- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz dptrsk #11322 üzenetére
Nem, máshonnan nem jön rá utalás, csak amit én (elején manuálisan, aztán rendszeresre beállítva) az otp-s számlámról ráteszek.
Jaham, lehet, hogy "bealudtak", bár amikor elfelejtettem adott hónapban manuálisan utalni rögtön jött a "bünti"
Mindegy most feltoltam 119k-ra, remélem ennyit nem mő a minimálbér
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
Mercutio_
félisten
válasz dptrsk #11432 üzenetére
Ha már lezárt csomagok: .NET csomagom van,de mostanság a havidíj (576ft) mellett egyre elszálltabb költségeket látok (sms díj 17 db 459 ft, időszakos költségek 366ft) és az Otp direkten nem látok hozzá kiegészítő csomagot amivel ezek a költségek eltűnnének
A CIB ECO tuti nem lesz elsődleges számla az eddigi tapasztalatok alapján, szóval mire lenne érdemes OTP-n belül váltani? (Innen megy a CIB-es ~120k utalás, 2 rendszeres (20k és 12k) és átlag 10k eseti átutalás, valamint ~60-80k kártyás vásárlás.)Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
headhunter
addikt
válasz dptrsk #11706 üzenetére
Ezt akkor elszámoltam.
2020.03.01-30-ig vagy 2020.02.16-2020.03.15-ig?
2020.03.10-ig megérkezik a 100.000Ft feletti összeg, akkor teljesül a feltétel? (Utána minden hónap 10-ig)
CIB-nél a havi zárás, mindig hónap végén történik vagy előző hónap 16-től, következő hónap 15-ig vizsgálják a számlát?
------------------------------------------------------------------------
#sifarr , #INGJOKEBenéztem a dátumokat, már az 5. hónapot írtam.
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11808 üzenetére
Hagyjuk már ezeket a szubjektív leszólásokat!
Azt, hogy egy bank mobilapplikációja milyen és mennyire megbízhatóan működik, objektíven (!) mutatja, milyen a Google Pay értékelése. Ezek reprezentatívnak tekinthetők. Ott több ezer, tízezer felhasználó tapasztalata jelenik meg. Értékelik nemcsak az applikáció szolgáltatásait, hanem a megbízható működését is.
Az értékelések szerint a legmagasabb pontja az OTP Smartbanknak van, utána jön a CIB, Unicredit, K&H, myRaiffeisen (az új app), Erste, BB, Gránit.
A CIB az őszi frisítés után nagyot esett, de ledolgozta. A BB mostanában esett nagyot az app átdolgozása miatt. De mindegyiknél olvasható sok negatív és pozitív vélemény szinte minden nap.
Azt se felejtsük el, hogy androidon a működést, megbízhatóságot jelentősen befolyásolja a telefon oprendszere. A droid opprendszer szinten nagyon fragmentált, a gyártók jelentősen belepiszkálnak. Pl. a pushüzenetek azért is késhetnek, kimaradhatnak, mert az opprendszer alvóba teszi az applikációt, s a felhasználók nagy része ezt nem is tudja.
Az is befolyásoló tényező, hogy milyen a felhasználó internetelérésének megbízhatósága, sebessége, ami a mobilszolgáltatótól függ.
Szóval próbáljunk csak törekedni az objektivitásra. Főleg, ha tanácsot adunk másoknak. -
#07746304
törölt tag
válasz dptrsk #11815 üzenetére
Köszi, mondjuk én múltkor speciel pont töltöttem volna felfele, mivel reklámozták, hogy lehet a saját ATM-jüknél befizetni a számlámra. Volt egy nagyobb összegű átutalás - zöld energiába fektetés - és hát jól jött volna ha nem kell sok KP-vel utazgatni, mondjuk megoldottam. Egyébként én amikor megjön a havi szokásos bevétel, mindent a bankszámláról intézek elektronikusan, az adóhatóság felé is, tehát nekem bőven elég a 150K-s havi két alkalommal való KP felvétel, van olyan, hogy nem is veszek fel egy alkalommal sem
A másik érdekesség a bakfiókok esete. Berettyóújfaluban volt OTP (az hol nincs ugye?!), Erste (bezárt), Budapest Bank (még tudtommal megvan, bár nem jártam már régen arra, szóval ez pár hónapos infó), Raiffeisen BANK (nekik sem jött be, szintén bezártak a városban).
Hajdúszoboszlón meg annyi van, hogy az a kevesebb szerintem, amely az országban jelen van, de itt nincs:
Ezért csodálkoztam, hogy CIB meg nincs. Egyébként én is csak egyszer mentem volna be.
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11822 üzenetére
Irreális, hogy minden verziónál új értékelést adjon mindenki, de így nincs sok értelme egy banki app teljesítményét a Store értékeléssel mérni.
Én annak van, hogy beír pár ember egy topicba és leírja, hogy bármelyik bank applikációja használhatatlan? Ez releváns értékelés lenne? Nem hinném.Nem tudom, Google szűri-e az appok értékelését, pl. arra, hogy használja-e valaki még az appot. Biztos igazad van abban, hogy a felhasználók nem mindegyike módosítja az értékelését az app fejlesztését, javításait követve.
Ha ezek nincsenek, akkor az értékelés az applikáció egész élettörténetére nézve ad támpontot. Ezt pedig finomíthatod azzal, ha a véleményeket időrendben olvasgatod, az újabb időszakra fókuszálva. -
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11828 üzenetére
Ha valaki itt a fórumon kérdez, akkor azt azért teszi, mert a fórum közösségének véleményére kíváncsi.
Csak éppen a kérdésére nem kapott választ.
Visszanéztem a beszélgetés történetét.
Odrif arra kérdezett rá, hogy jó-e a (sima) CIB ECO, mint számlacsomag. Nem azt a választ kapta, hogy a bankmonitoros 2 évig még jobb.
Hanem, hogy nem jó sem a CIB, sem az applikációja.
Odrif megemlítette, hogy van a CIB-nél megtakarítási számlája, és hogy problémákat nem tapasztalt.
Én csak az appra reagáltam, a többire (ügyintézők általános kritikájára, hasonlók) nem.
Szerinted "reprezentatívabb az itteniek véleménye, mint egy vadidegen Store felhasználó közönségé". Szerintem (!!) pedig nem.Most játssz el a gondolattal:
Odrif mondjuk egy unicredites számlára kérdez rá. Erre megszólal pár ember, hogy szar az appjuk, meg az egész bank, mert pl. ma is mínuszba vitték a számláját egy rossz díjterheléssel.
Ez releváns válasz lenne az eredeti kérdésre?De tudod mit? Én ezt elengedtem. Mindenben neked van igazad.
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11967 üzenetére
Szerintem itt csak egy kis kavar van a CIB kondíciós listájában.
Ha bevezetésre kerül az azonnali átutalás, akkor minden elektronikusan indított átutalásnak azonnal (5 mp) teljesülnie kell. Tehát fogalmilag értelmezhetetlen lesz a napközbeni elektronikus átutalás.
Vagy lesz mód elektronikus utalásnál választani azonnali vagy napközbeni utalást választani? (Te tudsz ilyenről?) Ügyféloldalról nem hinném, hogy ilyen választási lehetőségnek bármi értelme lenne.
Azt nem tudom, hogy a szabályozás kétféle elektronikus módra lehetőséget ad-e vagy kötelezővé tenné. Ha igen, akkor nekem a gyakorlat szempontjából nagyon nem életszerű.
Ezért gondolom, hogy az elektronikus utalásoknál ez csak felesleges duplázás a kondíciós díjaknál. -
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #11982 üzenetére
vannak feltételek, amiknek ha megfelel a tranzakció, akkor lesz azonnali.
Köszönöm a pontosítást.
Egyébként milyen feltételek ezek? Tudsz erről bővebben írni?Te nem dönthetsz róla, ha az azonnali tranzakció feltételeinek megfelel a tranzakció, akkor a banknak azonnaliként kell kezelje
Pont ezért lenne értelmetlen (és nem lenne ügyfélbarát) megkülönböztetni az azonnali és a napközbeni utalás díját. Nem várható el az ügyfelek döntő többségétől, hogy előre tudja, az utalása megfelel-e minden feltételnek.
Ha pedig úgysem az ügyfél választ, nem is tudja előre, milyen utalástípus lesz, elég lenne az elektronikus utalásoknál egyféle díj. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12088 üzenetére
A CIB-nél valóban nyomtattak tájékoztatókat is, de anélkül is több a papír, mint amit a Budapest Bankban adtak
(#12089) INGJOKE: egyetértek, de sajnos minket "megszívattak" részben...,
Ma tudtuk meg amikor mentünk volna a CIB fiókba a lakhelyünkön, hogy 4 hónapja bezárták ebben a városban
Mivel másik városban voltunk hétfőn így ott nyitottuk meg a számlákat, de senki nem hívta fel a figyelmünket, hogy bocsi, de a fiókot egyébként a városodban bezártuk, és ennek tudatában nyiss számlát, hogy ott már nem tudsz ügyet intézni[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12108 üzenetére
Sajnos nem mert a családtag egyedül nem tudja elmagyarázni mi a probléma, a koránál fogva, és én is kellek mellé, amit videóbankban fura lenne kivitelezni
Tehát nem a saját számlámon akartunk intézni, hanem másik idős családtag számláján..., és így sehogy nem sikerült, amíg el nem megyünk 40km-ert egy nem bezárt CIB-fiókba -
cocka
veterán
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12184 üzenetére
Köszi továbbítom ezt a javaslatot a Moderátoroknak
(#12186) sifarr: Nem értünk egyet, mert amit Te írtál az valóban van, de a Te általad javasolt név nem utal semmilyen külföldi tranzakcióra, mert a hazai szó benne van, ezért senki nem következtet arra, hogy külföld
A bankszámla az 1db valamilyen számlára értendő, a csomagban meg több szolgáltatás van[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz dptrsk #12185 üzenetére
ok, a 280ezer-re emelésről lemaradtam, vagy rosszul emlékeztem a 250ezerre.
a lekötött viszont számít.* nekem volt tavaly egy hónapom, ahol se fizu nem jött, se nem volt likvid 150ezer ft (viszont 500Ft le volt kötve betétbe). Le is vonták a havi 3000Ft-ot, írtam nekik egy szabadformátumú levelet, hoyg nem tehetek róla, hogy a munkáltatóm 30-a és 5-e között utal és ezért néha van olyan naptári hónap mikor nem érkezik fizu, illetve sehol nincs leírva, hogy nem lehet lekötve a folyószámlán lévő összeg. és megemlítettem nekik, hogy az a félmillió 3 hónap alatt nem fog 3000Ft-ot kamatozni, szóval le se kötöttem volna.
Egy héten belül visszakaptam a havi díjat és egy válasz levelet erről, hogy visszaadják. Sajnos, nem írták le melyik érv győzte meg őket.* vagy azóta bekerült valahova írásban, hogy az nem számít?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz dptrsk #12309 üzenetére
a hiba a Te készülékedben lesz. Rendszeresen veszek fel OTP atm-ből 100ezer + 49/50ezer Ft-ot gyors egymásutánban (havonta egyszer), idegen kártyával.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
SzGee
aktív tag
válasz dptrsk #12314 üzenetére
teljeskörű meghatalmazott (önálló aláíró) a számlán: 10 pont
elsőhelyi aláíró: 6 pont
másodhelyi aláíró: 4 pont
a csomag beküldéséhez minimum 10 pont kell, azaz, egy elsőhelyi és egy másodhelyi be tudja küldeni a megbízást, két másodhelyi nem (mert csak 8 pontjuk van)
valóban a cégeknél van jelentősége, kinek milyen funkciókat adsz, van lekérdezési jog is, az 0 pontos, azt a Mankcikának adják, aki berögzíti a munkabért pld, majd szól az aláíróknak akik aláírják
nagyon ritka az 5 pontos aláíró[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12484 üzenetére
Igen én is emlékszem.. nem szükséges linkelni...
Nem mondtam, hogy a többi banknál soha nincs hiba...
Viszont nem mindegy, hogy egy kisebb banknak van pl.10 kártyás vásárlási hibája egy héten vagy egy pl. 5x akkora banknak...
Még mindig azon az állásponton vagyok, hogy 10x inkább a CIB, mint 1x a Gránit. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12488 üzenetére
Azért az túlzás, hogy nem volt tömeges Gránitos hiba...
"Technikai hiba miatt állt a Gránit Bank netes felülete""a Gránit Bank netes banki felületével, a délelőtt óta elérhetetlen, és a telefonos ügyfélszolgálat is alig elérhető."
És egyébként nekem még semmi bajom nem volt a CIB online felületekkel kapcsolatban, pl. mindig be tudtam lépni, ahogy a mobilappba is.
Az új csomagokat akkor most kellene kb. bejelenteniük, ha lesz is..
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12491 üzenetére
Jelenleg 3 banknál vagyok még... Erste, BB, CIB.
Ebből megszűnik 1 hónap múlva az Erste számlám...
Nekem nem volt velük bajom, és a hozzáállást nem tudom mire érted., előbb utóbb mindent el tudtam intézni, még a panaszok miatti jóváírásokat is.Az MKB Bank... na az a legsze...bb bank. Ráadásul mindenért számolnak fel díjat
A K&H a Zéró kivezetésével nálam végleg kiverte a biztosítékot. Mert ott határozatlan időre volt kötve a szerződésünk, mégis megszüntették egyoldalúan..
Majd a 2%-os visszatérítést adó hitelkártyánál is kb. ez volt a K&H -nál...Viszont az Erstére ilyeneket nem róhatok fel, mert ők 3 évre "adták" a Privi. "L" számlát.
Az OTP azt.... hagyjuk is.
A többit nem ismerem saját tapasztalatból.
A CIB-nél voltam már 10 éve is, akkor sem volt velük bajom, csak megszűnt a díjmentességem.
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12514 üzenetére
Látom, hogy nagyon érdekes ez a téma!
Kérlek ne írjátok már elő, hogy mit fejtsek ki, és mit ne!
Ha figyeltél volna, korábban indokoltam is, hogy szerintem miért megbízhatatlan a Gránit... mert még arra sem figyelnek oda, hogy a csomag leírás pontos legyen, és ne ellentétes, amin nem lehet kiigazodni!Egy bankváltás előtt álló ügyfél abból tud tájékozódni, amit lát a bank oldalán, ha az eleve hibás, és ellentmondásos, és ezt nem észleli hónapokig a bank, akkor ahhoz nincs mit hozzáfűzni.
Itt leírtam, hogy miért "nem tetszik" a bank...
KONKRÉT szemmel látható tapasztalattal!Itt meg leírtam KONKRÉTAN, hogy most nyitottam a CIB-nél számlát, de idézem:
"Mivel én is most nyitottam a CIB-nél ezt a 2 évre díjmentes ECO számlát, ezért én ezt javaslom, de van aki a Gránit Bank csomagjait javasolja..."
Maradjunk már abban, hogy mindenki azt javasol, amit akar, mivel én nem voltam Gránitos, ezért nem fogok indokolni olyat, amit nem tapasztaltam, csak, ami OBJEKTÍV is köztudott:
Nagyon kevés fiókja van, és saját tapasztalat nélkül is látható, hogy a szolgáltatásuk hiányos stb., a leírásaik meg hibásak és pontatlanok!
Amennyiben megkérdezi valaki, hogy a CIB -ről mi a tapasztalatom, akkor szívesen leírom, ahogy már meg is tettem magamtól is, mert a jó tapasztalataimat leírtam, és rossz meg nem volt (kivéve a sorban állást a Westendben, de ezt is leírtam elfogulatlanul!)!
Kiemelném, hogy nem kell itt példálózni ellenem, mert soha nem állítottam, hogy a Gránit mindenben rossz, és a CIB meg mindenben jó!
Részemről befejeztem ezt a témát.
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz dptrsk #12679 üzenetére
Ja igen, kiment a fejemből, hogy mindig azon filóztam, hogy: szerver oldali a dolog, de tényleg az Andorid One-os Xiaomi MI A2-nél nem volt ilyesmi. a Samsung Galaxy A50-nél van ez, hogy hol megjön hol meg nem. A Galaxy A50-nél két dolog is van, az egyik a direkt altatás, amit én nem alkalmazok:
Ez az Eszközkarbantartóban jelez, pl a TuneIn Radio PRO-nál is javasolta, hogy tegyem altatásba, aztán amint lezáródik a telefon meg is szakad a Stream, mert akkor is kilövi ha znét hallgatnék.
Viszont a Samsungnál van egy alap altatás is, ami abban mutatkozik meg, ha reggel ébresztem, egyből kapom meg az összes értesítést. De azt, hogy ez mennyire befolyásolja a CIB Mobilapplikáció működését azért nem vagyok biztos, hogy ez lőné le, mert ha vásárolok a Tescóba, Pennyben, azonnal kapom az értesítést pedig a telefon az ingem zsebében van. Ha nem kapnám meg akkor, egyértelmű lenne hogy az az oka. Szóval a szerveroldalit tartom valószínűnek, mert a mobilapplikáció is rendszeresen frissül.Egyszer volt belőle kellemetlenségem, mert egyik ügyfélnek jeleztem, hogy nem érkezett meg pár pár hónappal ezelőtt... Ő meg küldte a bizonylatot, hogy de, átküldte... Manuálisan ránéztem, és ott volt az összeg tényleg. Na onnantól figyelem. Mikor jönne az aktuális, ha magától NEM jelez, akkor manuálisan ellenőrzöm. Tapasztalat gyűjtésnek nem rossz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest