Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    válasz #25954560 #11009 üzenetére

    Mondhatnám azt is, hogy faszán nem értek egy korva szót se.. :D
    Próbálom érteni.
    Elmondom mi volt a sokmikrofonos felvételek "csúcsa"

    A nagyzenekar (szimpónikusok) be van mikrofonozva jóformán hangszer páronként különféle sztereóban Szóval 46 pár mikrofon. MIDAS kifutópálya hosszúságú digit keverő. 32avalondesign és focusrite dual előfokok. Felvétel 32bit 192khz. Keverés 64bit.
    A központi sztereo bázist (2 neumann miki) véve referenciának, az összes "kiegészítő mikrofon" jelét megdolgozták úgy,
    hogy a főpártól való távolságát a hangterjedés időtényezőjét figyelembe véve (330m/s kb.) rákésleltették a bázis sztereó sávhoz képest. Sőt a távolság csillapító hatását is rászűrték a mikrofonokra dinamikusan. A végén minden úgy próbált szólni, mintha egy sztereoval vették volna fel, ami mindent hall, mint a jófülű hallgató. Aztán a mastert összehasonlították a sztereo pár szterójával. Az lett a sokkal jobb. A sok mikrofon-realtive sok zaj, sok moduláció, sok konverzió sok, mikroszkopikus torzítás, jitter... összeadódva egy mesterkélt, látványos, de intimitás nélküli felvételt adott. (Ezt a Phillips követte el. 2007-ben.) Majd tíz év múlva újra megpróbálják 128biten, bagy egyen. 5 Ghz-el

    Auratech Field Recording

Új hozzászólás Aktív témák