ajanlatok osszehasonlitasaban, es ha itt is hallanek olyan velekedest, hogy az erste a cegek szamara altalanossagban veve dragabb (vagy eppen nem dragabb), mint a tobbi bank, akkor az megerositene egyik vagy masik iranyba. Erdekes mod a Raiffeisen-t viszont fel sem dobta a listaban. Bemegyek majd szemelyesen a bankokba, csak elotte szeretnem maximum 3-ra leszukiteni a jelolteket. -
cocka
veterán
válasz dptrsk #16411 üzenetére
De itt arról van szó, hogy a Gránit minden piszlicsáré szarhoz KÉTSZER azonosít be. Egyszer mikor hívod őket, utána közlik, hogy nemsoká keresni fognak telefonon és utána beazonosít még egyszer. Ez az, ami baromság. Minek a pin kód, ha a telefonszámot is ellenőrzik így? Mondjuk ott meg asszem nem kell a telefonos ügyfélszolgálatnak megadni semmit a tpinen kívül. Gondolom ezért. De akkor meg oldják meg. Gondolom már több éve léteznek. Sőt ha jól emlékszem legalább 14 éve a piacon vannak. 14 év alatt nem sikerült az egyik legalapvetőbb dolgot megoldani a telefonos ügyfélszolgálatukon?
-
cocka
veterán
válasz dptrsk #16414 üzenetére
Nem a beazonosítással van problémám, hanem, hogy kétszer kell.
A visszahívást pedig szerintem azért szükséges, hisz a telefonszám, amit megadtál a banknak ott van a szerződésben, így ha azon keres, akkor kizárja azt, hogy csaló hívta fel a nevedben a bankot,
Ennyi erővel minden bank megtehetné, hogy azonosítás után újrahív, majd ismét beazonosít. Más bankok miért nem csinálják? Mondjuk nekem eddig csak a CIB-bel, meg az OTP-vel volt tapasztalatom, egyik helyen se volt dupla kérdezősködés.
A videóbankra meg nincs mindenkinek lehetősége. A telefon még mindig szélesebb tömegeknek érhető el.
Másik eszközzel javasolnám, hogy próbáld, de akkor kiléptet a másikból az app.
Tudtommal másik eszközt újra kell regisztrálni. Feltehetően ehhez nincs kedve.
A másik telóm rootolt...
A CIB csak figyelmeztet, de továbbenged. A Gránittal ellentétben.
akkor jelenik meg az Online felületen -- Megbízások alatt a Tw. funkció.
Erről meg annyit, hogy először megjelent, láttam. Akkor történt ez, mikor ide írtam, hogy vajon miért akarja tudni a CIB a tw-s adataimat.
De már nekem sincs ott. Valószínűleg azért, mert online csomagban tök mindegy.Arról van valakinek pontos(hoz közeli) információja, hogy mely bank ATM-jei támogatják a contactless módon történő készpénzfelvételt? És hogy működik ez? Mert ugye, ha nem teszed be a kártyát, de valami miatt úgy mond "be kéne vonni", lásd a példát itt fentebb, akkor mi történik? Kinyúl egy robotkar és elkobozza a kártyát?
a CIB honnan tudja azt, hogy kinek van Tw. fiókja.
Szerintem nem tudja. Arról lehet szó, hogy először belerakták a funkciót, aztán kivették.
a Tw. fiókban kell-e előzetesen valami CIB-es regisztrációt elvégezni...
Nem. Max. annyit tudhat a TW, hogy ha esetleg CIB-es kártyával töltötted, akkor mi a kártya száma vagy ha ki akarsz utalni és pont CIB-es számlára, akkor megadhatod. De ezek mind opcionálisan megadható dolgok, egyik sem kötelező.
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #16644 üzenetére
Nem hiszem, hogy csak 2 évig számítanak az ügyfelekre, amíg 0 Ft-os a csomagja van valakinek, ilyen rossz üzletpolitikájuk nem lehet...
Valóban a célnak az kellene, hogy legyen, amit írtál.Azért nagy leállás 2020. február óta nem volt a CIB-nél, ha jól emlékszem.
Tehát azért korántsem valós a "jelenleg elég gyakori leállások"
Néha összejön, és akkor nagyon, de a korábbihoz képest 8 hónap telt el, és a CIB-nél ez is nagy dolog, hogy közben nem volt ekkora leállás, és akkora sem, mint februárban.És azért azt se felejtsük el, hogy sok szabálynak kell megfelelniük a bankoknak.
"Szegény" CIB, még a felületeit sem hangolta össze, és jönnek az újabb megfelelési szabályok, ezért talán nem csoda, hogy "összeomlanak", ha belenyúlnak a saját rendszerükbe, mert nincsenek hozzászokva sajnos ehhez.
Bár most mintha ennél is nagyobb lenne a hiba.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #16730 üzenetére
Azért tudnék olyan "külső behatást" írni, amiért csak az lehet a felelős, aki ezt elindította...
Bármilyen rendszert ki tudnak játszani azok, akik erre "szakosodtak", és ez a céljuk.
Szinte képtelenség mindentől megvédeni egy szervert is.
Azért ne bélyegezzük még rájuk azt, hogy TE VOLTÁL A FELELŐS!
Lehet, hogy ők is hibásak, de én ezt még nem véletlen nem írtam eddig.
Ma "személyes" tapasztalatom volt CIB-el, és 5-ösre "vizsgáztak" ismét bizalomból, korrektségből. -
axioma
veterán
válasz dptrsk #16727 üzenetére
Zero-ban voltunk, lakashitelunk most is ott van, de az ugyfelkezeles katasztrofalis. A vegen mar 12 evig 30-50Ft/ho extra dijert se reklamaltam mert a havi sokezres elterest is 5 honap utan korrigaltak ezzel a hibaval [erteknap-elteres], meg egy jogszabalyt se tudnak ertelmezni [a kamattam miatti max kamat kapcsan], az eleg szar. Raadasul most nem engednek sehogy informaciot kapni a hiteltorlesztesi szamlankrol, kiveve szemelyesen [miota a hitelkartyakat is visszamondtuk, a telebank kod nem mukodik, most lehet h mar telefonon nem menne szemelyi adatokkal sem a szigoritasok miatt, bar egy eve me'g ment].
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz dptrsk #16844 üzenetére
Nyilatkoztam... Ha visszavonom a nyilatkozatot, ez csak ekkor fog élni? Bár ez alapján vagy az egyiket használom ki, vagy a másikat.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
axioma
veterán
válasz dptrsk #16909 üzenetére
Szolgaltatokra nem hiszem hogy kapsz kiemeltet, legfeljebb van ami 1%-ot se ad.
Alternativa: 1% minden beszedesre amit a hk-hoz (annak kulon hitelkartya-szamlajahoz) kapcsolsz, akkor nem is kell foglalkozni vele (marmint fizetesi hataridore figyelni stb.). De ezt se mind tudja. Nekem Raiff kartyan van a beszedes, emlekeim szerint az erste is tudja mar. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #16926 üzenetére
Az Erste MAX az ad minden szolgáltatós internetes fizetésnél 1%-ot.
(Díjnetes kártyás, online fizetésre is, csekkre is)
Nekünk ez éri meg legjobban jelenleg, mert 12 hónapra az össz. díja jelenleg 9.768 Ft (5976 Ft éves kártya díj +12x316 Ft Zárlati díj)
Ezzel szemben a pontjóváírás 12 hónap alatt kb. 77.000 Ft -
axioma
veterán
válasz dptrsk #16926 üzenetére
1% barmire havi max 200e koltesig ott az erste max, az me'g plusz masra emeltet is [kategoriak valasztandoak], de sajna pont nem tudom szolgaltatok mcc-je nincs-e kizarva mert azt nem onnan fizetem -- igaz a visszateritest ugy altalaban nem szoktam ma mar visszaelemezni. Meg nekunk van me'g csak nem mind igenyelheto mar azonos feltetelekkel. Vegig kene nezni rendesen, es akkor ha mar, beirhatnad ide is amit talalsz.
Ja latom RR-13 mar irta hogy jo ra.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #16935 üzenetére
Amennyiben az a fontosabb, hogy csop. beszedéses, szolgáltatói számlafizetés után kapd meg az 1%-os visszatérítést, akkor erre a Budapest Bank hitelkártyái alkalmasak, már amelyik igényelhető jelenleg.
A BB. a hitelkártyás fizetéseknél (online is ide tartozik) nem ad 1% -ot sem a szolgáltatói számlafizetésekre (díjnet, e-csekk, icsekk, csekkbefizetés), ellenben, ha ezeket számlákat csop, beszedéssel fizeted, akkor meg igen.
Az összes zárójelben írt befizetés típust 4900-as MMC kóddal rögzítik a bankok, ami a Postai csekkbefizetésnek az MMC-je.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz dptrsk #17148 üzenetére
Ahogy néztem ott a diákszámlánál csak 0.3% de max. 6k az utalás díja. (azaz csak tranzakciós illeték)
Azaz a digitálissal mindig drágább utalni, mint Erste diákszámlával. Ha jól láttam kártyadíj az Ersténél is van. Szóval kb. hasonló versenytárs. Összességében nem jobb a Gránit Digitális.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Horgász topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- DJI topic
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Milyen széket vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- Új Gamer PC i5 10400F/RTX 3070 8Gb/500SSD NV2 M2/2x8Gb 3200Mhz DDR4/700W Bronz 3Év gari
- Lenovo ThinkPad Workstation Dock 40A5
- Dell Latitude 7390,13.3",FHD ,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Új Gamer PC i5 10400F/RX 6600 XT 8gb (RTX 3060-nt veri)/500SSD NV2 M2/2x8Gb 3200Mhz DDR4/600W
- Xiaomi Redmi Note 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen