Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aethel

    aktív tag

    Üdv!
    Rendeltem egy hónapja egy alkatrészt számítógéphez 8500 Ft értékben, sérülten kaptam meg, láthatóan sérült volt rajta pár SMD alkatrész. (valószínűleg visszaküldött termék volt amit nem ellenőriztek le) Rögtön visszaküldtem. Na most az a helyzet hogy egy hónapja csak azt a választ kapom hogy a gyártói szervíz (ami németországban van) ül a terméken.
    Már megrendelném egy másik helyről és hagynám a fenébe az egészett szívem szerint de csak bosszant a dolog, még is csak egy napig melózok ezért a pénzért :D
    Van valami lehetőségem amivel előrelendíthetném az ügyet? A bolt folyamatosan hárít (tudom, nem ők tehetnek róla) de pár nap múlva már több mint 30 napja küldtem vissza.
    Volt bennem annyi hogy nem állok el a vásárlástól és jeleztem hogy ez bizony egy sérült hulladék, de jobban jártam volna ha szemét módon elsunnyogva elállok 14 nappal. Mivel csak alaposabb vizsgálatra látszik hogy sérült, felületesen ránézve nem. Kicsit tartok tőle hogy rám kenik és potyára vártam itt egy-két hónapot. Van egyáltalán valamilyen szabályozás erre, véd valami engem az ilyennel szemben?
    Magánszemélyként vettem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák